1 слайд
Сыныптағы диалогтық оқытудың Сыныптағы диалогтық оқытудың
маңызымаңызы
Мерсер (2000)Мерсер , Литлтон (2007)
Александр Ходжкинсон (2008) Барнс (1976)
2 слайд
КумулятивКумулятив
ті әңгіме ті әңгіме Сабақтарымда диалогтық оқудың көрініс Сабақтарымда диалогтық оқудың көрініс
табуы табуы
Зерттеу Зерттеу
шілік шілік
әңгіме әңгіме Әңгіме -
дебат
Диалог оқушылардың өз –өзін реттеп, ойын жетік білдіруге жетелейді.
3 слайд
Оқушылар әңгіме
- дебат құру
барысында сыни
тұрғыдан
ойлануға,
сұрақтың екі
жақты жауабын
таба алатынына
қол жеткізді НәтижесіндеНәтижесінде
Сәтті жағы
Оқушылар өз
ойын толық
айтуға
сенімсіздік
танытты.
Әңгіме –дебат
барысында өз
қате
кемшіліктерін
қабылдағысы
келмеді Оқушылардың
сыни
көзқарастарын
дамыту үшін
сыныптағы
диалогтық қарым
қатынсаты одан
әрі
дамытып,қолдан
у керек.Сәтсіз жағы Жою жолдары
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз