Материалдар / Презентация "Жаңартылған білім мазмұны"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Жаңартылған білім мазмұны"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасаған презертациям мектептегі жаңартылған білім бойынша сабақ беріп отырған жас мамандарға өте керек матеиал деп ойлаймын. Рахмет сіздерге.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
865
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің жаңа үлгілік қағидалары» тақырыбы

1 слайд
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің жаңа үлгілік қағидалары» тақырыбындағы оқыту семинары

1 слайд

«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің жаңа үлгілік қағидалары» тақырыбындағы оқыту семинары

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы “Білім ал

2 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы “Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы” №125 бұйрығына өзгеріс енгізу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы №265 бұйрығы “ Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары”

2 слайд

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы “Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы” №125 бұйрығына өзгеріс енгізу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы №265 бұйрығы “ Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары”

3ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ

3 слайд
3ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ

3 слайд

3ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 3-тарау. Жаңартылған орта білім мазмұны бойынша білім алушылардың үлгеріміне ағымдық ба

4 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 3-тарау. Жаңартылған орта білім мазмұны бойынша білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау жүргізудің тәртібі 15. «Өзін - өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру» пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді. Тоқсанның («Дене шынықтыру»), жартыжылдықтың («Өзін - өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка») және оқу жылының соңында аталған пәндерден «есептелінді»/«есептелінген жоқ» деген белгі жазылады. 17. Формативті және жиынтық бағалау тапсырмаларын педагог өзі дайындайды.

4 слайд

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 3-тарау. Жаңартылған орта білім мазмұны бойынша білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау жүргізудің тәртібі 15. «Өзін - өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру» пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді. Тоқсанның («Дене шынықтыру»), жартыжылдықтың («Өзін - өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка») және оқу жылының соңында аталған пәндерден «есептелінді»/«есептелінген жоқ» деген белгі жазылады. 17. Формативті және жиынтық бағалау тапсырмаларын педагог өзі дайындайды.

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 18. Тілдік пәндерден жиынтық бағалау сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша жүргізіледі (

5 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 18. Тілдік пәндерден жиынтық бағалау сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша жүргізіледі (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым). Тыңдалым (тыңдау) және айтылым дағдыларын бағалау жиынтық бағалауды өткізу жоспарланған аптаның ішінде сабақтың барысында жүргізіледі. 19. Білім алушылардың тоқсандағы оқу жетістіктерінің нәтижелері бойынша жазбаша түрде өткізілетін жиынтық бағалауда объективтілік және ашықтықты қамтамасыз ету үшін модерация жүргізіледі. Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың өзгертуге жататын жиынтық жұмыстарының тоқсандық балы қайта тексеріледі. Модерация қорытындысы бойынша қойылатын жиынтық жұмыс балы жоғарылатып, сол сияқты төмендетіліп те қойылады .

5 слайд

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 18. Тілдік пәндерден жиынтық бағалау сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша жүргізіледі (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым). Тыңдалым (тыңдау) және айтылым дағдыларын бағалау жиынтық бағалауды өткізу жоспарланған аптаның ішінде сабақтың барысында жүргізіледі. 19. Білім алушылардың тоқсандағы оқу жетістіктерінің нәтижелері бойынша жазбаша түрде өткізілетін жиынтық бағалауда объективтілік және ашықтықты қамтамасыз ету үшін модерация жүргізіледі. Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың өзгертуге жататын жиынтық жұмыстарының тоқсандық балы қайта тексеріледі. Модерация қорытындысы бойынша қойылатын жиынтық жұмыс балы жоғарылатып, сол сияқты төмендетіліп те қойылады .

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 20. Білім алушы белгілі себептермен екі аптаға дейін болмаған жағдайда (ауырып қалуына

6 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 20. Білім алушы белгілі себептермен екі аптаға дейін болмаған жағдайда (ауырып қалуына байланысты, жақын туыстарының қайтыс болуы, конференцияға, олимпиадалар мен ғылыми жобаларға (ғылыми жарыстарға) қатысу), білім алушы орта білім беру ұйымына қайтып оралғаннан кейінгі екі аптаның ішінде мектеп жасаған жеке кестеге сәйкес жиынтық бағалауды тапсырады. 21. Бөлім (ортақ тақырып) және тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы болмаған жағдайда білім алушы уақытша аттестаттаудан өтпеген болып есептеледі. 2 3 . Балл түріндегі білім алушылардың жиынтық бағалау нәтижелері осы Қағидаларға 1- қосымшаға сәйкес балдарды бағаға ауыстыру шәкілі бойынша тоқсандық және жылдық бағаларға ауыстырылады.

6 слайд

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 20. Білім алушы белгілі себептермен екі аптаға дейін болмаған жағдайда (ауырып қалуына байланысты, жақын туыстарының қайтыс болуы, конференцияға, олимпиадалар мен ғылыми жобаларға (ғылыми жарыстарға) қатысу), білім алушы орта білім беру ұйымына қайтып оралғаннан кейінгі екі аптаның ішінде мектеп жасаған жеке кестеге сәйкес жиынтық бағалауды тапсырады. 21. Бөлім (ортақ тақырып) және тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы болмаған жағдайда білім алушы уақытша аттестаттаудан өтпеген болып есептеледі. 2 3 . Балл түріндегі білім алушылардың жиынтық бағалау нәтижелері осы Қағидаларға 1- қосымшаға сәйкес балдарды бағаға ауыстыру шәкілі бойынша тоқсандық және жылдық бағаларға ауыстырылады.

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 24. Формативті және жиынтық бағалау қорытындысы бойынша ақпарат білім алушыларға және

7 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 24. Формативті және жиынтық бағалау қорытындысы бойынша ақпарат білім алушыларға және ата - аналарға немесе баланың заңды өкілдеріне қағаз түрінде немесе электронды нұсқада беріледі. Формативті бағалау нәтижелері тоқсандық және оқу жылының бағасын қою кезеңінде есепке алынбайды. 25. Тоқсандық баға бөлім (ортақ тақырып) және тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысының негізінде 50%-да 50% пайыздық арақатынаста қойылады.

7 слайд

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ 24. Формативті және жиынтық бағалау қорытындысы бойынша ақпарат білім алушыларға және ата - аналарға немесе баланың заңды өкілдеріне қағаз түрінде немесе электронды нұсқада беріледі. Формативті бағалау нәтижелері тоқсандық және оқу жылының бағасын қою кезеңінде есепке алынбайды. 25. Тоқсандық баға бөлім (ортақ тақырып) және тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысының негізінде 50%-да 50% пайыздық арақатынаста қойылады.

Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі1 сыныптағы балдардың пайыздық мазмұны (%) 2-11 (12) сыныпта

8 слайд
Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі1 сыныптағы балдардың пайыздық мазмұны (%) 2-11 (12) сыныптардағы балдардың пайыздық мазмұны (%) Баға 0-20 0-39 қанағаттанарлықсыз – «2» 21-50 40-64 қанағаттанарлық – «3» 51-80 65-84 жақсы – «4» 81-100 85-100 өте жақсы – «5»

8 слайд

Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі1 сыныптағы балдардың пайыздық мазмұны (%) 2-11 (12) сыныптардағы балдардың пайыздық мазмұны (%) Баға 0-20 0-39 қанағаттанарлықсыз – «2» 21-50 40-64 қанағаттанарлық – «3» 51-80 65-84 жақсы – «4» 81-100 85-100 өте жақсы – «5»

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ет

9 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ ерекшеліктері: • қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды; • ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді; • оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі.

9 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ ерекшеліктері: • қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды; • ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді; • оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі.

10 БІЛІМ АЛУШЫ ЖҰМЫСЫНА КЕРІ БАЙЛАНЫС ҮЛГІСІ 1. 2. 3. 4.

10 слайд
10 БІЛІМ АЛУШЫ ЖҰМЫСЫНА КЕРІ БАЙЛАНЫС ҮЛГІСІ 1. 2. 3. 4.

10 слайд

10 БІЛІМ АЛУШЫ ЖҰМЫСЫНА КЕРІ БАЙЛАНЫС ҮЛГІСІ 1. 2. 3. 4.

граф икал ы қ ж азбаш аауызша Ж арайсы ң! Тапсы рм аны дұры с оры ндады ң. КЕРІ БАЙЛАНЫС БЕРУ ҮЛГІЛЕРІ 11

11 слайд
граф икал ы қ ж азбаш аауызша Ж арайсы ң! Тапсы рм аны дұры с оры ндады ң. КЕРІ БАЙЛАНЫС БЕРУ ҮЛГІЛЕРІ 11

11 слайд

граф икал ы қ ж азбаш аауызша Ж арайсы ң! Тапсы рм аны дұры с оры ндады ң. КЕРІ БАЙЛАНЫС БЕРУ ҮЛГІЛЕРІ 11

БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ • БЖБ саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады • БЖБ өткізу ұзақтығы 15-20 минуттан артық болмаға

12 слайд
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ • БЖБ саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады • БЖБ өткізу ұзақтығы 15-20 минуттан артық болмағаны ұсынылады. 15-20 минуттық шектеу – шартты болып келеді, бұл – сабақтың бір бөлігін қамтитын, шағын тапсырмалардан тұратын бағалау жұмыстарын қолдану қажет екендігін көрсетеді. • БЖБ-ды қандай түрде (бақылау, практикалық, шығармашылық жұмыс, проект, ауызша сұрау, эссе және т.б.) және қай сабақта өткізетінін мұғалім өз бетінше анықтайды • БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде тек өтілген материалдарды ғана қамту керек • БЖБ үшін тапсырмалар мен дескрипторларды мұғалім өз бетінше құрастырады (әдістемелік нұсқаулықта берілген тапсырмаларды қолдануға рұқсат етіледі) • БЖБ-да максималды балды дескрипторларды ескере отырып, мұғалімнің өзі анықтайды • БЖБ өткізу тоқсан аяқталғанға дейін кемінде 1 апта бұрын жоспарланады • Мұғалімге кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) БЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата- ананы ақпараттандыру қажет

12 слайд

БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ • БЖБ саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады • БЖБ өткізу ұзақтығы 15-20 минуттан артық болмағаны ұсынылады. 15-20 минуттық шектеу – шартты болып келеді, бұл – сабақтың бір бөлігін қамтитын, шағын тапсырмалардан тұратын бағалау жұмыстарын қолдану қажет екендігін көрсетеді. • БЖБ-ды қандай түрде (бақылау, практикалық, шығармашылық жұмыс, проект, ауызша сұрау, эссе және т.б.) және қай сабақта өткізетінін мұғалім өз бетінше анықтайды • БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде тек өтілген материалдарды ғана қамту керек • БЖБ үшін тапсырмалар мен дескрипторларды мұғалім өз бетінше құрастырады (әдістемелік нұсқаулықта берілген тапсырмаларды қолдануға рұқсат етіледі) • БЖБ-да максималды балды дескрипторларды ескере отырып, мұғалімнің өзі анықтайды • БЖБ өткізу тоқсан аяқталғанға дейін кемінде 1 апта бұрын жоспарланады • Мұғалімге кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) БЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата- ананы ақпараттандыру қажет

ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ • Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сын

13 слайд
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ • Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі Тест спецификациясы негізінде жүзеге асырылады • Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау жұмысы және т.б.) • Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, тоқсан басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі. • Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі • Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды • Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады .

13 слайд

ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ • Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі Тест спецификациясы негізінде жүзеге асырылады • Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау жұмысы және т.б.) • Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, тоқсан басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі. • Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі • Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды • Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады .

ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ Бағалаудың аталған рәсімдерін ұйымдастыру, жоспарлау кезінде жиынтық бағалауға арналған әдістем

14 слайд
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ Бағалаудың аталған рәсімдерін ұйымдастыру, жоспарлау кезінде жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныста берілген тапсырмалар үлгілері бар тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы қолданылады . Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы мазмұнын, құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады:  тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты;  пән бойынша күтілетін нәтижелер;  пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты;  ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандарға бөлу;  тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі;  тоқсандық жиынтық бағалауға шолу;  тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы;  тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері;  тапсырмалардың балл қою кестелері. Әр мектептің ұсынылған үлгілерді қолдануына немесе өз бетінше тапсырмалар құрастыруына мүмкіндігі бар. Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру спецификацияға сәйкес бір параллельдегі барлық сыныптарда бірыңғай талаптар негізінде жүзеге асырылады.

14 слайд

ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ Бағалаудың аталған рәсімдерін ұйымдастыру, жоспарлау кезінде жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныста берілген тапсырмалар үлгілері бар тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы қолданылады . Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы мазмұнын, құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады:  тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты;  пән бойынша күтілетін нәтижелер;  пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты;  ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандарға бөлу;  тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі;  тоқсандық жиынтық бағалауға шолу;  тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы;  тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері;  тапсырмалардың балл қою кестелері. Әр мектептің ұсынылған үлгілерді қолдануына немесе өз бетінше тапсырмалар құрастыруына мүмкіндігі бар. Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру спецификацияға сәйкес бір параллельдегі барлық сыныптарда бірыңғай талаптар негізінде жүзеге асырылады.

15ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОҚСАНДЫҚ БАҒАСЫН ЕСЕПТЕУ ҮЛГІСІ Балды бағаға айналдыру шәкілі (бастауыш сыныптар үшін) "1" 0-20% "2" 21%-40% "

15 слайд
15ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОҚСАНДЫҚ БАҒАСЫН ЕСЕПТЕУ ҮЛГІСІ Балды бағаға айналдыру шәкілі (бастауыш сыныптар үшін) "1" 0-20% "2" 21%-40% "3" 41%-60% "4" 61%-80% "5" 81%-100%1-бөлім /о.т. бойынша ЖБ 2-бөлім /о.т. бойынша ЖБ 3-бөлім /о.т. бойынша ЖБ Тоқсандық ЖБ Балл Макс. балл Балл Макс. балл Балл Макс. балл Балл Макс. балл 7 10 8 10 4 12 15 20 15% 15% 20% 50% 2,1 3 2,4 3 1,3 4 7,5 10 2,1+2,4+1,3+7,5 = 13,3 из 20 13,3 ~ 66,5 % О ушыны қ ң то санды ба асы қ қ ғ «4» Бөлім/ор- тақ тақырып бойынша ЖБ Бөлім/ор- тақ тақырып бойынша ЖБ Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ 15% 15% 20% 50% То санды қ қ ЖБ 50% То сан- қ ды ба а қ ғ 100 % *Балдар мен ба аларды есебі автоматты т рде электронды журналда ж зеге асырылады ғ ң ү қ ү

15 слайд

15ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОҚСАНДЫҚ БАҒАСЫН ЕСЕПТЕУ ҮЛГІСІ Балды бағаға айналдыру шәкілі (бастауыш сыныптар үшін) "1" 0-20% "2" 21%-40% "3" 41%-60% "4" 61%-80% "5" 81%-100%1-бөлім /о.т. бойынша ЖБ 2-бөлім /о.т. бойынша ЖБ 3-бөлім /о.т. бойынша ЖБ Тоқсандық ЖБ Балл Макс. балл Балл Макс. балл Балл Макс. балл Балл Макс. балл 7 10 8 10 4 12 15 20 15% 15% 20% 50% 2,1 3 2,4 3 1,3 4 7,5 10 2,1+2,4+1,3+7,5 = 13,3 из 20 13,3 ~ 66,5 % О ушыны қ ң то санды ба асы қ қ ғ «4» Бөлім/ор- тақ тақырып бойынша ЖБ Бөлім/ор- тақ тақырып бойынша ЖБ Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ 15% 15% 20% 50% То санды қ қ ЖБ 50% То сан- қ ды ба а қ ғ 100 % *Балдар мен ба аларды есебі автоматты т рде электронды журналда ж зеге асырылады ғ ң ү қ ү

16О ушыларды 1-4 то сандарда ы н тижесіқ ң қ ғ ә Оқушының жылдық бағасы Төрт тоқсан бойынша балл қосындысы 13,3 + 16 + 24 +

16 слайд
16О ушыларды 1-4 то сандарда ы н тижесіқ ң қ ғ ә Оқушының жылдық бағасы Төрт тоқсан бойынша балл қосындысы 13,3 + 16 + 24 + 15 = 68,3 (90) 4-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 15 201-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 13,3 20 2-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 16 20 3-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 24 30 68,3 ~ 75,9 % Барлық балдар Оқушы балы Макс. балл 68,3 90 Балды бағаға айналдыру шәкілі "1" 0-20% "2" 21%-40% "3" 41%-60% "4" 61%-80% "5" 81%-100% Оқушының жылдық бағасы «4» *Балдар мен ба аларды есебі автоматты т рде электронды журналда ж зеге ғ ң ү қ ү асырылады ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЫЛДЫҚ БАҒАСЫН ЕСЕПТЕУ ҮЛГІСІ

16 слайд

16О ушыларды 1-4 то сандарда ы н тижесіқ ң қ ғ ә Оқушының жылдық бағасы Төрт тоқсан бойынша балл қосындысы 13,3 + 16 + 24 + 15 = 68,3 (90) 4-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 15 201-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 13,3 20 2-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 16 20 3-тоқсан Оқушы балы Макс. балл 24 30 68,3 ~ 75,9 % Барлық балдар Оқушы балы Макс. балл 68,3 90 Балды бағаға айналдыру шәкілі "1" 0-20% "2" 21%-40% "3" 41%-60% "4" 61%-80% "5" 81%-100% Оқушының жылдық бағасы «4» *Балдар мен ба аларды есебі автоматты т рде электронды журналда ж зеге ғ ң ү қ ү асырылады ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЫЛДЫҚ БАҒАСЫН ЕСЕПТЕУ ҮЛГІСІ

17ЭЛЕКТРОНДЫҚ ЖУРНАЛДА НӘТИЖЕЛЕРДІ ТІРКЕУ

17 слайд
17ЭЛЕКТРОНДЫҚ ЖУРНАЛДА НӘТИЖЕЛЕРДІ ТІРКЕУ

17 слайд

17ЭЛЕКТРОНДЫҚ ЖУРНАЛДА НӘТИЖЕЛЕРДІ ТІРКЕУ

18СЫНЫП ЖУРНАЛЫНДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕР • Мектепте электрондық журнал қосылмаған жағдайда уақытша excel -формадағы үлгіні ( smk.edu.k

18 слайд
18СЫНЫП ЖУРНАЛЫНДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕР • Мектепте электрондық журнал қосылмаған жағдайда уақытша excel -формадағы үлгіні ( smk.edu.kz сайтынан жүктеп алу қажет ) және жаңартылған бағдарлама бойынша дайындалған қағаз журналды толтырады

18 слайд

18СЫНЫП ЖУРНАЛЫНДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕР • Мектепте электрондық журнал қосылмаған жағдайда уақытша excel -формадағы үлгіні ( smk.edu.kz сайтынан жүктеп алу қажет ) және жаңартылған бағдарлама бойынша дайындалған қағаз журналды толтырады

ЖУРНАЛДЫ ТОЛТЫРУ ТАЛАПТАРЫ Журналдың әр бетінде мерзім мен тақырыпқа тек 20 графадан бөлінген, сондықтан осыған байл

19 слайд
ЖУРНАЛДЫ ТОЛТЫРУ ТАЛАПТАРЫ Журналдың әр бетінде мерзім мен тақырыпқа тек 20 графадан бөлінген, сондықтан осыған байланысты келесі шешім қабылданды : 1. Сабақ мерзімі мен тақырыбы жол қалдырылмай қатарынан жазылады (қаржы бақылауының талабы), мысалы, 34 сағат 1,5 бетке, 68 сағат 3,5 бетке жазылады (БЖБ және ТЖБ арналған беттерді қоспағанда). 2. БЖБ және ТБЖ бағалары бірінші беттен басталады – І тоқсан, 2-бетте – 2 тоқсан, 3-бетте – ІІІ тоқсан, 4-бетте – І V тоқсан, жылдық баға 5-бетте жазылады. 3. Бағаланбайтын немесе жартыжылдықта бағаланатын пәндерден (мысалы, “өзін-өзі тану” пәніне 3 бет қалдыруға болады) беттер санын азайтуға болады. 7-сыныптарда музыка және көркем еңбектен де бет санын 3-ке азайтуға болады (“өзін-өзі тану” пәніне секілді). 4. Журналдың екі беті бір-біріне байланысты емес, жазулар дербес жүргізіледі, кейбір беттер толтырылмауы мүмкін.

19 слайд

ЖУРНАЛДЫ ТОЛТЫРУ ТАЛАПТАРЫ Журналдың әр бетінде мерзім мен тақырыпқа тек 20 графадан бөлінген, сондықтан осыған байланысты келесі шешім қабылданды : 1. Сабақ мерзімі мен тақырыбы жол қалдырылмай қатарынан жазылады (қаржы бақылауының талабы), мысалы, 34 сағат 1,5 бетке, 68 сағат 3,5 бетке жазылады (БЖБ және ТЖБ арналған беттерді қоспағанда). 2. БЖБ және ТБЖ бағалары бірінші беттен басталады – І тоқсан, 2-бетте – 2 тоқсан, 3-бетте – ІІІ тоқсан, 4-бетте – І V тоқсан, жылдық баға 5-бетте жазылады. 3. Бағаланбайтын немесе жартыжылдықта бағаланатын пәндерден (мысалы, “өзін-өзі тану” пәніне 3 бет қалдыруға болады) беттер санын азайтуға болады. 7-сыныптарда музыка және көркем еңбектен де бет санын 3-ке азайтуға болады (“өзін-өзі тану” пәніне секілді). 4. Журналдың екі беті бір-біріне байланысты емес, жазулар дербес жүргізіледі, кейбір беттер толтырылмауы мүмкін.

БАҒАЛАУ БОЙЫНША НЕГІЗГІ ҚҰЖАТТАР ТІЗІМІ 1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы

20 слайд
БАҒАЛАУ БОЙЫНША НЕГІЗГІ ҚҰЖАТТАР ТІЗІМІ 1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы №265 бұйрығы “Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары” 2. Қазақстан Республикасы  Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы  № 52 бұйрығымен бекітілген « Білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттары” 3. 2017-2018 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат 4. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық (2016 ж). 5. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық (2016 ж). 6. Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық. 7. Пәндер аясындағы жиынтық бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулықтар (1, 2, 5, 7- сыныптар үшін). 8. Пәндер аясындағы қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (1, 2, 5, 7- сыныптар үшін). 9. Пәндер аясындағы тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациялары (5 және 7-сыныптар үшін) . 10. Критериалды бағалау бойынша бейнематериалдар мен таныстырылымдар.

20 слайд

БАҒАЛАУ БОЙЫНША НЕГІЗГІ ҚҰЖАТТАР ТІЗІМІ 1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы №265 бұйрығы “Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары” 2. Қазақстан Республикасы  Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы  № 52 бұйрығымен бекітілген « Білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттары” 3. 2017-2018 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат 4. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық (2016 ж). 5. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық (2016 ж). 6. Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық. 7. Пәндер аясындағы жиынтық бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулықтар (1, 2, 5, 7- сыныптар үшін). 8. Пәндер аясындағы қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (1, 2, 5, 7- сыныптар үшін). 9. Пәндер аясындағы тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациялары (5 және 7-сыныптар үшін) . 10. Критериалды бағалау бойынша бейнематериалдар мен таныстырылымдар.

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ОҚУШЫ ПОРТФОЛИОСЫ 1. Оқушы портфолиосына жиынтық бағалау жұмыстары жинақталады. ОҚУШЫ КҮ

21 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ОҚУШЫ ПОРТФОЛИОСЫ 1. Оқушы портфолиосына жиынтық бағалау жұмыстары жинақталады. ОҚУШЫ КҮНДЕЛІГІ 1. Күнделікке кері байланыс жазылуы мүмкін (ата- ананы баласының білімі туралы хабардар ету мақсатында).

21 слайд

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ОҚУШЫ ПОРТФОЛИОСЫ 1. Оқушы портфолиосына жиынтық бағалау жұмыстары жинақталады. ОҚУШЫ КҮНДЕЛІГІ 1. Күнделікке кері байланыс жазылуы мүмкін (ата- ананы баласының білімі туралы хабардар ету мақсатында).

22Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсан

22 слайд
22Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс . Әрбір мұғалім үшін модерацияға қатысу тиімді болып келеді. Мүмкіндіктері: • балл қою кестесі ескерілмегендіктен дұрыс жауап қабылданбаған, балл қою кестесінде қате жіберілген, жалпы балл дұрыс есептелмеген,және т.б. жағдайларды анықтау; • әріптестердің бағалауды қалай жүргізгенін көру; • бағалаудағы өз тәжірибесімен бөлісу; • жиынтық бағалаудың дұрыс өтуін, білім алушылардың барлық жауаптарының есептелуін, мұғалімдер арасында бағалаудың айырмашылықтарын талқылау және түсіну; • балл қою кестесіне өзгертулер мен толықтырулардың енгізілуі және білім алушылардың алған балдарын қайта қарау туралы шешімдер қабылдау. МОДЕРАЦИЯ

22 слайд

22Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс . Әрбір мұғалім үшін модерацияға қатысу тиімді болып келеді. Мүмкіндіктері: • балл қою кестесі ескерілмегендіктен дұрыс жауап қабылданбаған, балл қою кестесінде қате жіберілген, жалпы балл дұрыс есептелмеген,және т.б. жағдайларды анықтау; • әріптестердің бағалауды қалай жүргізгенін көру; • бағалаудағы өз тәжірибесімен бөлісу; • жиынтық бағалаудың дұрыс өтуін, білім алушылардың барлық жауаптарының есептелуін, мұғалімдер арасында бағалаудың айырмашылықтарын талқылау және түсіну; • балл қою кестесіне өзгертулер мен толықтырулардың енгізілуі және білім алушылардың алған балдарын қайта қарау туралы шешімдер қабылдау. МОДЕРАЦИЯ

 жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды;  баға қарындашпен қойылады;  жиынтық бағалау жұмыстары

23 слайд
 жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды;  баға қарындашпен қойылады;  жиынтық бағалау жұмыстары іріктелініп алынады (максималды, минималды балдары бар, бағалауда қиындық туғызған жұмыс);  іріктелген жиынтық жұмыс үлгілерінде білім алушылардың жеке мәліметтері шифрленеді .  жұмыс қорытындысын ұжымда талқылайды және балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына көз жеткізеді;  ...

23 слайд

 жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды;  баға қарындашпен қойылады;  жиынтық бағалау жұмыстары іріктелініп алынады (максималды, минималды балдары бар, бағалауда қиындық туғызған жұмыс);  іріктелген жиынтық жұмыс үлгілерінде білім алушылардың жеке мәліметтері шифрленеді .  жұмыс қорытындысын ұжымда талқылайды және балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына көз жеткізеді;  ...