Материалдар / Презентация ғасырдың ғажап үш тірегі

Презентация ғасырдың ғажап үш тірегі

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне дидактикалық материал ретінде қолдануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
911
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Ғылымның ғажап үш тірегі (танымдық ойын )

1 слайд
Тақырыбы: Ғылымның ғажап үш тірегі (танымдық ойын )

1 слайд

Тақырыбы: Ғылымның ғажап үш тірегі (танымдық ойын )

Мақсаты: оқушылардың білімге қызығушыылығын және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, ой-өрісін кеңейту, өз мүмкіндігін пайдала

2 слайд
Мақсаты: оқушылардың білімге қызығушыылығын және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, ой-өрісін кеңейту, өз мүмкіндігін пайдалана алатын зейінді тұлғаны тәрбиелеу. Көрнекілігі: 1.Қанатты сөздер; 2.Ойынға қажетті презентациялар.

2 слайд

Мақсаты: оқушылардың білімге қызығушыылығын және ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, ой-өрісін кеңейту, өз мүмкіндігін пайдалана алатын зейінді тұлғаны тәрбиелеу. Көрнекілігі: 1.Қанатты сөздер; 2.Ойынға қажетті презентациялар.

Жоспары: І. Кіріспе ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж) ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс) IV .Математика және логи

3 слайд
Жоспары: І. Кіріспе ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж) ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс) IV .Математика және логика (логикалық сұрақтар) V . Оқушылар шығармашылығы. V І. Математика мен физиканың айтысы V ІІ. Қорытынды

3 слайд

Жоспары: І. Кіріспе ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж) ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс) IV .Математика және логика (логикалық сұрақтар) V . Оқушылар шығармашылығы. V І. Математика мен физиканың айтысы V ІІ. Қорытынды

І. Кіріспе Жаңа білім жүйесі – заман талабы десек, тәуелсіз еліміздің жарқын болашағы сіздер. Еліміздің гүлдеп, өркендеп, өрке

4 слайд
І. Кіріспе Жаңа білім жүйесі – заман талабы десек, тәуелсіз еліміздің жарқын болашағы сіздер. Еліміздің гүлдеп, өркендеп, өркениетті 50 елдің қатарынан табылуына жастардың қосар үлесі зор. ҚР-да өмір сүріп отырған әрбір азамат мемлекетіміздің бір бөлшегі. Сондықтанда, ол барлық істе сауатты, өздігенен әрекет етуге қабілетті, жауапкершлігі мол азамат болуға тиісті. Ондай азаматтар отбасы бастауынан тәрбие ала отырып, өзінің ізгілігі мен білімін мектеп қабырғасында одан әрі шыңдай түседі. Бүгіннен басталып отырған “Ғасырдың ғажап үш тірегі” атты танымдық ойын жаратылыстану-математика пәндер бірлестігінің апталығының бастамасы.

4 слайд

І. Кіріспе Жаңа білім жүйесі – заман талабы десек, тәуелсіз еліміздің жарқын болашағы сіздер. Еліміздің гүлдеп, өркендеп, өркениетті 50 елдің қатарынан табылуына жастардың қосар үлесі зор. ҚР-да өмір сүріп отырған әрбір азамат мемлекетіміздің бір бөлшегі. Сондықтанда, ол барлық істе сауатты, өздігенен әрекет етуге қабілетті, жауапкершлігі мол азамат болуға тиісті. Ондай азаматтар отбасы бастауынан тәрбие ала отырып, өзінің ізгілігі мен білімін мектеп қабырғасында одан әрі шыңдай түседі. Бүгіннен басталып отырған “Ғасырдың ғажап үш тірегі” атты танымдық ойын жаратылыстану-математика пәндер бірлестігінің апталығының бастамасы.

Басталық ақыл-ойдың дара кешін, Халайық сендер бізге жақын келші. Математика ғылымына ұмтылғандар, Сен егер кім екенін білгің к

5 слайд
Басталық ақыл-ойдың дара кешін, Халайық сендер бізге жақын келші. Математика ғылымына ұмтылғандар, Сен егер кім екенін білгің келсе. Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға Шақырамыз сіздерді.

5 слайд

Басталық ақыл-ойдың дара кешін, Халайық сендер бізге жақын келші. Математика ғылымына ұмтылғандар, Сен егер кім екенін білгің келсе. Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға Шақырамыз сіздерді.

ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж)

6 слайд
ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж)

6 слайд

ІІ. Ғылымның ғажап үш тірегі (әдеби монтаж)

ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс)

7 слайд
ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс)

7 слайд

ІІІ.Математикатер әзілдейді (көрініс)

І V .Математика және логика (логикалық сұрақтар)

8 слайд
І V .Математика және логика (логикалық сұрақтар)

8 слайд

І V .Математика және логика (логикалық сұрақтар)

Есеп № 1 Жеті ағайыннның бір-бір қарындасы бар. Сонда барлығы неше бала?

9 слайд
Есеп № 1 Жеті ағайыннның бір-бір қарындасы бар. Сонда барлығы неше бала?

9 слайд

Есеп № 1 Жеті ағайыннның бір-бір қарындасы бар. Сонда барлығы неше бала?

Есеп № 2 Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда с уреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен бөліну қажет

10 слайд
Есеп № 2 Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда с уреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен бөліну қажет

10 слайд

Есеп № 2 Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда с уреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен бөліну қажет

ТЕКСЕРУ

11 слайд
ТЕКСЕРУ

11 слайд

ТЕКСЕРУ

Есеп № 3 • Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар? • 4 мысық

12 слайд
Есеп № 3 • Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар? • 4 мысық

12 слайд

Есеп № 3 • Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар? • 4 мысық

Есеп № 4 • Столдың басында 2 әке және 2 бала отыр. Оларға 3 алманы қалай тең бөліп беруге болады? • Атасы, әкесі, баласы

13 слайд
Есеп № 4 • Столдың басында 2 әке және 2 бала отыр. Оларға 3 алманы қалай тең бөліп беруге болады? • Атасы, әкесі, баласы

13 слайд

Есеп № 4 • Столдың басында 2 әке және 2 бала отыр. Оларға 3 алманы қалай тең бөліп беруге болады? • Атасы, әкесі, баласы

Есеп № 5 • Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан болу керек.

14 слайд
Есеп № 5 • Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан болу керек.

14 слайд

Есеп № 5 • Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан болу керек.

ТЕКСЕРУ

15 слайд
ТЕКСЕРУ

15 слайд

ТЕКСЕРУ

Есеп № 6 • Сағат 22:00 – де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? • жоқ

16 слайд
Есеп № 6 • Сағат 22:00 – де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? • жоқ

16 слайд

Есеп № 6 • Сағат 22:00 – де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? • жоқ

Есеп № 7 • Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай? Соңғы қызға корзина

17 слайд
Есеп № 7 • Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай? Соңғы қызға корзинамен беру керек.

17 слайд

Есеп № 7 • Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай? Соңғы қызға корзинамен беру керек.

Есеп № 8 Ешкілерді орамжапырақтан үш тік сызықпен бөліңіздер

18 слайд
Есеп № 8 Ешкілерді орамжапырақтан үш тік сызықпен бөліңіздер

18 слайд

Есеп № 8 Ешкілерді орамжапырақтан үш тік сызықпен бөліңіздер

ТЕКСЕРУ

19 слайд
ТЕКСЕРУ

19 слайд

ТЕКСЕРУ

Есеп № 9 • Жолаушы таксимен ауылға жол жүрді. Жолшыбай ол 5 жүк көлік және 3 жеңіл көлік кездестірді. Ауылға барлығы қанша көл

20 слайд
Есеп № 9 • Жолаушы таксимен ауылға жол жүрді. Жолшыбай ол 5 жүк көлік және 3 жеңіл көлік кездестірді. Ауылға барлығы қанша көлік бара жатты? Бір өзі ғана

20 слайд

Есеп № 9 • Жолаушы таксимен ауылға жол жүрді. Жолшыбай ол 5 жүк көлік және 3 жеңіл көлік кездестірді. Ауылға барлығы қанша көлік бара жатты? Бір өзі ғана

Есеп № 10 Өзеннің жағасында шал, қасқыр, ешкі, орамжапырақ тұр. Барлығына өзеннің әр жағына қайықпен өту керек. Олар бір-бірін

21 слайд
Есеп № 10 Өзеннің жағасында шал, қасқыр, ешкі, орамжапырақ тұр. Барлығына өзеннің әр жағына қайықпен өту керек. Олар бір-бірін жемеу үшін өзеннің әр жағына қалай өтеді.

21 слайд

Есеп № 10 Өзеннің жағасында шал, қасқыр, ешкі, орамжапырақ тұр. Барлығына өзеннің әр жағына қайықпен өту керек. Олар бір-бірін жемеу үшін өзеннің әр жағына қалай өтеді.

ПРОВЕРКА ТЕКСЕРУ

22 слайд
ПРОВЕРКА ТЕКСЕРУ

22 слайд

ПРОВЕРКА ТЕКСЕРУ

Есеп № 11 Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.

23 слайд
Есеп № 11 Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.

23 слайд

Есеп № 11 Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.

Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.

24 слайд
Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.

24 слайд

Үш тік сызықпен ағашты қояннан бөлу керек.

V . Оқушылар шығармашылығы.

25 слайд
V . Оқушылар шығармашылығы.

25 слайд

V . Оқушылар шығармашылығы.

VI . Математика мен физиканың айтысы

26 слайд
VI . Математика мен физиканың айтысы

26 слайд

VI . Математика мен физиканың айтысы

V ІІ. Қорытынды Ойынға қатысқан барлық оқушыларға алғысымызды білдіреміз!

27 слайд
V ІІ. Қорытынды Ойынға қатысқан барлық оқушыларға алғысымызды білдіреміз!

27 слайд

V ІІ. Қорытынды Ойынға қатысқан барлық оқушыларға алғысымызды білдіреміз!

28 слайд

28 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ