Материалдар / ПРЕЗЕНТАЦИЯ АТА- АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ 2-СЫНЫП
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ПРЕЗЕНТАЦИЯ АТА- АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ 2-СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
МҰҒАЛІМДЕРГЕ АТА -АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНДА ҚАЖЕТ ДЕП ОЙЛАЙМЫН
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
6491
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Арман ағашы»

1 слайд
«Арман ағашы»

1 слайд

«Арман ағашы»

Күн тәртібінде 1.Баяндама 2.ІІ – тоқсанның қорытындысы 3.ІІІ – тоқсанға міндеттеме 4. Әртүрлі сұрақтар

2 слайд
Күн тәртібінде 1.Баяндама 2.ІІ – тоқсанның қорытындысы 3.ІІІ – тоқсанға міндеттеме 4. Әртүрлі сұрақтар

2 слайд

Күн тәртібінде 1.Баяндама 2.ІІ – тоқсанның қорытындысы 3.ІІІ – тоқсанға міндеттеме 4. Әртүрлі сұрақтар

Сыныпта 25 оқушы 17 ұл бала,8 қыз бала. 2 бала азербайжан,1 бала күрт,1бала дүнған Озат оқушы – 3. Асылбек А

3 слайд
Сыныпта 25 оқушы 17 ұл бала,8 қыз бала. 2 бала азербайжан,1 бала күрт,1бала дүнған Озат оқушы – 3. Асылбек Алтынай,Алтынбек Айбол,Қияш Ерасыл Екпінді оқушы – 8.Нағашыбаев Нұржас, Еркебек Еламан,Бекхожаева Жазира,Кенесова Ақмарал,Аманжол Анель,Таубаев Ринат,Карчаева Айша,Фараджиев Салим. Талапкер – 2. Жұмабай Жанас – (орыс тілі,ағылшын тілі) , Фараджиев Ильхам – (қазақ тілі,әдебиет)

3 слайд

Сыныпта 25 оқушы 17 ұл бала,8 қыз бала. 2 бала азербайжан,1 бала күрт,1бала дүнған Озат оқушы – 3. Асылбек Алтынай,Алтынбек Айбол,Қияш Ерасыл Екпінді оқушы – 8.Нағашыбаев Нұржас, Еркебек Еламан,Бекхожаева Жазира,Кенесова Ақмарал,Аманжол Анель,Таубаев Ринат,Карчаева Айша,Фараджиев Салим. Талапкер – 2. Жұмабай Жанас – (орыс тілі,ағылшын тілі) , Фараджиев Ильхам – (қазақ тілі,әдебиет)

Оқушының оқуына қалай көмектесуге болады?

4 слайд
Оқушының оқуына қалай көмектесуге болады?

4 слайд

Оқушының оқуына қалай көмектесуге болады?

«Адамға ең бірінші білім емес,тәрбие берілуі керек,тәрбиесіз берілген білім - адамзаттың хас жауы,ол келешекте

5 слайд
«Адамға ең бірінші білім емес,тәрбие берілуі керек,тәрбиесіз берілген білім - адамзаттың хас жауы,ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» Әл-Фараби

5 слайд

«Адамға ең бірінші білім емес,тәрбие берілуі керек,тәрбиесіз берілген білім - адамзаттың хас жауы,ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» Әл-Фараби

«Жмса рі байсалды с зді ұ қә ө ң діреттілігі сондай – оны ешандай құ қ жазамен салыстыруа болмайды ғ » Лесг

6 слайд
«Жмса рі байсалды с зді ұ қә ө ң діреттілігі сондай – оны ешандай құ қ жазамен салыстыруа болмайды ғ » Лесгафт

6 слайд

«Жмса рі байсалды с зді ұ қә ө ң діреттілігі сондай – оны ешандай құ қ жазамен салыстыруа болмайды ғ » Лесгафт

 Жас баланы оқу еңбегіне дағдыландыру үшін оның оқу столының алдына мынадай ереже талаптарын жазып, іліп қ

7 слайд
     Жас баланы оқу еңбегіне дағдыландыру үшін оның оқу столының алдына мынадай ереже талаптарын жазып, іліп қою да артық емес. Сабағынды күнде бір мезгілде ғана дайында. Бөлмеңді желдетіп ал. Теледидар, компьютер, ұялы телефоныңды ағытып қой. Ертең қандай сабақтар болатынын анықтап, үй тапсырмасын күнделігіңе жаздың ба? Алдымен оқитын оқулығыңды, дәптер, қаламсабыңды т.б. ал да, жазу столының сол жағына реттеп қой. Енді стол үстіндегі артық заттардың, нәрселердің бәрін ал да, тиісті орнына қой. Сабағыңа кіріс. Түзу отырып, оқулығыңды аш...

7 слайд

     Жас баланы оқу еңбегіне дағдыландыру үшін оның оқу столының алдына мынадай ереже талаптарын жазып, іліп қою да артық емес. Сабағынды күнде бір мезгілде ғана дайында. Бөлмеңді желдетіп ал. Теледидар, компьютер, ұялы телефоныңды ағытып қой. Ертең қандай сабақтар болатынын анықтап, үй тапсырмасын күнделігіңе жаздың ба? Алдымен оқитын оқулығыңды, дәптер, қаламсабыңды т.б. ал да, жазу столының сол жағына реттеп қой. Енді стол үстіндегі артық заттардың, нәрселердің бәрін ал да, тиісті орнына қой. Сабағыңа кіріс. Түзу отырып, оқулығыңды аш...

Ата-ана үшін күнделіктің маңызы. 1. Ата-ана күнделік арқылы баланың мектепке өзін қалай ұстағанын көріп

8 слайд
Ата-ана үшін күнделіктің маңызы. 1.      Ата-ана күнделік арқылы баланың мектепке өзін қалай ұстағанын көріп отырады. 2.      Күнделікке қарап, баласының әлсіз және мықты жақтарын көреді. 3.      Пәнге деген қызығушылығын, оқу үлгерімін біліп отырады. 4.      Ұқыптылығын, сауаттылығын, жауапкершілігін көреді.

8 слайд

Ата-ана үшін күнделіктің маңызы. 1.      Ата-ана күнделік арқылы баланың мектепке өзін қалай ұстағанын көріп отырады. 2.      Күнделікке қарап, баласының әлсіз және мықты жақтарын көреді. 3.      Пәнге деген қызығушылығын, оқу үлгерімін біліп отырады. 4.      Ұқыптылығын, сауаттылығын, жауапкершілігін көреді.

Оқу – инемен құдық қазғандай Кейбір оқушылар барлығын бірден қағып алады, ал кейбіреулері үшін ол өте қиын. К

9 слайд
Оқу – инемен құдық қазғандай Кейбір оқушылар барлығын бірден қағып алады, ал кейбіреулері үшін ол өте қиын. Кейбір оқушылардың тыңдау қабілеті өте күшті дамыған,сондықтан олар естігендерін есінде жақсы сақтай алады. Ал кейбіреуінде көру қабілеті жақсы дамығандықтан, оқу арқылы материалды жақсы түсінеді.

9 слайд

Оқу – инемен құдық қазғандай Кейбір оқушылар барлығын бірден қағып алады, ал кейбіреулері үшін ол өте қиын. Кейбір оқушылардың тыңдау қабілеті өте күшті дамыған,сондықтан олар естігендерін есінде жақсы сақтай алады. Ал кейбіреуінде көру қабілеті жақсы дамығандықтан, оқу арқылы материалды жақсы түсінеді.

Жақсы оқушы болу деген оңай ма және жақсы оқу дегеннің өзі не?

10 слайд
Жақсы оқушы болу деген оңай ма және жақсы оқу дегеннің өзі не?

10 слайд

Жақсы оқушы болу деген оңай ма және жақсы оқу дегеннің өзі не?

Ата-аналарға кеңес: Балаңызды ешқашан ақылсыз т.б деп балағаттамаңыз. Балаңызды кез келген жетістігі үшін мадақтаңыз. Күнд

11 слайд
Ата-аналарға кеңес: Балаңызды ешқашан ақылсыз т.б деп балағаттамаңыз. Балаңызды кез келген жетістігі үшін мадақтаңыз. Күнделік, дәптерлерін күн сайын қараңыз , бағалары бойынша түсінік беруін өтініңіз, содан кейін қандай көмек керектігін сұраңыз. Балаңызды жақсы көріңіз және күн сайын оның өзіне деген сенімін ұялатыңыз. Ұрыспаңыз, одан да үйретіңіз!

11 слайд

Ата-аналарға кеңес: Балаңызды ешқашан ақылсыз т.б деп балағаттамаңыз. Балаңызды кез келген жетістігі үшін мадақтаңыз. Күнделік, дәптерлерін күн сайын қараңыз , бағалары бойынша түсінік беруін өтініңіз, содан кейін қандай көмек керектігін сұраңыз. Балаңызды жақсы көріңіз және күн сайын оның өзіне деген сенімін ұялатыңыз. Ұрыспаңыз, одан да үйретіңіз!

Неге біздің балаларымызда оқуға деген қызығушылық азайып бара жатыр? ??

12 слайд
Неге біздің балаларымызда оқуға деген қызығушылық азайып бара жатыр? ??

12 слайд

Неге біздің балаларымызда оқуға деген қызығушылық азайып бара жатыр? ??

“Екілік”-жетерлік жаза және де дәл сол қате үшін екі рет жазаламаңыз.Бала өзінің біліміне баға алды және ол ата- аналарынан к

13 слайд
“Екілік”-жетерлік жаза және де дәл сол қате үшін екі рет жазаламаңыз.Бала өзінің біліміне баға алды және ол ата- аналарынан көмек күтеді Бірінші ереже: Жатқанды ұрма.

13 слайд

“Екілік”-жетерлік жаза және де дәл сол қате үшін екі рет жазаламаңыз.Бала өзінің біліміне баға алды және ол ата- аналарынан көмек күтеді Бірінші ереже: Жатқанды ұрма.

ЕКІНШІ ЕРЕЖЕ: Бір минут ішінде - бір ғана кемшілік Баланы кемшілігінен арылту үшін, бір минутта бір ғана кемшілігін байқа

14 слайд
ЕКІНШІ ЕРЕЖЕ: Бір минут ішінде - бір ғана кемшілік Баланы кемшілігінен арылту үшін, бір минутта бір ғана кемшілігін байқаңыз. Асыра сілтемеңіз. Әйтпесе балаңыз сіздің айтқандарыңызға құлақ аспай қояды.

14 слайд

ЕКІНШІ ЕРЕЖЕ: Бір минут ішінде - бір ғана кемшілік Баланы кемшілігінен арылту үшін, бір минутта бір ғана кемшілігін байқаңыз. Асыра сілтемеңіз. Әйтпесе балаңыз сіздің айтқандарыңызға құлақ аспай қояды.

ҮШІНШІ ЕРЕЖЕ: Екі қоянды атып аласыз... Балаңызбен ақылдасыңыз және оның біліміндегі өзіне қиындық тудырып жүрген олқылықтард

15 слайд
ҮШІНШІ ЕРЕЖЕ: Екі қоянды атып аласыз... Балаңызбен ақылдасыңыз және оның біліміндегі өзіне қиындық тудырып жүрген олқылықтарды жоюдан бастаңыз. Мұндай әрекетіңізбен сіз өзара түсіністік пен ынтымақтастықты жандандырасыз.

15 слайд

ҮШІНШІ ЕРЕЖЕ: Екі қоянды атып аласыз... Балаңызбен ақылдасыңыз және оның біліміндегі өзіне қиындық тудырып жүрген олқылықтарды жоюдан бастаңыз. Мұндай әрекетіңізбен сіз өзара түсіністік пен ынтымақтастықты жандандырасыз.

Төртінші ЕРЕЖЕ: Балаңыздың алдына нақты мақсаттар қойыңыз Сол кезде ғана ол мақсатына жетуге тырысады. Балаңызды орындалмаға

16 слайд
Төртінші ЕРЕЖЕ: Балаңыздың алдына нақты мақсаттар қойыңыз Сол кезде ғана ол мақсатына жетуге тырысады. Балаңызды орындалмаған мақсатпен тұқыртпаңыз, оны өтірік айтуға итермелемеңіз.

16 слайд

Төртінші ЕРЕЖЕ: Балаңыздың алдына нақты мақсаттар қойыңыз Сол кезде ғана ол мақсатына жетуге тырысады. Балаңызды орындалмаған мақсатпен тұқыртпаңыз, оны өтірік айтуға итермелемеңіз.

Назарларыңызға рахмет!

17 слайд
Назарларыңызға рахмет!

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!