Материалдар / Презентация: "Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару" 7-сынып

Презентация: "Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация: "Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару" 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1666
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пәні: алгебра 7 сынып Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару Оқу мақсаты: 7.1.2.4 Бү

1 слайд
Пәні: алгебра 7 сынып Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару Оқу мақсаты: 7.1.2.4 Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; 7.1.2.6 Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 7.2.1.1Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәрежеқасиеттерін қолдану; Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Бүтін көрсеткішті дәреженің мәнін есептейді Оқушылардың көпшілігі : Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін пайдаланып,дәрежелермен амалдар орындайды Кейбір оқушылар: Дәреженің қасиеттеріне берілген теңдіктерді дәлелдей алады Бағалау критерийі: -Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау; - Берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; -Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізінде айнымалының мүмкін мәндерін табу; -Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; “Шұғыла” ЖОМ математика пәні мұғалімі Мырзаева Назипа Мусировна

1 слайд

Пәні: алгебра 7 сынып Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттеріне есептер шығару Оқу мақсаты: 7.1.2.4 Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; 7.1.2.6 Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 7.2.1.1Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәрежеқасиеттерін қолдану; Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Бүтін көрсеткішті дәреженің мәнін есептейді Оқушылардың көпшілігі : Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін пайдаланып,дәрежелермен амалдар орындайды Кейбір оқушылар: Дәреженің қасиеттеріне берілген теңдіктерді дәлелдей алады Бағалау критерийі: -Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау; - Берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; -Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізінде айнымалының мүмкін мәндерін табу; -Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; “Шұғыла” ЖОМ математика пәні мұғалімі Мырзаева Назипа Мусировна

“Мозайка құрастыру” “Миға шабуыл” “Айналма бекет” “Бекроним” “Кім жылдам” “Үштік” Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер

2 слайд
“Мозайка құрастыру” “Миға шабуыл” “Айналма бекет” “Бекроним” “Кім жылдам” “Үштік” Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер

2 слайд

“Мозайка құрастыру” “Миға шабуыл” “Айналма бекет” “Бекроним” “Кім жылдам” “Үштік” Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер

Саралау тәсілдері Белсенді оқу-оқушының мұғалімді тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуды көздейтін оқыту. Бұл тәсі

3 слайд
Саралау тәсілдері Белсенді оқу-оқушының мұғалімді тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуды көздейтін оқыту. Бұл тәсілдер жаттығуды орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс. Тапсырма Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Бағалау Сабақта оқушыларды ынталандыратын тың материалдар ұсынамын Жұпта және топтарда жұмыс істеу үшін тиімді тапсырмалар әзірлеймін Оқушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарына сәйкес жұмыстар ұйымдастырамын

3 слайд

Саралау тәсілдері Белсенді оқу-оқушының мұғалімді тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуды көздейтін оқыту. Бұл тәсілдер жаттығуды орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс. Тапсырма Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Бағалау Сабақта оқушыларды ынталандыратын тың материалдар ұсынамын Жұпта және топтарда жұмыс істеу үшін тиімді тапсырмалар әзірлеймін Оқушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарына сәйкес жұмыстар ұйымдастырамын

«Оқушы –толтыратын құмыра емес, тұтататын алау»,- деп Д.Хорвард айтқандай, шәкірттерімізге сапалы білім беру, біздің міндетімі

4 слайд
«Оқушы –толтыратын құмыра емес, тұтататын алау»,- деп Д.Хорвард айтқандай, шәкірттерімізге сапалы білім беру, біздің міндетіміз. №1.102 Дәрежені көбейтінді түріне келтіру: Критерий Дескриптор -Дәрежені көбейтінді түріне келтіру -Дәрежені дәрежеге шығару -Амалдар ретін сақтайды -Дәрежені дәрежеге шығарғанда,негізін өзгертпей,көрсеткіштерін көбейтеді “Бағдаршам”әдісін пайдаланып ,тапсырмаға құрылған бағалау критериі мен дескриптор негізінде оқушыларды бағалаймын

4 слайд

«Оқушы –толтыратын құмыра емес, тұтататын алау»,- деп Д.Хорвард айтқандай, шәкірттерімізге сапалы білім беру, біздің міндетіміз. №1.102 Дәрежені көбейтінді түріне келтіру: Критерий Дескриптор -Дәрежені көбейтінді түріне келтіру -Дәрежені дәрежеге шығару -Амалдар ретін сақтайды -Дәрежені дәрежеге шығарғанда,негізін өзгертпей,көрсеткіштерін көбейтеді “Бағдаршам”әдісін пайдаланып ,тапсырмаға құрылған бағалау критериі мен дескриптор негізінде оқушыларды бағалаймын

Өзін-өзі бағалайды Топты бағалайды Бағалау парақшасы “Бағдаршам” әдісі Смайликтерді қолдану Кері байланыc Критериалды

5 слайд
Өзін-өзі бағалайды Топты бағалайды Бағалау парақшасы “Бағдаршам” әдісі Смайликтерді қолдану Кері байланыc Критериалды бағалау

5 слайд

Өзін-өзі бағалайды Топты бағалайды Бағалау парақшасы “Бағдаршам” әдісі Смайликтерді қолдану Кері байланыc Критериалды бағалау