2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Презентация: Дұрыс тамақтану

Презентация: Дұрыс тамақтану

Материал туралы қысқаша түсінік
Баларға дұрыс тамақтану туралы түсінік беру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
26 Наурыз 2025
113
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тельбаева Маржан Бурбаевна Ұйымдастырылған оқу қызметінің мақсаты Білім беру саласы Оқу қызметі Тақырыбы Оқу мақсаты ҰОҚ мақса

1 слайд
Тельбаева Маржан Бурбаевна Ұйымдастырылған оқу қызметінің мақсаты Білім беру саласы Оқу қызметі Тақырыбы Оқу мақсаты ҰОҚ мақсаты (Смарт) Қалыптасатын дағды «Денсаулық» Қауіпсіз мінез құлық негіздері Дұрыс тамақтану ережесі Дұрыс тамақтану ережесін біліп қолдану. Пайдалы және зиянды азық түліктерді ажырату Дұрыс тамақтану ережесін біледі, пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады және атауларын атайды Дұрыс тамақтану ережесін біледіі, жеміс-жидек пен көкөністердің атауларын айтады

1 слайд

Тельбаева Маржан Бурбаевна Ұйымдастырылған оқу қызметінің мақсаты Білім беру саласы Оқу қызметі Тақырыбы Оқу мақсаты ҰОҚ мақсаты (Смарт) Қалыптасатын дағды «Денсаулық» Қауіпсіз мінез құлық негіздері Дұрыс тамақтану ережесі Дұрыс тамақтану ережесін біліп қолдану. Пайдалы және зиянды азық түліктерді ажырату Дұрыс тамақтану ережесін біледі, пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады және атауларын атайды Дұрыс тамақтану ережесін біледіі, жеміс-жидек пен көкөністердің атауларын айтады

Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдер Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады, жеміс- жидектер мен көк өністер турал

2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдер Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады, жеміс- жидектер мен көк өністер туралы біледі, атауларын атайды, түрлерін ажыратады. Жеке жұмыс: «Ойлан тап» Шарты: Көкөністер мен жемістерден мозайка құрау. Әр балаға қағаздан қыйылған көкөніс пен жемістердің бөліктері беріледі. Берілген бөліктерден мозайка құрайды, бұл ойында 4К моделі сыни ойлау тұрғысынан көрініс табады, өйткені балалар мақсатқа сай жұмыс істейді Жұптық жұмыс: «Әткеншек» әдіс-тәсілі: Шарты: Әр жұпқа себет беріледі, әр себетке көкөністер мен жеміс – жидектерді түрлеріне қарай ажыратып, жинайды. Соңында қай жұп дұрыс, әрі көп жинайды соны анықтайды. Ойын барысында қысқа мерзімді бақылау жүргізіледі Бала бұл тапсырманы орындаған кезде, балада қызығушылық мүдде орын алады және қарқын жылдамдық көрінеді, тапсырма смарт мақсатқа негізделген Топтық жұмыс: «Галереяны шарлау» әдісі Шарты: Балалардың алдарына әртүрлі ресурстар беріледі. Суреттер тақтаға ілінеді, тақтадан алып, бірінші топ пайдалы, ал екінші топ пайдасыз тағам түрлерін ажыратып постер құрайды. Топ спикерлары өздерінің жасаған жұмыстары туралы айтып таныстырады, тапсырманы орындау барысында баланың сыни ойлау қабілеті дамиды  Бұл тапсырмада 4К моделі командалық жұмыс көрінеді

2 слайд

Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдер Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады, жеміс- жидектер мен көк өністер туралы біледі, атауларын атайды, түрлерін ажыратады. Жеке жұмыс: «Ойлан тап» Шарты: Көкөністер мен жемістерден мозайка құрау. Әр балаға қағаздан қыйылған көкөніс пен жемістердің бөліктері беріледі. Берілген бөліктерден мозайка құрайды, бұл ойында 4К моделі сыни ойлау тұрғысынан көрініс табады, өйткені балалар мақсатқа сай жұмыс істейді Жұптық жұмыс: «Әткеншек» әдіс-тәсілі: Шарты: Әр жұпқа себет беріледі, әр себетке көкөністер мен жеміс – жидектерді түрлеріне қарай ажыратып, жинайды. Соңында қай жұп дұрыс, әрі көп жинайды соны анықтайды. Ойын барысында қысқа мерзімді бақылау жүргізіледі Бала бұл тапсырманы орындаған кезде, балада қызығушылық мүдде орын алады және қарқын жылдамдық көрінеді, тапсырма смарт мақсатқа негізделген Топтық жұмыс: «Галереяны шарлау» әдісі Шарты: Балалардың алдарына әртүрлі ресурстар беріледі. Суреттер тақтаға ілінеді, тақтадан алып, бірінші топ пайдалы, ал екінші топ пайдасыз тағам түрлерін ажыратып постер құрайды. Топ спикерлары өздерінің жасаған жұмыстары туралы айтып таныстырады, тапсырманы орындау барысында баланың сыни ойлау қабілеті дамиды  Бұл тапсырмада 4К моделі командалық жұмыс көрінеді

Саралау стратегиясы Жеке жұмыс: «Ойлан тап» ойынында балалар берілген бөліктерден мозайка құрайды, бұл тапсырма барысында са

3 слайд
Саралау стратегиясы Жеке жұмыс: «Ойлан тап» ойынында балалар берілген бөліктерден мозайка құрайды, бұл тапсырма барысында саралау стратегиясының нәтиже, қызығушылық мүддесі жүзеге асады, себебі ойын барысында балалар нәтижеге жетеді Жұптық жұмыс: Балалар «Әткеншек» әдісі бойынша берілген себетке жемістер мен көкөністерді түрлеріне қарай ажыратып жинайды пайдасы және зиянды жақтарын айтады, бұл тапсырма барысында саралау стратегиясының қарқын жылдамдық уақыт байқалады, бала үні ескеріледі Балалар саралау стратегиясы бойынша жұмыс жасайды және нәтижеге жетеді Топтық жұмыс: «Галереяны шарлау» әдісі Балалар берілген постерге дұрыс тамақтану ережесін құрып, пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажырату барысында саралау стратегияның қызығушылық мүдде және жылдамдық уақыты тиімді жүзеге асады. Тапсырманы бірінші бітірген топқа басқа тапсырма дайындалып, беріледі. Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады, жеміс- жидектер мен көк өністер туралы біледі, атауларын атайды, түлерін ажыратады.

3 слайд

Саралау стратегиясы Жеке жұмыс: «Ойлан тап» ойынында балалар берілген бөліктерден мозайка құрайды, бұл тапсырма барысында саралау стратегиясының нәтиже, қызығушылық мүддесі жүзеге асады, себебі ойын барысында балалар нәтижеге жетеді Жұптық жұмыс: Балалар «Әткеншек» әдісі бойынша берілген себетке жемістер мен көкөністерді түрлеріне қарай ажыратып жинайды пайдасы және зиянды жақтарын айтады, бұл тапсырма барысында саралау стратегиясының қарқын жылдамдық уақыт байқалады, бала үні ескеріледі Балалар саралау стратегиясы бойынша жұмыс жасайды және нәтижеге жетеді Топтық жұмыс: «Галереяны шарлау» әдісі Балалар берілген постерге дұрыс тамақтану ережесін құрып, пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажырату барысында саралау стратегияның қызығушылық мүдде және жылдамдық уақыты тиімді жүзеге асады. Тапсырманы бірінші бітірген топқа басқа тапсырма дайындалып, беріледі. Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады, жеміс- жидектер мен көк өністер туралы біледі, атауларын атайды, түлерін ажыратады.

Жетістігім Осы курс барысында жаңартылған білім беру бағдарламасының түйінді идеяларымен таныстым. Олар саралаудың сегіз стрт

4 слайд
Жетістігім Осы курс барысында жаңартылған білім беру бағдарламасының түйінді идеяларымен таныстым. Олар саралаудың сегіз стртегиясы, 4К моделі, бақылау түрлері, СМАРТ мақсат қоюды және оқу барысында түрлі әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім Кері байланыс Тренерімнің берген кері байланысын ескере отырып, ықшам сабақты жоспарлау, СМАРТ мақсат қою, бақылау формасын жүргізуге өзгеоістер енгіздім және де әріптестерімнің берген кері байланысын ескердім Алға қойған мақсаттарым Курста меңгерген барлық тәжірибелерімді жұмысымда қолдануды жоспарлаймын. Жаңартылған оқу бағдарламасындағы саралау стратегияны, 4К моделін, бақылаудың түрлерін, бала үнің оқу қызметінде пайдалануға мақсат қойдым. Тек қана СМАРТ мақсатқа жұмыс жасаймын Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытынды

4 слайд

Жетістігім Осы курс барысында жаңартылған білім беру бағдарламасының түйінді идеяларымен таныстым. Олар саралаудың сегіз стртегиясы, 4К моделі, бақылау түрлері, СМАРТ мақсат қоюды және оқу барысында түрлі әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім Кері байланыс Тренерімнің берген кері байланысын ескере отырып, ықшам сабақты жоспарлау, СМАРТ мақсат қою, бақылау формасын жүргізуге өзгеоістер енгіздім және де әріптестерімнің берген кері байланысын ескердім Алға қойған мақсаттарым Курста меңгерген барлық тәжірибелерімді жұмысымда қолдануды жоспарлаймын. Жаңартылған оқу бағдарламасындағы саралау стратегияны, 4К моделін, бақылаудың түрлерін, бала үнің оқу қызметінде пайдалануға мақсат қойдым. Тек қана СМАРТ мақсатқа жұмыс жасаймын Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытынды

Бақылау формалары №Балалардың аты-жөні Жемістер мен көкөністер туралы біледі Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады Кө

5 слайд
Бақылау формалары №Балалардың аты-жөні Жемістер мен көкөністер туралы біледі Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады Көкөністер мен жеміс- жидектердің атауларын атайды 1 2 3 Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы олардың деңгейін білемін Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады, жеміс-жидектер мен көк өністер туралы біледі, атауларын атайды, түрлерін ажыратады.

5 слайд

Бақылау формалары №Балалардың аты-жөні Жемістер мен көкөністер туралы біледі Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады Көкөністер мен жеміс- жидектердің атауларын атайды 1 2 3 Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы олардың деңгейін білемін Пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажыратады, жеміс-жидектер мен көк өністер туралы біледі, атауларын атайды, түрлерін ажыратады.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі