Презентация биология
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы
Мақтарал ауданы
«Болашақ» жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің биология пәнінің мұғалімі
Алипбекова Гаухар Жапаровна «Терең білім
тәуелсіздігіміздің
тірегі, ақыл-ой
азаттығымыздың
алдаспаны».
( Н. Ә. Назарбаев)
Ұстаз ізденгіш
болуы,ойлай
білуі,қандай істі
болсын,бар
ынтасымен
атқара білуі керек
(В. Маяковский.)
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы «Болашақ» жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің биология пәнінің мұғалімі Алипбекова Гаухар Жапаровна «Терең білім тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой азаттығымыздың алдаспаны». ( Н. Ә. Назарбаев) Ұстаз ізденгіш болуы,ойлай білуі,қандай істі болсын,бар ынтасымен атқара білуі керек (В. Маяковский.)
2 слайд
БОЙ САЛЫСТЫРАТЫН ЗАМАН ЕМЕС, ОЙ САЛЫСТЫРАТЫН ЗАМАН
«Сын тұрғысынан ойлау
арқылы оқытуда топтық
жұмысты пайдалану»
«Таза тақта» әдісі
«Миға шабуыл»әдісі
«Ойлан жұптас, бөліс» әдісі «Топтық жұмыстар арқылы
оқушының сабаққа
қызығушылығын арттыру»
БАҒАЛАУСәйкестендіру тесті
2 слайд
БОЙ САЛЫСТЫРАТЫН ЗАМАН ЕМЕС, ОЙ САЛЫСТЫРАТЫН ЗАМАН «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытуда топтық жұмысты пайдалану» «Таза тақта» әдісі «Миға шабуыл»әдісі «Ойлан жұптас, бөліс» әдісі «Топтық жұмыстар арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттыру» БАҒАЛАУСәйкестендіру тесті
3 слайд
•
Тапсырмалар орындауда
уақытты тиімді пайдалана алмау
•
Сұрақтарға толық жауап бере
алмау
•
Кейбір оқушылардың топтық
жұмысқа қосыла алмауы КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Уақытты тиімді пайдалану
үшін тапсырманы
орындағанда
ынтымақтастықты жұмыс
жасауға үйрету
Оқушылардың
қызығушылығын арттыру
мақсатында жаңа әдіс-
тәсілдерді қолдану
Формативті бағалаудың
түрлерін қолдану
Ынтымақтастықта жұмыс жасайды
Өз ойын еркін жеткізеді.
Тақырыпты өмірмен байланыстыра
алады.
Өзін-өзі реттеді, Өзін-өзі бағаладыК
е
з
д
е
с
к
е
н
к
е
д
е
р
г
іл
е
р Кедергілерді
жою
жолдары
Ж
еткен
ж
етістігім
3 слайд
• Тапсырмалар орындауда уақытты тиімді пайдалана алмау • Сұрақтарға толық жауап бере алмау • Кейбір оқушылардың топтық жұмысқа қосыла алмауы КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Уақытты тиімді пайдалану үшін тапсырманы орындағанда ынтымақтастықты жұмыс жасауға үйрету Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану Формативті бағалаудың түрлерін қолдану Ынтымақтастықта жұмыс жасайды Өз ойын еркін жеткізеді. Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады. Өзін-өзі реттеді, Өзін-өзі бағаладыК е з д е с к е н к е д е р г іл е р Кедергілерді жою жолдары Ж еткен ж етістігім
4 слайд
Оқытуды тәжірибесіз жүргізу
нәтижесіз болуы ғажап емес, ал
тәжірибені оқусыз жүргізу - қауіпті.
(Конфуций)
Мектептегі іс-
тәжірибе кезінде
«Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету»
модулімен жұмыс
жасауды ұйғардым.
Курсқа дейінгі іс-
тәжірибемде әр
сабағымды үнемі сыни
тұрғыдан ойлауға
үйретуге
тырысқаныммен бұл
модульдің түйінде
идеясын
түсінбейтінімді
ұғындым.Бұл
модульдің тиімділігі
оқушы алдынғы алған
білімімен жаңа білімді
ұштастыра алады. .Сыни тұрғыдан
ойлау стратегиясы -
баланың оқуға
деген қызығушы
лығын арттырып
қана қоймай, озық
ойлы, білімді, кез -
келген нәрсені
бақылап, талдай
алатын, өзін-өзі
реттей алатын,
сыныптастарын
бағалай білетін
тұлғаны тәрбие
леуде берер көмегі
мол. Қазіргі кездегі оқыту-
оқушы қабілеті мен оны
жан-жақты дамытуға және
даму әрекеттерін
ұйымдастырудың
қажеттілігін дәлелдеп
отыр. Біздің мақсатымыз –
баланың сабақ үстіндегі
әрекетін ұйымдастыру,
әрекет нәтижесін байқау,
қабілеті мен еркін атқара
алатын ісін және
нәтижесін тұжырымдау.
Сыни тұрғыдан ойлау
әдісін сабақта пайдалану
жақсы жетістіктерге
жеткізді.
Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең -
есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.
4 слайд
Оқытуды тәжірибесіз жүргізу нәтижесіз болуы ғажап емес, ал тәжірибені оқусыз жүргізу - қауіпті. (Конфуций) Мектептегі іс- тәжірибе кезінде «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» модулімен жұмыс жасауды ұйғардым. Курсқа дейінгі іс- тәжірибемде әр сабағымды үнемі сыни тұрғыдан ойлауға үйретуге тырысқаныммен бұл модульдің түйінде идеясын түсінбейтінімді ұғындым.Бұл модульдің тиімділігі оқушы алдынғы алған білімімен жаңа білімді ұштастыра алады. .Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы - баланың оқуға деген қызығушы лығын арттырып қана қоймай, озық ойлы, білімді, кез - келген нәрсені бақылап, талдай алатын, өзін-өзі реттей алатын, сыныптастарын бағалай білетін тұлғаны тәрбие леуде берер көмегі мол. Қазіргі кездегі оқыту- оқушы қабілеті мен оны жан-жақты дамытуға және даму әрекеттерін ұйымдастырудың қажеттілігін дәлелдеп отыр. Біздің мақсатымыз – баланың сабақ үстіндегі әрекетін ұйымдастыру, әрекет нәтижесін байқау, қабілеті мен еркін атқара алатын ісін және нәтижесін тұжырымдау. Сыни тұрғыдан ойлау әдісін сабақта пайдалану жақсы жетістіктерге жеткізді. Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.