Презентация Искакова Жанар Шамшихановна

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Искакова Жанар Шамшихановна

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріктірілген шарттарды программалау Кіріктірілген шарттарды программалау үшін бірнеше тәсілдерді қолдануға болады. Оны бірнеше шартты операторды қолдану арқылы жүзеге асыра аламыз. If операторы басқа if операторының ішінде болса, онда оларды кіріктірілген деп атайды. Кіріктірілген операторлар құрылымын қарастырайық. if (шарт) then оператор else if (шарт) then оператор else if (шарт) then оператор нәтиже; Берілу форма: Графикалық формада (блок-схема)
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
www.svetly5school.narod.ru 2010 – 2011 учебный годСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: К іріктірілген шарттарды программалау

#1 слайд
www.svetly5school.narod.ru 2010 – 2011 учебный годСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: К іріктірілген шарттарды программалау

1 слайд

www.svetly5school.narod.ru 2010 – 2011 учебный годСАБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: К іріктірілген шарттарды программалау

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Күрделі шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру. Сабақтан алған теориялық білімдерін

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Күрделі шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру. Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту. Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін арттыру, өзара көмектесуге тәрбиелеу .

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Күрделі шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру. Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту. Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін арттыру, өзара көмектесуге тәрбиелеу .

Оқушылар білімін бағалау жүйесі Балды бағаға айналдыру шкаласы 100%-89% - 23 -25 ұпай –баға «5» 75%-88% - 18-22 ұпай -баға «4» 6

#3 слайд
Оқушылар білімін бағалау жүйесі Балды бағаға айналдыру шкаласы 100%-89% - 23 -25 ұпай –баға «5» 75%-88% - 18-22 ұпай -баға «4» 61%-74% - 15-17 ұпай-баға «3» 60% және кіші – 14 ұпайдан аз болса – баға «2»

3 слайд

Оқушылар білімін бағалау жүйесі Балды бағаға айналдыру шкаласы 100%-89% - 23 -25 ұпай –баға «5» 75%-88% - 18-22 ұпай -баға «4» 61%-74% - 15-17 ұпай-баға «3» 60% және кіші – 14 ұпайдан аз болса – баға «2»

ОЙ ҚОЗҒАУ КЕЗЕҢІ “ МИҒА ШАБУЫЛ” ЛЕЗДІК СҰРАҚТАР ӨТІЛГЕН МАТЕРИАЛ БОЙЫНША БІЛІМДЕРІН ТЕКСЕРУ

#4 слайд
ОЙ ҚОЗҒАУ КЕЗЕҢІ “ МИҒА ШАБУЫЛ” ЛЕЗДІК СҰРАҚТАР ӨТІЛГЕН МАТЕРИАЛ БОЙЫНША БІЛІМДЕРІН ТЕКСЕРУ

4 слайд

ОЙ ҚОЗҒАУ КЕЗЕҢІ “ МИҒА ШАБУЫЛ” ЛЕЗДІК СҰРАҚТАР ӨТІЛГЕН МАТЕРИАЛ БОЙЫНША БІЛІМДЕРІН ТЕКСЕРУ

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Г Е Н І М І З Н Е ?

#5 слайд
Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Г Е Н І М І З Н Е ?

5 слайд

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Г Е Н І М І З Н Е ?

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Н І Ң Н Е Ш Е Т Ү Р І Б А Р ?

#6 слайд
Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Н І Ң Н Е Ш Е Т Ү Р І Б А Р ?

6 слайд

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Н І Ң Н Е Ш Е Т Ү Р І Б А Р ?

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Ш А Р Т Қ А Н Д А Й Ф И Г У Р А М Е Н Б Е Р І Л Е Д І ?

#7 слайд
Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Ш А Р Т Қ А Н Д А Й Ф И Г У Р А М Е Н Б Е Р І Л Е Д І ?

7 слайд

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Ш А Р Т Қ А Н Д А Й Ф И Г У Р А М Е Н Б Е Р І Л Е Д І ?

Т А Р М А Қ Т А Л У Д Ы Ң Т О Л Ы Қ Т Ү Р І Н С И П А Т Т А П Б Е Р І Ң Д Е Р

#8 слайд
Т А Р М А Қ Т А Л У Д Ы Ң Т О Л Ы Қ Т Ү Р І Н С И П А Т Т А П Б Е Р І Ң Д Е Р

8 слайд

Т А Р М А Қ Т А Л У Д Ы Ң Т О Л Ы Қ Т Ү Р І Н С И П А Т Т А П Б Е Р І Ң Д Е Р

Т А Р М А Қ Т А Л У Д Ы Ң Т О Л Ы М С Ы З Т Ү Р І Н С И П А Т Т А П Б Е Р І Ң Д Е Р

#9 слайд
Т А Р М А Қ Т А Л У Д Ы Ң Т О Л Ы М С Ы З Т Ү Р І Н С И П А Т Т А П Б Е Р І Ң Д Е Р

9 слайд

Т А Р М А Қ Т А Л У Д Ы Ң Т О Л Ы М С Ы З Т Ү Р І Н С И П А Т Т А П Б Е Р І Ң Д Е Р

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Р Д І Б А Ғ Д А Р Л А Н Ғ А Н К Е З Д Е Қ А Н Д А Й Қ Ы З М Е Т Ш І

#10 слайд
Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Р Д І Б А Ғ Д А Р Л А Н Ғ А Н К Е З Д Е Қ А Н Д А Й Қ Ы З М Е Т Ш І С Ө З Д Е Р Қ О Л Д А Н Ы Л А Д Ы ?

10 слайд

Т А Р М А Қ Т А Л Ғ А Н А Л Г О Р И Т М Д Е Р Д І Б А Ғ Д А Р Л А Н Ғ А Н К Е З Д Е Қ А Н Д А Й Қ Ы З М Е Т Ш І С Ө З Д Е Р Қ О Л Д А Н Ы Л А Д Ы ?

ИНФОРМАТИКАЛЫҚ ДИ КТАНТ

#11 слайд
ИНФОРМАТИКАЛЫҚ ДИ КТАНТ

11 слайд

ИНФОРМАТИКАЛЫҚ ДИ КТАНТ

Жа ңа сабақ К ІРІКТІРІЛГЕН ШАРТТАРДЫ ПРОГРАММАЛАУ  Кіріктірілген шарттарды программалау үшін бірнеше тәсілдерді қолдан

#12 слайд
Жа ңа сабақ К ІРІКТІРІЛГЕН ШАРТТАРДЫ ПРОГРАММАЛАУ  Кіріктірілген шарттарды программалау үшін бірнеше тәсілдерді қолдануға болады. Оны бірнеше шартты операторды қолдану арқылы жүзеге асыра аламыз. If операторы басқа if операторының ішінде болса, онда оларды кіріктірілген деп атайды.

12 слайд

Жа ңа сабақ К ІРІКТІРІЛГЕН ШАРТТАРДЫ ПРОГРАММАЛАУ  Кіріктірілген шарттарды программалау үшін бірнеше тәсілдерді қолдануға болады. Оны бірнеше шартты операторды қолдану арқылы жүзеге асыра аламыз. If операторы басқа if операторының ішінде болса, онда оларды кіріктірілген деп атайды.

Кіріктірілген операторлар құрылымын қарастырайық. if (шарт) then оператор else if ( шарт ) then оператор else if ( шарт

#13 слайд
Кіріктірілген операторлар құрылымын қарастырайық. if (шарт) then оператор else if ( шарт ) then оператор else if ( шарт ) then оператор н әтиже;

13 слайд

Кіріктірілген операторлар құрылымын қарастырайық. if (шарт) then оператор else if ( шарт ) then оператор else if ( шарт ) then оператор н әтиже;

басы енгізу н әтиже соңы - + шарт - шартБерілу форма: Графикалық формада (блок-схема) оператор+ оператор

#14 слайд
басы енгізу н әтиже соңы - + шарт - шартБерілу форма: Графикалық формада (блок-схема) оператор+ оператор

14 слайд

басы енгізу н әтиже соңы - + шарт - шартБерілу форма: Графикалық формада (блок-схема) оператор+ оператор

Күрделі шарттар Күрделі шарт – бір-бірімен логикалық операциялардың көмегімен байланысатын бірнеше қарапайым шарттардан (қатын

#15 слайд
Күрделі шарттар Күрделі шарт – бір-бірімен логикалық операциялардың көмегімен байланысатын бірнеше қарапайым шарттардан (қатынастардан) тұрады: • not – ЕМЕС • and – ЖӘНЕ • or – НЕМЕСЕ • xor – арифметикалық НЕМЕСЕ (екі шарттың екеуін емес, біреуін ғана орындау) Қарапайым шарттар (қатынастар) < <= > >= = <>теңтең тең еместең емес

15 слайд

Күрделі шарттар Күрделі шарт – бір-бірімен логикалық операциялардың көмегімен байланысатын бірнеше қарапайым шарттардан (қатынастардан) тұрады: • not – ЕМЕС • and – ЖӘНЕ • or – НЕМЕСЕ • xor – арифметикалық НЕМЕСЕ (екі шарттың екеуін емес, біреуін ғана орындау) Қарапайым шарттар (қатынастар) < <= > >= = <>теңтең тең еместең емес

Кейбір есепте үш және одан да көп тармақ, яғни шығу сызықтары бар шарттарды тексеруге тура келетін кездер кездеседі. М ысалы:

#16 слайд
Кейбір есепте үш және одан да көп тармақ, яғни шығу сызықтары бар шарттарды тексеруге тура келетін кездер кездеседі. М ысалы: ФУНКЦИЯ МӘНІН ЕСЕПТЕП ШЫҒАРУДЫ ҚАРАСТЫРАЙЫҚ             ; 2 0 , cos 5 ; 0 5 , 2 2 x егер x x x егер x x y

16 слайд

Кейбір есепте үш және одан да көп тармақ, яғни шығу сызықтары бар шарттарды тексеруге тура келетін кездер кездеседі. М ысалы: ФУНКЦИЯ МӘНІН ЕСЕПТЕП ШЫҒАРУДЫ ҚАРАСТЫРАЙЫҚ             ; 2 0 , cos 5 ; 0 5 , 2 2 x егер x x x егер x x y

PROGRAM zhue; VAR X,Y: REAL; BEGIN WRITELN (‘x=’, x); READLN(x); IF (X>-5) AND (X<0) THEN Y:=SQRT(SQR(X)+ABS(X)) ELSE IF (X>=0)

#17 слайд
PROGRAM zhue; VAR X,Y: REAL; BEGIN WRITELN (‘x=’, x); READLN(x); IF (X>-5) AND (X<0) THEN Y:=SQRT(SQR(X)+ABS(X)) ELSE IF (X>=0) AND (X<2) THEN Y:=5*SQR(X)+COS(X); WRITELN (‘Y=’, Y: 4 : 2 ); READLN(Y); END.

17 слайд

PROGRAM zhue; VAR X,Y: REAL; BEGIN WRITELN (‘x=’, x); READLN(x); IF (X>-5) AND (X<0) THEN Y:=SQRT(SQR(X)+ABS(X)) ELSE IF (X>=0) AND (X<2) THEN Y:=5*SQR(X)+COS(X); WRITELN (‘Y=’, Y: 4 : 2 ); READLN(Y); END.

Есептің Pascal тілінде бағдарлам асы

#18 слайд
Есептің Pascal тілінде бағдарлам асы

18 слайд

Есептің Pascal тілінде бағдарлам асы

Сергіту сәті

#19 слайд
Сергіту сәті

19 слайд

Сергіту сәті

1. Үш дос Ақтөс, Арлан және Бөрібасар атты иттерін түрлі ойындарға үйретіп, жарысқа қатыстырды. Достар қ

#20 слайд
1. Үш дос Ақтөс, Арлан және Бөрібасар атты иттерін түрлі ойындарға үйретіп, жарысқа қатыстырды. Достар қазылар алқасынан жарыс нәтижесін туралы сұрағанда олар былай деп жауап берді: “Ақтөс екінші орын алды. Арлан, меніңше екінші орын емес, ал Бөрібасар бірінші бола алмады”. Егер иттердің әрқайсысы әртүрлі орындар алса, онда қайсысы қандай жүлделі орынға ие болды? Логикалық ойын І-орын ІІ-орын ІІІ-орын Ақтөс + Арлан + Бөрібасар +

20 слайд

1. Үш дос Ақтөс, Арлан және Бөрібасар атты иттерін түрлі ойындарға үйретіп, жарысқа қатыстырды. Достар қазылар алқасынан жарыс нәтижесін туралы сұрағанда олар былай деп жауап берді: “Ақтөс екінші орын алды. Арлан, меніңше екінші орын емес, ал Бөрібасар бірінші бола алмады”. Егер иттердің әрқайсысы әртүрлі орындар алса, онда қайсысы қандай жүлделі орынға ие болды? Логикалық ойын І-орын ІІ-орын ІІІ-орын Ақтөс + Арлан + Бөрібасар +

САБАҚТЫ БЕКІТУ “ОЙ ТОЛҒАНЫС” КЕЗЕҢІ Математикалық фигуралармен ойын Берілген бір түзу бойындағы фигуралар берілген. Түзу бойы

#21 слайд
САБАҚТЫ БЕКІТУ “ОЙ ТОЛҒАНЫС” КЕЗЕҢІ Математикалық фигуралармен ойын Берілген бір түзу бойындағы фигуралар берілген. Түзу бойындағы фигуралар қосындысы 13-ке тең болу керек. Қалған бос фигураларға 1,2,3,4 және 5 сандары жазылады. Боялған фигурадағы сандар қосындысы нешеге тең? 8 6 57 1. 15 2. 16 3. 17 8 3 2 6 5714 1. 15 2. 16 3. 17

21 слайд

САБАҚТЫ БЕКІТУ “ОЙ ТОЛҒАНЫС” КЕЗЕҢІ Математикалық фигуралармен ойын Берілген бір түзу бойындағы фигуралар берілген. Түзу бойындағы фигуралар қосындысы 13-ке тең болу керек. Қалған бос фигураларға 1,2,3,4 және 5 сандары жазылады. Боялған фигурадағы сандар қосындысы нешеге тең? 8 6 57 1. 15 2. 16 3. 17 8 3 2 6 5714 1. 15 2. 16 3. 17

Та п с ы рма м е н ж ұ м ы с “ К і м ж ү й р і к ” ?            5 , 7 5 2 , 6 5 3 2 х егер x x егер x

#22 слайд
Та п с ы рма м е н ж ұ м ы с “ К і м ж ү й р і к ” ?            5 , 7 5 2 , 6 5 3 2 х егер x x егер x y

22 слайд

Та п с ы рма м е н ж ұ м ы с “ К і м ж ү й р і к ” ?            5 , 7 5 2 , 6 5 3 2 х егер x x егер x y

ҚОРЫТЫНДЫ: Сөзжұмбақ Тапқыр болсаң, тауып көр, Ойшыл болсаң, ойлан!

#23 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ: Сөзжұмбақ Тапқыр болсаң, тауып көр, Ойшыл болсаң, ойлан!

23 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ: Сөзжұмбақ Тапқыр болсаң, тауып көр, Ойшыл болсаң, ойлан!

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: БЕРІЛГЕН ФУНКЦИЯҒА БЛОК-СХЕМА СЫЗУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАНЫ ЖАЗУ           ; 1 , sin 5 ; 1 0 , cos 4 3

#24 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: БЕРІЛГЕН ФУНКЦИЯҒА БЛОК-СХЕМА СЫЗУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАНЫ ЖАЗУ           ; 1 , sin 5 ; 1 0 , cos 4 3 2 3 x x x x x у

24 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: БЕРІЛГЕН ФУНКЦИЯҒА БЛОК-СХЕМА СЫЗУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАНЫ ЖАЗУ           ; 1 , sin 5 ; 1 0 , cos 4 3 2 3 x x x x x у

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

#25 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

25 слайд

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

Сабақтың басында қойған мақсаттарымызға жеттік пе? - Сабақ сендерге ұнады ма? Керіс байланыс (рефлексия): «Бағдаршамды орындау

#26 слайд
Сабақтың басында қойған мақсаттарымызға жеттік пе? - Сабақ сендерге ұнады ма? Керіс байланыс (рефлексия): «Бағдаршамды орындау» сұрақтарына жауап

26 слайд

Сабақтың басында қойған мақсаттарымызға жеттік пе? - Сабақ сендерге ұнады ма? Керіс байланыс (рефлексия): «Бағдаршамды орындау» сұрақтарына жауап

#27 слайд

27 слайд

Файл форматы:
pptx
03.12.2021
771
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі