1 слайд
.
1. Өз мекен- жайын атау және елді
мекенінің географиялық орналасқан
жерін сипаттайды .
2. Өз қаласындағы,ауылдағы көрікті
жерлерді таныстырады ҰМЖ. Бізді қоршаған әлем
Сабақтың тақыыбы:
Қала мен ауыл
1.Өз мекен -жайын атау және елді
мекенінің географиялық орналасқан
жерін сипаттап айтады
2.Өзі тұратын елді мекеннің басты
көшесін, ғимараттарын жəне көрнекі
жерлерін айта алады.Ақтөбе қаласы
№ 42 орта мектебі
Қошқарова
Жанаргүл
Өтесінқызы 1.1.3.1. Өз мекен-жайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін
сипаттау
1.1.3.2. Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын ж ə не көрнек
жерлерін сипаттау
Бағалау критерийі
Тілдік
мақсаттар
:Құндылы
қ-тарға
баулу:Алдыңғы
білім:Қала , ауыл ұғымдарын біледі
Пәнаралық
байланыс:Бағдарлама
Сабақ мақсаты Оқу мақсаты
2 слайд
Видеоролик қөру
Ашық сұрақтарға жауап беру
Ү
Белсенді оқу
ә дістері“ Тамаша ақпарат”
әдісі
“ Веен диаграммасы”
әдісі “ Суреттер сөйлейді ”
әдісі Саралау
Диалог және қолдау
білдіру тәсілі
Бағалау
“Бас бармақ әдісі
Дескриптор:
Көргенін
айтып жеткізеді.
Ойын еркін айтады.
Қ ала м ен ауы л
тірш ілігі, өз өлкесі
туралы ай ту
“ Ойлан, жұптас , жаса ”
әдісі
Т.Ж. Қала мен ауыл көрнекі жерлерін
салыстыру.
С аралау
Қала мен ауы лды ң
ерекш елігі туралы
әңгіме жүргізу.
Б ағалау
Қалыптастыруш ы бағалау
Дескриптор:
Суреттегі елді мекендердің
атын жазады
Өз мекен – жайын атайды
С аралау
Үлестірме қағаз-
бен жұмы с
Б ағалау
“Дұрыс па, бұрыс па” әдісі
Дескриптор:
Сөздерді оқи алады
Кестеге белгілейді
3 слайд
Кері байланыс
1.Мен білемін...
2.Мен үйрендім...
3.Маған ұнады....
4.Мен қиналдым....
5.Менің көңіл –
күйім ....
4 слайд
Р е ф л е к с и я
«Жетістік
баспалдағы» Оқушылар бастапқы білімдеріне сүйене отырып
ашық сұрақтарға ауызша шынайы жауап берді..
Саралау мақсатында ұжымдық ,топтық
жұмыстар анық көрініп отырды. қала мен ауылдың
ерекшелігін әңгімелеу барысында «Туған жер алтын
бесік», «Гүлдене бер,менің қалам!» деген сөздер
пайдаланып,Бағдат белсенділік танытты. Сабағымның
құрылымы бойынша сәтті өткен тұстарым: ең сәтті
өткені «Ойлан,топтас,жаса»әдісі тапсырмасын
орындау кезіндегі жарнама жасау , макет
құрастыру.Оқушылардың іс – әрекеті өте әсерлі
болды.
Сабағымның сонымен қатар сәтсіз тұсыда болды. Ол
уақыттың шектеулі болуы. Болашақта бақылаушының
пікірі бойынша осы сабақты қайта жоспарлар болсам
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаудың орнына
тақырыпқа сай «ғимараттар» әдісі бойынша
түрлендіремін. Саралау тәсілдерін оқушы
қызығушылығына сай толықтырамын.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз