Материалдар / Презентация "Бастауыш сыныптармен жүргізілетін ойындар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Бастауыш сыныптармен жүргізілетін ойындар"

Материал туралы қысқаша түсінік
онлайн сабаққа қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2020
565
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бастауыш сыныптармен жүргізілетін ойындар № 64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясы педагог-психолог: Битемирова Сауле

1 слайд
  Бастауыш сыныптармен жүргізілетін ойындар № 64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясы педагог-психолог: Битемирова Сауле Сайлауқызы

1 слайд

  Бастауыш сыныптармен жүргізілетін ойындар № 64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясы педагог-психолог: Битемирова Сауле Сайлауқызы

1. «Қауымдастықтар» ойыны. Ассоцияция ойыны. Ойынның мақсаты – байқағыштығын тәрбиелеу, қиялын дамыту, ым-ишара арқыл

2 слайд
1. «Қауымдастықтар» ойыны. Ассоцияция ойыны. Ойынның мақсаты – байқағыштығын тәрбиелеу, қиялын дамыту, ым-ишара арқылы адамды бейнелеу дағдысын қалыптастыру. Ойын барысы: бала ыммен, ишаралармен, мимикамен басқа баланы, оның ерекшеліктерін, әдеттерін көрсетеді. Басқа балалар оның кімді бейнелеп тұрғанын табады.

2 слайд

1. «Қауымдастықтар» ойыны. Ассоцияция ойыны. Ойынның мақсаты – байқағыштығын тәрбиелеу, қиялын дамыту, ым-ишара арқылы адамды бейнелеу дағдысын қалыптастыру. Ойын барысы: бала ыммен, ишаралармен, мимикамен басқа баланы, оның ерекшеліктерін, әдеттерін көрсетеді. Басқа балалар оның кімді бейнелеп тұрғанын табады.

2. «Қорқынышты ертегілер» ойыны . Ойынның мақсаты – батылдықты, өзіне деген сенімділікті дамыту, алаңдаушылықты жою,

3 слайд
2. «Қорқынышты ертегілер» ойыны . Ойынның мақсаты – батылдықты, өзіне деген сенімділікті дамыту, алаңдаушылықты жою, топқа біріктіру. Ойын барысы: жарық сөндіріледі немесе перделер түсіріледі. Балалар кезекпен қараңғылықта қорқынышты ертегілерді айтады. Егер топтағы сенімділік деңгейі жоғары болса, онда балалар өздерінің шынайы қорқыныштарын суреттейді. Оларды осы жерде, қараңғылықта ойнап бітіру пайдалы. 2. «Қорқынышты ертегілер» ойыны .

3 слайд

2. «Қорқынышты ертегілер» ойыны . Ойынның мақсаты – батылдықты, өзіне деген сенімділікті дамыту, алаңдаушылықты жою, топқа біріктіру. Ойын барысы: жарық сөндіріледі немесе перделер түсіріледі. Балалар кезекпен қараңғылықта қорқынышты ертегілерді айтады. Егер топтағы сенімділік деңгейі жоғары болса, онда балалар өздерінің шынайы қорқыныштарын суреттейді. Оларды осы жерде, қараңғылықта ойнап бітіру пайдалы. 2. «Қорқынышты ертегілер» ойыны .

3. «Турнир» спорттық ойыны. Ойынның мақсаты – ерікті бақылауды тәрбиелеу жан күйзелістерін түзеу, батылдықты, өзіне дег

4 слайд
3. «Турнир» спорттық ойыны. Ойынның мақсаты – ерікті бақылауды тәрбиелеу жан күйзелістерін түзеу, батылдықты, өзіне деген сенімділікті дамыту, әртүрлі әлеуметтік ұстанымдарды меңгеру: жарысушылар, төрешілер, көрермендер. Ойын барысы: балалар төрешілер мен спортшыларды таңдайды. Спорттық ойындар өткізіледі: «Қолдар арқылы өрмелеп өту». Екі қолдың саусақтарын айқастырып, олар артта болатындай етіп қолдар арқылы өрмелеп өтуге әрекет жасау керек. Әрі қолдар бұл жағдайда ажыратылмауы тиіс.

4 слайд

3. «Турнир» спорттық ойыны. Ойынның мақсаты – ерікті бақылауды тәрбиелеу жан күйзелістерін түзеу, батылдықты, өзіне деген сенімділікті дамыту, әртүрлі әлеуметтік ұстанымдарды меңгеру: жарысушылар, төрешілер, көрермендер. Ойын барысы: балалар төрешілер мен спортшыларды таңдайды. Спорттық ойындар өткізіледі: «Қолдар арқылы өрмелеп өту». Екі қолдың саусақтарын айқастырып, олар артта болатындай етіп қолдар арқылы өрмелеп өтуге әрекет жасау керек. Әрі қолдар бұл жағдайда ажыратылмауы тиіс.

4.«Бип» ойыны. Ойынның мақсаты – жағымды эмоционалды орта жасау, алаңдаушылықты жою, топты біріктіру. Ойынның барысы: бала

5 слайд
4.«Бип» ойыны. Ойынның мақсаты – жағымды эмоционалды орта жасау, алаңдаушылықты жою, топты біріктіру. Ойынның барысы: балалар орындықтарда отырады. Жетекші жұмулы көзбен шеңбермен жүріп, кезекпен балалардың тізесіне отырып, кімнің алдында отырғанын табады. Егер ол дұрыс тапса, сол бала «Бип» дейді. 4.«Бип» ойыны.

5 слайд

4.«Бип» ойыны. Ойынның мақсаты – жағымды эмоционалды орта жасау, алаңдаушылықты жою, топты біріктіру. Ойынның барысы: балалар орындықтарда отырады. Жетекші жұмулы көзбен шеңбермен жүріп, кезекпен балалардың тізесіне отырып, кімнің алдында отырғанын табады. Егер ол дұрыс тапса, сол бала «Бип» дейді. 4.«Бип» ойыны.

5.«Отбасылық портрет» ойыны. Ойынның мақсаты – балалардың ойын топтарының социометриясы, отбасыда қалыптасқан жағдайла

6 слайд
5.«Отбасылық портрет» ойыны. Ойынның мақсаты – балалардың ойын топтарының социометриясы, отбасыда қалыптасқан жағдайларды талдау. Ойын барысы : отбасына отбасылық портрет жасау үшін фотограф келеді. Ол топтың барлық мүшесіне отбасылық ролдерді береді, әрі бұл отбасында кім-кіммен дос екендігін айта жүріп, оларды отырғызады. 5.«Отбасылық портрет» ойыны.

6 слайд

5.«Отбасылық портрет» ойыны. Ойынның мақсаты – балалардың ойын топтарының социометриясы, отбасыда қалыптасқан жағдайларды талдау. Ойын барысы : отбасына отбасылық портрет жасау үшін фотограф келеді. Ол топтың барлық мүшесіне отбасылық ролдерді береді, әрі бұл отбасында кім-кіммен дос екендігін айта жүріп, оларды отырғызады. 5.«Отбасылық портрет» ойыны.

6. «Кішкентай кеме» ойыны. Ойынның мақсаты - өзіндік бағалауды, өзіне деген сенімділікті арттыру. Ойын барысы: екі ересек ада

7 слайд
6. «Кішкентай кеме» ойыны. Ойынның мақсаты - өзіндік бағалауды, өзіне деген сенімділікті арттыру. Ойын барысы: екі ересек адам көрпені ұштарынан ұстап тербетеді - бұл кішкентай кеме. «Тынық, тыныш ауа райы, күн шығып тұр» сөзінде – балалар жақсы ауа райын бейнелейді. «Дауыл» сөзінде олар шулап, кішкентай кеме қаттырақ шайқалады. Кемедегі баланың «Мен дауылдан қорықпаймын, мен ең мықты матроспын!» дауысы дауылдан басым шығуы керек. Бұл ойынды түсіндіру үшін бірінші кемеден сапар шегуге ойыншықты жіберуге болады.

7 слайд

6. «Кішкентай кеме» ойыны. Ойынның мақсаты - өзіндік бағалауды, өзіне деген сенімділікті арттыру. Ойын барысы: екі ересек адам көрпені ұштарынан ұстап тербетеді - бұл кішкентай кеме. «Тынық, тыныш ауа райы, күн шығып тұр» сөзінде – балалар жақсы ауа райын бейнелейді. «Дауыл» сөзінде олар шулап, кішкентай кеме қаттырақ шайқалады. Кемедегі баланың «Мен дауылдан қорықпаймын, мен ең мықты матроспын!» дауысы дауылдан басым шығуы керек. Бұл ойынды түсіндіру үшін бірінші кемеден сапар шегуге ойыншықты жіберуге болады.

7. «Айналар дүкенінде» ойыны. Ойынның мақсаты - байқағыштығын, назарын, жадын дамыту, жағымды эмоциялық орта құру; сенімділікт

8 слайд
7. «Айналар дүкенінде» ойыны. Ойынның мақсаты - байқағыштығын, назарын, жадын дамыту, жағымды эмоциялық орта құру; сенімділікті және басқалардың талабына бағына білу дағдысын дамыту. Ойын барысы: дүкенде көп үлкен айналар тұрды. Дүкенге иығында маймыл отырған адам кірді(алдын ала тағайындалады). Ол айналардан (айналар-- балалар)өзін көрді де, оны басқа маймылдар деп ойлады. Оларға бет-аузын тыржита бастады. Маймылдар оған да тура солай жауап қайтарды. Ол оларға жұдырығын түйіп еді, оған да соны көрсеті, ол аяғымен жерді теуіп қалды, барлық маймылдар да аяқтарымен жерді тепті. Маймыл не істесе де, қалғандары айнытпай оның қимылдарын қайталады .

8 слайд

7. «Айналар дүкенінде» ойыны. Ойынның мақсаты - байқағыштығын, назарын, жадын дамыту, жағымды эмоциялық орта құру; сенімділікті және басқалардың талабына бағына білу дағдысын дамыту. Ойын барысы: дүкенде көп үлкен айналар тұрды. Дүкенге иығында маймыл отырған адам кірді(алдын ала тағайындалады). Ол айналардан (айналар-- балалар)өзін көрді де, оны басқа маймылдар деп ойлады. Оларға бет-аузын тыржита бастады. Маймылдар оған да тура солай жауап қайтарды. Ол оларға жұдырығын түйіп еді, оған да соны көрсеті, ол аяғымен жерді теуіп қалды, барлық маймылдар да аяқтарымен жерді тепті. Маймыл не істесе де, қалғандары айнытпай оның қимылдарын қайталады .

9 слайд

9 слайд

Назарларыңызға рахмет !

10 слайд
Назарларыңызға рахмет !

10 слайд

Назарларыңызға рахмет !