Материалдар / Презентация Дос болуды үйренеміз

Презентация Дос болуды үйренеміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар қауымына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2019
816
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Өзін-өзі тану Пән мұғалімі: C ултанова Оразгул Сынып:2 “А”

2 слайд
Өзін-өзі тану Пән мұғалімі: C ултанова Оразгул Сынып:2 “А”

2 слайд

Өзін-өзі тану Пән мұғалімі: C ултанова Оразгул Сынып:2 “А”

Дос болуды үйренеміз Сабақтың тақырыбы

3 слайд
Дос болуды үйренеміз Сабақтың тақырыбы

3 слайд

Дос болуды үйренеміз Сабақтың тақырыбы

Құндылығы : дұрыс әрекет Қасиеттер :адалдық, сенімділік, қамқорлық

4 слайд
Құндылығы : дұрыс әрекет Қасиеттер :адалдық, сенімділік, қамқорлық

4 слайд

Құндылығы : дұрыс әрекет Қасиеттер :адалдық, сенімділік, қамқорлық

Мақсаты мен міндеттері Мақсаты: : «дос», «достық» ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының

5 слайд
Мақсаты мен міндеттері Мақсаты: :  «дос», «достық»  ұғымдары  туралы  түсінік   бере  отырып,  дұрыс  әрекет  құндылығының  мәнін  ашу. Міндеттері: -«дос», «достық» ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру; - адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттерін дамыту; - айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, адалдыққа, сенімділікке, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу

5 слайд

Мақсаты мен міндеттері Мақсаты: :  «дос», «достық»  ұғымдары  туралы  түсінік   бере  отырып,  дұрыс  әрекет  құндылығының  мәнін  ашу. Міндеттері: -«дос», «достық» ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру; - адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттерін дамыту; - айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, адалдыққа, сенімділікке, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу

6 слайд

6 слайд

Жағымды күйге келу: Алтын балық

7 слайд
Жағымды күйге келу: Алтын балық

7 слайд

Жағымды күйге келу: Алтын балық

“ Татулық”тобы

8 слайд
“ Татулық”тобы

8 слайд

“ Татулық”тобы

“ Бірлік” тобы

9 слайд
“ Бірлік” тобы

9 слайд

“ Бірлік” тобы

1. № 21 – сабақ.. Ыбырай Алтынсариннің «Жаман жолдас» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Аю неліктен әлсiз, ауру адамға тимеді?

10 слайд
1. № 21 – сабақ.. Ыбырай Алтынсариннің «Жаман жолдас» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Аю неліктен әлсiз, ауру адамға тимеді? 2. Шындығында аю оған сондай ақыл айтты ма? 3. Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? 4. Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет етер едіңдер? “ Шынжыр” әдісін қолдану

10 слайд

1. № 21 – сабақ.. Ыбырай Алтынсариннің «Жаман жолдас» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Аю неліктен әлсiз, ауру адамға тимеді? 2. Шындығында аю оған сондай ақыл айтты ма? 3. Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? 4. Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет етер едіңдер? “ Шынжыр” әдісін қолдану

Сабақтың дәйексөзі. Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев (Оқушыларға 1 рет а

11 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев (Оқушыларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) А Ұлы ақын,ағартушы,философ,композитор,аудармашы. Сұрақтар: 1. Достық дегенді қалай түсінесіңдер 2. Балалар достар қандай болу керек? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

11 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев (Оқушыларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) А Ұлы ақын,ағартушы,философ,композитор,аудармашы. Сұрақтар: 1. Достық дегенді қалай түсінесіңдер 2. Балалар достар қандай болу керек? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Оқиға айту.Мұғалім сыйы. • Өсиет әңгіме. Ертеде бір ақылды қария болыпты.Бір күні ақылды қарияға бір жігіт келіп:-Ақсақал,мен қ

12 слайд
Оқиға айту.Мұғалім сыйы. • Өсиет әңгіме. Ертеде бір ақылды қария болыпты.Бір күні ақылды қарияға бір жігіт келіп:-Ақсақал,мен қандай жігітпін? Сынаңызшы,-депті.Қарт жігітке:-Жолдасыңды көрсет,сонан соң айтамын,-депті. Жігіт жолдасын қартқа жіберіпті.Қарт жігіттің жолдасымен ұзақ сөйлесіп,ақырында жігіттің өзін шақырыпты.Жігіт келген соң,қарт:-Шырағым,жаман жігіт емессің,-депті.-Қалайша олай дейсіз? Мені бұрын көрген жоқсыз ғой?-депті жігіт.Қарт күліп:-”Жігітті жолдасына қарап бағала”  дейді халық,-депті. • -"Жігітті жолдасына қарап бағала” дегенде нені түсінесіңдер?•      

12 слайд

Оқиға айту.Мұғалім сыйы. • Өсиет әңгіме. Ертеде бір ақылды қария болыпты.Бір күні ақылды қарияға бір жігіт келіп:-Ақсақал,мен қандай жігітпін? Сынаңызшы,-депті.Қарт жігітке:-Жолдасыңды көрсет,сонан соң айтамын,-депті. Жігіт жолдасын қартқа жіберіпті.Қарт жігіттің жолдасымен ұзақ сөйлесіп,ақырында жігіттің өзін шақырыпты.Жігіт келген соң,қарт:-Шырағым,жаман жігіт емессің,-депті.-Қалайша олай дейсіз? Мені бұрын көрген жоқсыз ғой?-депті жігіт.Қарт күліп:-”Жігітті жолдасына қарап бағала”  дейді халық,-депті. • -"Жігітті жолдасына қарап бағала” дегенде нені түсінесіңдер?•      

“ Топтастыру ” әдісі

13 слайд
“ Топтастыру ” әдісі

13 слайд

“ Топтастыру ” әдісі

14 слайд

14 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. “Татулық”тобы Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық, ортақ көзқараста болу, жауа

15 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. “Татулық”тобы Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық, ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік, қиянат жасамау, ақша, мақтау.

15 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. “Татулық”тобы Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық, ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік, қиянат жасамау, ақша, мақтау.

“ Бірлік” тобы • Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал-мәтел құр

16 слайд
“ Бірлік” тобы • Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал-мәтел құрастырыңдар. Адам – адамға..., жолдас, ... . Досы жақсының, ... де жақсы. Көп ақшаң болғанша, көп... болсын. Дос – досқа ... . Тиісті сөздер: дос, айна, бауыр, өзі, досың

16 слайд

“ Бірлік” тобы • Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал-мәтел құрастырыңдар. Адам – адамға..., жолдас, ... . Досы жақсының, ... де жақсы. Көп ақшаң болғанша, көп... болсын. Дос – досқа ... . Тиісті сөздер: дос, айна, бауыр, өзі, досың

Ойын: “Достасу қадамдары” әдісі • Шарты:Егер мен айтқан оймен келіссеңдер, алға қарай бір қадам,егер келіспесеңдер артқа қа

17 слайд
Ойын: “Достасу қадамдары” әдісі • Шарты:Егер мен айтқан оймен келіссеңдер, алға қарай бір қадам,егер келіспесеңдер артқа қарай бір қадам жасаңдар. • -Достық танысудан бастала ма? • -Достыққа мейірімділік жараса ма? • -Достыққа қамқорлық жараса ма? • -Достық төбелестен бастала ма? • -Достыққа татулық жараса ма?т.б

17 слайд

Ойын: “Достасу қадамдары” әдісі • Шарты:Егер мен айтқан оймен келіссеңдер, алға қарай бір қадам,егер келіспесеңдер артқа қарай бір қадам жасаңдар. • -Достық танысудан бастала ма? • -Достыққа мейірімділік жараса ма? • -Достыққа қамқорлық жараса ма? • -Достық төбелестен бастала ма? • -Достыққа татулық жараса ма?т.б

Жаттығу “Жіп орамасы” • Шарты:Жіпті қолға орай отырып , әрқайсысы өзінің досы жайлы сыр шертеді. • Менің досым шыншыл,ад

18 слайд
Жаттығу “Жіп орамасы” • Шарты:Жіпті қолға орай отырып , әрқайсысы өзінің досы жайлы сыр шертеді. • Менің досым шыншыл,адал, батыл,ұшқыш болғысы келеді. • Менің досым өте ақылды.

18 слайд

Жаттығу “Жіп орамасы” • Шарты:Жіпті қолға орай отырып , әрқайсысы өзінің досы жайлы сыр шертеді. • Менің досым шыншыл,адал, батыл,ұшқыш болғысы келеді. • Менің досым өте ақылды.

» “ Топпен ән айту

19 слайд
» “ Топпен ән айту

19 слайд

» “ Топпен ән айту

Ү й тапсырмасы 1. №21 – сабақ. Төменде берілген достық ережесін оқып, өздерің толықтырып жазыңдар. Достық ережесі  Жолда

20 слайд
Ү й тапсырмасы 1. №21 – сабақ. Төменде берілген достық ережесін оқып, өздерің толықтырып жазыңдар. Достық ережесі  Жолдастарыңа көмектес. Қолыңнан келетін жақсы істі оларға да үйрет.  Жолдастарыңмен өзіңе ұнайтын заттарыңмен бӛліс.  Егер жолдасың жаман қылық жасаса тоқтатып, дұрыс еместігін достық ниетпен айтып, түсіндір.  Жанжалдасудан, сөз таластырудан аулақ бол. Тату бол,мақтанып кетпе.  Жолдасыңның жетістігіне қуан. 2. Келесі сабақ. №22, «Құм мен тас» өсиет әңгімені оқып келу.

20 слайд

Ү й тапсырмасы 1. №21 – сабақ. Төменде берілген достық ережесін оқып, өздерің толықтырып жазыңдар. Достық ережесі  Жолдастарыңа көмектес. Қолыңнан келетін жақсы істі оларға да үйрет.  Жолдастарыңмен өзіңе ұнайтын заттарыңмен бӛліс.  Егер жолдасың жаман қылық жасаса тоқтатып, дұрыс еместігін достық ниетпен айтып, түсіндір.  Жанжалдасудан, сөз таластырудан аулақ бол. Тату бол,мақтанып кетпе.  Жолдасыңның жетістігіне қуан. 2. Келесі сабақ. №22, «Құм мен тас» өсиет әңгімені оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті . «Бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейікші. Жақсыны естіп, айтып бәріміздің көңіл – күй

21 слайд
Сабақтың қорытынды сәті . «Бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейікші. Жақсыны естіп, айтып бәріміздің көңіл – күйіміз көтерілді. Ісіміз де, сөзіміз бен ойымыздай, болатынына сенімдімін. Сабақта көрініс тапқан жақсы қасиеттер жүректерімізде сақталып, іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық .

21 слайд

Сабақтың қорытынды сәті . «Бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейікші. Жақсыны естіп, айтып бәріміздің көңіл – күйіміз көтерілді. Ісіміз де, сөзіміз бен ойымыздай, болатынына сенімдімін. Сабақта көрініс тапқан жақсы қасиеттер жүректерімізде сақталып, іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық .

Назарларыңызға рақмет!

22 слайд
Назарларыңызға рақмет!

22 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ