Презентация Болымды және болымсыз етістік 3 сынып
Презентация Болымды және болымсыз етістік 3 сынып

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Осы саба қта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
3.2.3.1.Мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру
және жауап беру;
3.3.4.1.Мұғалімнің көмегімен
сызба,график,кесте,фото-суреттер
пайдаланып,мәтін(хат,шақыру,нұсқаулық)
құрау/компьютерде теру;
3.4.2.5.Болымды және болымсыз
етістіктердің айырмашылығын анықтау.
2 слайд
Осы саба қта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.2.3.1.Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.3.4.1.Мұғалімнің көмегімен сызба,график,кесте,фото-суреттер пайдаланып,мәтін(хат,шақыру,нұсқаулық) құрау/компьютерде теру; 3.4.2.5.Болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау.
#3 слайд
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Мәтінді түсініп оқу және негізгі ойды анықтау,
Мәтіннен болымсыз етістіктерді табу;
Сұрақты дұрыс қою;
Өз ойын еркін жеткізу.
Көптеген оқушылар:
Болымды және болымсыз етістікті ажырату;
Жаңа білімді меңгеру;
Сауатты, көркем жазу;
Кейбір оқушылар:
Болымды және болымсыз етістіктерді сөз құрамына талдау;
Болымды және болымсыз етістіктерді тәуелдеу .
3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқу және негізгі ойды анықтау, Мәтіннен болымсыз етістіктерді табу; Сұрақты дұрыс қою; Өз ойын еркін жеткізу. Көптеген оқушылар: Болымды және болымсыз етістікті ажырату; Жаңа білімді меңгеру; Сауатты, көркем жазу; Кейбір оқушылар: Болымды және болымсыз етістіктерді сөз құрамына талдау; Болымды және болымсыз етістіктерді тәуелдеу .
#4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
«Табан іздері»
әдісі
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Табан іздері» әдісі
#5 слайд
1.Етістік дегеніміз не?
2.Етістіктің сұрақтары?
3.Етістік сөйлемде қандай қызмет атқарады?
4.Баяндауыштың астын неше сызықпен сызамыз?
5.Етістік құрамына қарай нешеге бөлінеді ?
6.Дара етістік дегеніміз не?
7.Қүрделі етістік дегеніміз не?
8.Етістік тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?
9.Негізгі етістік дегеніміз не?
10.Туынды етістік дегеніміз не?
11.Етістік мағынасына қарай нешеге бөлінеді?
12.Болымсыз етістік қалай жасалады?
5 слайд
1.Етістік дегеніміз не? 2.Етістіктің сұрақтары? 3.Етістік сөйлемде қандай қызмет атқарады? 4.Баяндауыштың астын неше сызықпен сызамыз? 5.Етістік құрамына қарай нешеге бөлінеді ? 6.Дара етістік дегеніміз не? 7.Қүрделі етістік дегеніміз не? 8.Етістік тұлғасына қарай нешеге бөлінеді? 9.Негізгі етістік дегеніміз не? 10.Туынды етістік дегеніміз не? 11.Етістік мағынасына қарай нешеге бөлінеді? 12.Болымсыз етістік қалай жасалады?
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
39-жаттығу
1.Мәтінді түсініп оқы;
2. «Жариялау» әдісі арқылы мәтіннің мазмұнын айт.
Дескриптор
1.Мәтінді түсініп оқиды.
2.Мәтіннің мазмұнын айтады.
3.Мәтіннен болымсыз етістіктерді табады.
10 слайд
39-жаттығу 1.Мәтінді түсініп оқы; 2. «Жариялау» әдісі арқылы мәтіннің мазмұнын айт. Дескриптор 1.Мәтінді түсініп оқиды. 2.Мәтіннің мазмұнын айтады. 3.Мәтіннен болымсыз етістіктерді табады.
#11 слайд
Мерген қыз
Бұған дейін біз мерген қыздар жөнінде естімеген едік.Еримов: «Ох,Николай Матвеевич,бізге
осылар ғана жетіспей тұрған еді», - деп сыбырлады.Күлуге болмайды,өйткені алдымда Отан
қорғау үшін келген жауынгерлер тұр.
Бір сәтте саптың шетінде тұрған қара көзді нәзік қызды көрдім де, «кім боласыз?»
дегенімше, ол саптан алға шығып:
-
Жолдас гвардия полковнигі! Атқыш Әлия Молдағұловамын! – деп саңқ етті.
-
Атқышпын дейсің бе?
-
Иә, атқыщпын.
-
Онда, атқыш Молдғұлова,асүйге барып,картоп аршисың, - дедім.Әлия:
-
Жолдас гвардия полковнигі, мен майданға картоп аршу үшін емес,фашистерді құрту үшін
келдім, - деді.
-
Ойпыр-ай,қандай адамсың өзің!
-
Иә,сондай адаммын!
-
Кәне,винтовканды бері әкел!
Қаруын олай қарадым,бұлай қарадым.Бәрі мұнтаздай таза.Тиісетін мін жоқ.Осы сәтте
винтовкадағы «ВЛКСМ Орталық Комитетінен мерген Әлия Молдағұловаға» деген жазуды
көрдім де,сасып қалдым.
Қызым,бар,фашистерді жайрат! – деуден басқа ештеңе айта алмадым.Әлиямен алғаш рет
осылай кездестім .
11 слайд
Мерген қыз Бұған дейін біз мерген қыздар жөнінде естімеген едік.Еримов: «Ох,Николай Матвеевич,бізге осылар ғана жетіспей тұрған еді», - деп сыбырлады.Күлуге болмайды,өйткені алдымда Отан қорғау үшін келген жауынгерлер тұр. Бір сәтте саптың шетінде тұрған қара көзді нәзік қызды көрдім де, «кім боласыз?» дегенімше, ол саптан алға шығып: - Жолдас гвардия полковнигі! Атқыш Әлия Молдағұловамын! – деп саңқ етті. - Атқышпын дейсің бе? - Иә, атқыщпын. - Онда, атқыш Молдғұлова,асүйге барып,картоп аршисың, - дедім.Әлия: - Жолдас гвардия полковнигі, мен майданға картоп аршу үшін емес,фашистерді құрту үшін келдім, - деді. - Ойпыр-ай,қандай адамсың өзің! - Иә,сондай адаммын! - Кәне,винтовканды бері әкел! Қаруын олай қарадым,бұлай қарадым.Бәрі мұнтаздай таза.Тиісетін мін жоқ.Осы сәтте винтовкадағы «ВЛКСМ Орталық Комитетінен мерген Әлия Молдағұловаға» деген жазуды көрдім де,сасып қалдым. Қызым,бар,фашистерді жайрат! – деуден басқа ештеңе айта алмадым.Әлиямен алғаш рет осылай кездестім .
#12 слайд
Тақтамен жұмыс
1.Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге
айналдыр.
Оқы, ти, күт, шап, үз, жина, ойна, көмектес,
жүгір, айт, күл, отыр, ал, жүр, сөйле.
Дескриптор
1.Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге
айналдырып жазады.
12 слайд
Тақтамен жұмыс 1.Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге айналдыр. Оқы, ти, күт, шап, үз, жина, ойна, көмектес, жүгір, айт, күл, отыр, ал, жүр, сөйле. Дескриптор 1.Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге айналдырып жазады.
#13 слайд
С е р г іт у с ә т і
« С ө з о й л а ,т е з
о й л а » ә д іс і
13 слайд
С е р г іт у с ә т і « С ө з о й л а ,т е з о й л а » ә д іс і
#14 слайд
Топтық жұмыс
1-топ. Мәтіннен болымсыз етістіктерді табу,бір етістікті тәуелдеу.
2-топ.Болымды және болымсыз етістіктерді сөз құрамына талдау.
3-топ.Көп нүктенің орнына болымды және болымсыз етістіктердің
тиістісін койып сөйлемді толықтыру.
Дескриптор
1. Мәтіннен болымсыз етістіктерді табады,бір етістікті тәуелдейді.
2.Болымды және болымсыз етістіктерді сөз құрамына талдайды.
3.Көп нүктенің орнына болымды және болымсыз етістіктердің
тиістісін койып сөйлемді толықтырады.
.
14 слайд
Топтық жұмыс 1-топ. Мәтіннен болымсыз етістіктерді табу,бір етістікті тәуелдеу. 2-топ.Болымды және болымсыз етістіктерді сөз құрамына талдау. 3-топ.Көп нүктенің орнына болымды және болымсыз етістіктердің тиістісін койып сөйлемді толықтыру. Дескриптор 1. Мәтіннен болымсыз етістіктерді табады,бір етістікті тәуелдейді. 2.Болымды және болымсыз етістіктерді сөз құрамына талдайды. 3.Көп нүктенің орнына болымды және болымсыз етістіктердің тиістісін койып сөйлемді толықтырады. .
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
Дәптермен жұмыс
40-жаттығу .Етістіктерге тиісті жұрнақтарды косып оқы.Олар
қандай етістіктер екенін айт.
Дескриптор
1.Етістіктерге тиісті жұрнақтарды жалғап жазады.
2.Олар қандай етістік екенін айтады.
3.Сөз құрамына талдайды.
16 слайд
Дәптермен жұмыс 40-жаттығу .Етістіктерге тиісті жұрнақтарды косып оқы.Олар қандай етістіктер екенін айт. Дескриптор 1.Етістіктерге тиісті жұрнақтарды жалғап жазады. 2.Олар қандай етістік екенін айтады. 3.Сөз құрамына талдайды.
#17 слайд
Сабақты бекіту
«Шыбын ұру» әдісі арқылы сабақты бекіту
1.Заттың қимыл іс-әрекетін білдіретін сөз табы?
2.Етістіктің сұрақтары?
3.Бір ғана сөзден тұратын етістік?
4.Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалатын
етістік?
5.Болымды етістікке жұрнақ жалғану арқылы
жасалатын етістік?
6.Болымсыз етістікті тап?
7.Болымды етістікті тап?
17 слайд
Сабақты бекіту «Шыбын ұру» әдісі арқылы сабақты бекіту 1.Заттың қимыл іс-әрекетін білдіретін сөз табы? 2.Етістіктің сұрақтары? 3.Бір ғана сөзден тұратын етістік? 4.Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалатын етістік? 5.Болымды етістікке жұрнақ жалғану арқылы жасалатын етістік? 6.Болымсыз етістікті тап? 7.Болымды етістікті тап?
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
Үйге тапсырма
41-жаттығу
19 слайд
Үйге тапсырма 41-жаттығу
#20 слайд
Назарларыңызға
рақмет
20 слайд
Назарларыңызға рақмет
шағым қалдыра аласыз













