Презентация ғасырдың ғажап үш тірегі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Ғылымның
ғажап үш тірегі
(танымдық ойын )
1 слайд
Тақырыбы: Ғылымның ғажап үш тірегі (танымдық ойын )
2 слайд
Мақсаты:
оқушылардың білімге қызығушыылығын
және ойды жүйелеу қабілеттерін
дамыту, ой-өрісін кеңейту, өз
мүмкіндігін пайдалана алатын зейінді
тұлғаны тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
1.Қанатты сөздер;
2.Ойынға қажетті презентациялар.
2 слайд
Мақсаты: оқушылардың білімге қызығушыылығын және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, ой-өрісін кеңейту, өз мүмкіндігін пайдалана алатын зейінді тұлғаны тәрбиелеу. Көрнекілігі: 1.Қанатты сөздер; 2.Ойынға қажетті презентациялар.
3 слайд
Жоспары:
І. Кіріспе
ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби
монтаж)
ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс)
IV .Математика және логика (логикалық
сұрақтар)
V . Оқушылар шығармашылығы.
V І. Математика мен физиканың айтысы
V ІІ. Қорытынды
3 слайд
Жоспары: І. Кіріспе ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж) ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс) IV .Математика және логика (логикалық сұрақтар) V . Оқушылар шығармашылығы. V І. Математика мен физиканың айтысы V ІІ. Қорытынды
4 слайд
І. Кіріспе
Жаңа білім жүйесі – заман талабы десек, тәуелсіз еліміздің
жарқын болашағы сіздер. Еліміздің гүлдеп, өркендеп,
өркениетті 50 елдің қатарынан табылуына жастардың қосар
үлесі зор.
ҚР-да өмір сүріп отырған әрбір азамат мемлекетіміздің бір
бөлшегі. Сондықтанда, ол барлық істе сауатты, өздігенен
әрекет етуге қабілетті, жауапкершлігі мол азамат болуға тиісті.
Ондай азаматтар отбасы бастауынан тәрбие ала отырып, өзінің
ізгілігі мен білімін мектеп қабырғасында одан әрі шыңдай
түседі. Бүгіннен басталып отырған “Ғасырдың ғажап үш тірегі”
атты танымдық ойын жаратылыстану-математика пәндер
бірлестігінің апталығының бастамасы.
4 слайд
І. Кіріспе Жаңа білім жүйесі – заман талабы десек, тәуелсіз еліміздің жарқын болашағы сіздер. Еліміздің гүлдеп, өркендеп, өркениетті 50 елдің қатарынан табылуына жастардың қосар үлесі зор. ҚР-да өмір сүріп отырған әрбір азамат мемлекетіміздің бір бөлшегі. Сондықтанда, ол барлық істе сауатты, өздігенен әрекет етуге қабілетті, жауапкершлігі мол азамат болуға тиісті. Ондай азаматтар отбасы бастауынан тәрбие ала отырып, өзінің ізгілігі мен білімін мектеп қабырғасында одан әрі шыңдай түседі. Бүгіннен басталып отырған “Ғасырдың ғажап үш тірегі” атты танымдық ойын жаратылыстану-математика пәндер бірлестігінің апталығының бастамасы.
5 слайд
Басталық ақыл-ойдың дара кешін,
Халайық сендер бізге жақын келші.
Математика ғылымына ұмтылғандар,
Сен егер кім екенін білгің келсе.
Математика сырлары,
Қызықтырды біздерді.
Ойынға бірге қатысуға
Шақырамыз сіздерді.
5 слайд
Басталық ақыл-ойдың дара кешін, Халайық сендер бізге жақын келші. Математика ғылымына ұмтылғандар, Сен егер кім екенін білгің келсе. Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға Шақырамыз сіздерді.
6 слайд
ІІ. Ғылымның ғажап үш
тірегі
(әдеби монтаж)
6 слайд
ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж)
7 слайд
ІІІ.Математикатер әзілдейді
(көрініс)
7 слайд
ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс)
8 слайд
І V .Математика және
логика
(логикалық сұрақтар)
8 слайд
І V .Математика және логика (логикалық сұрақтар)
9 слайд
Есеп № 1
Жеті ағайыннның бір-бір қарындасы
бар. Сонда барлығы неше бала?
9 слайд
Есеп № 1 Жеті ағайыннның бір-бір қарындасы бар. Сонда барлығы неше бала?
10 слайд
Есеп № 2
Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда
с уреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен бөліну қажет
10 слайд
Есеп № 2 Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда с уреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен бөліну қажет
11 слайд
ТЕКСЕРУ
11 слайд
ТЕКСЕРУ
12 слайд
Есеп № 3
•
Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр
мысықтың алдында 3 мысықтан отыр.
Сонда бөлмеде неше мысық бар?
•
4 мысық
12 слайд
Есеп № 3 • Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар? • 4 мысық
13 слайд
Есеп № 4
•
Столдың басында 2 әке және 2 бала отыр.
Оларға 3 алманы қалай тең бөліп беруге
болады?
•
Атасы, әкесі, баласы
13 слайд
Есеп № 4 • Столдың басында 2 әке және 2 бала отыр. Оларға 3 алманы қалай тең бөліп беруге болады? • Атасы, әкесі, баласы
14 слайд
Есеп № 5
•
Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер.
Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан болу
керек.
14 слайд
Есеп № 5 • Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан болу керек.
15 слайд
ТЕКСЕРУ
15 слайд
ТЕКСЕРУ
16 слайд
Есеп № 6
•
Сағат 22:00 – де жауын жауып тұрса, 24
сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы
мүмкін бе?
•
жоқ
16 слайд
Есеп № 6 • Сағат 22:00 – де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? • жоқ
17 слайд
Есеп № 7
•
Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру
керек және 1 алма корзинада қалуы керек.
Бұл қалай?
Соңғы қызға корзинамен беру керек.
17 слайд
Есеп № 7 • Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай? Соңғы қызға корзинамен беру керек.
18 слайд
Есеп № 8
Ешкілерді орамжапырақтан үш тік сызықпен бөліңіздер
18 слайд
Есеп № 8 Ешкілерді орамжапырақтан үш тік сызықпен бөліңіздер
19 слайд
ТЕКСЕРУ
19 слайд
ТЕКСЕРУ
20 слайд
Есеп № 9
•
Жолаушы таксимен ауылға жол жүрді.
Жолшыбай ол 5 жүк көлік және 3 жеңіл көлік
кездестірді. Ауылға барлығы қанша көлік бара
жатты?
Бір өзі ғана
20 слайд
Есеп № 9 • Жолаушы таксимен ауылға жол жүрді. Жолшыбай ол 5 жүк көлік және 3 жеңіл көлік кездестірді. Ауылға барлығы қанша көлік бара жатты? Бір өзі ғана
21 слайд
Есеп № 10
Өзеннің жағасында шал, қасқыр, ешкі, орамжапырақ тұр.
Барлығына өзеннің әр жағына қайықпен өту керек. Олар бір-бірін
жемеу үшін өзеннің әр жағына қалай өтеді.
21 слайд
Есеп № 10 Өзеннің жағасында шал, қасқыр, ешкі, орамжапырақ тұр. Барлығына өзеннің әр жағына қайықпен өту керек. Олар бір-бірін жемеу үшін өзеннің әр жағына қалай өтеді.
22 слайд
ПРОВЕРКА ТЕКСЕРУ
22 слайд
ПРОВЕРКА ТЕКСЕРУ
23 слайд
Есеп № 11
Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.
23 слайд
Есеп № 11 Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.
24 слайд
Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.
24 слайд
Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.
25 слайд
V . Оқушылар
шығармашылығы.
25 слайд
V . Оқушылар шығармашылығы.
26 слайд
VI . Математика мен
физиканың айтысы
26 слайд
VI . Математика мен физиканың айтысы
27 слайд
V ІІ. Қорытынды
Ойынға қатысқан
барлық оқушыларға
алғысымызды
білдіреміз!
27 слайд
V ІІ. Қорытынды Ойынға қатысқан барлық оқушыларға алғысымызды білдіреміз!
28 слайд
28 слайд