Презентация Ашық сабақ 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздік.
Есептер шығару.
Сабақтың тақырыбы:
1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Есептер шығару. Сабақтың тақырыбы:
2 слайд
Сабақтың мақсаттары:
Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздік
анықтамасын білу,
есептер шығара алу.
2 слайд
Сабақтың мақсаттары: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік анықтамасын білу, есептер шығара алу.
3 слайд
Бағалау парағы
:_________________________________________________
Оқушының аты жөні
1
Үйжұмысын
тексеру
2. « ?»
Небілемін
3. .
Мағынаныашу
4. .
Ойтолғаныс
5.
Сәйкестендіру
тесті
Бағасы
Бағалау парағы
:_________________________________________________
Оқушының аты жөні
Бағалау парағы
Оқушының аты жөні
3 слайд
Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3. . Мағынаныашу 4. . Ойтолғаныс 5. Сәйкестендіру тесті Бағасы Бағалау парағы :_________________________________________________ Оқушының аты жөні Бағалау парағы Оқушының аты жөні
4 слайд
Сабақтың жоспары:
1
Үйжұмысын
тексеру
2. « ?»
Небілемін
3. .
Мағынаныашу
4. .
Ойтолғаныс
5.
Сәйкестендірутесті
4 слайд
Сабақтың жоспары: 1 Үйжұмысын тексеру 2. « ?» Небілемін 3. . Мағынаныашу 4. . Ойтолғаныс 5. Сәйкестендірутесті
5 слайд
1- :
топ
Интервал
2- :
топ
Кесінді
3- :
топ
Жартылай
интервал
4- :
топ
Сәуле
5 слайд
1- : топ Интервал 2- : топ Кесінді 3- : топ Жартылай интервал 4- : топ Сәуле
6 слайд
7 0,7 9 3
В И Е Т
№1034
Үйтапсырмасынтексеру
1540-1603
ж
6 слайд
7 0,7 9 3 В И Е Т №1034 Үйтапсырмасынтексеру 1540-1603 ж
7 слайд
Әртопөзтоптарыныңатын
қорғайды
( )
Постерқорғау
7 слайд
Әртопөзтоптарыныңатын қорғайды ( ) Постерқорғау
8 слайд
Қызығушылықты ояту «Не білемін?»
1.
Бірайнымалысыбарсызықтық
?
теңсіздікдегенімізне
2. ?
Теңсіздікті шешудегенімізне
3. ?
Мәндестеңсіздікдегенімізне
4.
Бірайнымалысыбарсызықтық
?
теңсіздіктердішешужолы
5. =0 0 ,
а жәнев˂ болса теңсіздіктің
?
шешіміқандайболады
6. =0 0 ,
а жәнев˃ болса теңсіздіктің
?
шешіміқандай
8 слайд
Қызығушылықты ояту «Не білемін?» 1. Бірайнымалысыбарсызықтық ? теңсіздікдегенімізне 2. ? Теңсіздікті шешудегенімізне 3. ? Мәндестеңсіздікдегенімізне 4. Бірайнымалысыбарсызықтық ? теңсіздіктердішешужолы 5. =0 0 , а жәнев˂ болса теңсіздіктің ? шешіміқандайболады 6. =0 0 , а жәнев˃ болса теңсіздіктің ? шешіміқандай
9 слайд
№1035
1)- 7,6+2 -(3 -6,4)
х тіңқандаймәндерінде х х
?
өрнегініңмәніоңсанболады
2) -
у тің
қандай +2,8+(9,8-3 )
мәндеріндеу у
өрнегінің мәні ?
теріссанболады
3) - 6( +1)-5 -3
х тіңқандаймәндерінде х х
?
өрнегініңмәніоңсанболады
4) - 5( +2)+8+
у тіңқандаймәндерінде у у
?
өрнегініңмәнітеріссанболады
№1036
5 +9
у
≤3-7
у
3 +1≤4 -5
х х
•6-5 >3 -2
у у
3-7 >5 -3
у у
.
Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар
9 слайд
№1035 1)- 7,6+2 -(3 -6,4) х тіңқандаймәндерінде х х ? өрнегініңмәніоңсанболады 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндеріндеу у өрнегінің мәні ? теріссанболады 3) - 6( +1)-5 -3 х тіңқандаймәндерінде х х ? өрнегініңмәніоңсанболады 4) - 5( +2)+8+ у тіңқандаймәндерінде у у ? өрнегініңмәнітеріссанболады №1036 5 +9 у ≤3-7 у 3 +1≤4 -5 х х •6-5 >3 -2 у у 3-7 >5 -3 у у . Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар
10 слайд
.
Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар
№1035
1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ?
х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады
7,6+2 -(3 -6,4) 0, 7,6+2 -3 +6,4 0,
х х ˃ х х ˃
- -14, 14.
х˃ х˂
2) -
у тің
қандай +2,8+(9,8-3 )
мәндерінде у у өрнегінің
мәні ?
теріс сан болады
+2,8+(9,8-3 ) 0, +2,8+9,8-3 0,
у у ˂ у у˂
-2 -12,6, 6,3.
у˂ у˃
3) - 6( +1)-5 -3 ?
х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады
6( +1)-5 -3 0, 6 +6-5 -3 0,
х х ˃ х х ˃
-3.
х˃
4) - 5( +2)+8+ ?
у тің қандай мәндерінде у у өрнегінің мәні теріс сан болады
5( +2)+8+ 0, 5 +10+8+ 0,
у у˂ у у˂
6-18, -
у˂ у˂
3.
№1036
1) 5 +9
у
≤3-7 2) 3 +1≤4 -5 3) 6-5 >3 -2 4) 3-7 >5 -3
у х х у у у у
5 +7 ≤3-9 3 -4 ≤-5-1 -5 -3 >-2-6 -7 -5 >-3-3
у у х х у у у у
12 ≤-6 - ≤-6 -8 >-8 -12 >-6
у х у у
≤ -0,5 ≥6 <1 <0,5
у х у у
10 слайд
. Мағынаныашу Деңгейліктапсырмалар №1035 1) - 7,6+2 -(3 -6,4) ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 7,6+2 -(3 -6,4) 0, 7,6+2 -3 +6,4 0, х х ˃ х х ˃ - -14, 14. х˃ х˂ 2) - у тің қандай +2,8+(9,8-3 ) мәндерінде у у өрнегінің мәні ? теріс сан болады +2,8+(9,8-3 ) 0, +2,8+9,8-3 0, у у ˂ у у˂ -2 -12,6, 6,3. у˂ у˃ 3) - 6( +1)-5 -3 ? х тің қандай мәндерінде х х өрнегінің мәні оң сан болады 6( +1)-5 -3 0, 6 +6-5 -3 0, х х ˃ х х ˃ -3. х˃ 4) - 5( +2)+8+ ? у тің қандай мәндерінде у у өрнегінің мәні теріс сан болады 5( +2)+8+ 0, 5 +10+8+ 0, у у˂ у у˂ 6-18, - у˂ у˂ 3. №1036 1) 5 +9 у ≤3-7 2) 3 +1≤4 -5 3) 6-5 >3 -2 4) 3-7 >5 -3 у х х у у у у 5 +7 ≤3-9 3 -4 ≤-5-1 -5 -3 >-2-6 -7 -5 >-3-3 у у х х у у у у 12 ≤-6 - ≤-6 -8 >-8 -12 >-6 у х у у ≤ -0,5 ≥6 <1 <0,5 у х у у
11 слайд
: №1040
Интервал тобы
11 . 8
Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см
,
квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші
?
болуы керек
: №1041
Кесінді тобы
3 30
Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем
. 5 / ,
уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ
2 / .
ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы
?
неше километр болуы мүмкін
: №1042
Жартылай интервал тобы
90 80
Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер
. 1 6 .
жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады
Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші
?
тракторшының жыртқан жерінен артық болады
: №1043
Сәуле тобы
51
Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата
. 2 ,
сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек
2,5 .
метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып
8 ,
алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге
.
жететінін бағалаңдар
Ойтолғаныс
. (
Мәтіндіесептер топтық
)
жұмыс
11 слайд
: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Ойтолғаныс . ( Мәтіндіесептер топтық ) жұмыс
12 слайд
: №1040
Интервал тобы
11 . 8
Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см
,
квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші
?
болуы керек
Жауабы: х<5
: №1041
Кесінді тобы
3 30
Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем
. 5 / ,
уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ
2 / .
ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы
?
неше километр болуы мүмкін
Жауабы: 7,5 км
: №1042
Жартылай интервал тобы
90 80
Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер
. 1 6 .
жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады
Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші
?
тракторшының жыртқан жерінен артық болады
Жауабы: 5 күн
: №1043
Сәуле тобы
51
Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата
. 2 ,
сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек
2,5 .
метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып
8 ,
алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге
.
жететінін бағалаңдар
Жауабы: 14 м
Ойтолғаныс
. (
Мәтіндіесептер топтық
)
жұмыс
12 слайд
: №1040 Интервал тобы 11 . 8 Тік төртбұрыштың ұзындығы см Оның периметрі қабырғасы см , квадраттың периметрінен кем болуы үшін ені неше сантиметрден кіші ? болуы керек Жауабы: х<5 : №1041 Кесінді тобы 3 30 Саяхатшылар қайықпен А пунктінен В пунктіне сағат минуттан кем . 5 / , уақытта барып қайтты Қайықтың тынық судағы жылдамдығы км сағ 2 / . ағыс жылдамдығы км сағ А пункті мен В пунктінің арақашықтығы ? неше километр болуы мүмкін Жауабы: 7,5 км : №1042 Жартылай интервал тобы 90 80 Бірінші тракторшы га жер жыртқанда екінші тракторшы га жер . 1 6 . жыртып қойған еді Бірінші тракторшы күнде га жер жыртады Неше күннен кейін екінші тракторшының жыртқан жері бірінші ? тракторшының жыртқан жерінен артық болады Жауабы: 5 күн : №1043 Сәуле тобы 51 Тігін шеберханашы көйлек пен жейде тігу үшін дүкеннен м мата . 2 , сатып алды Әрбір жейде метр матадан тігілсе әрбір көйлек 2,5 . метрден кем емес матадан тігіледі Тігін шеберханасы сатып 8 , алған матадан жейде тіксе қалған мата неше көйлек тігуге . жететінін бағалаңдар Жауабы: 14 м Ойтолғаныс . ( Мәтіндіесептер топтық ) жұмыс
13 слайд
Сәйкестендірутесті
: :
Теңсіздік Белгіленуі
1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2
х х х
2 .7 -8≤5 +2 B. 7
х х х˃
3. 4( -3)≤ -6 C. -2
х х х˂
4 .3+2( -1) 8+ D. ≤5
х ˃ х х
5 .2 +5 +3 E. ≥7
х ˂х х
6. 3 +4≥2 +11 F. ≥3
х х х
13 слайд
Сәйкестендірутесті : : Теңсіздік Белгіленуі 1. 5( -2)≥2 -1 A. ≤2 х х х 2 .7 -8≤5 +2 B. 7 х х х˃ 3. 4( -3)≤ -6 C. -2 х х х˂ 4 .3+2( -1) 8+ D. ≤5 х ˃ х х 5 .2 +5 +3 E. ≥7 х ˂х х 6. 3 +4≥2 +11 F. ≥3 х х х
14 слайд
Сәйкестендірутесті
:
Жауабы
1-F,
2-D,
3-A,
4-B,
5-C,
6-E.
14 слайд
Сәйкестендірутесті : Жауабы 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.
15 слайд
Үй тапсырмасы:
№1036 (3,6)
№1039
15 слайд
Үй тапсырмасы: №1036 (3,6) №1039
16 слайд
Кері байланыс “НЫСАНА”
16 слайд
Кері байланыс “НЫСАНА”