2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Презентация "Интервалдар әдісі" 8 сынып

Презентация "Интервалдар әдісі" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Интервалдар әдісі тақырыбындағы презентация 8 сыныпқа математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдер үшін және 8 сынып оқушылары үшін көмектесер деген ойдамын.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
29 Мамыр 2018
1450
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы:Тақырыбы: Мерзімі: 13.04.2018 жыл.

1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: Мерзімі: 13.04.2018 жыл.

1 слайд

Тақырыбы:Тақырыбы: Мерзімі: 13.04.2018 жыл.

Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сү

2 слайд
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы...ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы... Ендеше, Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейік!теңсіздіктерді шешіп үйренейік!

2 слайд

Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген ғасырлар бойы өмірде өзгерістер, ғылымда алға деген өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы...ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы... Ендеше, Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейік!теңсіздіктерді шешіп үйренейік!

1.1. Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәнін түсін

3 слайд
1.1. Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету. қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету. 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, материалды зерттеу негізінде оқушының материалды зерттеу негізінде оқушының шығармашылық қабілетін дамыту. шығармашылық қабілетін дамыту. 3. Оқушы3. Оқушы бойында мақсатқа жету үшін қажетті бойында мақсатқа жету үшін қажетті қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін бағалауға көмектесу бағалауға көмектесу артқа

3 слайд

1.1. Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен Квадраттық теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің шешудің мәнін түсіну. Есепті шешу процессінің әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету. қасиеттерін ескеріп есептер шығаруды үйрету. 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, материалды зерттеу негізінде оқушының материалды зерттеу негізінде оқушының шығармашылық қабілетін дамыту. шығармашылық қабілетін дамыту. 3. Оқушы3. Оқушы бойында мақсатқа жету үшін қажетті бойында мақсатқа жету үшін қажетті қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін бағалауға көмектесу бағалауға көмектесу артқа

1. Ұйымдастыру кезеңі 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. «Дұрыстығын тексер».2. «Дұрыстығын тексер».

4 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. «Дұрыстығын тексер».2. «Дұрыстығын тексер». 3. “Жеке жұмыс”. 3. “Жеке жұмыс”. 4. «Топтық жұмыс». 4. «Топтық жұмыс». 5. Сергіту сәті.5. Сергіту сәті. 6. «Сәйкесін тап».6. «Сәйкесін тап». 7. Қорытынды.7. Қорытынды.

4 слайд

1. Ұйымдастыру кезеңі 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. «Дұрыстығын тексер».2. «Дұрыстығын тексер». 3. “Жеке жұмыс”. 3. “Жеке жұмыс”. 4. «Топтық жұмыс». 4. «Топтық жұмыс». 5. Сергіту сәті.5. Сергіту сәті. 6. «Сәйкесін тап».6. «Сәйкесін тап». 7. Қорытынды.7. Қорытынды.

Бақылау сұрақтарыБақылау сұрақтары 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіз

5 слайд
Бақылау сұрақтарыБақылау сұрақтары 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп аталады?аталады? 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде қолданылатын ұғымдар қандай?қолданылатын ұғымдар қандай? 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешудің мағынасы неде?шешудің мағынасы неде? 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәні неде?шешудің мәні неде? 5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады?5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады? 6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу 6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу тиімді.?тиімді.?

5 слайд

Бақылау сұрақтарыБақылау сұрақтары 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп аталады?аталады? 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде қолданылатын ұғымдар қандай?қолданылатын ұғымдар қандай? 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешудің мағынасы неде?шешудің мағынасы неде? 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәні неде?шешудің мәні неде? 5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады?5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады? 6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу 6. Квадрат теңсіздікті қай әдісіпен шешу тиімді.?тиімді.?

Дұрыстығын тексерДұрыстығын тексер

6 слайд
Дұрыстығын тексерДұрыстығын тексер

6 слайд

Дұрыстығын тексерДұрыстығын тексер

Жеке жұмысЖеке жұмыс

7 слайд
Жеке жұмысЖеке жұмыс

7 слайд

Жеке жұмысЖеке жұмыс

Жеке жұмысты тексеруЖеке жұмысты тексеру

8 слайд
Жеке жұмысты тексеруЖеке жұмысты тексеру

8 слайд

Жеке жұмысты тексеруЖеке жұмысты тексеру

Топтық жұмысТоптық жұмыс

9 слайд
Топтық жұмысТоптық жұмыс

9 слайд

Топтық жұмысТоптық жұмыс

Топтық жұмысТоптық жұмыс

10 слайд
Топтық жұмысТоптық жұмыс

10 слайд

Топтық жұмысТоптық жұмыс

Сергіту сәті 4 2 3 1 1 5 7 6 9 30 10 40 50 99 100 60 10 13

11 слайд
Сергіту сәті 4 2 3 1 1 5 7 6 9 30 10 40 50 99 100 60 10 13

11 слайд

Сергіту сәті 4 2 3 1 1 5 7 6 9 30 10 40 50 99 100 60 10 13

Сәйкесін тапСәйкесін тап 1. Теңсіздіктер

12 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап 1. Теңсіздіктер

12 слайд

Сәйкесін тапСәйкесін тап 1. Теңсіздіктер

Сәйкесін тапСәйкесін тап 1.Теңсіздіктердің жауаптары.

13 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап 1.Теңсіздіктердің жауаптары.

13 слайд

Сәйкесін тапСәйкесін тап 1.Теңсіздіктердің жауаптары.

Интервалдар Интервалдар әдісімен шешу әдісімен шешу алгоритміалгоритмі Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіреміз Түбірлер

14 слайд
Интервалдар Интервалдар әдісімен шешу әдісімен шешу алгоритміалгоритмі Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіреміз Түбірлерін сан осіне белгілеп, интервалдарға бөлеміз Түбір тақ рет қайталанса таңбаларды кезекпен, жұп рет болғанда екі жағындағы таңбаларды бірдей етіп аламыз Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалды жауап ретінде аламыз Интервалдың біреуінде Функцияның таңбасын анықтап, оны интервалға қоямыз Функцияның Нөлдерін табамыз

14 слайд

Интервалдар Интервалдар әдісімен шешу әдісімен шешу алгоритміалгоритмі Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіреміз Түбірлерін сан осіне белгілеп, интервалдарға бөлеміз Түбір тақ рет қайталанса таңбаларды кезекпен, жұп рет болғанда екі жағындағы таңбаларды бірдей етіп аламыз Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалды жауап ретінде аламыз Интервалдың біреуінде Функцияның таңбасын анықтап, оны интервалға қоямыз Функцияның Нөлдерін табамыз

Үйге тапсырма .Үйге тапсырма . § 16. . Интервалдарәдісі . № 316 № 317 . есептер

15 слайд
Үйге тапсырма .Үйге тапсырма . § 16. . Интервалдарәдісі . № 316 № 317 . есептер

15 слайд

Үйге тапсырма .Үйге тапсырма . § 16. . Интервалдарәдісі . № 316 № 317 . есептер

Мен бұл сабақта ......?Мен бұл сабақта ......? Мен бүгінгі Мен бүгінгі сабақтан ......?сабақтан ......? Мен үшін сабақ ..

16 слайд
Мен бұл сабақта ......?Мен бұл сабақта ......? Мен бүгінгі Мен бүгінгі сабақтан ......?сабақтан ......? Мен үшін сабақ ......?Мен үшін сабақ ......?

16 слайд

Мен бұл сабақта ......?Мен бұл сабақта ......? Мен бүгінгі Мен бүгінгі сабақтан ......?сабақтан ......? Мен үшін сабақ ......?Мен үшін сабақ ......?

17 слайд

17 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі