Презентация "Жасөспірімнің өмірлік мақсаттары" 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жас өспірімнің өмірлік
мақсаттары
Ата-аналар жиналысы
1 слайд
Жас өспірімнің өмірлік мақсаттары Ата-аналар жиналысы
2 слайд
Жасөспірімдерді тәрбиелеуде өмірлік
мақсаттары
2 слайд
Жасөспірімдерді тәрбиелеуде өмірлік мақсаттары
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Отбасы мен мектеп
ынтымақтастық
жағдайында еңбек
тәрбиесін жүзеге асыру-
баланың болашақтағы
өмірлік қызметін
айқындауға көмек береді .
4 слайд
Отбасы мен мектеп ынтымақтастық жағдайында еңбек тәрбиесін жүзеге асыру- баланың болашақтағы өмірлік қызметін айқындауға көмек береді .
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Егер сіздер өздеріңнің қасиетті міндеттеріңізді қалай атқаратындарыңызды білгілеріңіз келсе, мына сұрақтарға жауап беріңіз
1 .Журнал,телевизор, радиодан тәрбие тақырыбындағы бағдарламалар
мен мақалаларды бақылап, назарыңызда ұстайсыз ба?
2 .Бала қателік жасады. Балаңыздың тәртібі- сіздің тәрбиеңіздің
нәтижесі екенін ойланып көрдіңіз бе?
3 .Сіз тәрбие сұрақтары туралы жолдасыңызбен бірдей пікірдесіз бе?
4 .Бала сізге көмегін ұсынды.Сіздің жұмысыңыз кешігуі немесе тоқтап
қалуы мүмкін болса да баланың көмегін қабылдайсыз ба?
5 .Тиым салу немесе бұйыру әдісін тек онсыз мүмкін болмаған жағдайда
ғана қолданасыз ба?
6 .Сіз тәрбиеде жүйеліліктің ең басты екенімен келісесіз бе?
7. Балаға қоршаған ортасы өте үлкен әсер етеді дегенмен келісесіз бе?
8 .Баланың жан-жақты жетілуінде спорттың маңызды екенін
мойындайсыз ба?
9. Сіз балаға бір нәрсені бұйырмай, сұраулы кейіпте айта аласыз ба?
10 .Баладан «Уақытым жоқ» деп құтылу сізге жағымсыз ба?
6 слайд
Егер сіздер өздеріңнің қасиетті міндеттеріңізді қалай атқаратындарыңызды білгілеріңіз келсе, мына сұрақтарға жауап беріңіз 1 .Журнал,телевизор, радиодан тәрбие тақырыбындағы бағдарламалар мен мақалаларды бақылап, назарыңызда ұстайсыз ба? 2 .Бала қателік жасады. Балаңыздың тәртібі- сіздің тәрбиеңіздің нәтижесі екенін ойланып көрдіңіз бе? 3 .Сіз тәрбие сұрақтары туралы жолдасыңызбен бірдей пікірдесіз бе? 4 .Бала сізге көмегін ұсынды.Сіздің жұмысыңыз кешігуі немесе тоқтап қалуы мүмкін болса да баланың көмегін қабылдайсыз ба? 5 .Тиым салу немесе бұйыру әдісін тек онсыз мүмкін болмаған жағдайда ғана қолданасыз ба? 6 .Сіз тәрбиеде жүйеліліктің ең басты екенімен келісесіз бе? 7. Балаға қоршаған ортасы өте үлкен әсер етеді дегенмен келісесіз бе? 8 .Баланың жан-жақты жетілуінде спорттың маңызды екенін мойындайсыз ба? 9. Сіз балаға бір нәрсені бұйырмай, сұраулы кейіпте айта аласыз ба? 10 .Баладан «Уақытым жоқ» деп құтылу сізге жағымсыз ба?
7 слайд
Әр дұрыс жауапқа, «иә» - 2 ұпай, «әрқалай»
деген жауапқа - 1 ұпай, теріс
жауапқа , яғни «жоқ» - 0 ұпай. Нәтижесін
есептеңіз:
7 слайд
Әр дұрыс жауапқа, «иә» - 2 ұпай, «әрқалай» деген жауапқа - 1 ұпай, теріс жауапқа , яғни «жоқ» - 0 ұпай. Нәтижесін есептеңіз:
8 слайд
6 ұпайдан кем : сізде нағыз тәрбие туралы анық елестету жоқ. Сізге әлі де басынан бастаудың еш уақытта
кеш болмайтынын айтқымыз келеді. 7 - 14 ұпай :Сіз тәрбие саласында үлкен
қателіктер жібермейсіз, дегенмен де сізге ойланған жөн. 15 ұпайдан
жоғары: Сіз өзіңіздің міндетіңізді толық атқара аласыз. Дегенмен сіз әлі де болса жақсартуды байқап
көрмейсіз бе?
8 слайд
6 ұпайдан кем : сізде нағыз тәрбие туралы анық елестету жоқ. Сізге әлі де басынан бастаудың еш уақытта кеш болмайтынын айтқымыз келеді. 7 - 14 ұпай :Сіз тәрбие саласында үлкен қателіктер жібермейсіз, дегенмен де сізге ойланған жөн. 15 ұпайдан жоғары: Сіз өзіңіздің міндетіңізді толық атқара аласыз. Дегенмен сіз әлі де болса жақсартуды байқап көрмейсіз бе?
9 слайд
Ұлы жол –үйдің табалдырығынан басталады.
(Баланың мақсаттары мен құндылықтары, оның болашақ жетістіктерге
деген құлшынысы туған үйінде қалыптасады )
9 слайд
Ұлы жол –үйдің табалдырығынан басталады. (Баланың мақсаттары мен құндылықтары, оның болашақ жетістіктерге деген құлшынысы туған үйінде қалыптасады )
10 слайд
«ҮШ» НЕГІЗГІ ШАРТ: ДИАЛОГ, СЕНІМ, ТӘРТІП
Диалог – жасөспіріммен оның пікірін, дәм құштарлықтарын,
қызығушылықтарын, ұмтылыстарын ескере отырып қарым –
қатынас жасау.
Сенім
– жасөспірімдерге орынды деңгейде дербестік беру,
бірлескен әрекетке шақыру
Тәртіп
– дербестіктің айқын шекараларын белгілеу,
жасөспіріммен бірлескен жұмыс, мінез – құлықтың жаңа,
икемдірек және ересектерге арналған ережесін жасап
шығару, сонымен бірге осы ережелерді бұзғаны үшін
жазалау жүйесін белгілеу.
Отбасы, туған үй
– жасөспірім үшін өзін қауіпсіздікте,
қор ға нышта және сүйіспеншілікте сезінетін орын болуы
тиіс.
10 слайд
«ҮШ» НЕГІЗГІ ШАРТ: ДИАЛОГ, СЕНІМ, ТӘРТІП Диалог – жасөспіріммен оның пікірін, дәм құштарлықтарын, қызығушылықтарын, ұмтылыстарын ескере отырып қарым – қатынас жасау. Сенім – жасөспірімдерге орынды деңгейде дербестік беру, бірлескен әрекетке шақыру Тәртіп – дербестіктің айқын шекараларын белгілеу, жасөспіріммен бірлескен жұмыс, мінез – құлықтың жаңа, икемдірек және ересектерге арналған ережесін жасап шығару, сонымен бірге осы ережелерді бұзғаны үшін жазалау жүйесін белгілеу. Отбасы, туған үй – жасөспірім үшін өзін қауіпсіздікте, қор ға нышта және сүйіспеншілікте сезінетін орын болуы тиіс.
11 слайд
“ Тек ата-ана мен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында
мұғалімдер балаларға үлкен, адамдық бақытты беруі мүмкін”
В.А. Сухомлинский
Міне, ата-аналар, отбасында баланы тәрбиелеудің әр
түрлі типтері бар екенін, білдік, оны өздеріңіз күнделікті
тәжірибиелеріңізде қолданып та жүрсіз. Бүгінгі ата-
аналар жиналысындағы мақсатым сол қолданып жүрген
әдістеріңіздің нәтижесіне бір мезгіл көңіл аударсақ
деген ой тастау еді.
11 слайд
“ Тек ата-ана мен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен, адамдық бақытты беруі мүмкін” В.А. Сухомлинский Міне, ата-аналар, отбасында баланы тәрбиелеудің әр түрлі типтері бар екенін, білдік, оны өздеріңіз күнделікті тәжірибиелеріңізде қолданып та жүрсіз. Бүгінгі ата- аналар жиналысындағы мақсатым сол қолданып жүрген әдістеріңіздің нәтижесіне бір мезгіл көңіл аударсақ деген ой тастау еді.