Презентация Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі мұғалімге ашық сабақ өткізуге дайын слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
І топ “Ми” суреті ІІ топ “Жұлын” суреті ІІІ топ “Нейрон” суреті І V топ “Рефлекстік доға” суреті. “ Стикердегі диалог” тәсілі

#1 слайд
І топ “Ми” суреті ІІ топ “Жұлын” суреті ІІІ топ “Нейрон” суреті І V топ “Рефлекстік доға” суреті. “ Стикердегі диалог” тәсілі “ Смайликтер” арқылы бағалау

1 слайд

І топ “Ми” суреті ІІ топ “Жұлын” суреті ІІІ топ “Нейрон” суреті І V топ “Рефлекстік доға” суреті. “ Стикердегі диалог” тәсілі “ Смайликтер” арқылы бағалау

Сабақтың тақырыбы: 01.03.2018 Сабақтың мақсаты: 7.1.7.7 - вегетативті жүйке жүйесінің қызметін сипаттау.

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: 01.03.2018 Сабақтың мақсаты: 7.1.7.7 - вегетативті жүйке жүйесінің қызметін сипаттау.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: 01.03.2018 Сабақтың мақсаты: 7.1.7.7 - вегетативті жүйке жүйесінің қызметін сипаттау.

Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелері вегетативті жүйке жүйесінің бөлімдері ек

#3 слайд
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелері вегетативті жүйке жүйесінің бөлімдері екендігін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелерінің айырмашылығы мен ерекшеліктерін айқындай алады. Кейбір оқушылар: Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелеріне мысал келтіре алады, іс әрекеттерді осы екі жүйе бойынша жүйелей алады.

3 слайд

Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелері вегетативті жүйке жүйесінің бөлімдері екендігін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелерінің айырмашылығы мен ерекшеліктерін айқындай алады. Кейбір оқушылар: Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелеріне мысал келтіре алады, іс әрекеттерді осы екі жүйе бойынша жүйелей алады.

“ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Т.Ж “ Маршруттық карта” тәсілі Нұсқаулықпен таныс! Тапсырмаларды мұқият қарап, аялдамалар бойынш

#4 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Т.Ж “ Маршруттық карта” тәсілі Нұсқаулықпен таныс! Тапсырмаларды мұқият қарап, аялдамалар бойынша орында; «Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі» тақырыбын алдымен оқып шық; Топ мүшелерінен ақыл кеңес сұра; Қосымша материалды қолдан (оқулық, кітапша т.б) Тапсырманы орындауға берілген уақытты бақыла; Тапсырманың балы;

4 слайд

“ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Т.Ж “ Маршруттық карта” тәсілі Нұсқаулықпен таныс! Тапсырмаларды мұқият қарап, аялдамалар бойынша орында; «Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі» тақырыбын алдымен оқып шық; Топ мүшелерінен ақыл кеңес сұра; Қосымша материалды қолдан (оқулық, кітапша т.б) Тапсырманы орындауға берілген уақытты бақыла; Тапсырманың балы;

Тапсырмалар: 1-аялдама. (2 мин) Төменде берілген негізгі ұғымдармен танысып, анықтама бер Вегетативтік жүйке жүйесінің бөлімдер

#5 слайд
Тапсырмалар: 1-аялдама. (2 мин) Төменде берілген негізгі ұғымдармен танысып, анықтама бер Вегетативтік жүйке жүйесінің бөлімдері- Сомалық Ж.Ж- Вегетативтік Ж.Ж- Симпатикалық Ж.Ж- Парасимпатикалық Ж.Ж- 2-аялдама. (3 мин) Вегетативті жүйке жүйесі бөлімдерінің ағзаға әсерін сипаттаңыз Мүше немесе жүйе Парасимпатикалық Симпатикалық Мидың тамыры Көз қарашығы Шеткі артерия тамырлары Жүректің жиырылуы Тердің бөлінуі Асқазан Бүйрек үсті безі Қуық

5 слайд

Тапсырмалар: 1-аялдама. (2 мин) Төменде берілген негізгі ұғымдармен танысып, анықтама бер Вегетативтік жүйке жүйесінің бөлімдері- Сомалық Ж.Ж- Вегетативтік Ж.Ж- Симпатикалық Ж.Ж- Парасимпатикалық Ж.Ж- 2-аялдама. (3 мин) Вегетативті жүйке жүйесі бөлімдерінің ағзаға әсерін сипаттаңыз Мүше немесе жүйе Парасимпатикалық Симпатикалық Мидың тамыры Көз қарашығы Шеткі артерия тамырлары Жүректің жиырылуы Тердің бөлінуі Асқазан Бүйрек үсті безі Қуық

3-аялдама. (2 мин) Кестенің сол жак бағанында келітірілген орталык жүйке жүйесінің әрбір бөліміне тән қызметті табыңыз. 1. Жұл

#6 слайд
3-аялдама. (2 мин) Кестенің сол жак бағанында келітірілген орталык жүйке жүйесінің әрбір бөліміне тән қызметті табыңыз. 1. Жұлын 2. Сопақшы ми 3. Мишық 4. Ортаңғы ми 5. Аралық ми 6. Үлкен ми сыңарлары қыртысы А. Жоғары жүйке әрекеті В. Дене қимылын үйлестіру, бұлшық ет тонусы С. Тыныс алу, ас қорыту, жүрек қан тамырлары жүйелерінің орталықтары; Д. Бағдарлау рефлекстері, бұлшық ет тонусын реттеуге қатысу; Е. Зат алмасу дене температурасын реттеу, нейрогуморальдық реттеуге қатысу; Ғ. Қимыл- қозғалыс және вегетативті шартсыз рефлекстерді жүзеге асыру. 4-аялдама. (1мин) Берілген терминдердің үш тілде аудармасын жаса. Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Жүйке жүйесі Сомалық Вегетативтік Симпатикалық Парасимпатикалық

6 слайд

3-аялдама. (2 мин) Кестенің сол жак бағанында келітірілген орталык жүйке жүйесінің әрбір бөліміне тән қызметті табыңыз. 1. Жұлын 2. Сопақшы ми 3. Мишық 4. Ортаңғы ми 5. Аралық ми 6. Үлкен ми сыңарлары қыртысы А. Жоғары жүйке әрекеті В. Дене қимылын үйлестіру, бұлшық ет тонусы С. Тыныс алу, ас қорыту, жүрек қан тамырлары жүйелерінің орталықтары; Д. Бағдарлау рефлекстері, бұлшық ет тонусын реттеуге қатысу; Е. Зат алмасу дене температурасын реттеу, нейрогуморальдық реттеуге қатысу; Ғ. Қимыл- қозғалыс және вегетативті шартсыз рефлекстерді жүзеге асыру. 4-аялдама. (1мин) Берілген терминдердің үш тілде аудармасын жаса. Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Жүйке жүйесі Сомалық Вегетативтік Симпатикалық Парасимпатикалық

5-аялдама . (2 мин) Өз топтарыңды бағала Бағалау критерийі Тапсырма№ Толық балы Білім алушы Тақырып бойынша негізгі ұғымдарды бі

#7 слайд
5-аялдама . (2 мин) Өз топтарыңды бағала Бағалау критерийі Тапсырма№ Толық балы Білім алушы Тақырып бойынша негізгі ұғымдарды біледі 1 5 Вегетативті жүйке жүйесі бөлімдерінің ағзаға әсерін сипаттайды 2 8 Жүйке жүйесінің әрбір бөліміне тән қызметті сәйкестендіреді 3 6 Негізгі терминдерді үш тілде аударады 4 6 Барлығы 4 25 Уақыты -10 мин 22-25- «Өте жақсы» 16-21-«Жарайсың» 9-15- «Жақсы» 0-8- жұмыстану керек

7 слайд

5-аялдама . (2 мин) Өз топтарыңды бағала Бағалау критерийі Тапсырма№ Толық балы Білім алушы Тақырып бойынша негізгі ұғымдарды біледі 1 5 Вегетативті жүйке жүйесі бөлімдерінің ағзаға әсерін сипаттайды 2 8 Жүйке жүйесінің әрбір бөліміне тән қызметті сәйкестендіреді 3 6 Негізгі терминдерді үш тілде аударады 4 6 Барлығы 4 25 Уақыты -10 мин 22-25- «Өте жақсы» 16-21-«Жарайсың» 9-15- «Жақсы» 0-8- жұмыстану керек

Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын? Барлық жаңасын және қызықтысын жа

#8 слайд
Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңызҚызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Маған не ұнайды? Оң тармақтарын жазыңыз . Ақ қалпақ - Фактілер Менде қандай ақпарат бар? Маған қандай ақпарат алу қажет? Білетіңізді ғана жазыңыз . Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз? Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз . Көк қалпақ - шолу Мен не аштым? Тағы не ашылған жоқ? Мен оны қалай аша аламын? Мен барлық қалпақты кие алдым ба? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз “ Басбармақ” тәсілі арқылы абағалау

8 слайд

Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңызҚызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Маған не ұнайды? Оң тармақтарын жазыңыз . Ақ қалпақ - Фактілер Менде қандай ақпарат бар? Маған қандай ақпарат алу қажет? Білетіңізді ғана жазыңыз . Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз? Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз . Көк қалпақ - шолу Мен не аштым? Тағы не ашылған жоқ? Мен оны қалай аша аламын? Мен барлық қалпақты кие алдым ба? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз “ Басбармақ” тәсілі арқылы абағалау

«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау. Бүгінгі сабақ бойынша өзіңді бағалау ағашының қай жерінде тұрмын деп ойлайсың? (қо

#9 слайд
«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау. Бүгінгі сабақ бойынша өзіңді бағалау ағашының қай жерінде тұрмын деп ойлайсың? (қорша) Неге?

9 слайд

«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау. Бүгінгі сабақ бойынша өзіңді бағалау ағашының қай жерінде тұрмын деп ойлайсың? (қорша) Неге?

Үй тапсырмасы § 43 Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі Жүйке жүйесі бөлімі бойынша терминдерді үш тілде аудару. Ішкі мү

#10 слайд
Үй тапсырмасы § 43 Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі Жүйке жүйесі бөлімі бойынша терминдерді үш тілде аудару. Ішкі мүшелердің жүйке жүйесінің қатысында туатын аурулар туралы қосымша дайындалу.

10 слайд

Үй тапсырмасы § 43 Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі Жүйке жүйесі бөлімі бойынша терминдерді үш тілде аудару. Ішкі мүшелердің жүйке жүйесінің қатысында туатын аурулар туралы қосымша дайындалу.

Файл форматы:
ppt
06.03.2019
4842
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі