Презентация. Ашық сабақ. Растрлық кескіндерді құру және өңдеу. 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Жүректен — жүрекке»
шеңбері-тілек айту
1 слайд
«Жүректен — жүрекке» шеңбері-тілек айту
2 слайд
ОЙЫН ТҮРЛЕРІ
АРҚЫЛЫ
ТОПҚА БӨЛУ
2 слайд
ОЙЫН ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛУ
3 слайд
Ханталапай
Бестас
3 слайд
Ханталапай Бестас
4 слайд
Асық ойыны —
қазақ халқының
ұлттық
ойындарының бірі
4 слайд
Асық ойыны — қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі
5 слайд
«Оқушылардың сұраққа берген
жауаптары» әдісімен
«Ғажайып ұяшықтар» ойыны
арқылы өткен тақырыптарға
шолу жасау
5 слайд
«Оқушылардың сұраққа берген жауаптары» әдісімен «Ғажайып ұяшықтар» ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау
6 слайд
1234
5
10
678
9 1112
6 слайд
1234 5 10 678 9 1112
7 слайд
Сақтау, өңдеу жеткізу және
пайдалану нысаны болып
табылатын қоршаған ортада
болып жатқан мәліметтер мен
өзгерістер қалай аталады?
ЖАУАБЫ
7 слайд
Сақтау, өңдеу жеткізу және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған ортада болып жатқан мәліметтер мен өзгерістер қалай аталады? ЖАУАБЫ
8 слайд
Ақпарат
8 слайд
Ақпарат
9 слайд
Ақпараттық
үдерістер
дегеніміз не?
ЖАУАБЫ
9 слайд
Ақпараттық үдерістер дегеніміз не? ЖАУАБЫ
10 слайд
Ақпаратты іздеу,
жинақтау, сақтау,
жөнелту, пайдалану
және өңдеу
10 слайд
Ақпаратты іздеу, жинақтау, сақтау, жөнелту, пайдалану және өңдеу
11 слайд
Кодтау
дегеніміз не?
ЖАУАБЫ
11 слайд
Кодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ
12 слайд
Ақпаратты белгілі
бір алфавит арқылы
ұсыну
12 слайд
Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсыну
13 слайд
Декодтау
дегеніміз не?
ЖАУАБЫ
13 слайд
Декодтау дегеніміз не? ЖАУАБЫ
14 слайд
Кодталған ақпарат
мазмұнын қайта
қалпына келтіру
14 слайд
Кодталған ақпарат мазмұнын қайта қалпына келтіру
15 слайд
ЖАУАБЫ
Біз ақпаратты
қалай
қабылдаймыз?
15 слайд
ЖАУАБЫ Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз?
16 слайд
Сезім мүшелері
арқылы
16 слайд
Сезім мүшелері арқылы
17 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат көздерін
ата
17 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат көздерін ата
18 слайд
Қоршаған орта, кітап,
Интернет, компьютер, газеттер
мен журналдар, телефон,
теледидар, радио
18 слайд
Қоршаған орта, кітап, Интернет, компьютер, газеттер мен журналдар, телефон, теледидар, радио
19 слайд
Ақпарат сөзінде
қанша символ, қанша
байт, қанша бит бар?
ЖАУАБЫ
19 слайд
Ақпарат сөзінде қанша символ, қанша байт, қанша бит бар? ЖАУАБЫ
20 слайд
7 символ, 7 байт,
56 бит
20 слайд
7 символ, 7 байт, 56 бит
21 слайд
ЖАУАБЫ
Екілік алфавитті
қолдану арқылы
ақпаратты ұсыну қалай
аталады?
21 слайд
ЖАУАБЫ Екілік алфавитті қолдану арқылы ақпаратты ұсыну қалай аталады?
22 слайд
Екілік кодтау
22 слайд
Екілік кодтау
23 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат берілу тәсілі
бойынша неше топқа
бөлінеді?
23 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат берілу тәсілі бойынша неше топқа бөлінеді?
24 слайд
24 слайд
25 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат қандай
қасиеттерге ие?
25 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат қандай қасиеттерге ие?
26 слайд
26 слайд
27 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат арналары
неше
топқа бөлінеді?
27 слайд
ЖАУАБЫ Ақпарат арналары неше топқа бөлінеді?
28 слайд
28 слайд
29 слайд
Информатика
ғылымы нені
зерттейді?
ЖАУАБЫ
29 слайд
Информатика ғылымы нені зерттейді? ЖАУАБЫ
30 слайд
Информатика – ақпараттық
үдерістерді зерттейтін ғылым
30 слайд
Информатика – ақпараттық үдерістерді зерттейтін ғылым
31 слайд
42 11 43 44 42 32 62 31
27 21 43 27 63 34 17 21 42 17 63
31 46 42 45 23 12 34 21
42 21 17 11 27 54 25 67 32 11 45
31 слайд
42 11 43 44 42 32 62 31 27 21 43 27 63 34 17 21 42 17 63 31 46 42 45 23 12 34 21 42 21 17 11 27 54 25 67 32 11 45
32 слайд
32 слайд
33 слайд
Сабақтың тақырыбы:
§8. Растрлық кескіндерді
құру және редакциялау
Сынып: 5 «Б»
Пән мұғалімі: Жүсіпбекова А.Д.
33 слайд
Сабақтың тақырыбы: §8. Растрлық кескіндерді құру және редакциялау Сынып: 5 «Б» Пән мұғалімі: Жүсіпбекова А.Д.
34 слайд
Сабақтың оқу
бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
5.2.2.2 -растрлық кескіндерді
құру және өңдеу
34 слайд
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу
35 слайд
Сабақтың мақсаты:
Графикалық редакторды
пайдаланып, растрлық
кескіндерді құрады және
редакциялайды
35 слайд
Сабақтың мақсаты: Графикалық редакторды пайдаланып, растрлық кескіндерді құрады және редакциялайды
36 слайд
Бейнесабақ
https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw
36 слайд
Бейнесабақ https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw
37 слайд
1 тапсырма
Learningapps.org платформасында рaint
графикалық редакторы терезесінің
интерфейсі мен атауын сәйкестендір
https://learningapps.org/display?v=pq5rawqu221
Дескриптор:
- рaint графикалық редакторы терезесінің элементтерін дұрыс
атауымен сәйкестендіреді.
37 слайд
1 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің интерфейсі мен атауын сәйкестендір https://learningapps.org/display?v=pq5rawqu221 Дескриптор: - рaint графикалық редакторы терезесінің элементтерін дұрыс атауымен сәйкестендіреді.
38 слайд
2 тапсырма
Learningapps.org платформасында рaint
графикалық редакторы терезесінің
құралдар тақтасы мен атауын
сәйкестендір
https://learningapps.org/display?v=ps0uiydhj21
Дескриптор:
-рaint графикалық редакторында құрал - саймандарды дұрыс
атауымен сәйкестендіреді.
38 слайд
2 тапсырма Learningapps.org платформасында рaint графикалық редакторы терезесінің құралдар тақтасы мен атауын сәйкестендір https://learningapps.org/display?v=ps0uiydhj21 Дескриптор: -рaint графикалық редакторында құрал - саймандарды дұрыс атауымен сәйкестендіреді.
39 слайд
«Бас бармақ» әдісі
Өте жақсы-------
Жақсы-------
Төмен-------
39 слайд
«Бас бармақ» әдісі Өте жақсы------- Жақсы------- Төмен-------
40 слайд
3 тапсырма
Компьютердегі
тәжірибелік жұмыс
(жұптық жұмыс)
40 слайд
3 тапсырма Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (жұптық жұмыс)
41 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма:
Paint графикалық редакторында сопақша (овал)
фигурасын таңдап, ол фигураның контурының
қалыңдығы (орташа) мен түсін таңдайсыңдар.
Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп, CTRL пернесін басып, жібермей тарта
отырып, фигураның бөлек тұратын
көшірмесін сызасыңдар
CTRL пернесі көмегімен көшіру
41 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қалыңдығы (орташа) мен түсін таңдайсыңдар. Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызасыңдар CTRL пернесі көмегімен көшіру
42 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма:
Paint графикалық редакторында сопақша (овал)
фигурасын таңдап, ол фигураның контурының
қалыңдығы (жіңішке) мен түсін таңдайсыңдар.
Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп, SHIFT пернесін басып, кез келген бір
бағытта тарта отырып, фигураның «ізін
қалдырып» көшіресіңдер.
SHIFT пернесі көмегімен «ізін қалдырып» көшіру
42 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторында сопақша (овал) фигурасын таңдап, ол фигураның контурының қалыңдығы (жіңішке) мен түсін таңдайсыңдар. Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп, SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып» көшіресіңдер. SHIFT пернесі көмегімен «ізін қалдырып» көшіру
43 слайд
Дескриптор:
-фигуралардың ішінен сопақша фигураны
таңдайды;
-сопақша фигурасының контурының қалыңдығы
мен түсін таңдайды;
-фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп алады;
- CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып,
фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызады.
І топ – «Ханталапай» тобы
43 слайд
Дескриптор: -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен түсін таңдайды; -фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп алады; - CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып, фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызады. І топ – «Ханталапай» тобы
44 слайд
ІI топ – «Бестас» тобы
Дескриптор:
-фигуралардың ішінен сопақша фигураны
таңдайды;
-сопақша фигурасының контурының қалыңдығы
мен түсін таңдайды;
-фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп алады;
- SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта
тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып»
көшіреді.
44 слайд
ІI топ – «Бестас» тобы Дескриптор: -фигуралардың ішінен сопақша фигураны таңдайды; -сопақша фигурасының контурының қалыңдығы мен түсін таңдайды; -фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы белгілеп алады; - SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып» көшіреді.
45 слайд
Сергіту сәті
45 слайд
Сергіту сәті
46 слайд
one hundred sixty
one hundred seventy-five
one hundred eighty
46 слайд
one hundred sixty one hundred seventy-five one hundred eighty
47 слайд
4 тапсырма
Топтық жұмыс
47 слайд
4 тапсырма Топтық жұмыс
48 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма:
«Ассоциация әдісі» арқылы рaint графикалық
редакторының мүмкіндіктерін құру
48 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма: «Ассоциация әдісі» арқылы рaint графикалық редакторының мүмкіндіктерін құру
49 слайд
Paint
графикалық
редакторының
мүмкіндіктері
49 слайд
Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері
50 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма:
Paint графикалық редакторының
артықшылығы мен кемшілігін жазу
50 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма: Paint графикалық редакторының артықшылығы мен кемшілігін жазу
51 слайд
Paint
графикалық
редакторының
артықшылығы
Paint
графикалық
редакторының
кемшілігі
51 слайд
Paint графикалық редакторының артықшылығы Paint графикалық редакторының кемшілігі
52 слайд
- өте жақсы
- төмен
- орташа
Смайликтер арқылы бағалау
52 слайд
- өте жақсы - төмен - орташа Смайликтер арқылы бағалау
53 слайд
«Ия, жоқ» әдісі
«Ханталапай» тобына:
1. Pain редакторы растрлық кескінді өңдейдіия
2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30 жыл ия
3. Paint редакторы сурет салуға арналған бағдарлама ия
4. Компьютерлік графика төртке бөлінедіжоқ
5. Графика гректің «грапо» сөзінен шыққан ия
6. Растр экран бетінде көрсетілетін бейненің
ең кіші элементі
жоқ
53 слайд
«Ия, жоқ» әдісі «Ханталапай» тобына: 1. Pain редакторы растрлық кескінді өңдейдіия 2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30 жыл ия 3. Paint редакторы сурет салуға арналған бағдарлама ия 4. Компьютерлік графика төртке бөлінедіжоқ 5. Графика гректің «грапо» сөзінен шыққан ия 6. Растр экран бетінде көрсетілетін бейненің ең кіші элементі жоқ
54 слайд
«Ия, жоқ» әдісі
«Бестас» тобына:
1. Қараша күздің екінші айы жоқ
2. Paint редакторында салынғын суретті сақтау үшін
Файл-Сохранить командасын орындаймыз ия
3. Графикалық редактор – графикалық кескіндер
құруға арналған
ия
4. Paint редакторында суретпен жұмыс істеуге болады ия
5. Екі өлшемді графика төртке бөлінеді жоқ
6. Пиксель қағазда, мониторда, теледидар экранында
кескінді құрайтын нүктелердің екіөлшемді жиынтығы
жоқ
54 слайд
«Ия, жоқ» әдісі «Бестас» тобына: 1. Қараша күздің екінші айы жоқ 2. Paint редакторында салынғын суретті сақтау үшін Файл-Сохранить командасын орындаймыз ия 3. Графикалық редактор – графикалық кескіндер құруға арналған ия 4. Paint редакторында суретпен жұмыс істеуге болады ия 5. Екі өлшемді графика төртке бөлінеді жоқ 6. Пиксель қағазда, мониторда, теледидар экранында кескінді құрайтын нүктелердің екіөлшемді жиынтығы жоқ
55 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Білім қоржыны
«жасыл түс» – мен сабақты өте жақсы түсіндім,
мен үшін қызықты болды
«сары түс» - мен сабақты жақсы түсіндім
«қызыл түс» - тақырып бойынша әлі де ізденуім керек
мен сабақты өте
жақсы түсіндім,
мен үшін
қызықты болды
мен сабақты
жақсы
түсіндім
тақырып
бойынша әлі
де ізденуім
керек
55 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Білім қоржыны «жасыл түс» – мен сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды «сары түс» - мен сабақты жақсы түсіндім «қызыл түс» - тақырып бойынша әлі де ізденуім керек мен сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды мен сабақты жақсы түсіндім тақырып бойынша әлі де ізденуім керек
56 слайд
Үй тапсырмасы
Оқулық 37-38 бет.
Тапсырмаларды орындап келу
56 слайд
Үй тапсырмасы Оқулық 37-38 бет. Тапсырмаларды орындап келу