Презентация .Баяндама "Жиынтық бағалау"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баяндама:
Критериалды бағалаудың оқу барысындағы
қиыншылықтары№ 104 Е.Юсупов атындағы жалпы орта мектебі
Хасанова Камила Зулфикаровна
Математика пәні мұғалімі
1 слайд
Баяндама: Критериалды бағалаудың оқу барысындағы қиыншылықтары№ 104 Е.Юсупов атындағы жалпы орта мектебі Хасанова Камила Зулфикаровна Математика пәні мұғалімі
2 слайд
Қазіргі заманғы
экономикалық және
қоғамдық модернизацияның
сұраныстарына
сай келетін
білім беру жүйесі қажет
(Н.Ә.Назарбаев)
2 слайд
Қазіргі заманғы экономикалық және қоғамдық модернизацияның сұраныстарына сай келетін білім беру жүйесі қажет (Н.Ә.Назарбаев)
3 слайд
Кез келген дамыған елдің
даму жолына саралай қарасақ,
ең алдымен білім беру жүйесіне жаңа реформа енгізгенін көре
аламыз. Сондықтан да Қазақстан Республикасының білім
беру жүйесіне жаңа реформа енгізу кезек күттірмейтін
мәселелердің бірі. «Ел боламын десең, бесігіңді түзе» дегендей,
білім саласына енгізіліп жатқан жаңартылған бағдарлама –
бұл заман талабы.
3 слайд
Кез келген дамыған елдің даму жолына саралай қарасақ, ең алдымен білім беру жүйесіне жаңа реформа енгізгенін көре аламыз. Сондықтан да Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіне жаңа реформа енгізу кезек күттірмейтін мәселелердің бірі. «Ел боламын десең, бесігіңді түзе» дегендей, білім саласына енгізіліп жатқан жаңартылған бағдарлама – бұл заман талабы.
4 слайд
Елбасымыз жаңа нарықтық
экономика мен қоғам талаптарына
сай білім беретін жүйе қалыптастыруды өз Жолдаулары мен «100
нақты қадам» Ұлт жоспарында ерекше айқын мақсат етіп, осы
орайда дүние жүзінің білім саласын зерделей келе білімнің ордасы
болып табылатын Кембридж университеті мен Назарбаев
зияткерлік мектебі тәжірибесін тарату мақсатында жасақталған
бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталынған Қазақстан
Республикасында Білім және Ғылымды дамытудың 2016-2019
жылдарына арналған Мемлекеттік Бағдарламасы қабылданды.
4 слайд
Елбасымыз жаңа нарықтық экономика мен қоғам талаптарына сай білім беретін жүйе қалыптастыруды өз Жолдаулары мен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарында ерекше айқын мақсат етіп, осы орайда дүние жүзінің білім саласын зерделей келе білімнің ордасы болып табылатын Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік мектебі тәжірибесін тарату мақсатында жасақталған бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталынған Қазақстан Республикасында Білім және Ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарына арналған Мемлекеттік Бағдарламасы қабылданды.
5 слайд
Критериалды бағалаудың мақсаттары:
Барлық оқушыларды сенімді ақпаратпен қамтамасыз ету,
оқушылардың оқу жетістіктері туралы және оқу үрдісін жетілдіру бағалау
критерийлеріне негізделген
5 слайд
Критериалды бағалаудың мақсаттары: Барлық оқушыларды сенімді ақпаратпен қамтамасыз ету, оқушылардың оқу жетістіктері туралы және оқу үрдісін жетілдіру бағалау критерийлеріне негізделген
6 слайд
Критериалды бағалау – о қушылардың оқу
жетістіктерін білім беру мақсаттары мен
мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген,
оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты
анықталған критерийлерге негізделген үдеріс. Критериалды бағалау
6 слайд
Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс. Критериалды бағалау
7 слайд
Оқу жетістігін бағалау - бұл білім алушының кері байланыс
арқылы білім беру үдерісін реттейтін және түзететін оқу
мақсаттарына сәйкес жоспарланған нақты қол жеткізген
нәтижесінің дәрежесін белгілейтін үдеріс . Бағалау
7 слайд
Оқу жетістігін бағалау - бұл білім алушының кері байланыс арқылы білім беру үдерісін реттейтін және түзететін оқу мақсаттарына сәйкес жоспарланған нақты қол жеткізген нәтижесінің дәрежесін белгілейтін үдеріс . Бағалау
8 слайд
оқыту үдерісінің бөлінбейтін бөлігі;
әр түрлі әдістерді пайдалану;
оқытудың сапасы жөнінде ақпараты бар үдеріс;
оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалау қабілеттерін және оқу нәтижелерін үнемі жақсартуды дамытады;
әр оқушының кемшілігін емес, мүмкіндіктерін анықтайды;
оқыту үдерісіне қатысы бар тұлғаларды оқытуды қалай өзгертуге болатыны туралы ақпараттандырады;
тиімді кері байланыс арқылы мұғалімдер мен оқушылар арасында ынтымақтастық орнатады;
оқытудың маңыздылығын айқындайды;
оқу үдерісін ықпалдандыру туралы және жетістіктері
туралы мәлімет береді . Ба алауды а идаттарығ ң қ ғ
8 слайд
оқыту үдерісінің бөлінбейтін бөлігі; әр түрлі әдістерді пайдалану; оқытудың сапасы жөнінде ақпараты бар үдеріс; оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалау қабілеттерін және оқу нәтижелерін үнемі жақсартуды дамытады; әр оқушының кемшілігін емес, мүмкіндіктерін анықтайды; оқыту үдерісіне қатысы бар тұлғаларды оқытуды қалай өзгертуге болатыны туралы ақпараттандырады; тиімді кері байланыс арқылы мұғалімдер мен оқушылар арасында ынтымақтастық орнатады; оқытудың маңыздылығын айқындайды; оқу үдерісін ықпалдандыру туралы және жетістіктері туралы мәлімет береді . Ба алауды а идаттарығ ң қ ғ
9 слайд
Бағалау:
Не үшін қажет?
Бағалау дегеніміз не?
Бағалау не үшін қажет ?
Бағалаудың мақсаты не?
Бағалаудың жан жақты қажеттілігі?
Бағалаудың қандай түрі бар?
Кретиалді бағалау дегеніміз не?
9 слайд
Бағалау: Не үшін қажет? Бағалау дегеніміз не? Бағалау не үшін қажет ? Бағалаудың мақсаты не? Бағалаудың жан жақты қажеттілігі? Бағалаудың қандай түрі бар? Кретиалді бағалау дегеніміз не?
10 слайд
Бағалаудың түрлері
Қалыптастырушы бағалау
•
Оқу және оқыту үдерісінде оқушыларді
•
бағалау
Жиынтық бағалау
•
Оқытудың бағасы
Диагностикалық бағалау
Күшті және әлсіз жақтарды анықтау
үшін білім мен дағдыларды бағалау
10
10 слайд
Бағалаудың түрлері Қалыптастырушы бағалау • Оқу және оқыту үдерісінде оқушыларді • бағалау Жиынтық бағалау • Оқытудың бағасы Диагностикалық бағалау Күшті және әлсіз жақтарды анықтау үшін білім мен дағдыларды бағалау 10
11 слайд
Оқу барысында критериалді бағалаудың
қиыншылықтары
Методикалық Рефлексия
Уақытша
Жаңартылған бағдарлама
бойынша сабақты
дамытуға
талаптар,қалыптастыруш
ы бағалауға
тапсырмалар,жоғары
уақытша шығындар,
тарату материалын басып
шығару Таңдау
қиыншылықтары және
қалыптастырушы
бағалаудың түрлі
стратегияларды жүзеге
асыруы Оқушылар және ата
аналармен кері
байланыс ты
автоматтандыру
мүмкін емес
Оқушылар жұмысын
тексерудың көлемін
кеңейту.
11 слайд
Оқу барысында критериалді бағалаудың қиыншылықтары Методикалық Рефлексия Уақытша Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақты дамытуға талаптар,қалыптастыруш ы бағалауға тапсырмалар,жоғары уақытша шығындар, тарату материалын басып шығару Таңдау қиыншылықтары және қалыптастырушы бағалаудың түрлі стратегияларды жүзеге асыруы Оқушылар және ата аналармен кері байланыс ты автоматтандыру мүмкін емес Оқушылар жұмысын тексерудың көлемін кеңейту.
12 слайд
Оқушылар
дың саны Таратылатын
материалдар
дайындылығы ҰМЖ, ОМЖ,
ҚМЖ
Материалдық-
техникалық
базасы1. Тұрақты факторлар
12 слайд
Оқушылар дың саны Таратылатын материалдар дайындылығы ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ Материалдық- техникалық базасы1. Тұрақты факторлар
13 слайд
2 Фактор «Стратегияларды таңдау әдісі»
Оқушылармен
жұмыс нысанын
таңдау
стратегиясын
пайдалану Сабақтың
мақсаттарына
байланысты
қалыптастырушы
бағалау әдісі . Бағалау әдістерінің
жаңалығы
13 слайд
2 Фактор «Стратегияларды таңдау әдісі» Оқушылармен жұмыс нысанын таңдау стратегиясын пайдалану Сабақтың мақсаттарына байланысты қалыптастырушы бағалау әдісі . Бағалау әдістерінің жаңалығы
14 слайд
Критериалды бағалау
5 Критериалды бағалаудың әділеттілігі
1
Критериалды бағалаудың мазмұны2
Критериалды бағалаудың қажеттілігі. 3
4 Қалыптастырушы бағалау процессі
Жиынтық бағалау үдерісі
14 слайд
Критериалды бағалау 5 Критериалды бағалаудың әділеттілігі 1 Критериалды бағалаудың мазмұны2 Критериалды бағалаудың қажеттілігі. 3 4 Қалыптастырушы бағалау процессі Жиынтық бағалау үдерісі
15 слайд
Бағалау, белгілі бір жалпы
критерийлерменсәйкес өлшенеді
Жалпы критерий – барлық оқушыларды
бірдей критериймен бағалау
Белгілі бір критерийлер –
Бағалаушылардың нақты білімі
стандарттар мен бағалау критерийлері. Критериалды
бағалау Бағалау, белгілі бір жалпы
критерийлерменсәйкес өлшенеді Жалпы критерий – барлық оқушыларды
бірдей критериймен бағалау Белгілі бір критерийлер –
Бағалаушылардың нақты білімі
стандарттар мен бағалау критерийлері. Критериалды
бағалау
15 слайд
Бағалау, белгілі бір жалпы критерийлерменсәйкес өлшенеді Жалпы критерий – барлық оқушыларды бірдей критериймен бағалау Белгілі бір критерийлер – Бағалаушылардың нақты білімі стандарттар мен бағалау критерийлері. Критериалды бағалау Бағалау, белгілі бір жалпы критерийлерменсәйкес өлшенеді Жалпы критерий – барлық оқушыларды бірдей критериймен бағалау Белгілі бір критерийлер – Бағалаушылардың нақты білімі стандарттар мен бағалау критерийлері. Критериалды бағалау
16 слайд
Кретиалды бағалау жүйесі
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау
Бөлім үшін
жиынтық бағалау Тоқсанға арналған
жиынтық бағалау Жиынтық бағалау
Білім деңгейіне
жиынтық бағалау
16 слайд
Кретиалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Бөлім үшін жиынтық бағалау Тоқсанға арналған жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім деңгейіне жиынтық бағалау
17 слайд
•
Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістіктерге жетуіне және алға
•
ілгерілеуіне тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты
•
қамтамасыз ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады.
•
Қалыптастырушы бағалаудың негізгі функциялары:
•
қалыптастыру – тәжірибе жүзінде құндылықтар жүйесін белгілеу, қалыптастыру және
•
бекіту;
•
ынталандыру – оқушының күтілетін нәтижеге қол жеткізуі, тиімді түрде алға ілгерілеуі
•
үшін қолайлы жағдай жасау;
•
уәждеу – оқушылардың бойында оқуға және нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны ояту.
•
Қалыптастырушы бағалаудың міндеттері:
•
- оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтау, оқушыларға ұсыну;
•
- оқушының қай деңгейге жеткенін дәлелдеуге көмектесетін бірлескен (коллаборативті)
•
оқытуға арналған орта құру;
•
- оқушыларды дамытуға жағдай жасайтын сындарлы (конструктивті) кері байланысты
•
қамтамасыз ету; Қалыптастырушы бағалау
17 слайд
• Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістіктерге жетуіне және алға • ілгерілеуіне тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты • қамтамасыз ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады. • Қалыптастырушы бағалаудың негізгі функциялары: • қалыптастыру – тәжірибе жүзінде құндылықтар жүйесін белгілеу, қалыптастыру және • бекіту; • ынталандыру – оқушының күтілетін нәтижеге қол жеткізуі, тиімді түрде алға ілгерілеуі • үшін қолайлы жағдай жасау; • уәждеу – оқушылардың бойында оқуға және нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны ояту. • Қалыптастырушы бағалаудың міндеттері: • - оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтау, оқушыларға ұсыну; • - оқушының қай деңгейге жеткенін дәлелдеуге көмектесетін бірлескен (коллаборативті) • оқытуға арналған орта құру; • - оқушыларды дамытуға жағдай жасайтын сындарлы (конструктивті) кері байланысты • қамтамасыз ету; Қалыптастырушы бағалау
18 слайд
Жиынтық бағалау
18
Жиынтық бағалау – оқу бағдарламаларындағы
бөлімдер/ ортақ тақырыптар және белгілі
бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта
білім деңгейі) аяқталғанда жүргізілетін
бағалау түрі. Жиынтық бағалау мұғалімдерге,
оқушылар мен ата-аналарға оқушылардың оқу
жетістіктері туралы ақпарат ұсыну үшін оқу
бағдарламасындағы бөлім/ортақ тақырыптар
және белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу
жылы, орта білім беру деңгейі) аяқталғанда
балл, баға қою арқылы өткізіледі.
18 слайд
Жиынтық бағалау 18 Жиынтық бағалау – оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ ортақ тақырыптар және белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі) аяқталғанда жүргізілетін бағалау түрі. Жиынтық бағалау мұғалімдерге, оқушылар мен ата-аналарға оқушылардың оқу жетістіктері туралы ақпарат ұсыну үшін оқу бағдарламасындағы бөлім/ортақ тақырыптар және белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім беру деңгейі) аяқталғанда балл, баға қою арқылы өткізіледі.
19 слайд
Тиімді қалыптастырушы бағалауға қажет :Калыптастырушы бағалау
Оқу мақсаты,оқу
бағдарламасы,оқулық
Блумның бағалау
критерийлері
Тапсырма
Дескриптор
Кері байланыс Әсер
Нәтиже
алгоритмі
Қол жетімділік
Дәлдік
Нақтылық
19 слайд
Тиімді қалыптастырушы бағалауға қажет :Калыптастырушы бағалау Оқу мақсаты,оқу бағдарламасы,оқулық Блумның бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Кері байланыс Әсер Нәтиже алгоритмі Қол жетімділік Дәлдік Нақтылық
20 слайд
Бөлім бойынша қалыптастырушы
бағалауды дайындау алгоритмі
20Бөлім Оқу
мақсаттары Бағалау
критерийлері Ойлау
қабілеттерінің
деңгейі
Есеп деңгейі
Дескриптордың
ұпайлары Тақ ырыптар
20 слайд
Бөлім бойынша қалыптастырушы бағалауды дайындау алгоритмі 20Бөлім Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау қабілеттерінің деңгейі Есеп деңгейі Дескриптордың ұпайлары Тақ ырыптар
21 слайд
МОДЕРАЦИЯ
21 слайд
МОДЕРАЦИЯ
22 слайд
Сәтті модерацияны жүргізу шарттары
Ынтымақтастық
мәдениеті Ашық және
ашық байланыс Конструктивті
кері байланыс Кәсібі қолдауМОДЕРАЦИЯ
22 слайд
Сәтті модерацияны жүргізу шарттары Ынтымақтастық мәдениеті Ашық және ашық байланыс Конструктивті кері байланыс Кәсібі қолдауМОДЕРАЦИЯ
23 слайд
Оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін тіркеу
23•
Оқушылардың сабаққа қатысуы
Сабақ тақырыптары
•
Тоқсандық және жылдық бағалауСынып
журналы
•
Жиынтық бағалау ұпайы
•
Тоқсандық және жылдық бағалауЭлектронды
журнал
•
Тоқсандық және жылдық бағалау
Оқушылар
кестесі
•
Бөлім бойынша қорытынды жұмыс
•
Тоқсан бойыншы қорытынды жұмысОқушылар
портфолиосы
23 слайд
Оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін тіркеу 23• Оқушылардың сабаққа қатысуы Сабақ тақырыптары • Тоқсандық және жылдық бағалауСынып журналы • Жиынтық бағалау ұпайы • Тоқсандық және жылдық бағалауЭлектронды журнал • Тоқсандық және жылдық бағалау Оқушылар кестесі • Бөлім бойынша қорытынды жұмыс • Тоқсан бойыншы қорытынды жұмысОқушылар портфолиосы