Презентация. Ашық сабақ. Мәтіндік процессордағы кестелер. 7-сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Мобильді байланыс» әдісі
4 (4), 2 (1), 6 (4), 3 (1), 6 (2), 9 (3), 3 (1), 4 (2)
5 (3), 6 (3), 7 (3), 2 (2), 5 (2), 3 (4), 3 (4), 7 (3), 6 (3), 9 (3), 4 (3), 5 (1), 2 (3)
4 (2), 5 (2), 3 (4), 6 (4), 5 (2)
1 слайд
«Мобильді байланыс» әдісі 4 (4), 2 (1), 6 (4), 3 (1), 6 (2), 9 (3), 3 (1), 4 (2) 5 (3), 6 (3), 7 (3), 2 (2), 5 (2), 3 (4), 3 (4), 7 (3), 6 (3), 9 (3), 4 (3), 5 (1), 2 (3) 4 (2), 5 (2), 3 (4), 6 (4), 5 (2)
2 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1
2
3
4
2 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4
3 слайд
«Жaмбыл облысы әкімдігінің білім бaсқaрмaсы
Тaрaз қaлaсы білім бөлімінің
№15 мектеп-гимнaзиясы»
коммунaлдық мемлекеттік мекемесі
Тaқырыбы:
«Мәтіндік процессордағы кесте»
Сынып: 7 «Б»
Пән мұғалімі: Жүсіпбековa Aйгүл Дүйсенхaнқызы
БӨЛІМ
Электронды кесте арқылы есеп шығару
3 слайд
«Жaмбыл облысы әкімдігінің білім бaсқaрмaсы Тaрaз қaлaсы білім бөлімінің №15 мектеп-гимнaзиясы» коммунaлдық мемлекеттік мекемесі Тaқырыбы: «Мәтіндік процессордағы кесте» Сынып: 7 «Б» Пән мұғалімі: Жүсіпбековa Aйгүл Дүйсенхaнқызы БӨЛІМ Электронды кесте арқылы есеп шығару
4 слайд
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
7.2.2.1-мәтіндік процессордағы кестелерді пішімдеу
Сабақтың мақсаты:
Мәтіндік құжаттармен жұмыс жасау барысында кестелер
тобының батырмалары арқылы кестелерді пішімдейді
4 слайд
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.2.2.1-мәтіндік процессордағы кестелерді пішімдеу Сабақтың мақсаты: Мәтіндік құжаттармен жұмыс жасау барысында кестелер тобының батырмалары арқылы кестелерді пішімдейді
5 слайд
БЕЙНЕСАБАҚ
https://youtu.be/T4Fnd54viyM
5 слайд
БЕЙНЕСАБАҚ https://youtu.be/T4Fnd54viyM
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Кесте дегеніміз не?
Кесте (таблица) – деректерді жолдар мен бағандар қиылысында
орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелген жолдар мен бағандар
жиынтығынан тұрады. Жол мен бағанның қиылысуы кесте ұяшығы деп
аталады. Ұяшыққа сандар, мәтіндер, кірістірілген кестелер және
графикалық белгілер қоюға болады.
10 слайд
Кесте дегеніміз не? Кесте (таблица) – деректерді жолдар мен бағандар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелген жолдар мен бағандар жиынтығынан тұрады. Жол мен бағанның қиылысуы кесте ұяшығы деп аталады. Ұяшыққа сандар, мәтіндер, кірістірілген кестелер және графикалық белгілер қоюға болады.
11 слайд
1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам» әдісі
Оқушы туралы мәлімет
Реттік саны, оқушының аты-жөні, сыныбы, мекен-жайы
Абдырсалим Асылжан, 7 б сынып, Байзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер.
Амангелді Назарбай, 7 б сынып, Шаңырақ мөлтек ауданы 137 үй.
Бейсенбек Алтынай, 7 б сынып, Тәттібаева 30 үй.
Каримов Алихан, 7 б сынып, Алматы 26 үй.
Дeскриптop:
-мәтiндiк редакторде 5-жолдан және 4-бағаннан тұратын кeстe құpу;
-қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-18;
-ұяшықтың ішін бояу;
-бac әрiптepдi қoлдану;
-сөзді қою етіп (жирный) жазу.
ҚБ: 3 балл
11 слайд
1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам» әдісі Оқушы туралы мәлімет Реттік саны, оқушының аты-жөні, сыныбы, мекен-жайы Абдырсалим Асылжан, 7 б сынып, Байзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер. Амангелді Назарбай, 7 б сынып, Шаңырақ мөлтек ауданы 137 үй. Бейсенбек Алтынай, 7 б сынып, Тәттібаева 30 үй. Каримов Алихан, 7 б сынып, Алматы 26 үй. Дeскриптop: -мәтiндiк редакторде 5-жолдан және 4-бағаннан тұратын кeстe құpу; -қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-18; -ұяшықтың ішін бояу; -бac әрiптepдi қoлдану; -сөзді қою етіп (жирный) жазу. ҚБ: 3 балл
12 слайд
№Оқушының
аты-жөні
Сыныбы Мекен-жайы
1Абдырсалим
Асылжан
7 бБайзақ Батыр көшесі 191
үй, 20 пәтер
2Амангелді
Назарбай
7 бШаңырақ мөлтек ауданы
137 үй
3Бейсенбек
Алтынай
7 бТәттібаева 30 үй
4Каримов
Алихан
7 бАлматы 26 үй
12 слайд
№Оқушының аты-жөні Сыныбы Мекен-жайы 1Абдырсалим Асылжан 7 бБайзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер 2Амангелді Назарбай 7 бШаңырақ мөлтек ауданы 137 үй 3Бейсенбек Алтынай 7 бТәттібаева 30 үй 4Каримов Алихан 7 бАлматы 26 үй
13 слайд
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
І топ – «Жол» тобына тапсырма:
Жолдар мен бағандар тобы мен Біріктіру тобын салыстырады.
Дескриптор:
- жолдар мен бағандар тобы мен біріктіру тобын салыстыру;
- олардың айырмашылықтарын жазу.
ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма:
Салу тобы мен Түзету тобын салыстырады.
Дескриптор:
- салу тобы мен түзету тобын салыстыру;
- олардың айырмашылықтарын жазу. ҚБ: 2 балл
13 слайд
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі І топ – «Жол» тобына тапсырма: Жолдар мен бағандар тобы мен Біріктіру тобын салыстырады. Дескриптор: - жолдар мен бағандар тобы мен біріктіру тобын салыстыру; - олардың айырмашылықтарын жазу. ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма: Салу тобы мен Түзету тобын салыстырады. Дескриптор: - салу тобы мен түзету тобын салыстыру; - олардың айырмашылықтарын жазу. ҚБ: 2 балл
14 слайд
3-тапсырма. Топтық жұмыс.
Постер қорғау
«Хаттар» әдісі
ҚБ: 3 балл
14 слайд
3-тапсырма. Топтық жұмыс. Постер қорғау «Хаттар» әдісі ҚБ: 3 балл
15 слайд
КОНСТРУКТОР
І топ – «Жол» тобына тапсырма:
«Ассоциация» әдісі арқылы конструктор жапсырмасының
топтарын көрсету.
15 слайд
КОНСТРУКТОР І топ – «Жол» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы конструктор жапсырмасының топтарын көрсету.
16 слайд
МАКЕТ
ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма:
«Ассоциация» әдісі арқылы макет жапсырмасының топтарын көрсету.
16 слайд
МАКЕТ ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы макет жапсырмасының топтарын көрсету.
17 слайд
Рефлексия
https://www.menti.com/alaibea9xjxt
17 слайд
Рефлексия https://www.menti.com/alaibea9xjxt
18 слайд
Үй тапсырмасы
«Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану қажеттіліктерінің физиологиялық нормалары» тақырыбына зерттеу
жүргізесіңдер. Зерттеу нәтижелерін мәтіндік редакторда құрылған кесте түрінде ұсынасыңдар.
18 слайд
Үй тапсырмасы «Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану қажеттіліктерінің физиологиялық нормалары» тақырыбына зерттеу жүргізесіңдер. Зерттеу нәтижелерін мәтіндік редакторда құрылған кесте түрінде ұсынасыңдар.
19 слайд
Сабақ кестесі
7
с
ы
н
ы
п
№ Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
1Алгебра Геометрия Алгебра Алгебра Геометрия
2Қазақ тіліҚазақ
әдебиеті
Қазақ тілі Қазақ
әдебиеті
Физика
3Физика Биология Қазақстан
тарихы
География Музыка
4Химия География ИнформатикаДүниежүзі
тарихы
Шет тілі
5Сынып
сағаты
Дене
шынықтыру
Шет тілі Дене
шынықтыру
Жаһандық
құзіреттілік
Дeскриптop:
-мәтiндiк редакторде 7-жолдан және 7-бағаннан тұратын кeстe құpу;
-бірінші жолдағы 7 ұяшықты бipiктipу;
-бірінші бағандағы 6 жолды біріктіру;
-қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-14;
-сөзді тігіннен жазу;
-ұяшықтың ішін бояу және сөздің түсін өзгерту;
-бac әрiптepдi қoлдану;
-сөзді қою етіп (жирный) жазу.
19 слайд
Сабақ кестесі 7 с ы н ы п № Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 1Алгебра Геометрия Алгебра Алгебра Геометрия 2Қазақ тіліҚазақ әдебиеті Қазақ тілі Қазақ әдебиеті Физика 3Физика Биология Қазақстан тарихы География Музыка 4Химия География ИнформатикаДүниежүзі тарихы Шет тілі 5Сынып сағаты Дене шынықтыру Шет тілі Дене шынықтыру Жаһандық құзіреттілік Дeскриптop: -мәтiндiк редакторде 7-жолдан және 7-бағаннан тұратын кeстe құpу; -бірінші жолдағы 7 ұяшықты бipiктipу; -бірінші бағандағы 6 жолды біріктіру; -қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-14; -сөзді тігіннен жазу; -ұяшықтың ішін бояу және сөздің түсін өзгерту; -бac әрiптepдi қoлдану; -сөзді қою етіп (жирный) жазу.