Презентация бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫНЫҢ
ДЕҢГЕЙІ
Сипаттау ҚОЛДАНУ
Талқылау ЖОҒАРҒЫ
ОЙЛАУ
ДАҒДЫСЫ САБАҚ МАҚСАТЫ ОҚУ МАҚСАТЫ
S M A R T10.1.5. 3 - бүйрек
трансплантациясы мен
диализдің
артықшылықтары мен
кемшіліктерін талқылау - бүйрек трансплантациясын
сипаттайды;
- бүйрек трансплантациясының және
диализдің артықшылықтары мен
кемшіліктерін дебат әдісі арқылы
талқылайды;
10-сынып БИОЛОГИЯД
ар
ы
н
д
ы
б
ал
ал
ар
ға ар
н
ал
ған
C
.С
ей
ф
ул
л
и
н
аты
н
д
ағы
№
11 о
б
л
ы
сты
қ м
ам
ан
д
ан
д
ы
р
ы
л
ған
м
ектеп
-и
н
тер
н
ат кеш
ен
ін
ің
б
и
о
л
о
ги
я
п
ән
і м
ұғал
ім
і
Д
аул
етб
аев
а Ж
.М
.
1 слайд
ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІ Сипаттау ҚОЛДАНУ Талқылау ЖОҒАРҒЫ ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫ САБАҚ МАҚСАТЫ ОҚУ МАҚСАТЫ S M A R T10.1.5. 3 - бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау - бүйрек трансплантациясын сипаттайды; - бүйрек трансплантациясының және диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін дебат әдісі арқылы талқылайды; 10-сынып БИОЛОГИЯД ар ы н д ы б ал ал ар ға ар н ал ған C .С ей ф ул л и н аты н д ағы № 11 о б л ы сты қ м ам ан д ан д ы р ы л ған м ектеп -и н тер н ат кеш ен ін ің б и о л о ги я п ән і м ұғал ім і Д аул етб аев а Ж .М .
2 слайд
О
Қ
Ы
Т
У
Ә
Д
І
С
Т
Е
Р
ІӘдіс аты Қол жеткізеді Дәлелдемелер
ШОЛЫП ОҚУ,
ТАЛДАП ОҚУ
Оқулық, ғаламтор
сайттары
https://informburo.kz/kaz
/byregmd-satamyn-desez-
sottalasyz.html - бүйрек
трансплантация
- сын
сипаттайды; -
деректерді талдау, алған білімдерін пайдалану;
-
жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту;
СУРЕТТІ СӨЙЛЕТУ
-
жұптық жұмыс;
-
сурет арқылы мәтін құрастыру;
ДЕБАТ ӘДІСІ - бүйрек
трансплантация
-сының және
диализдің
артықшылықтар
ы мен
кемшіліктерін
дебат әдісі
арқылы
талқылайды; -
топтық жұмыс
-
өзара әрекеттесуге бағытталған талқылау, топтық
жұмыста оқушылардың мазасыздығын жеңілдетуге,
барлық оқушылардың зейінін артыруға мүмкіндік береді;
-
Сыныпты ң ерекшелігі ескеріледі;
WORDWALL
қолданбасы -
Оқушыларға жауаптарын автоматты тексеру
мүмкіндігінің болуы;
-
жағымды интерфейс, мазалаушы жарнамалардың
болмауы;
2 слайд
О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р ІӘдіс аты Қол жеткізеді Дәлелдемелер ШОЛЫП ОҚУ, ТАЛДАП ОҚУ Оқулық, ғаламтор сайттары https://informburo.kz/kaz /byregmd-satamyn-desez- sottalasyz.html - бүйрек трансплантация - сын сипаттайды; - деректерді талдау, алған білімдерін пайдалану; - жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту; СУРЕТТІ СӨЙЛЕТУ - жұптық жұмыс; - сурет арқылы мәтін құрастыру; ДЕБАТ ӘДІСІ - бүйрек трансплантация -сының және диализдің артықшылықтар ы мен кемшіліктерін дебат әдісі арқылы талқылайды; - топтық жұмыс - өзара әрекеттесуге бағытталған талқылау, топтық жұмыста оқушылардың мазасыздығын жеңілдетуге, барлық оқушылардың зейінін артыруға мүмкіндік береді; - Сыныпты ң ерекшелігі ескеріледі; WORDWALL қолданбасы - Оқушыларға жауаптарын автоматты тексеру мүмкіндігінің болуы; - жағымды интерфейс, мазалаушы жарнамалардың болмауы;
3 слайд
Т
А
П
С
Ы
Р
М
АСуретті сөйлет
Суретке назар салып қараңыз. Сұрақтарға жазбаша
жауап беріңіз. Жауабыңызды дәптерге жазыңыз.
Бұл суретте не көріп тұрсыз?
Қандай іс әрекет жүріп жатыр деп ойлайсыз?
Қалай жүзеге асады?
Дескриптор: Білім алушы
- Бүйрек трансплантациясын сипаттайды; Қолдану деңгейіндегі тапсырма.
Мәтінмен танысып, видеоны қарап
шыққаннан кейін алған білімін
сұрақтарға жауап беруде
қолданады.
Тиімділігі:
-мәтінмен жұмыс жасайды
-ақпаратты талдайды
-видеоны көру арқылы
жаратылыстану ғылыми
сауаттылығы дамиды
-алған білімін болашақта
қолданады.
-жеке қажеттіліктерін ескеріп,
суретті өз гаждеттерінен қарауға
мүмкін болатындай сілтемесін
салып қоямын.
3 слайд
Т А П С Ы Р М АСуретті сөйлет Суретке назар салып қараңыз. Сұрақтарға жазбаша жауап беріңіз. Жауабыңызды дәптерге жазыңыз. Бұл суретте не көріп тұрсыз? Қандай іс әрекет жүріп жатыр деп ойлайсыз? Қалай жүзеге асады? Дескриптор: Білім алушы - Бүйрек трансплантациясын сипаттайды; Қолдану деңгейіндегі тапсырма. Мәтінмен танысып, видеоны қарап шыққаннан кейін алған білімін сұрақтарға жауап беруде қолданады. Тиімділігі: -мәтінмен жұмыс жасайды -ақпаратты талдайды -видеоны көру арқылы жаратылыстану ғылыми сауаттылығы дамиды -алған білімін болашақта қолданады. -жеке қажеттіліктерін ескеріп, суретті өз гаждеттерінен қарауға мүмкін болатындай сілтемесін салып қоямын.
4 слайд
Т
А
П
С
Ы
Р
М
А«Қайырлы күн, оқушылар.
Есімім Марат жасым 55 те.
Бүгін сіздерге хат жазу
себебім көптен бері бүйрек
жетіспеушілігімен
науқастандым, бүйрек
трансплантациясына бару
мен диализді жалғастыру
арасындағы таңдауды
жасау үшін көптеген өзім
сияқты науқас адамдардан
және басқа да осы жағдай
туралы білетін адамдардан
сұрағанда екіжақты жауап
аламын. Осы мәселені
шешуде сіздердің
ұсыныстарыңызды білгім
келеді. Алдын-ала рақмет!
Телефон номерім:
87058122642» Бұл тапсырма:
-о қушылардың бойындағы жанашырлық,
бауырмалдылық, мейірімділік сияқты
адамгершілік қасиеттерін және өз
денсаулығын сақтау қажеттілігін жетілдіре
түседі
- алынған ақпарат көздеріне (видео, мәтін,
ғаламтор желісі) сүйене отырып, өз
ойларын дәлелдеуге, , болжау жасауға
дағдыланады.Мәтінді оқып шығыңыз. Хат иесіне қандай ұсыныс берер
едіңіз? Ұсынысыңызды сыныпта талқылаңыз.
1 топ. Бүйрек трансплантациясын тиімділігін негіздейді.
2 топ. Бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі
диализдің басымдықтарын жақтайды.
Дескриптор:
- Бүйрек трансплантациясының артықшылықтары мен
кемшіліктерін талқылайды;
- Диализдің бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі
артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды
Хаттың аудио
жазбасы
СМС «Хатқа жауап»
4 слайд
Т А П С Ы Р М А«Қайырлы күн, оқушылар. Есімім Марат жасым 55 те. Бүгін сіздерге хат жазу себебім көптен бері бүйрек жетіспеушілігімен науқастандым, бүйрек трансплантациясына бару мен диализді жалғастыру арасындағы таңдауды жасау үшін көптеген өзім сияқты науқас адамдардан және басқа да осы жағдай туралы білетін адамдардан сұрағанда екіжақты жауап аламын. Осы мәселені шешуде сіздердің ұсыныстарыңызды білгім келеді. Алдын-ала рақмет! Телефон номерім: 87058122642» Бұл тапсырма: -о қушылардың бойындағы жанашырлық, бауырмалдылық, мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерін және өз денсаулығын сақтау қажеттілігін жетілдіре түседі - алынған ақпарат көздеріне (видео, мәтін, ғаламтор желісі) сүйене отырып, өз ойларын дәлелдеуге, , болжау жасауға дағдыланады.Мәтінді оқып шығыңыз. Хат иесіне қандай ұсыныс берер едіңіз? Ұсынысыңызды сыныпта талқылаңыз. 1 топ. Бүйрек трансплантациясын тиімділігін негіздейді. 2 топ. Бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі диализдің басымдықтарын жақтайды. Дескриптор: - Бүйрек трансплантациясының артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды; - Диализдің бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды Хаттың аудио жазбасы СМС «Хатқа жауап»
5 слайд
Төмендегі тұжырымдардың шындық немесе
жалған екендігін анықтаңыз. Тұжырымдардың
тұсына ш/ж белгілерін қойыңыз. ШЫНДЫҚ немесе ЖАЛҒАН
№ ТҰЖЫРЫМДАР Ш/Ж
1 Бүйрек трансплантациялау - жедел
емдеудің жаңа әдісі. ш
2 Бүйрек трансплантациясының
артықшылығы дененің қабылдамау
қауіпі жоқ. ж
3 Диализ кезінде қатаң диета ұстануға
қажеттілік жоқ. ж
4 Қазақстанда донор бүйрегін
трансплантациясы бойынша сәтті ота
1979 жылы жасалды. ш
5 Трансплантацияға дайындық кезінде
құрамында 40-60 гр нәруыз болатын
емшара белгіленеді. шФ
у
н
к
ц
и
о
н
а
л
д
ы
қ
с
а
у
а
т
т
ы
л
ы
қ
т
а
п
с
ы
р
м
а
с
ы
Тапсырма сипаттамасы:
• Мәнмәтін (контекст): Денсаулық
• Құзіреттілік: қорытынды жасау үшін деректерді
түсіну және дәлелдемелерді пайдалану
• Жағдай: жаһандық
• Танымдық деңгейі: орташа
• Ғылыми білім түрі: мазмұндық білім
• Тапсырма формасы: ашық сұрақ
Тапсырма:
Берілген графикте бүйрек трансплантациясын
қажет ететін адамдардың саны мен жүргізілген
оталар саны салыстырғанда көрсетілген.
Болашақта деректер қалай өзгеретініне болжау
жасаңыз. Неліктен?
5 слайд
Төмендегі тұжырымдардың шындық немесе жалған екендігін анықтаңыз. Тұжырымдардың тұсына ш/ж белгілерін қойыңыз. ШЫНДЫҚ немесе ЖАЛҒАН № ТҰЖЫРЫМДАР Ш/Ж 1 Бүйрек трансплантациялау - жедел емдеудің жаңа әдісі. ш 2 Бүйрек трансплантациясының артықшылығы дененің қабылдамау қауіпі жоқ. ж 3 Диализ кезінде қатаң диета ұстануға қажеттілік жоқ. ж 4 Қазақстанда донор бүйрегін трансплантациясы бойынша сәтті ота 1979 жылы жасалды. ш 5 Трансплантацияға дайындық кезінде құрамында 40-60 гр нәруыз болатын емшара белгіленеді. шФ у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы қ т а п с ы р м а с ы Тапсырма сипаттамасы: • Мәнмәтін (контекст): Денсаулық • Құзіреттілік: қорытынды жасау үшін деректерді түсіну және дәлелдемелерді пайдалану • Жағдай: жаһандық • Танымдық деңгейі: орташа • Ғылыми білім түрі: мазмұндық білім • Тапсырма формасы: ашық сұрақ Тапсырма: Берілген графикте бүйрек трансплантациясын қажет ететін адамдардың саны мен жүргізілген оталар саны салыстырғанда көрсетілген. Болашақта деректер қалай өзгеретініне болжау жасаңыз. Неліктен?