Презентация. Артық, кем,тең.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Артық, кем, тең
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:
1.1.2.3. Санның өзге саннан қаншаға артық/кем екенін анықтау
1.1.2.3. Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады
Мұғалім:Алияева Айнур
Мектеп: “№10 ЖОББ”КММ
Тілдік мақсаттары
үштілділік
Артық-больше-more.
Кем-меньше- less .
Тең-равный- egnal Құндылықтарға баулу
Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуге,
жауапкершілікке, тәрбиелеу. Өмір бойы
оқуға дайын болуға үйрету.
Бағалау критерийлері:
1. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын
толық орындайды.
2. Салыстыру нәтижелерін < , >
белгілерінің көмегімен жазуға болатынын
біледі.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Артық, кем, тең Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: 1.1.2.3. Санның өзге саннан қаншаға артық/кем екенін анықтау 1.1.2.3. Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады Мұғалім:Алияева Айнур Мектеп: “№10 ЖОББ”КММ Тілдік мақсаттары үштілділік Артық-больше-more. Кем-меньше- less . Тең-равный- egnal Құндылықтарға баулу Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуге, жауапкершілікке, тәрбиелеу. Өмір бойы оқуға дайын болуға үйрету. Бағалау критерийлері: 1. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын толық орындайды. 2. Салыстыру нәтижелерін < , > белгілерінің көмегімен жазуға болатынын біледі.
2 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы
Қызығушылығын
ояту
Ашық сұрақтар
« Миға шабуыл» Топтық жұмыс
Ұжымдық
Жеке жұмыс
Логикалық
тапсырмалар . Мұғалімнің
сыйы,
Рефлекция.
Кері байланыс.
БағалауСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы
2 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылығын ояту Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» Топтық жұмыс Ұжымдық Жеке жұмыс Логикалық тапсырмалар . Мұғалімнің сыйы, Рефлекция. Кері байланыс. БағалауСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы
3 слайд
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 топ1 топ 3 топ
Қызығушылығын ояту: Ашық сұрақтар
« Миға шабуыл»
«Кім жылдам» ойыны.
Әр топқа 2 ойын текшесін ұсынамын.
Текшенің жоғарғы жағындағы сандарды салыстырыңдар.
Көрші сандарын ата. Ол қай сан?
3 слайд
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 топ1 топ 3 топ Қызығушылығын ояту: Ашық сұрақтар « Миға шабуыл» «Кім жылдам» ойыны. Әр топқа 2 ойын текшесін ұсынамын. Текшенің жоғарғы жағындағы сандарды салыстырыңдар. Көрші сандарын ата. Ол қай сан?
4 слайд
•
Сыныпта қанша ұл, қанша қыз бар екен?
•
Сыныптағы ең ұзын және ең қысқа оқушы кім?
•
Тақтаға не көріп тұрмыз?6
•
Дескриптор: Білім алушылар көрген заттарын
•
санап, салыстыра алады.
Балалар суретте не көріп тұрмыз? Айтылым
Екінші суретте кімдерді көріп тұрмыз?
Жабық сұрақтар: (ия/жоқ)
9 саны 2-ден артық па?
1 саны 5-тен артық па?
9 саны 7-ден кем бе?
Сергіту сәті
тапсырма
9 * 10 5*3 2*4
6* 9 8*2 6*6
Дескриптор:
Салыстыру нәтижелерін < , >, = таңба көмегімен жазуға
болатынын біледі. 7
6Суретпен
жұмыс
Оқулық
б/ша
Дәптермен
жұмысСуретпен
жұмыс Оқулық
б/ша Дәптермен
жұмыс
4 слайд
• Сыныпта қанша ұл, қанша қыз бар екен? • Сыныптағы ең ұзын және ең қысқа оқушы кім? • Тақтаға не көріп тұрмыз?6 • Дескриптор: Білім алушылар көрген заттарын • санап, салыстыра алады. Балалар суретте не көріп тұрмыз? Айтылым Екінші суретте кімдерді көріп тұрмыз? Жабық сұрақтар: (ия/жоқ) 9 саны 2-ден артық па? 1 саны 5-тен артық па? 9 саны 7-ден кем бе? Сергіту сәті тапсырма 9 * 10 5*3 2*4 6* 9 8*2 6*6 Дескриптор: Салыстыру нәтижелерін < , >, = таңба көмегімен жазуға болатынын біледі. 7 6Суретпен жұмыс Оқулық б/ша Дәптермен жұмысСуретпен жұмыс Оқулық б/ша Дәптермен жұмыс
5 слайд
Рефлексия. Кері байланыс.
5 6 5 5
Динаның үш кәмпиті бар, ал Маратта — біреу. Кімнің
кәмпиті артық?
Мараттың кәмпиті артық болу үшін, ол тағы неше кәмпит
алуы керек.
5 слайд
Рефлексия. Кері байланыс. 5 6 5 5 Динаның үш кәмпиті бар, ал Маратта — біреу. Кімнің кәмпиті артық? Мараттың кәмпиті артық болу үшін, ол тағы неше кәмпит алуы керек.
6 слайд
Бағалау
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ
салынған суреттер арқылы бағалау .
6 слайд
Бағалау Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау .