Материалдар / Презентация Ашық сабақ 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Ашық сабақ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Есептер шығару. Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Есептер шығару. Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Есептер шығару. Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаттары: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік анықтамасын білу, есептер шығара алу.

2 слайд
Сабақтың мақсаттары:  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік анықтамасын білу, есептер шығара алу.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары:  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік анықтамасын білу, есептер шығара алу.

Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3

3 слайд
Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3. . Мағынаныашу 4. . Ойтолғаныс 5. Сәйкестендіру тесті Бағасы Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні Бағалау парағы Оқушының аты жөні

3 слайд

Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3. . Мағынаныашу 4. . Ойтолғаныс 5. Сәйкестендіру тесті Бағасы Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні Бағалау парағы Оқушының аты жөні

Сабақтың жоспары: 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3. . Мағынаныашу 4. . Ойтолғаныс 5. Сәйкестендірутесті

4 слайд
Сабақтың жоспары: 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3. . Мағынаныашу 4. . Ойтолғаныс 5. Сәйкестендірутесті

4 слайд

Сабақтың жоспары: 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3. . Мағынаныашу 4. . Ойтолғаныс 5. Сәйкестендірутесті

1- : топ Интервал 2- : топ Кесінді 3- : топ Жартылай интервал 4- : топ Сәуле

5 слайд
1- : топ Интервал 2- : топ Кесінді 3- : топ Жартылай интервал 4- : топ Сәуле

5 слайд

1- : топ Интервал 2- : топ Кесінді 3- : топ Жартылай интервал 4- : топ Сәуле

7 0,7 9 3 В И Е Т №1034 Үйтапсырмасынтексеру 1540-1603 ж

6 слайд
7 0,7 9 3 В И Е Т №1034 Үйтапсырмасынтексеру 1540-1603 ж

6 слайд

7 0,7 9 3 В И Е Т №1034 Үйтапсырмасынтексеру 1540-1603 ж

Әртопөзтоптарыныңатын қорғайды ( ) Постерқорғау

7 слайд
Әртопөзтоптарыныңатын қорғайды ( ) Постерқорғау

7 слайд

Әртопөзтоптарыныңатын қорғайды ( ) Постерқорғау

Қызығушылықты ояту «Не білемін?» 1. Бірайнымалысыбарсызықтық ? теңсіздікдегенімізне 2. ? Теңсіздікті шешудегеніміз

8 слайд
Қызығушылықты ояту «Не білемін?» 1. Бірайнымалысыбарсызықтық ? теңсіздікдегенімізне 2. ? Теңсіздікті шешудегенімізне 3. ? Мәндестеңсіздікдегенімізне 4. Бірайнымалысыбарсызықтық ? теңсіздіктердішешужолы 5. =0 0 , а жәнев˂ болса теңсіздіктің ? шешіміқандайболады 6. =0 0 , а жәнев˃ болса теңсіздіктің ? шешіміқандай

8 слайд

Қызығушылықты ояту «Не білемін?» 1. Бірайнымалысыбарсызықтық ? теңсіздікдегенімізне 2. ? Теңсіздікті шешудегенімізне 3. ? Мәндестеңсіздікдегенімізне 4. Бірайнымалысыбарсызықтық ? теңсіздіктердішешужолы 5. =0 0 , а жәнев˂ болса теңсіздіктің ? шешіміқандайболады 6. =0 0 , а жәнев˃ болса теңсіздіктің ? шешіміқандай

№1035 1)- 7,6+2 -(3 -6,4) х тіңқандаймәндерінде х х ? өрнегініңмәніоңсанболады 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінд

9 слайд
№1035 1)- 7,6+2 -(3 -6,4) х тіңқандаймәндерінде х х ? өрнегініңмәніоңсанболады 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндеріндеу у өрнегінің мәні ? теріссанболады 3) - 6( +1)-5 -3 х тіңқандаймәндерінде х х ? өрнегініңмәніоңсанболады 4) - 5( +2)+8+ у тіңқандаймәндерінде у у ? өрнегініңмәнітеріссанболады №1036 5 +9 у ≤3-7 у 3 +1≤4 -5 х х •6-5 >3 -2 у у 3-7 >5 -3 у у . Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар

9 слайд

№1035 1)- 7,6+2 -(3 -6,4) х тіңқандаймәндерінде х х ? өрнегініңмәніоңсанболады 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндеріндеу у өрнегінің мәні ? теріссанболады 3) - 6( +1)-5 -3 х тіңқандаймәндерінде х х ? өрнегініңмәніоңсанболады 4) - 5( +2)+8+ у тіңқандаймәндерінде у у ? өрнегініңмәнітеріссанболады №1036 5 +9 у ≤3-7 у 3 +1≤4 -5 х х •6-5 >3 -2 у у 3-7 >5 -3 у у . Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар

. Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар №1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады

10 слайд
. Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар №1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 7,6+2 -(3 -6,4) 0, 7,6+2 -3 +6,4 0, х х ˃ х х ˃ - -14, 14. х˃ х˂ 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінде у у өрнегінің мәні ? теріс сан болады +2,8+(9,8-3 ) 0, +2,8+9,8-3 0, у у ˂ у у˂ -2 -12,6, 6,3. у˂ у˃ 3) - 6( +1)-5 -3 ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 6( +1)-5 -3 0, 6 +6-5 -3 0, х х ˃ х х ˃ -3. х˃ 4) - 5( +2)+8+ ? у тің қандай мәндерінде у у өрнегінің мәні теріс сан болады 5( +2)+8+ 0, 5 +10+8+ 0, у у˂ у у˂ 6-18, - у˂ у˂ 3. №1036 1) 5 +9 у ≤3-7 2) 3 +1≤4 -5 3) 6-5 >3 -2 4) 3-7 >5 -3 у х х у у у у 5 +7 ≤3-9 3 -4 ≤-5-1 -5 -3 >-2-6 -7 -5 >-3-3 у у х х у у у у 12 ≤-6 - ≤-6 -8 >-8 -12 >-6 у х у у ≤ -0,5 ≥6 <1 <0,5 у х у у

10 слайд

. Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар №1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 7,6+2 -(3 -6,4) 0, 7,6+2 -3 +6,4 0, х х ˃ х х ˃ - -14, 14. х˃ х˂ 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінде у у өрнегінің мәні ? теріс сан болады +2,8+(9,8-3 ) 0, +2,8+9,8-3 0, у у ˂ у у˂ -2 -12,6, 6,3. у˂ у˃ 3) - 6( +1)-5 -3 ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 6( +1)-5 -3 0, 6 +6-5 -3 0, х х ˃ х х ˃ -3. х˃ 4) - 5( +2)+8+ ? у тің қандай мәндерінде у у өрнегінің мәні теріс сан болады 5( +2)+8+ 0, 5 +10+8+ 0, у у˂ у у˂ 6-18, - у˂ у˂ 3. №1036 1) 5 +9 у ≤3-7 2) 3 +1≤4 -5 3) 6-5 >3 -2 4) 3-7 >5 -3 у х х у у у у 5 +7 ≤3-9 3 -4 ≤-5-1 -5 -3 >-2-6 -7 -5 >-3-3 у у х х у у у у 12 ≤-6 - ≤-6 -8 >-8 -12 >-6 у х у у ≤ -0,5 ≥6 <1 <0,5 у х у у

: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем

11 слайд
: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Ойтолғаныс . ( Мәтіндіесептер топтық ) жұмыс

11 слайд

: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Ойтолғаныс . ( Мәтіндіесептер топтық ) жұмыс

: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем

12 слайд
: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек Жауабы: х<5 : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін Жауабы: 7,5 км : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады Жауабы: 5 күн : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Жауабы: 14 м Ойтолғаныс . ( Мәтіндіесептер топтық ) жұмыс

12 слайд

: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек Жауабы: х<5 : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін Жауабы: 7,5 км : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады Жауабы: 5 күн : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Жауабы: 14 м Ойтолғаныс . ( Мәтіндіесептер топтық ) жұмыс

Сәйкестендірутесті : : Теңсіздік Белгіленуі 1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2 х х х

13 слайд
Сәйкестендірутесті : : Теңсіздік Белгіленуі 1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2 х х х 2 .7 -8≤5 +2 B. 7 х х х˃ 3. 4( -3)≤ -6 C. -2 х х х˂ 4 .3+2( -1) 8+ D. ≤5 х ˃ х х   5 .2 +5 +3 E. ≥7 х ˂х х 6. 3 +4≥2 +11 F. ≥3 х х х

13 слайд

Сәйкестендірутесті : : Теңсіздік Белгіленуі 1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2 х х х 2 .7 -8≤5 +2 B. 7 х х х˃ 3. 4( -3)≤ -6 C. -2 х х х˂ 4 .3+2( -1) 8+ D. ≤5 х ˃ х х   5 .2 +5 +3 E. ≥7 х ˂х х 6. 3 +4≥2 +11 F. ≥3 х х х

Сәйкестендірутесті : Жауабы 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.

14 слайд
Сәйкестендірутесті : Жауабы 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.

14 слайд

Сәйкестендірутесті : Жауабы 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.

Үй тапсырмасы: №1036 (3,6) №1039

15 слайд
Үй тапсырмасы: №1036 (3,6) №1039

15 слайд

Үй тапсырмасы: №1036 (3,6) №1039

Кері байланыс “НЫСАНА”

16 слайд
Кері байланыс “НЫСАНА”

16 слайд

Кері байланыс “НЫСАНА”