Материалдар / Презентация бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау

Презентация бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.5.3 - бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2023
384
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІ Сипаттау ҚОЛДАНУ Талқылау ЖОҒАРҒЫ ОЙЛА

1 слайд
ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІ Сипаттау ҚОЛДАНУ Талқылау ЖОҒАРҒЫ ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫ САБАҚ МАҚСАТЫ ОҚУ МАҚСАТЫ S M A R T10.1.5. 3 - бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау - бүйрек трансплантациясын сипаттайды; - бүйрек трансплантациясының және диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін дебат әдісі арқылы талқылайды; 10-сынып БИОЛОГИЯД ар ы н д ы б ал ал ар ға ар н ал ған C .С ей ф ул л и н аты н д ағы № 11 о б л ы сты қ м ам ан д ан д ы р ы л ған м ектеп -и н тер н ат кеш ен ін ің б и о л о ги я п ән і м ұғал ім і Д аул етб аев а Ж .М .

1 слайд

ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІ Сипаттау ҚОЛДАНУ Талқылау ЖОҒАРҒЫ ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫ САБАҚ МАҚСАТЫ ОҚУ МАҚСАТЫ S M A R T10.1.5. 3 - бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау - бүйрек трансплантациясын сипаттайды; - бүйрек трансплантациясының және диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін дебат әдісі арқылы талқылайды; 10-сынып БИОЛОГИЯД ар ы н д ы б ал ал ар ға ар н ал ған C .С ей ф ул л и н аты н д ағы № 11 о б л ы сты қ м ам ан д ан д ы р ы л ған м ектеп -и н тер н ат кеш ен ін ің б и о л о ги я п ән і м ұғал ім і Д аул етб аев а Ж .М .

О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р ІӘдіс аты Қол жеткізеді Дәлелдемелер ШОЛЫП ОҚУ, ТАЛДАП ОҚУ Оқулық, ғаламтор сайттары https://inform

2 слайд
О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р ІӘдіс аты Қол жеткізеді Дәлелдемелер ШОЛЫП ОҚУ, ТАЛДАП ОҚУ Оқулық, ғаламтор сайттары https://informburo.kz/kaz /byregmd-satamyn-desez- sottalasyz.html - бүйрек трансплантация - сын сипаттайды; - деректерді талдау, алған білімдерін пайдалану; - жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту; СУРЕТТІ СӨЙЛЕТУ - жұптық жұмыс; - сурет арқылы мәтін құрастыру; ДЕБАТ ӘДІСІ - бүйрек трансплантация -сының және диализдің артықшылықтар ы мен кемшіліктерін дебат әдісі арқылы талқылайды; - топтық жұмыс - өзара әрекеттесуге бағытталған талқылау, топтық жұмыста оқушылардың мазасыздығын жеңілдетуге, барлық оқушылардың зейінін артыруға мүмкіндік береді; - Сыныпты ң ерекшелігі ескеріледі; WORDWALL қолданбасы - Оқушыларға жауаптарын автоматты тексеру мүмкіндігінің болуы; - жағымды интерфейс, мазалаушы жарнамалардың болмауы;

2 слайд

О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р ІӘдіс аты Қол жеткізеді Дәлелдемелер ШОЛЫП ОҚУ, ТАЛДАП ОҚУ Оқулық, ғаламтор сайттары https://informburo.kz/kaz /byregmd-satamyn-desez- sottalasyz.html - бүйрек трансплантация - сын сипаттайды; - деректерді талдау, алған білімдерін пайдалану; - жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту; СУРЕТТІ СӨЙЛЕТУ - жұптық жұмыс; - сурет арқылы мәтін құрастыру; ДЕБАТ ӘДІСІ - бүйрек трансплантация -сының және диализдің артықшылықтар ы мен кемшіліктерін дебат әдісі арқылы талқылайды; - топтық жұмыс - өзара әрекеттесуге бағытталған талқылау, топтық жұмыста оқушылардың мазасыздығын жеңілдетуге, барлық оқушылардың зейінін артыруға мүмкіндік береді; - Сыныпты ң ерекшелігі ескеріледі; WORDWALL қолданбасы - Оқушыларға жауаптарын автоматты тексеру мүмкіндігінің болуы; - жағымды интерфейс, мазалаушы жарнамалардың болмауы;

Т А П С Ы Р М АСуретті сөйлет Суретке назар салып қараңыз. Сұрақтарға жазбаша жауап беріңіз. Жауабыңызды дәптерге жазыңыз. Бұл

3 слайд
Т А П С Ы Р М АСуретті сөйлет Суретке назар салып қараңыз. Сұрақтарға жазбаша жауап беріңіз. Жауабыңызды дәптерге жазыңыз. Бұл суретте не көріп тұрсыз? Қандай іс әрекет жүріп жатыр деп ойлайсыз? Қалай жүзеге асады? Дескриптор: Білім алушы - Бүйрек трансплантациясын сипаттайды; Қолдану деңгейіндегі тапсырма. Мәтінмен танысып, видеоны қарап шыққаннан кейін алған білімін сұрақтарға жауап беруде қолданады. Тиімділігі: -мәтінмен жұмыс жасайды -ақпаратты талдайды -видеоны көру арқылы жаратылыстану ғылыми сауаттылығы дамиды -алған білімін болашақта қолданады. -жеке қажеттіліктерін ескеріп, суретті өз гаждеттерінен қарауға мүмкін болатындай сілтемесін салып қоямын.

3 слайд

Т А П С Ы Р М АСуретті сөйлет Суретке назар салып қараңыз. Сұрақтарға жазбаша жауап беріңіз. Жауабыңызды дәптерге жазыңыз. Бұл суретте не көріп тұрсыз? Қандай іс әрекет жүріп жатыр деп ойлайсыз? Қалай жүзеге асады? Дескриптор: Білім алушы - Бүйрек трансплантациясын сипаттайды; Қолдану деңгейіндегі тапсырма. Мәтінмен танысып, видеоны қарап шыққаннан кейін алған білімін сұрақтарға жауап беруде қолданады. Тиімділігі: -мәтінмен жұмыс жасайды -ақпаратты талдайды -видеоны көру арқылы жаратылыстану ғылыми сауаттылығы дамиды -алған білімін болашақта қолданады. -жеке қажеттіліктерін ескеріп, суретті өз гаждеттерінен қарауға мүмкін болатындай сілтемесін салып қоямын.

Т А П С Ы Р М А«Қайырлы күн, оқушылар. Есімім Марат жасым 55 те. Бүгін сіздерге хат жазу себебім көптен бері бүйр

4 слайд
Т А П С Ы Р М А«Қайырлы күн, оқушылар. Есімім Марат жасым 55 те. Бүгін сіздерге хат жазу себебім көптен бері бүйрек жетіспеушілігімен науқастандым, бүйрек трансплантациясына бару мен диализді жалғастыру арасындағы таңдауды жасау үшін көптеген өзім сияқты науқас адамдардан және басқа да осы жағдай туралы білетін адамдардан сұрағанда екіжақты жауап аламын. Осы мәселені шешуде сіздердің ұсыныстарыңызды білгім келеді. Алдын-ала рақмет! Телефон номерім: 87058122642» Бұл тапсырма: -о қушылардың бойындағы жанашырлық, бауырмалдылық, мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерін және өз денсаулығын сақтау қажеттілігін жетілдіре түседі - алынған ақпарат көздеріне (видео, мәтін, ғаламтор желісі) сүйене отырып, өз ойларын дәлелдеуге, , болжау жасауға дағдыланады.Мәтінді оқып шығыңыз. Хат иесіне қандай ұсыныс берер едіңіз? Ұсынысыңызды сыныпта талқылаңыз. 1 топ. Бүйрек трансплантациясын тиімділігін негіздейді. 2 топ. Бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі диализдің басымдықтарын жақтайды. Дескриптор: - Бүйрек трансплантациясының артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды; - Диализдің бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды Хаттың аудио жазбасы СМС «Хатқа жауап»

4 слайд

Т А П С Ы Р М А«Қайырлы күн, оқушылар. Есімім Марат жасым 55 те. Бүгін сіздерге хат жазу себебім көптен бері бүйрек жетіспеушілігімен науқастандым, бүйрек трансплантациясына бару мен диализді жалғастыру арасындағы таңдауды жасау үшін көптеген өзім сияқты науқас адамдардан және басқа да осы жағдай туралы білетін адамдардан сұрағанда екіжақты жауап аламын. Осы мәселені шешуде сіздердің ұсыныстарыңызды білгім келеді. Алдын-ала рақмет! Телефон номерім: 87058122642» Бұл тапсырма: -о қушылардың бойындағы жанашырлық, бауырмалдылық, мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерін және өз денсаулығын сақтау қажеттілігін жетілдіре түседі - алынған ақпарат көздеріне (видео, мәтін, ғаламтор желісі) сүйене отырып, өз ойларын дәлелдеуге, , болжау жасауға дағдыланады.Мәтінді оқып шығыңыз. Хат иесіне қандай ұсыныс берер едіңіз? Ұсынысыңызды сыныпта талқылаңыз. 1 топ. Бүйрек трансплантациясын тиімділігін негіздейді. 2 топ. Бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі диализдің басымдықтарын жақтайды. Дескриптор: - Бүйрек трансплантациясының артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды; - Диализдің бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды Хаттың аудио жазбасы СМС «Хатқа жауап»

Төмендегі тұжырымдардың шындық немесе жалған екендігін анықтаңыз. Тұжырымдардың тұсына ш/ж белгілерін қойыңыз. ШЫНДЫҚ немесе

5 слайд
Төмендегі тұжырымдардың шындық немесе жалған екендігін анықтаңыз. Тұжырымдардың тұсына ш/ж белгілерін қойыңыз. ШЫНДЫҚ немесе ЖАЛҒАН № ТҰЖЫРЫМДАР Ш/Ж 1 Бүйрек трансплантациялау - жедел емдеудің жаңа әдісі. ш 2 Бүйрек трансплантациясының артықшылығы дененің қабылдамау қауіпі жоқ. ж 3 Диализ кезінде қатаң диета ұстануға қажеттілік жоқ. ж 4 Қазақстанда донор бүйрегін трансплантациясы бойынша сәтті ота 1979 жылы жасалды. ш 5 Трансплантацияға дайындық кезінде құрамында 40-60 гр нәруыз болатын емшара белгіленеді. шФ у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы қ т а п с ы р м а с ы Тапсырма сипаттамасы: • Мәнмәтін (контекст): Денсаулық • Құзіреттілік: қорытынды жасау үшін деректерді түсіну және дәлелдемелерді пайдалану • Жағдай: жаһандық • Танымдық деңгейі: орташа • Ғылыми білім түрі: мазмұндық білім • Тапсырма формасы: ашық сұрақ Тапсырма: Берілген графикте бүйрек трансплантациясын қажет ететін адамдардың саны мен жүргізілген оталар саны салыстырғанда көрсетілген. Болашақта деректер қалай өзгеретініне болжау жасаңыз. Неліктен?

5 слайд

Төмендегі тұжырымдардың шындық немесе жалған екендігін анықтаңыз. Тұжырымдардың тұсына ш/ж белгілерін қойыңыз. ШЫНДЫҚ немесе ЖАЛҒАН № ТҰЖЫРЫМДАР Ш/Ж 1 Бүйрек трансплантациялау - жедел емдеудің жаңа әдісі. ш 2 Бүйрек трансплантациясының артықшылығы дененің қабылдамау қауіпі жоқ. ж 3 Диализ кезінде қатаң диета ұстануға қажеттілік жоқ. ж 4 Қазақстанда донор бүйрегін трансплантациясы бойынша сәтті ота 1979 жылы жасалды. ш 5 Трансплантацияға дайындық кезінде құрамында 40-60 гр нәруыз болатын емшара белгіленеді. шФ у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы қ т а п с ы р м а с ы Тапсырма сипаттамасы: • Мәнмәтін (контекст): Денсаулық • Құзіреттілік: қорытынды жасау үшін деректерді түсіну және дәлелдемелерді пайдалану • Жағдай: жаһандық • Танымдық деңгейі: орташа • Ғылыми білім түрі: мазмұндық білім • Тапсырма формасы: ашық сұрақ Тапсырма: Берілген графикте бүйрек трансплантациясын қажет ететін адамдардың саны мен жүргізілген оталар саны салыстырғанда көрсетілген. Болашақта деректер қалай өзгеретініне болжау жасаңыз. Неліктен?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ