Презентация "Интервалдар әдісі" 8 сынып




1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы:
Мерзімі: 13.04.2018 жыл.
1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: Мерзімі: 13.04.2018 жыл.

2 слайд
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік
үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында
ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген
өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді
өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады.
Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім
қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық
теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр.
Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің
мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды
орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық
болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада
ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы...ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы...
Ендеше, Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейік!теңсіздіктерді шешіп үйренейік!
2 слайд
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы...ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы... Ендеше, Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейік!теңсіздіктерді шешіп үйренейік!

3 слайд
1.1. Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен
шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің
әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу,
қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету. қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету.
2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін,
материалды зерттеу негізінде оқушының материалды зерттеу негізінде оқушының
шығармашылық қабілетін дамыту. шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Оқушы3. Оқушы бойында мақсатқа жету үшін қажетті бойында мақсатқа жету үшін қажетті
қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін
бағалауға көмектесу бағалауға көмектесу
артқа
3 слайд
1.1. Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету. қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету. 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, материалды зерттеу негізінде оқушының материалды зерттеу негізінде оқушының шығармашылық қабілетін дамыту. шығармашылық қабілетін дамыту. 3. Оқушы3. Оқушы бойында мақсатқа жету үшін қажетті бойында мақсатқа жету үшін қажетті қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін бағалауға көмектесу бағалауға көмектесу артқа

4 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі 1. Ұйымдастыру кезеңі
2. «Дұрыстығын тексер».2. «Дұрыстығын тексер».
3. “Жеке жұмыс”. 3. “Жеке жұмыс”.
4. «Топтық жұмыс». 4. «Топтық жұмыс».
5. Сергіту сәті.5. Сергіту сәті.
6. «Сәйкесін тап».6. «Сәйкесін тап».
7. Қорытынды.7. Қорытынды.
4 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. «Дұрыстығын тексер».2. «Дұрыстығын тексер». 3. “Жеке жұмыс”. 3. “Жеке жұмыс”. 4. «Топтық жұмыс». 4. «Топтық жұмыс». 5. Сергіту сәті.5. Сергіту сәті. 6. «Сәйкесін тап».6. «Сәйкесін тап». 7. Қорытынды.7. Қорытынды.

5 слайд
Бақылау сұрақтарыБақылау сұрақтары
1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп
аталады?аталады?
2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде
қолданылатын ұғымдар қандай?қолданылатын ұғымдар қандай?
3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен
шешудің мағынасы неде?шешудің мағынасы неде?
4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен
шешудің мәні неде?шешудің мәні неде?
5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады?5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады?
6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу 6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу
тиімді.?тиімді.?
5 слайд
Бақылау сұрақтарыБақылау сұрақтары 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп аталады?аталады? 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде қолданылатын ұғымдар қандай?қолданылатын ұғымдар қандай? 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешудің мағынасы неде?шешудің мағынасы неде? 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәні неде?шешудің мәні неде? 5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады?5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады? 6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу 6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу тиімді.?тиімді.?

6 слайд
Дұрыстығын тексерДұрыстығын тексер
6 слайд
Дұрыстығын тексерДұрыстығын тексер

7 слайд
Жеке жұмысЖеке жұмыс
7 слайд
Жеке жұмысЖеке жұмыс

8 слайд
Жеке жұмысты тексеруЖеке жұмысты тексеру
8 слайд
Жеке жұмысты тексеруЖеке жұмысты тексеру

9 слайд
Топтық жұмысТоптық жұмыс
9 слайд
Топтық жұмысТоптық жұмыс

10 слайд
Топтық жұмысТоптық жұмыс
10 слайд
Топтық жұмысТоптық жұмыс

11 слайд
Сергіту сәті
4
2
3
1
1
5
7
6
9
30
10
40
50
99
100
60
10
13
11 слайд
Сергіту сәті 4 2 3 1 1 5 7 6 9 30 10 40 50 99 100 60 10 13

12 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап
1. Теңсіздіктер
12 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап 1. Теңсіздіктер

13 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап
1.Теңсіздіктердің
жауаптары.
13 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап 1.Теңсіздіктердің жауаптары.

14 слайд
Интервалдар Интервалдар
әдісімен шешу әдісімен шешу
алгоритміалгоритмі
Теңсіздіктің сол
жағын нөлге
теңестіреміз
Түбірлерін сан
осіне белгілеп,
интервалдарға
бөлеміз
Түбір тақ рет қайталанса
таңбаларды кезекпен,
жұп рет болғанда
екі жағындағы таңбаларды
бірдей етіп аламыз
Таңбасы теңсіздік
таңбасына
сәйкес интервалды
жауап ретінде аламыз
Интервалдың біреуінде
Функцияның таңбасын
анықтап, оны интервалға
қоямыз
Функцияның
Нөлдерін
табамыз
14 слайд
Интервалдар Интервалдар әдісімен шешу әдісімен шешу алгоритміалгоритмі Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіреміз Түбірлерін сан осіне белгілеп, интервалдарға бөлеміз Түбір тақ рет қайталанса таңбаларды кезекпен, жұп рет болғанда екі жағындағы таңбаларды бірдей етіп аламыз Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалды жауап ретінде аламыз Интервалдың біреуінде Функцияның таңбасын анықтап, оны интервалға қоямыз Функцияның Нөлдерін табамыз

15 слайд
Үйге тапсырма .Үйге тапсырма .
§ 16. .
Интервалдарәдісі
.
№ 316 № 317
.
есептер
15 слайд
Үйге тапсырма .Үйге тапсырма . § 16. . Интервалдарәдісі . № 316 № 317 . есептер

16 слайд
Мен бұл сабақта ......?Мен бұл сабақта ......?
Мен бүгінгі Мен бүгінгі
сабақтан ......?сабақтан ......?
Мен үшін сабақ ......?Мен үшін сабақ ......?
16 слайд
Мен бұл сабақта ......?Мен бұл сабақта ......? Мен бүгінгі Мен бүгінгі сабақтан ......?сабақтан ......? Мен үшін сабақ ......?Мен үшін сабақ ......?

17 слайд
17 слайд