Материалдар / Презентация. "Ата салтың - асыл қазынаң" 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. "Ата салтың - асыл қазынаң" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
957
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата-салты – асыл қазынаң.

1 слайд
Ата-салты – асыл қазынаң.

1 слайд

Ата-салты – асыл қазынаң.

Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Қоғамға риясыз қызмет ету, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік, сүйіспеншілікпен және

2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Қоғамға риясыз қызмет ету, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік, сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеу.

2 слайд

Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Қоғамға риясыз қызмет ету, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік, сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеу.

Мақсаты: Оқушыларға ата салты – асыл қазына екенін түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білі

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға ата салты – асыл қазына екенін түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеудің маңыздылығын түсіндіру;  2. Дамытушылық. Оқушылардың бойындағы әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікті сезіну қасиеттерін дамыту;  3. Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет етуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға ата салты – асыл қазына екенін түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеудің маңыздылығын түсіндіру;  2. Дамытушылық. Оқушылардың бойындағы әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікті сезіну қасиеттерін дамыту;  3. Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет етуге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №23 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №24, «Абай жолы» атты романын

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №23 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №24, «Абай жолы» атты романынан үзінді оқып келу, мазмұнын айту.

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №23 – сабақ. Жұмыс дәптердегі 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №24, «Абай жолы» атты романынан үзінді оқып келу, мазмұнын айту.

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Халық тәлімі – тәрбие бастауы

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Халық тәлімі – тәрбие бастауы Халық мақалы Сұрақтар: - Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Халық тәлімі – тәрбие бастауы Халық мақалы Сұрақтар: - Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Ата - салтым ата мұрам

8 слайд
Мұғалім сыйы. Ата - салтым ата мұрам

8 слайд

Мұғалім сыйы. Ата - салтым ата мұрам

Сұрақтар: 1. Дәстүр деген не? 2. “Жирен жаман әдеттен, үйрен жақсы әдептен” – дегенді қалай түсінесіз? 3. Ата салтын сақтау не

9 слайд
Сұрақтар: 1. Дәстүр деген не? 2. “Жирен жаман әдеттен, үйрен жақсы әдептен” – дегенді қалай түсінесіз? 3. Ата салтын сақтау не үшін қажет?

9 слайд

Сұрақтар: 1. Дәстүр деген не? 2. “Жирен жаман әдеттен, үйрен жақсы әдептен” – дегенді қалай түсінесіз? 3. Ата салтын сақтау не үшін қажет?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Әр елдің салты басқа болса да» адамның дүниеге кел

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Әр елдің салты басқа болса да» адамның дүниеге келуі, дүниеден өтуі, үйленуі, бала өсіру, қонақ күту, ұлттық мерекелер өткізу және т.б. салттарға байланысты дәстүрлі орындалады. Салт-дәстүр халқымыздың бай қазынасы дегендей, дүниеге адамның келуі, үйленуі, шаруашылыққа байланысты қолданылатын салттар, ойын-сауық өткізіп ұйымдастыру дәстүрі, қонақ күту, ұлттық мереке, айт-той өткізу, т.б. түрлерге байланысты ерекше мән беріп, халқымыздың ой- санасындағы ұстанымы, танымы, мінез-құлқы, дарқан көңілі, бай салт-дәстүрлерге қысқаша мазмұндама жасаңыздар.

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Әр елдің салты басқа болса да» адамның дүниеге келуі, дүниеден өтуі, үйленуі, бала өсіру, қонақ күту, ұлттық мерекелер өткізу және т.б. салттарға байланысты дәстүрлі орындалады. Салт-дәстүр халқымыздың бай қазынасы дегендей, дүниеге адамның келуі, үйленуі, шаруашылыққа байланысты қолданылатын салттар, ойын-сауық өткізіп ұйымдастыру дәстүрі, қонақ күту, ұлттық мереке, айт-той өткізу, т.б. түрлерге байланысты ерекше мән беріп, халқымыздың ой- санасындағы ұстанымы, танымы, мінез-құлқы, дарқан көңілі, бай салт-дәстүрлерге қысқаша мазмұндама жасаңыздар.

Топпен ән айту. Ұрпақ үні Сөзі:А.Асылбековтікі Әні:Ә.Тінәлінікі Аман болсам халқым үшін, Халқым үшін-жалпың үшін, Ата-баб

11 слайд
Топпен ән айту. Ұрпақ үні Сөзі:А.Асылбековтікі Әні:Ә.Тінәлінікі Аман болсам халқым үшін, Халқым үшін-жалпың үшін, Ата-бабам салып кеткен Аянбаймын салтым үшін шабытымның шалқуы үшін, Жалғасады жарқын ісім. Аялаймын асылымды, Тоқталғанша бар тынысым. Әнсіз,күйсіз неткен өмір Мағынасы кеткен өмір Ата салтын ақтамасаң Өкінішпен өткен өмір Әнмен,күймен өткен өмір- Гүл бәйшешек көктем өмір Келер ұрпақ бақыты үшін Шұғыласын төккен өмір. Асау өзен ағысындай, Арғымақтың шабысындай. Әндерім мен күйлерімді Қорғап өтем намысымдай.

11 слайд

Топпен ән айту. Ұрпақ үні Сөзі:А.Асылбековтікі Әні:Ә.Тінәлінікі Аман болсам халқым үшін, Халқым үшін-жалпың үшін, Ата-бабам салып кеткен Аянбаймын салтым үшін шабытымның шалқуы үшін, Жалғасады жарқын ісім. Аялаймын асылымды, Тоқталғанша бар тынысым. Әнсіз,күйсіз неткен өмір Мағынасы кеткен өмір Ата салтын ақтамасаң Өкінішпен өткен өмір Әнмен,күймен өткен өмір- Гүл бәйшешек көктем өмір Келер ұрпақ бақыты үшін Шұғыласын төккен өмір. Асау өзен ағысындай, Арғымақтың шабысындай. Әндерім мен күйлерімді Қорғап өтем намысымдай.

Үй тапсырмасы. 1. №24 – сабақ. Салт – дәстүрлер туралы мақал – мәтелдер жазу. 2. Келесі сабақ. №25, «Дәстүр жалғастығы – ұлт б

12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №24 – сабақ. Салт – дәстүрлер туралы мақал – мәтелдер жазу. 2. Келесі сабақ. №25, «Дәстүр жалғастығы – ұлт болашағы» мәтінін оқып келу.

12 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №24 – сабақ. Салт – дәстүрлер туралы мақал – мәтелдер жазу. 2. Келесі сабақ. №25, «Дәстүр жалғастығы – ұлт болашағы» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.