Материалдар / Презентация. Ашық сабақ. Мәтіндік процессордағы кестелер. 7-сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. Ашық сабақ. Мәтіндік процессордағы кестелер. 7-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндік процессордағы кестелер тақырыбында ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Тамыз 2024
270
3 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Мобильді байланыс» әдісі 4 (4), 2 (1), 6 (4), 3 (1), 6 (2), 9 (3), 3 (1), 4 (2) 5 (3), 6 (3), 7 (3), 2 (2), 5 (2), 3 (4), 3 (4)

1 слайд
«Мобильді байланыс» әдісі 4 (4), 2 (1), 6 (4), 3 (1), 6 (2), 9 (3), 3 (1), 4 (2) 5 (3), 6 (3), 7 (3), 2 (2), 5 (2), 3 (4), 3 (4), 7 (3), 6 (3), 9 (3), 4 (3), 5 (1), 2 (3) 4 (2), 5 (2), 3 (4), 6 (4), 5 (2)

1 слайд

«Мобильді байланыс» әдісі 4 (4), 2 (1), 6 (4), 3 (1), 6 (2), 9 (3), 3 (1), 4 (2) 5 (3), 6 (3), 7 (3), 2 (2), 5 (2), 3 (4), 3 (4), 7 (3), 6 (3), 9 (3), 4 (3), 5 (1), 2 (3) 4 (2), 5 (2), 3 (4), 6 (4), 5 (2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4

2 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4

2 слайд

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4

«Жaмбыл облысы әкімдігінің білім бaсқaрмaсы Тaрaз қaлaсы білім бөлімінің №15 мектеп-гимнaзиясы» коммунaлдық мемлекеттік мекемес

3 слайд
«Жaмбыл облысы әкімдігінің білім бaсқaрмaсы Тaрaз қaлaсы білім бөлімінің №15 мектеп-гимнaзиясы» коммунaлдық мемлекеттік мекемесі   Тaқырыбы: «Мәтіндік процессордағы кесте»   Сынып: 7 «Б» Пән мұғалімі: Жүсіпбековa Aйгүл Дүйсенхaнқызы БӨЛІМ Электронды кесте арқылы есеп шығару

3 слайд

«Жaмбыл облысы әкімдігінің білім бaсқaрмaсы Тaрaз қaлaсы білім бөлімінің №15 мектеп-гимнaзиясы» коммунaлдық мемлекеттік мекемесі   Тaқырыбы: «Мәтіндік процессордағы кесте»   Сынып: 7 «Б» Пән мұғалімі: Жүсіпбековa Aйгүл Дүйсенхaнқызы БӨЛІМ Электронды кесте арқылы есеп шығару

Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.2.2.1-мәтіндік процессордағы кестелерді пішімдеу Сабақтың мақсаты: Мәтін

4 слайд
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.2.2.1-мәтіндік процессордағы кестелерді пішімдеу Сабақтың мақсаты: Мәтіндік құжаттармен жұмыс жасау барысында кестелер тобының батырмалары арқылы кестелерді пішімдейді

4 слайд

Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.2.2.1-мәтіндік процессордағы кестелерді пішімдеу Сабақтың мақсаты: Мәтіндік құжаттармен жұмыс жасау барысында кестелер тобының батырмалары арқылы кестелерді пішімдейді

БЕЙНЕСАБАҚ https://youtu.be/T4Fnd54viyM

5 слайд
БЕЙНЕСАБАҚ https://youtu.be/T4Fnd54viyM

5 слайд

БЕЙНЕСАБАҚ https://youtu.be/T4Fnd54viyM

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Кесте дегеніміз не? Кесте (таблица) – деректерді жолдар мен бағандар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелге

10 слайд
Кесте дегеніміз не? Кесте (таблица) – деректерді жолдар мен бағандар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелген жолдар мен бағандар жиынтығынан тұрады. Жол мен бағанның қиылысуы кесте ұяшығы деп аталады. Ұяшыққа сандар, мәтіндер, кірістірілген кестелер және графикалық белгілер қоюға болады.

10 слайд

Кесте дегеніміз не? Кесте (таблица) – деректерді жолдар мен бағандар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелген жолдар мен бағандар жиынтығынан тұрады. Жол мен бағанның қиылысуы кесте ұяшығы деп аталады. Ұяшыққа сандар, мәтіндер, кірістірілген кестелер және графикалық белгілер қоюға болады.

1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам» әдісі Оқушы туралы мәлімет Реттік саны, оқушының аты-жөні, сыныбы, мекен-жайы Абдырсалим А

11 слайд
1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам» әдісі Оқушы туралы мәлімет Реттік саны, оқушының аты-жөні, сыныбы, мекен-жайы Абдырсалим Асылжан, 7 б сынып, Байзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер. Амангелді Назарбай, 7 б сынып, Шаңырақ мөлтек ауданы 137 үй. Бейсенбек Алтынай, 7 б сынып, Тәттібаева 30 үй. Каримов Алихан, 7 б сынып, Алматы 26 үй. Дeскриптop: -мәтiндiк редакторде 5-жолдан және 4-бағаннан тұратын кeстe құpу; -қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-18; -ұяшықтың ішін бояу; -бac әрiптepдi қoлдану; -сөзді қою етіп (жирный) жазу. ҚБ: 3 балл

11 слайд

1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам» әдісі Оқушы туралы мәлімет Реттік саны, оқушының аты-жөні, сыныбы, мекен-жайы Абдырсалим Асылжан, 7 б сынып, Байзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер. Амангелді Назарбай, 7 б сынып, Шаңырақ мөлтек ауданы 137 үй. Бейсенбек Алтынай, 7 б сынып, Тәттібаева 30 үй. Каримов Алихан, 7 б сынып, Алматы 26 үй. Дeскриптop: -мәтiндiк редакторде 5-жолдан және 4-бағаннан тұратын кeстe құpу; -қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-18; -ұяшықтың ішін бояу; -бac әрiптepдi қoлдану; -сөзді қою етіп (жирный) жазу. ҚБ: 3 балл

№Оқушының аты-жөні Сыныбы Мекен-жайы 1Абдырсалим Асылжан 7 бБайзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер 2Амангелді Назарбай 7 бШаңы

12 слайд
№Оқушының аты-жөні Сыныбы Мекен-жайы 1Абдырсалим Асылжан 7 бБайзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер 2Амангелді Назарбай 7 бШаңырақ мөлтек ауданы 137 үй 3Бейсенбек Алтынай 7 бТәттібаева 30 үй 4Каримов Алихан 7 бАлматы 26 үй

12 слайд

№Оқушының аты-жөні Сыныбы Мекен-жайы 1Абдырсалим Асылжан 7 бБайзақ Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер 2Амангелді Назарбай 7 бШаңырақ мөлтек ауданы 137 үй 3Бейсенбек Алтынай 7 бТәттібаева 30 үй 4Каримов Алихан 7 бАлматы 26 үй

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі І топ – «Жол» тобына тапсырма: Жолдар мен бағандар тобы мен Біріктіру

13 слайд
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі І топ – «Жол» тобына тапсырма: Жолдар мен бағандар тобы мен Біріктіру тобын салыстырады. Дескриптор: - жолдар мен бағандар тобы мен біріктіру тобын салыстыру; - олардың айырмашылықтарын жазу. ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма: Салу тобы мен Түзету тобын салыстырады. Дескриптор: - салу тобы мен түзету тобын салыстыру; - олардың айырмашылықтарын жазу. ҚБ: 2 балл

13 слайд

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі І топ – «Жол» тобына тапсырма: Жолдар мен бағандар тобы мен Біріктіру тобын салыстырады. Дескриптор: - жолдар мен бағандар тобы мен біріктіру тобын салыстыру; - олардың айырмашылықтарын жазу. ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма: Салу тобы мен Түзету тобын салыстырады. Дескриптор: - салу тобы мен түзету тобын салыстыру; - олардың айырмашылықтарын жазу. ҚБ: 2 балл

3-тапсырма. Топтық жұмыс. Постер қорғау «Хаттар» әдісі ҚБ: 3 балл

14 слайд
3-тапсырма. Топтық жұмыс. Постер қорғау «Хаттар» әдісі ҚБ: 3 балл

14 слайд

3-тапсырма. Топтық жұмыс. Постер қорғау «Хаттар» әдісі ҚБ: 3 балл

КОНСТРУКТОР І топ – «Жол» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы конструктор жапсырмасының топтарын көрсету.

15 слайд
КОНСТРУКТОР І топ – «Жол» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы конструктор жапсырмасының топтарын көрсету.

15 слайд

КОНСТРУКТОР І топ – «Жол» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы конструктор жапсырмасының топтарын көрсету.

МАКЕТ ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы макет жапсырмасының топтарын көрсету.

16 слайд
МАКЕТ ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы макет жапсырмасының топтарын көрсету.

16 слайд

МАКЕТ ІІ топ – «Баған» тобына тапсырма: «Ассоциация» әдісі арқылы макет жапсырмасының топтарын көрсету.

Рефлексия https://www.menti.com/alaibea9xjxt

17 слайд
Рефлексия https://www.menti.com/alaibea9xjxt

17 слайд

Рефлексия https://www.menti.com/alaibea9xjxt

Үй тапсырмасы «Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану қажеттіліктерінің физиологиялық нормалары» тақырыбына зерттеу жүргізесіңд

18 слайд
Үй тапсырмасы «Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану қажеттіліктерінің физиологиялық нормалары» тақырыбына зерттеу жүргізесіңдер. Зерттеу нәтижелерін мәтіндік редакторда құрылған кесте түрінде ұсынасыңдар.

18 слайд

Үй тапсырмасы «Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану қажеттіліктерінің физиологиялық нормалары» тақырыбына зерттеу жүргізесіңдер. Зерттеу нәтижелерін мәтіндік редакторда құрылған кесте түрінде ұсынасыңдар.

Сабақ кестесі 7 с ы н ы п № Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 1Алгебра Геометрия Алгебра Алгебра Геометрия 2Қазақ тіліҚ

19 слайд
Сабақ кестесі 7 с ы н ы п № Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 1Алгебра Геометрия Алгебра Алгебра Геометрия 2Қазақ тіліҚазақ әдебиеті Қазақ тілі Қазақ әдебиеті Физика 3Физика Биология Қазақстан тарихы География Музыка 4Химия География ИнформатикаДүниежүзі тарихы Шет тілі 5Сынып сағаты Дене шынықтыру Шет тілі Дене шынықтыру Жаһандық құзіреттілік Дeскриптop: -мәтiндiк редакторде 7-жолдан және 7-бағаннан тұратын кeстe құpу; -бірінші жолдағы 7 ұяшықты бipiктipу; -бірінші бағандағы 6 жолды біріктіру; -қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-14; -сөзді тігіннен жазу; -ұяшықтың ішін бояу және сөздің түсін өзгерту; -бac әрiптepдi қoлдану; -сөзді қою етіп (жирный) жазу.

19 слайд

Сабақ кестесі 7 с ы н ы п № Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 1Алгебра Геометрия Алгебра Алгебра Геометрия 2Қазақ тіліҚазақ әдебиеті Қазақ тілі Қазақ әдебиеті Физика 3Физика Биология Қазақстан тарихы География Музыка 4Химия География ИнформатикаДүниежүзі тарихы Шет тілі 5Сынып сағаты Дене шынықтыру Шет тілі Дене шынықтыру Жаһандық құзіреттілік Дeскриптop: -мәтiндiк редакторде 7-жолдан және 7-бағаннан тұратын кeстe құpу; -бірінші жолдағы 7 ұяшықты бipiктipу; -бірінші бағандағы 6 жолды біріктіру; -қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп өлшемі-14; -сөзді тігіннен жазу; -ұяшықтың ішін бояу және сөздің түсін өзгерту; -бac әрiптepдi қoлдану; -сөзді қою етіп (жирный) жазу.