ПРЕЗЕНТАЦИЯ АТА- АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ 2-СЫНЫП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Арман ағашы»
1 слайд
«Арман ағашы»
2 слайд
Күн тәртібінде
1.Баяндама
2.ІІ – тоқсанның қорытындысы
3.ІІІ – тоқсанға міндеттеме
4. Әртүрлі сұрақтар
2 слайд
Күн тәртібінде 1.Баяндама 2.ІІ – тоқсанның қорытындысы 3.ІІІ – тоқсанға міндеттеме 4. Әртүрлі сұрақтар
3 слайд
Сыныпта 25 оқушы
17 ұл бала,8 қыз бала.
2 бала азербайжан,1 бала күрт,1бала дүнған
Озат оқушы – 3. Асылбек Алтынай,Алтынбек Айбол,Қияш
Ерасыл
Екпінді оқушы – 8.Нағашыбаев Нұржас, Еркебек
Еламан,Бекхожаева Жазира,Кенесова Ақмарал,Аманжол
Анель,Таубаев Ринат,Карчаева Айша,Фараджиев Салим.
Талапкер – 2. Жұмабай Жанас – (орыс тілі,ағылшын тілі) ,
Фараджиев Ильхам – (қазақ тілі,әдебиет)
3 слайд
Сыныпта 25 оқушы 17 ұл бала,8 қыз бала. 2 бала азербайжан,1 бала күрт,1бала дүнған Озат оқушы – 3. Асылбек Алтынай,Алтынбек Айбол,Қияш Ерасыл Екпінді оқушы – 8.Нағашыбаев Нұржас, Еркебек Еламан,Бекхожаева Жазира,Кенесова Ақмарал,Аманжол Анель,Таубаев Ринат,Карчаева Айша,Фараджиев Салим. Талапкер – 2. Жұмабай Жанас – (орыс тілі,ағылшын тілі) , Фараджиев Ильхам – (қазақ тілі,әдебиет)
4 слайд
Оқушының оқуына
қалай көмектесуге
болады?
4 слайд
Оқушының оқуына қалай көмектесуге болады?
5 слайд
«Адамға ең бірінші білім емес,тәрбие берілуі
керек,тәрбиесіз берілген білім - адамзаттың хас
жауы,ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі»
Әл-Фараби
5 слайд
«Адамға ең бірінші білім емес,тәрбие берілуі керек,тәрбиесіз берілген білім - адамзаттың хас жауы,ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» Әл-Фараби
6 слайд
«Жмса рі байсалды с зді
ұ қә ө ң
діреттілігі сондай – оны ешандай
құ қ
жазамен салыстыруа болмайды
ғ
»
Лесгафт
6 слайд
«Жмса рі байсалды с зді ұ қә ө ң діреттілігі сондай – оны ешандай құ қ жазамен салыстыруа болмайды ғ » Лесгафт
7 слайд
Жас баланы оқу еңбегіне дағдыландыру үшін оның оқу
столының алдына мынадай ереже талаптарын жазып, іліп қою
да артық емес.
Сабағынды күнде бір мезгілде ғана дайында.
Бөлмеңді желдетіп ал.
Теледидар, компьютер, ұялы телефоныңды ағытып қой.
Ертең қандай сабақтар болатынын анықтап, үй тапсырмасын
күнделігіңе жаздың ба?
Алдымен оқитын оқулығыңды, дәптер, қаламсабыңды т.б. ал да,
жазу столының сол жағына реттеп қой.
Енді стол үстіндегі артық заттардың, нәрселердің бәрін ал да,
тиісті орнына қой.
Сабағыңа кіріс. Түзу отырып, оқулығыңды аш...
7 слайд
Жас баланы оқу еңбегіне дағдыландыру үшін оның оқу столының алдына мынадай ереже талаптарын жазып, іліп қою да артық емес. Сабағынды күнде бір мезгілде ғана дайында. Бөлмеңді желдетіп ал. Теледидар, компьютер, ұялы телефоныңды ағытып қой. Ертең қандай сабақтар болатынын анықтап, үй тапсырмасын күнделігіңе жаздың ба? Алдымен оқитын оқулығыңды, дәптер, қаламсабыңды т.б. ал да, жазу столының сол жағына реттеп қой. Енді стол үстіндегі артық заттардың, нәрселердің бәрін ал да, тиісті орнына қой. Сабағыңа кіріс. Түзу отырып, оқулығыңды аш...
8 слайд
Ата-ана үшін күнделіктің маңызы.
1. Ата-ана күнделік арқылы баланың мектепке
өзін қалай ұстағанын көріп отырады.
2. Күнделікке қарап, баласының әлсіз және
мықты жақтарын көреді.
3. Пәнге деген қызығушылығын, оқу үлгерімін
біліп отырады.
4. Ұқыптылығын, сауаттылығын, жауапкершілігін
көреді.
8 слайд
Ата-ана үшін күнделіктің маңызы. 1. Ата-ана күнделік арқылы баланың мектепке өзін қалай ұстағанын көріп отырады. 2. Күнделікке қарап, баласының әлсіз және мықты жақтарын көреді. 3. Пәнге деген қызығушылығын, оқу үлгерімін біліп отырады. 4. Ұқыптылығын, сауаттылығын, жауапкершілігін көреді.
9 слайд
Оқу – инемен құдық қазғандай
Кейбір оқушылар барлығын бірден қағып
алады, ал кейбіреулері үшін ол өте қиын.
Кейбір оқушылардың тыңдау қабілеті өте күшті дамыған,сондықтан олар
естігендерін есінде жақсы сақтай алады. Ал кейбіреуінде көру қабілеті жақсы
дамығандықтан, оқу арқылы материалды жақсы түсінеді.
9 слайд
Оқу – инемен құдық қазғандай Кейбір оқушылар барлығын бірден қағып алады, ал кейбіреулері үшін ол өте қиын. Кейбір оқушылардың тыңдау қабілеті өте күшті дамыған,сондықтан олар естігендерін есінде жақсы сақтай алады. Ал кейбіреуінде көру қабілеті жақсы дамығандықтан, оқу арқылы материалды жақсы түсінеді.
10 слайд
Жақсы оқушы болу деген оңай ма және жақсы оқу
дегеннің өзі не?
10 слайд
Жақсы оқушы болу деген оңай ма және жақсы оқу дегеннің өзі не?
11 слайд
Ата-аналарға кеңес:
Балаңызды ешқашан ақылсыз т.б деп
балағаттамаңыз.
Балаңызды кез келген жетістігі үшін
мадақтаңыз.
Күнделік, дәптерлерін күн сайын қараңыз , бағалары
бойынша түсінік беруін өтініңіз, содан кейін қандай көмек
керектігін сұраңыз.
Балаңызды жақсы көріңіз және күн
сайын оның өзіне деген сенімін
ұялатыңыз.
Ұрыспаңыз, одан да үйретіңіз!
11 слайд
Ата-аналарға кеңес: Балаңызды ешқашан ақылсыз т.б деп балағаттамаңыз. Балаңызды кез келген жетістігі үшін мадақтаңыз. Күнделік, дәптерлерін күн сайын қараңыз , бағалары бойынша түсінік беруін өтініңіз, содан кейін қандай көмек керектігін сұраңыз. Балаңызды жақсы көріңіз және күн сайын оның өзіне деген сенімін ұялатыңыз. Ұрыспаңыз, одан да үйретіңіз!
12 слайд
Неге біздің балаларымызда оқуға деген
қызығушылық азайып бара жатыр?
??
12 слайд
Неге біздің балаларымызда оқуға деген қызығушылық азайып бара жатыр? ??
13 слайд
“Екілік”-жетерлік жаза және де дәл сол қате үшін екі рет
жазаламаңыз.Бала өзінің біліміне баға алды және ол ата-
аналарынан көмек күтеді
Бірінші ереже:
Жатқанды ұрма.
13 слайд
“Екілік”-жетерлік жаза және де дәл сол қате үшін екі рет жазаламаңыз.Бала өзінің біліміне баға алды және ол ата- аналарынан көмек күтеді Бірінші ереже: Жатқанды ұрма.
14 слайд
ЕКІНШІ ЕРЕЖЕ:
Бір минут ішінде - бір
ғана кемшілік
Баланы кемшілігінен арылту үшін, бір минутта бір ғана
кемшілігін байқаңыз. Асыра сілтемеңіз. Әйтпесе балаңыз сіздің
айтқандарыңызға құлақ аспай қояды.
14 слайд
ЕКІНШІ ЕРЕЖЕ: Бір минут ішінде - бір ғана кемшілік Баланы кемшілігінен арылту үшін, бір минутта бір ғана кемшілігін байқаңыз. Асыра сілтемеңіз. Әйтпесе балаңыз сіздің айтқандарыңызға құлақ аспай қояды.
15 слайд
ҮШІНШІ ЕРЕЖЕ:
Екі қоянды атып
аласыз...
Балаңызбен ақылдасыңыз және оның біліміндегі өзіне қиындық тудырып
жүрген олқылықтарды жоюдан бастаңыз. Мұндай әрекетіңізбен сіз өзара
түсіністік пен ынтымақтастықты жандандырасыз.
15 слайд
ҮШІНШІ ЕРЕЖЕ: Екі қоянды атып аласыз... Балаңызбен ақылдасыңыз және оның біліміндегі өзіне қиындық тудырып жүрген олқылықтарды жоюдан бастаңыз. Мұндай әрекетіңізбен сіз өзара түсіністік пен ынтымақтастықты жандандырасыз.
16 слайд
Төртінші ЕРЕЖЕ:
Балаңыздың алдына нақты
мақсаттар қойыңыз
Сол кезде ғана ол мақсатына жетуге
тырысады. Балаңызды орындалмаған
мақсатпен тұқыртпаңыз, оны өтірік айтуға
итермелемеңіз.
16 слайд
Төртінші ЕРЕЖЕ: Балаңыздың алдына нақты мақсаттар қойыңыз Сол кезде ғана ол мақсатына жетуге тырысады. Балаңызды орындалмаған мақсатпен тұқыртпаңыз, оны өтірік айтуға итермелемеңіз.
17 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
17 слайд
Назарларыңызға рахмет!