Презентация: "Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару" 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні: алгебра 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне
есептер шығару
Оқу мақсаты: 7.1.2.4 Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және
берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;
7.1.2.6 Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының
мүмкін мәндерін табу;
7.2.1.1Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті
дәрежеқасиеттерін қолдану;
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: Бүтін көрсеткішті дәреженің мәнін есептейді
Оқушылардың көпшілігі : Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін
пайдаланып,дәрежелермен амалдар орындайды
Кейбір оқушылар: Дәреженің қасиеттеріне берілген теңдіктерді дәлелдей
алады
Бағалау критерийі: -Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау;
- Берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;
-Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізінде
айнымалының мүмкін мәндерін табу;
-Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті
дәреже қасиеттерін қолдану;
“Шұғыла” ЖОМ математика пәні мұғалімі
Мырзаева Назипа Мусировна
1 слайд
Пәні: алгебра 7 сынып Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару Оқу мақсаты: 7.1.2.4 Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; 7.1.2.6 Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 7.2.1.1Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәрежеқасиеттерін қолдану; Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Бүтін көрсеткішті дәреженің мәнін есептейді Оқушылардың көпшілігі : Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін пайдаланып,дәрежелермен амалдар орындайды Кейбір оқушылар: Дәреженің қасиеттеріне берілген теңдіктерді дәлелдей алады Бағалау критерийі: -Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау; - Берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; -Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізінде айнымалының мүмкін мәндерін табу; -Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; “Шұғыла” ЖОМ математика пәні мұғалімі Мырзаева Назипа Мусировна
2 слайд
“Мозайка
құрастыру”
“Миға
шабуыл”
“Айналма
бекет”
“Бекроним”
“Кім жылдам”
“Үштік”
Сабақта қолданылатын әдіс -
тәсілдер
2 слайд
“Мозайка құрастыру” “Миға шабуыл” “Айналма бекет” “Бекроним” “Кім жылдам” “Үштік” Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер
3 слайд
Саралау тәсілдері
Белсенді оқу-оқушының мұғалімді тыңдап қана қоймай, белсенді
жұмысқа тартылуды көздейтін оқыту. Бұл тәсілдер жаттығуды орындау
барысында жүзеге асырылатын құбылыс.
Тапсырма
Қарқын
Қорытынды
Диалог және
қолдау
көрсету
Бағалау
Сабақта оқушыларды
ынталандыратын тың материалдар
ұсынамын
Жұпта және топтарда жұмыс істеу
үшін тиімді тапсырмалар әзірлеймін
Оқушылардың танымдық
қажеттіліктері мен
қызығушылықтарына сәйкес
жұмыстар ұйымдастырамын
3 слайд
Саралау тәсілдері Белсенді оқу-оқушының мұғалімді тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуды көздейтін оқыту. Бұл тәсілдер жаттығуды орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс. Тапсырма Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Бағалау Сабақта оқушыларды ынталандыратын тың материалдар ұсынамын Жұпта және топтарда жұмыс істеу үшін тиімді тапсырмалар әзірлеймін Оқушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарына сәйкес жұмыстар ұйымдастырамын
4 слайд
«Оқушы –толтыратын құмыра емес, тұтататын алау»,- деп Д.Хорвард
айтқандай, шәкірттерімізге сапалы білім беру, біздің міндетіміз.
№1.102 Дәрежені көбейтінді түріне келтіру:
Критерий Дескриптор
-Дәрежені көбейтінді түріне келтіру
-Дәрежені дәрежеге шығару
-Амалдар ретін сақтайды
-Дәрежені дәрежеге
шығарғанда,негізін
өзгертпей,көрсеткіштерін көбейтеді
“Бағдаршам”әдісін пайдаланып ,тапсырмаға
құрылған бағалау критериі мен дескриптор
негізінде оқушыларды бағалаймын
4 слайд
«Оқушы –толтыратын құмыра емес, тұтататын алау»,- деп Д.Хорвард айтқандай, шәкірттерімізге сапалы білім беру, біздің міндетіміз. №1.102 Дәрежені көбейтінді түріне келтіру: Критерий Дескриптор -Дәрежені көбейтінді түріне келтіру -Дәрежені дәрежеге шығару -Амалдар ретін сақтайды -Дәрежені дәрежеге шығарғанда,негізін өзгертпей,көрсеткіштерін көбейтеді “Бағдаршам”әдісін пайдаланып ,тапсырмаға құрылған бағалау критериі мен дескриптор негізінде оқушыларды бағалаймын
5 слайд
Өзін-өзі
бағалайды
Топты
бағалайды
Бағалау
парақшасы
“Бағдаршам”
әдісі
Смайликтерді
қолдану
Кері
байланыc
Критериалды бағалау
5 слайд
Өзін-өзі бағалайды Топты бағалайды Бағалау парақшасы “Бағдаршам” әдісі Смайликтерді қолдану Кері байланыc Критериалды бағалау