Материалдар / Презентация. Жаңартылған бағдарлама бойынша қорғау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация. Жаңартылған бағдарлама бойынша қорғау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жаңартылған бағдарлама бойынша оқуда жүрген мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2019
1034
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Қазығұрт»№66 жалпы орта мектебінің мұғалімі:Буранбаева Жулдыз СерикбаевнаПәні: Сауат ашу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дені

1 слайд
«Қазығұрт»№66 жалпы орта мектебінің мұғалімі:Буранбаева Жулдыз СерикбаевнаПәні: Сауат ашу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дені саудың – жаны сау! Сабақ тақырыбы: Заттың санын білдіретін сөздер. Оқу мақсаты 1.1.4.1* мәтіннің мазмұнын тақырыбы/иллюс трация бойынша болжау 1.2.5.1* мәтін/ иллюстрация бойынша (мұғалім көмегімен) сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру 1.3.10.1 заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу Сабақ мақсаттары Сабақ мақсаттары Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Мәтінің мазмұнын тақырыбын ажырата алады. Көпшілігі: Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере алады. Кейбір оқушылар: Мәтіннің мазмұнын тақырыбы/иллюстрация бойынша болжайды. Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерге сөйлем құрайды. Бағалау критерилері  Мәтінге ат қоя алады  Заттың атауын, санын ажырата біледі  Мәтіннің тақырыбына қарай болжам жасайды және толықтырады.

1-тапсырма "Белсенді оқыту" тәсілі. «Сұраққа жетіп ал» жұптық жұмыс Мақсаты : Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын

2 слайд
1-тапсырма "Белсенді оқыту" тәсілі. «Сұраққа жетіп ал» жұптық жұмыс Мақсаты : Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту. Нәтижесі : Оқушылардың сұрақ жауап арқылы жазылым, айтылым дағдалары қалыптасады . Мәтінді түсініп оқы. Оқылым Жұпта талқылаңыз және түсіндіріңіз. • Мәтін не туралы • Мәтінге ат қой. • Өзің теннис ойнауды ұнатасың ба • Бұл ойынның пайдасы неде деп ойлайсың • Мәтіндегі жазылуы қиын сөздерден сөздік құрастыр Дескриптор: -сурет бойынша сөйлемдер құрастырады -мәтінге ат қоя алады -сынын, санын ажырата біледі 2-тапсырма. «Болжау» әдісі Жеке жұмыс. Жазылым. Мәтінмен жұмыс Мәтінді көшіріп жаз. Заттың санын білдіретін сөздерді тап. Оларға сұрақ қой. Бақтияр Артаев он бір жасынан бастап бокспен шұғылданады. Ол- олимпиада жеңімпазы. «Болжау» әдісі арқылы оқушыларға нұсқау беру не істеу керектігін айтып, тапсырманы орындату.Дескриптор: -мұғалімнін нұсқауымен жұмыс жасай алады -заттың санын айта алады -мәтінді көшіре алады. -сөйлемдерге сұрақ қоя отырып ажырата біледі

3 тапсырма. “ Саралап оқыту” тәсілінің «Диалог және қолдау көрсету» әдісі бойынша оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар

3 слайд
3 тапсырма. “ Саралап оқыту” тәсілінің «Диалог және қолдау көрсету» әдісі бойынша оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар Суреттерге мұқият қараңыз. Заттың атауына санын қосып айтыңыз. Төмендегі кестені толтырыңыз.   Қанша? Не? бір ... ... Қонжық ... Қуыршақ алты ... ... Машина ... Көжек ..... Дескриптор: • заттардың атауын санымен байланыстырып айтады; • заттың аты мен санын білдіретін сөздерді жазады. заттың аты мен іс қимылын ажыратады Рефлексия Оқушылар « Еркін микрофон » әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айту. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бір басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын береді .

Ықшамсабақ Ықшамсабағымда ұзақ мерзімді оқу жоспарына сүйене отырып оқу мақсатым, таңдап алынатын оқу мақсатына күрделенген с

4 слайд
Ықшамсабақ Ықшамсабағымда ұзақ мерзімді оқу жоспарына сүйене отырып оқу мақсатым, таңдап алынатын оқу мақсатына күрделенген сайын күрделенетіндігін спиральды түрде жүргізілетінін сабақ барысында түсіндім. Тренер мен әріптестерімнің кері байланыстыры бөлім мен бөлімшелерді, сабақ мақсаты мен оқу мақсатын дұрыс түсінбеуімде болған. Қазіргі қысқа мерзімді жоспарыма сүйене отырып, кемшілігімді осы сабағымда жойдым. Болашақта мен осы курс барысында танысқан әдіс- тәсілдерімді қолданмын. Көңіл қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!