Материалдар / Презентация. Артық, кем,тең.

Презентация. Артық, кем,тең.

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылардың бір -біріне құрмет көрсетуге,жауапкершілікке тəрбиелеу.Өмір бойы оқуға дайын болуға үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
1059
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Артық, кем, тең Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: 1.1.2.3. Санның өзге саннан қаншаға артық/ке

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Артық, кем, тең Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: 1.1.2.3. Санның өзге саннан қаншаға артық/кем екенін анықтау 1.1.2.3. Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады Мұғалім:Алияева Айнур Мектеп: “№10 ЖОББ”КММ Тілдік мақсаттары үштілділік Артық-больше-more. Кем-меньше- less . Тең-равный- egnal Құндылықтарға баулу Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуге, жауапкершілікке, тәрбиелеу. Өмір бойы оқуға дайын болуға үйрету. Бағалау критерийлері: 1. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын толық орындайды. 2. Салыстыру нәтижелерін < , > белгілерінің көмегімен жазуға болатынын біледі.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Артық, кем, тең Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: 1.1.2.3. Санның өзге саннан қаншаға артық/кем екенін анықтау 1.1.2.3. Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады Мұғалім:Алияева Айнур Мектеп: “№10 ЖОББ”КММ Тілдік мақсаттары үштілділік Артық-больше-more. Кем-меньше- less . Тең-равный- egnal Құндылықтарға баулу Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуге, жауапкершілікке, тәрбиелеу. Өмір бойы оқуға дайын болуға үйрету. Бағалау критерийлері: 1. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын толық орындайды. 2. Салыстыру нәтижелерін < , > белгілерінің көмегімен жазуға болатынын біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылығын ояту Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» Т

2 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылығын ояту Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» Топтық жұмыс Ұжымдық Жеке жұмыс Логикалық тапсырмалар . Мұғалімнің сыйы, Рефлекция. Кері байланыс. БағалауСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

2 слайд

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылығын ояту Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» Топтық жұмыс Ұжымдық Жеке жұмыс Логикалық тапсырмалар . Мұғалімнің сыйы, Рефлекция. Кері байланыс. БағалауСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 топ1 топ 3 топ Қызығушылығын ояту: Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» «Кім жылда

3 слайд
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 топ1 топ 3 топ Қызығушылығын ояту: Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» «Кім жылдам» ойыны.  Әр топқа 2 ойын текшесін ұсынамын.  Текшенің жоғарғы жағындағы сандарды салыстырыңдар.  Көрші сандарын ата. Ол қай сан?

3 слайд

ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 топ1 топ 3 топ Қызығушылығын ояту: Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» «Кім жылдам» ойыны.  Әр топқа 2 ойын текшесін ұсынамын.  Текшенің жоғарғы жағындағы сандарды салыстырыңдар.  Көрші сандарын ата. Ол қай сан?

• Сыныпта қанша ұл, қанша қыз бар екен? • Сыныптағы ең ұзын және ең қысқа оқушы кім? • Тақтаға не көріп тұрмыз?6 • Дескриптор:

4 слайд
• Сыныпта қанша ұл, қанша қыз бар екен? • Сыныптағы ең ұзын және ең қысқа оқушы кім? • Тақтаға не көріп тұрмыз?6 • Дескриптор: Білім алушылар көрген заттарын • санап, салыстыра алады. Балалар суретте не көріп тұрмыз? Айтылым Екінші суретте кімдерді көріп тұрмыз? Жабық сұрақтар: (ия/жоқ) 9 саны 2-ден артық па? 1 саны 5-тен артық па? 9 саны 7-ден кем бе? Сергіту сәті тапсырма 9 * 10 5*3 2*4 6* 9 8*2 6*6 Дескриптор: Салыстыру нәтижелерін < , >, = таңба көмегімен жазуға болатынын біледі. 7 6Суретпен жұмыс Оқулық б/ша Дәптермен жұмысСуретпен жұмыс Оқулық б/ша Дәптермен жұмыс

4 слайд

• Сыныпта қанша ұл, қанша қыз бар екен? • Сыныптағы ең ұзын және ең қысқа оқушы кім? • Тақтаға не көріп тұрмыз?6 • Дескриптор: Білім алушылар көрген заттарын • санап, салыстыра алады. Балалар суретте не көріп тұрмыз? Айтылым Екінші суретте кімдерді көріп тұрмыз? Жабық сұрақтар: (ия/жоқ) 9 саны 2-ден артық па? 1 саны 5-тен артық па? 9 саны 7-ден кем бе? Сергіту сәті тапсырма 9 * 10 5*3 2*4 6* 9 8*2 6*6 Дескриптор: Салыстыру нәтижелерін < , >, = таңба көмегімен жазуға болатынын біледі. 7 6Суретпен жұмыс Оқулық б/ша Дәптермен жұмысСуретпен жұмыс Оқулық б/ша Дәптермен жұмыс

Рефлексия. Кері байланыс.  5 6 5 5  Динаның үш кәмпиті бар, ал Мара

5 слайд
Рефлексия. Кері байланыс.  5 6 5 5  Динаның үш кәмпиті бар, ал Маратта — біреу. Кімнің кәмпиті артық?  Мараттың кәмпиті артық болу үшін, ол тағы неше кәмпит алуы керек.  

5 слайд

Рефлексия. Кері байланыс.  5 6 5 5  Динаның үш кәмпиті бар, ал Маратта — біреу. Кімнің кәмпиті артық?  Мараттың кәмпиті артық болу үшін, ол тағы неше кәмпит алуы керек.  

Бағалау Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау .

6 слайд
Бағалау Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау .

6 слайд

Бағалау Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ