Материалдар / Презентация "Жасөспірімнің өмірлік мақсаттары" 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Жасөспірімнің өмірлік мақсаттары" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналарға бала тәрбиесіндегі жасөспірімнің білім мен тәрбие арқылы өмірлік мақсаттарының орындалуы арқылы арманына жетудің алғы шарттарын ұғындыруды ортаға салу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2019
992
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жас өспірімнің өмірлік мақсаттары Ата-аналар жиналысы

1 слайд
Жас өспірімнің өмірлік мақсаттары Ата-аналар жиналысы

1 слайд

Жас өспірімнің өмірлік мақсаттары Ата-аналар жиналысы

Жасөспірімдерді тәрбиелеуде өмірлік мақсаттары

2 слайд
Жасөспірімдерді тәрбиелеуде өмірлік мақсаттары

2 слайд

Жасөспірімдерді тәрбиелеуде өмірлік мақсаттары

3 слайд

3 слайд

Отбасы мен мектеп ынтымақтастық жағдайында еңбек тәрбиесін жүзеге асыру- баланың болашақтағы өмірлік қызметін айқын

4 слайд
Отбасы мен мектеп ынтымақтастық жағдайында еңбек тәрбиесін жүзеге асыру- баланың болашақтағы өмірлік қызметін  айқындауға көмек береді .

4 слайд

Отбасы мен мектеп ынтымақтастық жағдайында еңбек тәрбиесін жүзеге асыру- баланың болашақтағы өмірлік қызметін  айқындауға көмек береді .

5 слайд

5 слайд

Егер сіздер өздеріңнің қасиетті міндеттеріңізді қалай атқаратындарыңызды білгілеріңіз келсе, мына сұрақтарға жауап беріңіз 1 .

6 слайд
Егер сіздер өздеріңнің қасиетті міндеттеріңізді қалай атқаратындарыңызды білгілеріңіз келсе, мына сұрақтарға жауап беріңіз 1 .Журнал,телевизор, радиодан тәрбие тақырыбындағы бағдарламалар мен мақалаларды бақылап, назарыңызда ұстайсыз ба? 2 .Бала қателік жасады. Балаңыздың тәртібі- сіздің тәрбиеңіздің нәтижесі екенін ойланып көрдіңіз бе? 3 .Сіз тәрбие сұрақтары туралы жолдасыңызбен бірдей пікірдесіз бе? 4 .Бала сізге көмегін ұсынды.Сіздің жұмысыңыз кешігуі немесе тоқтап қалуы мүмкін болса да баланың көмегін қабылдайсыз ба? 5 .Тиым салу немесе бұйыру әдісін тек онсыз мүмкін болмаған жағдайда ғана қолданасыз ба? 6 .Сіз тәрбиеде жүйеліліктің ең басты екенімен келісесіз бе? 7. Балаға қоршаған ортасы өте үлкен әсер етеді дегенмен келісесіз бе? 8 .Баланың жан-жақты жетілуінде спорттың маңызды екенін мойындайсыз ба? 9. Сіз балаға бір нәрсені бұйырмай, сұраулы кейіпте айта аласыз ба? 10 .Баладан «Уақытым жоқ» деп құтылу сізге жағымсыз ба?

6 слайд

Егер сіздер өздеріңнің қасиетті міндеттеріңізді қалай атқаратындарыңызды білгілеріңіз келсе, мына сұрақтарға жауап беріңіз 1 .Журнал,телевизор, радиодан тәрбие тақырыбындағы бағдарламалар мен мақалаларды бақылап, назарыңызда ұстайсыз ба? 2 .Бала қателік жасады. Балаңыздың тәртібі- сіздің тәрбиеңіздің нәтижесі екенін ойланып көрдіңіз бе? 3 .Сіз тәрбие сұрақтары туралы жолдасыңызбен бірдей пікірдесіз бе? 4 .Бала сізге көмегін ұсынды.Сіздің жұмысыңыз кешігуі немесе тоқтап қалуы мүмкін болса да баланың көмегін қабылдайсыз ба? 5 .Тиым салу немесе бұйыру әдісін тек онсыз мүмкін болмаған жағдайда ғана қолданасыз ба? 6 .Сіз тәрбиеде жүйеліліктің ең басты екенімен келісесіз бе? 7. Балаға қоршаған ортасы өте үлкен әсер етеді дегенмен келісесіз бе? 8 .Баланың жан-жақты жетілуінде спорттың маңызды екенін мойындайсыз ба? 9. Сіз балаға бір нәрсені бұйырмай, сұраулы кейіпте айта аласыз ба? 10 .Баладан «Уақытым жоқ» деп құтылу сізге жағымсыз ба?

Әр дұрыс жауапқа, «иә» - 2 ұпай, «әрқалай» деген жауапқа - 1 ұпай, теріс жауап

7 слайд
Әр дұрыс жауапқа, «иә» - 2 ұпай, «әрқалай» деген жауапқа - 1 ұпай, теріс жауапқа , яғни «жоқ» - 0 ұпай. Нәтижесін есептеңіз:

7 слайд

Әр дұрыс жауапқа, «иә» - 2 ұпай, «әрқалай» деген жауапқа - 1 ұпай, теріс жауапқа , яғни «жоқ» - 0 ұпай. Нәтижесін есептеңіз:

6 ұпайдан кем : сізде нағыз тәрбие туралы анық елестету жоқ. Сізге әлі де басынан бастаудың еш уақытта кеш болмайтынын

8 слайд
6 ұпайдан кем : сізде нағыз тәрбие туралы анық елестету жоқ. Сізге әлі де басынан бастаудың еш уақытта кеш болмайтынын айтқымыз келеді. 7 - 14 ұпай :Сіз тәрбие саласында үлкен қателіктер жібермейсіз, дегенмен де сізге ойланған жөн. 15 ұпайдан жоғары: Сіз өзіңіздің міндетіңізді толық атқара аласыз. Дегенмен сіз әлі де болса жақсартуды байқап көрмейсіз бе?

8 слайд

6 ұпайдан кем : сізде нағыз тәрбие туралы анық елестету жоқ. Сізге әлі де басынан бастаудың еш уақытта кеш болмайтынын айтқымыз келеді. 7 - 14 ұпай :Сіз тәрбие саласында үлкен қателіктер жібермейсіз, дегенмен де сізге ойланған жөн. 15 ұпайдан жоғары: Сіз өзіңіздің міндетіңізді толық атқара аласыз. Дегенмен сіз әлі де болса жақсартуды байқап көрмейсіз бе?

Ұлы жол –үйдің табалдырығынан басталады. (Баланың мақсаттары мен құндылықтары, оның болашақ жетістіктерге деген құлшынысы туған

9 слайд
Ұлы жол –үйдің табалдырығынан басталады. (Баланың мақсаттары мен құндылықтары, оның болашақ жетістіктерге деген құлшынысы туған үйінде қалыптасады )

9 слайд

Ұлы жол –үйдің табалдырығынан басталады. (Баланың мақсаттары мен құндылықтары, оның болашақ жетістіктерге деген құлшынысы туған үйінде қалыптасады )

«ҮШ» НЕГІЗГІ ШАРТ: ДИАЛОГ, СЕНІМ, ТӘРТІП Диалог – жасөспіріммен оның пікірін, дәм құштарлықтарын, қызығушылықтарын, ұмтылыст

10 слайд
«ҮШ» НЕГІЗГІ ШАРТ: ДИАЛОГ, СЕНІМ, ТӘРТІП Диалог – жасөспіріммен оның пікірін, дәм құштарлықтарын, қызығушылықтарын, ұмтылыстарын ескере отырып қарым – қатынас жасау. Сенім – жасөспірімдерге орынды деңгейде дербестік беру, бірлескен әрекетке шақыру Тәртіп – дербестіктің айқын шекараларын белгілеу, жасөспіріммен бірлескен жұмыс, мінез – құлықтың жаңа, икемдірек және ересектерге арналған ережесін жасап шығару, сонымен бірге осы ережелерді бұзғаны үшін жазалау жүйесін белгілеу. Отбасы, туған үй – жасөспірім үшін өзін қауіпсіздікте, қор ға нышта және сүйіспеншілікте сезінетін орын болуы тиіс.

10 слайд

«ҮШ» НЕГІЗГІ ШАРТ: ДИАЛОГ, СЕНІМ, ТӘРТІП Диалог – жасөспіріммен оның пікірін, дәм құштарлықтарын, қызығушылықтарын, ұмтылыстарын ескере отырып қарым – қатынас жасау. Сенім – жасөспірімдерге орынды деңгейде дербестік беру, бірлескен әрекетке шақыру Тәртіп – дербестіктің айқын шекараларын белгілеу, жасөспіріммен бірлескен жұмыс, мінез – құлықтың жаңа, икемдірек және ересектерге арналған ережесін жасап шығару, сонымен бірге осы ережелерді бұзғаны үшін жазалау жүйесін белгілеу. Отбасы, туған үй – жасөспірім үшін өзін қауіпсіздікте, қор ға нышта және сүйіспеншілікте сезінетін орын болуы тиіс.

“ Тек ата-ана мен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен, адамдық бақытты беруі мүмкін” В.А.

11 слайд
“ Тек ата-ана мен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен, адамдық бақытты беруі мүмкін” В.А. Сухомлинский Міне, ата-аналар, отбасында баланы тәрбиелеудің әр түрлі типтері бар екенін, білдік, оны өздеріңіз күнделікті тәжірибиелеріңізде қолданып та жүрсіз. Бүгінгі ата- аналар жиналысындағы мақсатым сол қолданып жүрген әдістеріңіздің нәтижесіне бір мезгіл көңіл аударсақ деген ой тастау еді.

11 слайд

“ Тек ата-ана мен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен, адамдық бақытты беруі мүмкін” В.А. Сухомлинский Міне, ата-аналар, отбасында баланы тәрбиелеудің әр түрлі типтері бар екенін, білдік, оны өздеріңіз күнделікті тәжірибиелеріңізде қолданып та жүрсіз. Бүгінгі ата- аналар жиналысындағы мақсатым сол қолданып жүрген әдістеріңіздің нәтижесіне бір мезгіл көңіл аударсақ деген ой тастау еді.