Материалдар / Презентация. Ашық сабақ. Растрлық кескіндерді құру және өңдеу. 5-сынып

Презентация. Ашық сабақ. Растрлық кескіндерді құру және өңдеу. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Растрлық кескіндерді құру және өңдеу тақырыбына презентация.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Тамыз 2024
92
0 рет жүктелген
810 ₸ 900 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Жүректен — жүрекке» шеңбері-тілек айту

1 слайд
«Жүректен — жүрекке» шеңбері-тілек айту

1 слайд

«Жүректен — жүрекке» шеңбері-тілек айту

ОЙЫН ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛУ

2 слайд
ОЙЫН ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛУ

2 слайд

ОЙЫН ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛУ

Ханталапай Бестас

3 слайд
Ханталапай Бестас

3 слайд

Ханталапай Бестас

Асық ойыны — қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі

4 слайд
Асық ойыны — қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі

4 слайд

Асық ойыны — қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі

«Оқушылардың сұраққа берген жауаптары» әдісімен «Ғажайып ұяшықтар» ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау

5 слайд
«Оқушылардың сұраққа берген жауаптары» әдісімен «Ғажайып ұяшықтар» ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау

5 слайд

«Оқушылардың сұраққа берген жауаптары» әдісімен «Ғажайып ұяшықтар» ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау

1234 5 10 678 9 1112

6 слайд
1234 5 10 678 9 1112

6 слайд

1234 5 10 678 9 1112

Сақтау, өңдеу жеткізу және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған ортада болып жатқан мәліметтер мен өзгерістер қалай ата

7 слайд
Сақтау, өңдеу жеткізу және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған ортада болып жатқан мәліметтер мен өзгерістер қалай аталады? ЖАУАБЫ

7 слайд

Сақтау, өңдеу жеткізу және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған ортада болып жатқан мәліметтер мен өзгерістер қалай аталады? ЖАУАБЫ

Ақпарат

8 слайд
Ақпарат

8 слайд

Ақпарат

Ақпараттық үдерістер дегеніміз не? ЖАУАБЫ

9 слайд
Ақпараттық үдерістер дегеніміз не? ЖАУАБЫ

9 слайд

Ақпараттық үдерістер дегеніміз не? ЖАУАБЫ

Ақпаратты іздеу, жинақтау, сақтау, жөнелту, пайдалану және өңдеу

10 слайд
Ақпаратты іздеу, жинақтау, сақтау, жөнелту, пайдалану және өңдеу

10 слайд

Ақпаратты іздеу, жинақтау, сақтау, жөнелту, пайдалану және өңдеу

Кодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ

11 слайд
Кодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ

11 слайд

Кодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ

Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсыну

12 слайд
Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсыну

12 слайд

Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсыну

Декодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ

13 слайд
Декодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ

13 слайд

Декодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ

Кодталған ақпарат мазмұнын қайта қалпына келтіру

14 слайд
Кодталған ақпарат мазмұнын қайта қалпына келтіру

14 слайд

Кодталған ақпарат мазмұнын қайта қалпына келтіру

ЖАУАБЫ Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз?

15 слайд
ЖАУАБЫ Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз?

15 слайд

ЖАУАБЫ Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз?

Сезім мүшелері арқылы

16 слайд
Сезім мүшелері арқылы

16 слайд

Сезім мүшелері арқылы

ЖАУАБЫ Ақпарат көздерін ата

17 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат көздерін ата

17 слайд

ЖАУАБЫ Ақпарат көздерін ата

Қоршаған орта, кітап, Интернет, компьютер, газеттер мен журналдар, телефон, теледидар, радио

18 слайд
Қоршаған орта, кітап, Интернет, компьютер, газеттер мен журналдар, телефон, теледидар, радио

18 слайд

Қоршаған орта, кітап, Интернет, компьютер, газеттер мен журналдар, телефон, теледидар, радио

Ақпарат сөзінде қанша символ, қанша байт, қанша бит бар? ЖАУАБЫ

19 слайд
Ақпарат сөзінде қанша символ, қанша байт, қанша бит бар? ЖАУАБЫ

19 слайд

Ақпарат сөзінде қанша символ, қанша байт, қанша бит бар? ЖАУАБЫ

7 символ, 7 байт, 56 бит

20 слайд
7 символ, 7 байт, 56 бит

20 слайд

7 символ, 7 байт, 56 бит

ЖАУАБЫ Екілік алфавитті қолдану арқылы ақпаратты ұсыну қалай аталады?

21 слайд
ЖАУАБЫ Екілік алфавитті қолдану арқылы ақпаратты ұсыну қалай аталады?

21 слайд

ЖАУАБЫ Екілік алфавитті қолдану арқылы ақпаратты ұсыну қалай аталады?

Екілік кодтау

22 слайд
Екілік кодтау

22 слайд

Екілік кодтау

ЖАУАБЫ Ақпарат берілу тәсілі бойынша неше топқа бөлінеді?

23 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат берілу тәсілі бойынша неше топқа бөлінеді?

23 слайд

ЖАУАБЫ Ақпарат берілу тәсілі бойынша неше топқа бөлінеді?

24 слайд

24 слайд

ЖАУАБЫ Ақпарат қандай қасиеттерге ие?

25 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат қандай қасиеттерге ие?

25 слайд

ЖАУАБЫ Ақпарат қандай қасиеттерге ие?

26 слайд

26 слайд

ЖАУАБЫ Ақпарат арналары неше топқа бөлінеді?

27 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат арналары неше топқа бөлінеді?

27 слайд

ЖАУАБЫ Ақпарат арналары неше топқа бөлінеді?

28 слайд

28 слайд

Информатика ғылымы нені зерттейді? ЖАУАБЫ

29 слайд
Информатика ғылымы нені зерттейді? ЖАУАБЫ

29 слайд

Информатика ғылымы нені зерттейді? ЖАУАБЫ

Информатика – ақпараттық үдерістерді зерттейтін ғылым

30 слайд
Информатика – ақпараттық үдерістерді зерттейтін ғылым

30 слайд

Информатика – ақпараттық үдерістерді зерттейтін ғылым

42 11 43 44 42 32 62 31 27 21 43 27 63 34 17 21 42 17 63 31 46 42 45 23

31 слайд
42 11 43 44 42 32 62 31 27 21 43 27 63 34 17 21 42 17 63 31 46 42 45 23 12 34 21 42 21 17 11 27 54 25 67 32 11 45

31 слайд

42 11 43 44 42 32 62 31 27 21 43 27 63 34 17 21 42 17 63 31 46 42 45 23 12 34 21 42 21 17 11 27 54 25 67 32 11 45

32 слайд

32 слайд

Сабақтың тақырыбы: §8. Растрлық кескіндерді құру және редакциялау Сынып: 5 «Б» Пән мұғалімі: Жүсіпбекова А.Д.

33 слайд
Сабақтың тақырыбы: §8. Растрлық кескіндерді құру және редакциялау Сынып: 5 «Б» Пән мұғалімі: Жүсіпбекова А.Д.

33 слайд

Сабақтың тақырыбы: §8. Растрлық кескіндерді құру және редакциялау Сынып: 5 «Б» Пән мұғалімі: Жүсіпбекова А.Д.

Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу

34 слайд
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу

34 слайд

Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Сабақтың мақсаты: Графикалық редакторды пайдаланып, растрлық кескіндерді құрады және редакциялайды

35 слайд
Сабақтың мақсаты: Графикалық редакторды пайдаланып, растрлық кескіндерді құрады және редакциялайды

35 слайд

Сабақтың мақсаты: Графикалық редакторды пайдаланып, растрлық кескіндерді құрады және редакциялайды

Бейнесабақ https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw

36 слайд
Бейнесабақ https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw

36 слайд

Бейнесабақ https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw

1 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің интерфейсі мен атауын сәйкестендір https://l

37 слайд
1 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің интерфейсі мен атауын сәйкестендір https://learningapps.org/display?v=pq5rawqu221 Дескриптор: - рaint графикалық редакторы терезесінің элементтерін дұрыс атауымен сәйкестендіреді.

37 слайд

1 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің интерфейсі мен атауын сәйкестендір https://learningapps.org/display?v=pq5rawqu221 Дескриптор: - рaint графикалық редакторы терезесінің элементтерін дұрыс атауымен сәйкестендіреді.

2 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің құралдар тақтасы мен атауын сәйкестендір ht

38 слайд
2 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің құралдар тақтасы мен атауын сәйкестендір https://learningapps.org/display?v=ps0uiydhj21   Дескриптор: -рaint графикалық редакторында құрал - саймандарды дұрыс атауымен сәйкестендіреді.

38 слайд

2 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің құралдар тақтасы мен атауын сәйкестендір https://learningapps.org/display?v=ps0uiydhj21   Дескриптор: -рaint графикалық редакторында құрал - саймандарды дұрыс атауымен сәйкестендіреді.

«Бас бармақ» әдісі Өте жақсы------- Жақсы------- Төмен-------

39 слайд
«Бас бармақ» әдісі Өте жақсы------- Жақсы------- Төмен-------

39 слайд

«Бас бармақ» әдісі Өте жақсы------- Жақсы------- Төмен-------

3 тапсырма Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (жұптық жұмыс)

40 слайд
3 тапсырма Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (жұптық жұмыс)

40 слайд

3 тапсырма Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (жұптық жұмыс)

І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қ

41 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қалыңдығы (орташа) мен түсін таңдайсыңдар. Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызасыңдар   CTRL пернесі көмегімен көшіру

41 слайд

І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қалыңдығы (орташа) мен түсін таңдайсыңдар. Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызасыңдар   CTRL пернесі көмегімен көшіру

ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қалы

42 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қалыңдығы (жіңішке) мен түсін таңдайсыңдар. Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып» көшіресіңдер. SHIFT пернесі көмегімен «ізін қалдырып» көшіру

42 слайд

ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қалыңдығы (жіңішке) мен түсін таңдайсыңдар. Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып» көшіресіңдер. SHIFT пернесі көмегімен «ізін қалдырып» көшіру

Дескриптор: -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен түсін таңдайды; -ф

43 слайд
Дескриптор:  -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен түсін таңдайды; -фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп алады; - CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызады. І топ – «Ханталапай» тобы

43 слайд

Дескриптор:  -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен түсін таңдайды; -фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп алады; - CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызады. І топ – «Ханталапай» тобы

ІI топ – «Бестас» тобы Дескриптор: -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы

44 слайд
ІI топ – «Бестас» тобы Дескриптор:  -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен түсін таңдайды; -фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп алады; - SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып» көшіреді.

44 слайд

ІI топ – «Бестас» тобы Дескриптор:  -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен түсін таңдайды; -фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп алады; - SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып» көшіреді.

Сергіту сәті

45 слайд
Сергіту сәті

45 слайд

Сергіту сәті

one hundred sixty one hundred seventy-five one hundred eighty

46 слайд
one hundred sixty one hundred seventy-five one hundred eighty

46 слайд

one hundred sixty one hundred seventy-five one hundred eighty

4 тапсырма Топтық жұмыс

47 слайд
4 тапсырма Топтық жұмыс

47 слайд

4 тапсырма Топтық жұмыс

І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма: «Ассоциация әдісі» арқылы рaint графикалық редакторының мүмкіндіктерін құру

48 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма:   «Ассоциация әдісі» арқылы рaint графикалық редакторының мүмкіндіктерін құру  

48 слайд

І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма:   «Ассоциация әдісі» арқылы рaint графикалық редакторының мүмкіндіктерін құру  

Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері

49 слайд
Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері

49 слайд

Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері

ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторының артықшылығы мен кемшілігін жазу

50 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма:   Paint графикалық редакторының артықшылығы мен кемшілігін жазу

50 слайд

ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма:   Paint графикалық редакторының артықшылығы мен кемшілігін жазу

Paint графикалық редакторының артықшылығы Paint графикалық редакторының кемшілігі

51 слайд
Paint графикалық редакторының артықшылығы Paint графикалық редакторының кемшілігі

51 слайд

Paint графикалық редакторының артықшылығы Paint графикалық редакторының кемшілігі

- өте жақсы - төмен - орташа Смайликтер арқылы бағалау

52 слайд
- өте жақсы - төмен - орташа Смайликтер арқылы бағалау

52 слайд

- өте жақсы - төмен - орташа Смайликтер арқылы бағалау

«Ия, жоқ» әдісі «Ханталапай» тобына: 1. Pain редакторы растрлық кескінді өңдейдіия 2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі

53 слайд
«Ия, жоқ» әдісі   «Ханталапай» тобына: 1. Pain редакторы растрлық кескінді өңдейдіия 2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30 жыл ия 3. Paint редакторы сурет салуға арналған бағдарлама ия 4. Компьютерлік графика төртке бөлінедіжоқ 5. Графика гректің «грапо» сөзінен шыққан ия 6. Растр экран бетінде көрсетілетін бейненің ең кіші элементі жоқ

53 слайд

«Ия, жоқ» әдісі   «Ханталапай» тобына: 1. Pain редакторы растрлық кескінді өңдейдіия 2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30 жыл ия 3. Paint редакторы сурет салуға арналған бағдарлама ия 4. Компьютерлік графика төртке бөлінедіжоқ 5. Графика гректің «грапо» сөзінен шыққан ия 6. Растр экран бетінде көрсетілетін бейненің ең кіші элементі жоқ

«Ия, жоқ» әдісі «Бестас» тобына: 1. Қараша күздің екінші айы жоқ 2. Paint редакторында салынғын суретті сақтау үшін Файл-

54 слайд
«Ия, жоқ» әдісі   «Бестас» тобына: 1. Қараша күздің екінші айы жоқ 2. Paint редакторында салынғын суретті сақтау үшін Файл-Сохранить командасын орындаймыз ия 3. Графикалық редактор – графикалық кескіндер құруға арналған ия 4. Paint редакторында суретпен жұмыс істеуге болады ия 5. Екі өлшемді графика төртке бөлінеді жоқ 6. Пиксель қағазда, мониторда, теледидар экранында кескінді құрайтын нүктелердің екіөлшемді жиынтығы жоқ

54 слайд

«Ия, жоқ» әдісі   «Бестас» тобына: 1. Қараша күздің екінші айы жоқ 2. Paint редакторында салынғын суретті сақтау үшін Файл-Сохранить командасын орындаймыз ия 3. Графикалық редактор – графикалық кескіндер құруға арналған ия 4. Paint редакторында суретпен жұмыс істеуге болады ия 5. Екі өлшемді графика төртке бөлінеді жоқ 6. Пиксель қағазда, мониторда, теледидар экранында кескінді құрайтын нүктелердің екіөлшемді жиынтығы жоқ

РЕФЛЕКСИЯ Білім қоржыны «жасыл түс» – мен сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды «сары түс» - мен сабақты

55 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Білім қоржыны «жасыл түс» – мен сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды «сары түс» - мен сабақты жақсы түсіндім «қызыл түс» - тақырып бойынша әлі де ізденуім керек мен сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды мен сабақты жақсы түсіндім тақырып бойынша әлі де ізденуім керек

55 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Білім қоржыны «жасыл түс» – мен сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды «сары түс» - мен сабақты жақсы түсіндім «қызыл түс» - тақырып бойынша әлі де ізденуім керек мен сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды мен сабақты жақсы түсіндім тақырып бойынша әлі де ізденуім керек

Үй тапсырмасы Оқулық 37-38 бет. Тапсырмаларды орындап келу

56 слайд
Үй тапсырмасы Оқулық 37-38 бет. Тапсырмаларды орындап келу

56 слайд

Үй тапсырмасы Оқулық 37-38 бет. Тапсырмаларды орындап келу