Материалдар / Презентация «Білім сапасын арттыру - қашықтан оқытудың негізгі мәселесі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация «Білім сапасын арттыру - қашықтан оқытудың негізгі мәселесі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі замандағы технологиялық жетістіктерге негізделген және санитарлық – эпидемиалық жағдайға байланысты, қашықтықтан білім беру жетекші рөл атқарып отыр. Олсыз да стратегиялық проблемалар жөніндегі мамандар қашықтан оқыту формасын XI ғасырдың білім беру жүйесіне бағытталған. Қашықтан оқыту – заман талабы. Қашықтан оқыту әрине, дәстүрлі оқыту емес. Бұл жағдайда әр түрлі мәселелер туындап, оқу үрдісіне кедергі жасап, оқу сапасы төмендейтіні айқын. Дәстүрлі форматтың өзінде оқу сапасын көтеру үшін, жан-жақтан әдістемелік жұмыстар ұйымдастырып, сабақта немесе сабақтан тыс іс-шаралар өткізілетін. Онлайн форматқа көшкелі, осы ісіміз әлі жалғасуда. Тәжірибемен бөлісу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2021
584
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Білім сапасын арттыру - қашықтан оқытудың негізгі мәселесі» «Повышение качества образования – главная проблема дистанционног

1 слайд
«Білім сапасын арттыру - қашықтан оқытудың негізгі мәселесі» «Повышение качества образования – главная проблема дистанционного обучения» Ақмола облысы Степногорск қаласы «А.Байтұрсынұлы атындағы №2 ОМ» КММ химия пәні мұғалімі Абдильдина Ардак Саденовна

«...Олақтылық белгісі бір ғана әдісті болу, шеберліктің белгісі түрлі әдісті білу: керек орында жоқ әдісті табу да қолынан кел

2 слайд
«...Олақтылық белгісі бір ғана әдісті болу, шеберліктің белгісі түрлі әдісті білу: керек орында жоқ әдісті табу да қолынан келу...» А. Байтұрсынұлы Дистанционное обучение – требование времени. Дистанционное обучение - это не традиционное обучение.

Синхронное Асинхронное обучение обучение формат обучения в

3 слайд
Синхронное Асинхронное обучение обучение формат обучения в режиме реального времени, при этом занятия не всегда привязаны к определенному месту. Примеры: очные лекции, онлайн- лекции, вебинары, онлайн- дискуссии. То есть вы не только можете услышать информацию, получить материал, но и проявить собственную активность, тут же задать вопрос, уточнить некоторые детали. Используются ZOOM , видеоконференция Bilimland.kz. это процесс, который не привязан к конкретному времени или местоположению. Это может быть самостоятельное изучение материалов. Включают в себя  электронную почту , электронные списки рассылки, электронные курсы (например  Intuit , сетевая академия  Cisco ),  CD- ROMы , системы конференц-связи, электронные тесты, системы виртуального тренинга, интернет -форумы и т.д.

Преимущество онлайн мектеп  загружены уроки, представлены видео-объяснения, видео-эксперименты.  У учителя есть возможность з

4 слайд
Преимущество онлайн мектеп  загружены уроки, представлены видео-объяснения, видео-эксперименты.  У учителя есть возможность загружать собственные уроки, презентации, ссылки на видеоуроки.  Ученики могут загружать выполненные задания.  Учитель может загрузить свои СОРы и СОЧи. и т. д.

Алгоритм работы при дистанционном обучении 1. По учебнику, запись темы урока. 2. Определение цели урока. 3. Объяснение основных

5 слайд
Алгоритм работы при дистанционном обучении 1. По учебнику, запись темы урока. 2. Определение цели урока. 3. Объяснение основных понятий по новой теме. 4. Первичное закрепление темы. 5. Самостоятельная работа или домашние задания (выполнение заданий по учебнику или по онлайн мектеп, по ссылке просмотреть видео практической работы и оформить в тетради или решить задачи, заданные в загруженном файле и т.д.)

СОРБЕНТ ХИМИЯ канал https://www.youtube.com/channel/UC7X3c_ vbcO1_kTdц_eeGMg • видеоуроки https://youtu.be/M1UAt 1o9QhA • виде

6 слайд
СОРБЕНТ ХИМИЯ канал https://www.youtube.com/channel/UC7X3c_ vbcO1_kTdц_eeGMg • видеоуроки https://youtu.be/M1UAt 1o9QhA • видеоопыты https://youtu.be/5u0o-I1 qPXE

CLIL технология • Видеоуроки https://youtu.be/SsTTncgly9A https://youtu.be/hLYpig0H1NQ

7 слайд
CLIL технология • Видеоуроки https://youtu.be/SsTTncgly9A https://youtu.be/hLYpig0H1NQ

8 слайд

Таким образом, эффективное преподавание химии в условиях дистанционного обучения с применением новых информа

9 слайд
Таким образом, эффективное преподавание химии в условиях дистанционного обучения с применением новых информационных технологий, инновационных методов и подходов, повышает качество образования .