Материалдар / Презентация География пәнінен ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындау ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация География пәнінен ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындау ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2019
383
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«№22 жалпы орта білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы : « География пәнінен ұлт

1 слайд
«№22 жалпы орта білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі       Тақырыбы : « География пәнінен ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындау ерекшеліктері»    Латипова Жанаргул Каримгажиновна-  география пәнінің мұғалімі     Семей қаласы.

Мақсаты: • ҰБТ-ге дайындықтың сапасын арттыру жолдарын қарастыру; • Тиімді тәсілдерді пайдалану нәтижелерін сараптау; • Психол

2 слайд
Мақсаты: • ҰБТ-ге дайындықтың сапасын арттыру жолдарын қарастыру; • Тиімді тәсілдерді пайдалану нәтижелерін сараптау; • Психологиялық аспектілерді дәріптеу.

Міндеттері: • ҰБТ-ге дайындық жүйесін негізгі аспектілерге бөлу; • Пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек; • Оқушыларға ұсыныс.

3 слайд
Міндеттері: • ҰБТ-ге дайындық жүйесін негізгі аспектілерге бөлу; • Пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек; • Оқушыларға ұсыныс.

– ҰБТ ге дайындық жүйесі үш : негізгі аспектілерден тұрады • Әдістемелік дайындық; • Психологиялық дайындық; • Техни

4 слайд
– ҰБТ ге дайындық жүйесі үш : негізгі аспектілерден тұрады • Әдістемелік дайындық; • Психологиялық дайындық; • Техникалық дайындық.

Әдістемелік дайындық Әдістемелік дайындық – оқушыларға ҰБТ- ге дайындаудың тимді тәсіл жолдарын меңгерту. Әдістемелік дайындық

5 слайд
Әдістемелік дайындық Әдістемелік дайындық – оқушыларға ҰБТ- ге дайындаудың тимді тәсіл жолдарын меңгерту. Әдістемелік дайындықтың принциптері: 1.Тақырыптық. Дайындық барысында тақырыптардың рет жүйесін сақтау. 2. Бүгінгі болатын тест жұмыстары ертеңгі болатын тест жұмыстарымен байланысты болуы және пысықталуы қажет. 3. Комплекстік тестке оқушының білім денгейі толықтырылғанда көшу керек, яғни тақытыптарды түгелдерлік меңгергеннен кейін. 4.Барлық дайындық тестілеріне берілетін уақыт қатаң сақталуы қажет. 5.Әр тестілеу сайын тапсырма деңгейін күрделендіру керек.

Психологиялық дайындық 1. «Менің қолымнан келеді...» өзін-өзі дайындау. 2. Әр оқушы мақсат қоя білу және соған жету сенімін ар

6 слайд
Психологиялық дайындық 1. «Менің қолымнан келеді...» өзін-өзі дайындау. 2. Әр оқушы мақсат қоя білу және соған жету сенімін арттыру. 3.Тест шешу техникасына үйрету: -өзін-өзі қатаң бақылауға үйрету; -тапсырмалардың қиындық денгейін ажырата білу; -тапсырмаларды деңгейлеп шешу тәсілін үйрету.

Техникалық дайындық Техникалық дайындық – жауап парағымен жұмыс және оны толтыру барысында уақытты үнемдеуге үйрету.

7 слайд
Техникалық дайындық Техникалық дайындық – жауап парағымен жұмыс және оны толтыру барысында уақытты үнемдеуге үйрету.

Пән мұғалімі ретінде төмендегі ұсыныстарды ҰБТ-ге дайындау барысында ескереміз: -оқушыларды дайындау барысында ҚР ҒЖБМ бекітіл

8 слайд
Пән мұғалімі ретінде төмендегі ұсыныстарды ҰБТ-ге дайындау барысында ескереміз: -оқушыларды дайындау барысында ҚР ҒЖБМ бекітілген оқулықтары мен бағдарламалары пайдалану. -оқушылар тестілеу алдында білім стандартына сай бағдарламаны және қиындығы жоғары деңгейді қайталауы керек. -дайындық барысында географиядан Ұлттық Мемлекттік білім стандарты және тестілеу орталығынан шыққан тест жинағын пайдаланамыз. -оқушыларды жылдам әрі сенімді тест жұмыстарын орындауға үйрету. -жауап парағын дұрыс әрі ұқыпты толтыруға үйрету.

Оқушыларға ұсыныстар -ҰБТ-ге берілген уақыты дұрыс әрі тиімді бөл. -жеңіл сұрақтан қиын сұраққа көш, мүлде орындай алмайтын т

9 слайд
Оқушыларға ұсыныстар -ҰБТ-ге берілген уақыты дұрыс әрі тиімді бөл. -жеңіл сұрақтан қиын сұраққа көш, мүлде орындай алмайтын тапсырмаларға уақыт жіберме; - сұрақтың берілуін бірнеше рет оқы; -жауабын жатқа білемін десеңде тексеріп барып жаз; -жауабын бос белгілеуге әуестенбе әрдайым дұрыс жауап болмайды; -шаршап кетсең кеңінен дем алып, қайта кіріс.

Ойтүйін Жаңа оқу жылының басында, оқушылардың жеке бас қабілетін ескере отырып, география пәнінен ҰБТ-ге дайындық жоспарын құр

10 слайд
Ойтүйін Жаңа оқу жылының басында, оқушылардың жеке бас қабілетін ескере отырып, география пәнінен ҰБТ-ге дайындық жоспарын құру қажет. Жоспар барысында төменгі іс-шараларды еңгізу керек, жыл бойы сынамды тестілеу өткізу, сынамды тестілеу кезінде жіберілген қателіктерді талдау және on-line режиміндегі тест сұрақтарын шешу, мектепішілік дайындық курстарын ұйымдастыру және өткізу.

Оқушы жоғарғы ұпай жинау үшін өздігінен үйдегі дайындық үлкен әсерін тигізеді.Мектепішілік бақылау тестісінен кейін нәтижесі

11 слайд
Оқушы жоғарғы ұпай жинау үшін өздігінен үйдегі дайындық үлкен әсерін тигізеді.Мектепішілік бақылау тестісінен кейін нәтижесін ата –аналарына міндетті түрде хабарлап ,үйдегі бақылауды көбейтіп, дайындықты арттыру кажет. ҰБТ тапсырушы оқушыға бірден бір жағымды әсерін тигізетін аспект–психологиялық аспект.Оқушыны мектеп бітіруші түлек ретінде қабылдап, жеке бас ерекшеліктерін ескеріп, білім деңгейін өздігінен саралауға және тақырыптық (6-11сынып) олқылықтарды өздігінен конспектілеуге бейімдеу керек. Пән мұғалімі әрдайым сынып жетекшісі және мектеп психологімен байланыс жасап, оқушылармен тренинг өткізу керек. Сөз соңында айтарымыз, егер мұғалімде,оқушыда бір мақсатты қойып,соған жету жолдарында талмай бірігіп қызмет етсе, үлкен жетістікке жетеді.

Мектептің Ұлттық бірыңғай тестілеудегі нәтижесі, сол мектептегі беріліп жатқан білім сапасының көрсеткіші болып табылады.

12 слайд
Мектептің Ұлттық бірыңғай тестілеудегі нәтижесі, сол мектептегі беріліп жатқан білім сапасының көрсеткіші болып табылады. 

2 үздік 2 үздік 2 үздік«Алтын белгі» иегерлері 2009-2010 оқу жылы Аширбеков Р. Жұмагазинова А. 2010-2011 оқу жылы Слямхан

13 слайд
2 үздік 2 үздік 2 үздік«Алтын белгі» иегерлері 2009-2010 оқу жылы Аширбеков Р. Жұмагазинова А. 2010-2011 оқу жылы Слямханова Б. Жұмагазинова А. Жунусбекова А. Тлеубекова Қ. Білім сапасы 2009- 2010 2010- 2011 2011- 2012 2012- 2013 2013- 2014 56 % % 6 1 % 6 4 % % 2012-2013 оқу жылының үздіктері: Ақманов А. Бекенова Ж. Дукенбаева А. Бекишева А. 2011-2012 оқу жылы Мақаш Ә. – 124 балл Абдыхамидова А. Абильмажинова Ж. Задағалиева А..2011-2012 2010-2011 2009-2010 2012-2013 4 үздік201 3 -201 4 2013-2014 оқу жылы Ахметкалиева Г.201 4 -201 5 оқу жылы «Алтын белгіге » үміткер 2 оқушы, 2 үздік оқушы .

«Алтын Белгі» иегерлері Аширбеков Рауан 2009-2010 оқу жылы География пәнінен 25 балл ЕНУ, Туризм Жумагазинова Асель 20010-2011 о

14 слайд
«Алтын Белгі» иегерлері Аширбеков Рауан 2009-2010 оқу жылы География пәнінен 25 балл ЕНУ, Туризм Жумагазинова Асель 20010-2011 оқу жылы География пәнінен 25 балл КазҰУ, Финанс Мақаш Әділет 20011-2012 оқу жылы География пәнінен 24 балл ЕНУ, Экономика

2012 жыл – ҰБТ қорытындысы бойынша – ІІ орын

15 слайд
2012 жыл – ҰБТ қорытындысы бойынша – ІІ орын

Мектептегі ҰБТ-ге даярлық - бір жолғы акция емес, «Барлық оқыту кезіндегі жоспарлы жұмыстардың жалғасы» деген мақсат ұст

16 слайд
Мектептегі ҰБТ-ге даярлық - бір жолғы акция емес, «Барлық оқыту кезіндегі жоспарлы жұмыстардың жалғасы» деген мақсат ұстанған жағдайда ғана, тест емтихандарын ойдағыдай тапсыруға қол жетеді. Үлкен нәтижеге мектеп пен ата-аналар, пән мұғалімдері мен сынып жетекшілері тығыз ынтымақтаса күш біріктірген кезде ғана қол жеткізуге болады

«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің 2014 жылғы рейтингі қорытындысы бойынша « Жоғарғ

17 слайд
«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің 2014 жылғы рейтингі қорытындысы бойынша « Жоғарғы білім сапасы үшін, «Үздік орта білім беру мекемесі» номинациясында «№ 22 ЖОББМ» КММ марапатталып, ауыспалы Үкі мен диплом иеленді. •