Материалдар / Презентация Диалогты оқыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация Диалогты оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Диалогты оқыту Диалогты оқытудың түрлері олардың айырмашылығы және олардың анықтамалары жөніндегі слайд презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2022
201
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сыныптағы диалогтық оқытудың Сыныптағы диалогтық оқытудың маңызымаңызы Мерсер (2000)Мерсер , Литлтон (2007) Александр Ходжкин

1 слайд
Сыныптағы диалогтық оқытудың Сыныптағы диалогтық оқытудың маңызымаңызы Мерсер (2000)Мерсер , Литлтон (2007) Александр Ходжкинсон (2008) Барнс (1976)

КумулятивКумулятив ті әңгіме ті әңгіме Сабақтарымда диалогтық оқудың көрініс Сабақтарымда диалогтық оқудың көрініс табуы табуы

2 слайд
КумулятивКумулятив ті әңгіме ті әңгіме Сабақтарымда диалогтық оқудың көрініс Сабақтарымда диалогтық оқудың көрініс табуы табуы Зерттеу Зерттеу шілік шілік әңгіме әңгіме Әңгіме - дебат Диалог оқушылардың өз –өзін реттеп, ойын жетік білдіруге жетелейді.

Оқушылар әңгіме - дебат құру барысында сыни тұрғыдан ойлануға, сұрақтың екі жақты жауабын таба алатынына қол жеткізді

3 слайд
Оқушылар әңгіме - дебат құру барысында сыни тұрғыдан ойлануға, сұрақтың екі жақты жауабын таба алатынына қол жеткізді НәтижесіндеНәтижесінде Сәтті жағы Оқушылар өз ойын толық айтуға сенімсіздік танытты. Әңгіме –дебат барысында өз қате кемшіліктерін қабылдағысы келмеді Оқушылардың сыни көзқарастарын дамыту үшін сыныптағы диалогтық қарым қатынсаты одан әрі дамытып,қолдан у керек.Сәтсіз жағы Жою жолдары