Материалдар / Презентация Ашық сабақ 6 сынып

Презентация Ашық сабақ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
566
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Есептер шығару.Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Есептер шығару.Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Есептер шығару.Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаттары: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік анықтамасын білу, есептер шығара алу.

2 слайд
Сабақтың мақсаттары:   Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік анықтамасын білу, есептер шығара алу.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары:   Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік анықтамасын білу, есептер шығара алу.

Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні 1 Үй жұмысын тексеру 2. « ?» Н

3 слайд
Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні 1 Үй жұмысын тексеру 2. « ?» Не білемін 3. . Мағынаны ашу 4. . Ой толғаныс 5. Сәйкестендіру тесті Ба ғасы Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні Бағалау парағы Оқушының аты жөні

3 слайд

Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні 1 Үй жұмысын тексеру 2. « ?» Не білемін 3. . Мағынаны ашу 4. . Ой толғаныс 5. Сәйкестендіру тесті Ба ғасы Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні Бағалау парағы Оқушының аты жөні

Сабақтың жоспары: 1 Үй жұмысын тексеру 2. « ?» Не білемін 3. . Мағынаны ашу 4. . Ой толғаныс 5. Сәйке

4 слайд
Сабақтың жоспары: 1 Үй жұмысын тексеру 2. « ?» Не білемін 3. . Мағынаны ашу 4. . Ой толғаныс 5. Сәйкестендіру тесті

4 слайд

Сабақтың жоспары: 1 Үй жұмысын тексеру 2. « ?» Не білемін 3. . Мағынаны ашу 4. . Ой толғаныс 5. Сәйкестендіру тесті

1- :топ Интервал 2- : топ Кесінді 3- : топ Жартылай интервал 4- : топ Сәуле

5 слайд
1- :топ Интервал 2- : топ Кесінді 3- : топ Жартылай интервал 4- : топ Сәуле

5 слайд

1- :топ Интервал 2- : топ Кесінді 3- : топ Жартылай интервал 4- : топ Сәуле

7 0,7 9 3 В И Е Т №1034 Үй тапсырмасын тексеру 1540-1603 ж

6 слайд
7 0,7 9 3 В И Е Т №1034 Үй тапсырмасын тексеру 1540-1603 ж

6 слайд

7 0,7 9 3 В И Е Т №1034 Үй тапсырмасын тексеру 1540-1603 ж

Әр топ өз топтарының атын қорғайды ( ) Постер қорғау

7 слайд
Әр топ өз топтарының атын қорғайды ( ) Постер қорғау

7 слайд

Әр топ өз топтарының атын қорғайды ( ) Постер қорғау

Қызығушылықты ояту «Не білемін?» 1. Бір айнымалысы бар сызықтық ? теңсіздік дегеніміз не 2. ?

8 слайд
Қызығушылықты ояту «Не білемін?» 1. Бір айнымалысы бар сызықтық ? теңсіздік дегеніміз не 2. ? Теңсіздікті шешу дегеніміз не 3. ? Мәндес теңсіздік дегеніміз не 4. Бір айнымалысы бар сызықтық ? теңсіздіктерді шешу жолы 5. =0 0 , а және в˂ болса теңсіздіктің ? шешімі қандайболады 6. =0 0 , а және в˃ болса теңсіздіктің ? шешімі қандай

8 слайд

Қызығушылықты ояту «Не білемін?» 1. Бір айнымалысы бар сызықтық ? теңсіздік дегеніміз не 2. ? Теңсіздікті шешу дегеніміз не 3. ? Мәндес теңсіздік дегеніміз не 4. Бір айнымалысы бар сызықтық ? теңсіздіктерді шешу жолы 5. =0 0 , а және в˂ болса теңсіздіктің ? шешімі қандайболады 6. =0 0 , а және в˃ болса теңсіздіктің ? шешімі қандай

№ 1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4)х тің қандай мәндерінде х х ? өрнегінің мәні оң сан болады 2) - у тің қанд

9 слайд
№ 1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4)х тің қандай мәндерінде х х ? өрнегінің мәні оң сан болады 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінде у у өрнегінің мәні ? теріс сан болады 3) - 6( +1)-5 -3 х тің қандай мәндерінде х х ? өрнегінің мәні оң сан болады 4) - 5( +2)+8+ у тің қандай мәндерінде у у ? өрнегінің мәні теріс сан болады №1036 5 +9 у ≤3-7 у 3 +1≤4 -5 х х • 6-5 >3 -2 у у 3-7 >5 -3 у у . Мағынаны ашу Деңгейлік тапсырмалар

9 слайд

№ 1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4)х тің қандай мәндерінде х х ? өрнегінің мәні оң сан болады 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінде у у өрнегінің мәні ? теріс сан болады 3) - 6( +1)-5 -3 х тің қандай мәндерінде х х ? өрнегінің мәні оң сан болады 4) - 5( +2)+8+ у тің қандай мәндерінде у у ? өрнегінің мәні теріс сан болады №1036 5 +9 у ≤3-7 у 3 +1≤4 -5 х х • 6-5 >3 -2 у у 3-7 >5 -3 у у . Мағынаны ашу Деңгейлік тапсырмалар

. Мағынаны ашу Деңгейлік тапсырмалар № 1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегін

10 слайд
. Мағынаны ашу Деңгейлік тапсырмалар № 1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 7,6+2 -(3 -6,4) 0, 7,6+2 -3 +6,4 0, х х ˃ х х ˃ - -14, 14. х˃ х˂ 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінде у у өрнегінің мәні ? теріс сан болады +2,8+(9,8-3 ) 0, +2,8+9,8-3 0, у у ˂ у у˂ -2 -12,6, 6,3. у˂ у˃ 3) - 6( +1)-5 -3 ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 6( +1)-5 -3 0, 6 +6-5 -3 0, х х ˃ х х ˃ -3. х˃ 4) - 5( +2)+8+ ? у тің қандай мәндерінде у у өрнегінің мәні теріс сан болады 5( +2)+8+ 0, 5 +10+8+ 0, у у˂ у у˂ 6 -18, - у˂ у˂ 3 . № 1036 1) 5 +9 у ≤3-7 2) 3 +1≤4 -5 3) 6-5 >3 -2 4) 3-7 >5 -3 у х х у у у у 5 +7 ≤3-9 3 -4 ≤-5-1 -5 -3 >-2-6 -7 -5 >-3-3 у у х х у у у у 12 ≤-6 - ≤-6 -8 >-8 -12 >-6 у х у у ≤ -0,5 ≥6 <1 <0,5 у х у у

10 слайд

. Мағынаны ашу Деңгейлік тапсырмалар № 1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 7,6+2 -(3 -6,4) 0, 7,6+2 -3 +6,4 0, х х ˃ х х ˃ - -14, 14. х˃ х˂ 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінде у у өрнегінің мәні ? теріс сан болады +2,8+(9,8-3 ) 0, +2,8+9,8-3 0, у у ˂ у у˂ -2 -12,6, 6,3. у˂ у˃ 3) - 6( +1)-5 -3 ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 6( +1)-5 -3 0, 6 +6-5 -3 0, х х ˃ х х ˃ -3. х˃ 4) - 5( +2)+8+ ? у тің қандай мәндерінде у у өрнегінің мәні теріс сан болады 5( +2)+8+ 0, 5 +10+8+ 0, у у˂ у у˂ 6 -18, - у˂ у˂ 3 . № 1036 1) 5 +9 у ≤3-7 2) 3 +1≤4 -5 3) 6-5 >3 -2 4) 3-7 >5 -3 у х х у у у у 5 +7 ≤3-9 3 -4 ≤-5-1 -5 -3 >-2-6 -7 -5 >-3-3 у у х х у у у у 12 ≤-6 - ≤-6 -8 >-8 -12 >-6 у х у у ≤ -0,5 ≥6 <1 <0,5 у х у у

: №1040Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , кв

11 слайд
: №1040Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Ой толғаныс . ( Мәтінді есептер топтық ) жұмыс

11 слайд

: №1040Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Ой толғаныс . ( Мәтінді есептер топтық ) жұмыс

: №1040Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , кв

12 слайд
: №1040Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек Жауабы: х<5 : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін Жауабы: 7,5 км : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады Жауабы: 5 күн : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Жауабы: 14 м Ой толғаныс . ( Мәтінді есептер топтық ) жұмыс

12 слайд

: №1040Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек Жауабы: х<5 : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін Жауабы: 7,5 км : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады Жауабы: 5 күн : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Жауабы: 14 м Ой толғаныс . ( Мәтінді есептер топтық ) жұмыс

Сәйкестендіру тесті : : Теңсіздік Белгіленуі 1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2 х

13 слайд
Сәйкестендіру тесті : : Теңсіздік Белгіленуі 1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2 х х х 2 .7 -8≤5 +2 B. 7 х х х˃ 3. 4( -3)≤ -6 C. -2 х х х˂ 4 .3+2( -1) 8+ D. ≤5 х ˃ х х   5 .2 +5 +3 E. ≥7 х ˂х х 6. 3 +4≥2 +11 F. ≥3 х х х

13 слайд

Сәйкестендіру тесті : : Теңсіздік Белгіленуі 1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2 х х х 2 .7 -8≤5 +2 B. 7 х х х˃ 3. 4( -3)≤ -6 C. -2 х х х˂ 4 .3+2( -1) 8+ D. ≤5 х ˃ х х   5 .2 +5 +3 E. ≥7 х ˂х х 6. 3 +4≥2 +11 F. ≥3 х х х

Сәйкестендіру тесті : Жауабы 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.

14 слайд
Сәйкестендіру тесті : Жауабы 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.

14 слайд

Сәйкестендіру тесті : Жауабы 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.

Үй тапсырмасы: № 1036 (3,6) № 1039

15 слайд
Үй тапсырмасы: № 1036 (3,6) № 1039

15 слайд

Үй тапсырмасы: № 1036 (3,6) № 1039

Кері байланыс “НЫСАНА”

16 слайд
Кері байланыс “НЫСАНА”

16 слайд

Кері байланыс “НЫСАНА”

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ