Материалдар / Презентация. Жаңартылған бағдарлама бойынша.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация. Жаңартылған бағдарлама бойынша.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жаңартылған бағдарлама бойынша оқуда жүрген мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2019
289
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 66 Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебінің мұғалімі:Буранбаева Жулдыз Серикбайқызы ПӘН:жаратылыстану Ұзақ мерзімдегі бө

1 слайд
№ 66 Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебінің мұғалімі:Буранбаева Жулдыз Серикбайқызы ПӘН:жаратылыстану Ұзақ мерзімдегі бөлім: Табиғат физикасы Сабақтың тақырыбы Электр Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: жасанды жарық ұғымын түсінеді. Көпшілігі: Жасанды жарықтың қажеттілігін айта алады. Кейбір оқушылар:Электр көздерін анықтап, олар туралы мәлімет бере ал ады. Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты: 1.5.5.1 адамның күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру Бағалау критерилері Адамдардың күнделікті өміріндегі электр қуатының қолданысын сипаттайды. Электр қуатының маңызы туралы әңгімелейді.

* Белсенді оқыту

2 слайд
* Белсенді оқыту тәсілі «Кім тапқыр» әдісі Мақсаты Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады Дескриптор: - электр қуатымен жұмыс істейтін заттарды анықтайды; - электр қуатымен жұмыс істейтін құралдың қызметін сипаттайды.

Саралау тәсілі «Зертте зерделе» әдісі арқылы денгейлік тапсырма жүргізіледі. Мақсаты: Зерттеудің үдерістерін ескере отырып ре

3 слайд
Саралау тәсілі «Зертте зерделе» әдісі арқылы денгейлік тапсырма жүргізіледі. Мақсаты: Зерттеудің үдерістерін ескере отырып рефлексия жасауды дамыту. Барлық оқушы: суреттегі электр құралдарын ажырата алады. Көптеген оқушы : батареямен жұмыс құрылғыларды ажыратады. Кейбір оқушы: электр қажеттілігін, электр қуатын пайдаланудың мүмкіндіктерін жеткізе аладыДескриптор : Электр құралдарын ажыратады. - электр қуатының қолданысына өздігінен мысалдар келтіреді ;

Белсенді оқыту тәсілі: «Ойлан-жұптас-бөліс». Мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктері

4 слайд
Белсенді оқыту тәсілі: «Ойлан-жұптас-бөліс». Мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтары н арттырады. Дескриптор: - күнделікті тұрмыстағы электр қуатының қолданысы туралы әңгімелейді; - электр қуатының қолданысына өздігінен мысалдар келтіреді;

Рефлексия Не үйрендім? Әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім. Бағалау критерилер мен дескрипторды ажырата аламын. Оқу ма

5 слайд
Рефлексия Не үйрендім? Әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім. Бағалау критерилер мен дескрипторды ажырата аламын. Оқу мақсаттын дұрыс таңдауды үйрендім.Неден қиналдым? Әдіс- тәсілдерді қолдану кезінде қиналдым. Бағалау критерилер мен дескрипторды ажырата алмайтынмын. Оқу мақсаттын ажыратуда қиналдым. Болашаққа жоспарым. Келешекте әрбір білім беру саласындағы пәндерді негізге ала отырып, түсінігімді қалыптастыруды жоспарлаймын