1 слайд
Жас өспірімнің өмірлік
мақсаттары
Ата-аналар жиналысы
2 слайд
Жасөспірімдерді тәрбиелеуде өмірлік
мақсаттары
3 слайд
4 слайд
Отбасы мен мектеп
ынтымақтастық
жағдайында еңбек
тәрбиесін жүзеге асыру-
баланың болашақтағы
өмірлік қызметін
айқындауға көмек береді .
5 слайд
6 слайд
Егер сіздер өздеріңнің қасиетті міндеттеріңізді қалай атқаратындарыңызды білгілеріңіз келсе, мына сұрақтарға жауап беріңіз
1 .Журнал,телевизор, радиодан тәрбие тақырыбындағы бағдарламалар
мен мақалаларды бақылап, назарыңызда ұстайсыз ба?
2 .Бала қателік жасады. Балаңыздың тәртібі- сіздің тәрбиеңіздің
нәтижесі екенін ойланып көрдіңіз бе?
3 .Сіз тәрбие сұрақтары туралы жолдасыңызбен бірдей пікірдесіз бе?
4 .Бала сізге көмегін ұсынды.Сіздің жұмысыңыз кешігуі немесе тоқтап
қалуы мүмкін болса да баланың көмегін қабылдайсыз ба?
5 .Тиым салу немесе бұйыру әдісін тек онсыз мүмкін болмаған жағдайда
ғана қолданасыз ба?
6 .Сіз тәрбиеде жүйеліліктің ең басты екенімен келісесіз бе?
7. Балаға қоршаған ортасы өте үлкен әсер етеді дегенмен келісесіз бе?
8 .Баланың жан-жақты жетілуінде спорттың маңызды екенін
мойындайсыз ба?
9. Сіз балаға бір нәрсені бұйырмай, сұраулы кейіпте айта аласыз ба?
10 .Баладан «Уақытым жоқ» деп құтылу сізге жағымсыз ба?
7 слайд
Әр дұрыс жауапқа, «иә» - 2 ұпай, «әрқалай»
деген жауапқа - 1 ұпай, теріс
жауапқа , яғни «жоқ» - 0 ұпай. Нәтижесін
есептеңіз:
8 слайд
6 ұпайдан кем : сізде нағыз тәрбие туралы анық елестету жоқ. Сізге әлі де басынан бастаудың еш уақытта
кеш болмайтынын айтқымыз келеді. 7 - 14 ұпай :Сіз тәрбие саласында үлкен
қателіктер жібермейсіз, дегенмен де сізге ойланған жөн. 15 ұпайдан
жоғары: Сіз өзіңіздің міндетіңізді толық атқара аласыз. Дегенмен сіз әлі де болса жақсартуды байқап
көрмейсіз бе?
9 слайд
Ұлы жол –үйдің табалдырығынан басталады.
(Баланың мақсаттары мен құндылықтары, оның болашақ жетістіктерге
деген құлшынысы туған үйінде қалыптасады )
10 слайд
«ҮШ» НЕГІЗГІ ШАРТ: ДИАЛОГ, СЕНІМ, ТӘРТІП
Диалог – жасөспіріммен оның пікірін, дәм құштарлықтарын,
қызығушылықтарын, ұмтылыстарын ескере отырып қарым –
қатынас жасау.
Сенім
– жасөспірімдерге орынды деңгейде дербестік беру,
бірлескен әрекетке шақыру
Тәртіп
– дербестіктің айқын шекараларын белгілеу,
жасөспіріммен бірлескен жұмыс, мінез – құлықтың жаңа,
икемдірек және ересектерге арналған ережесін жасап
шығару, сонымен бірге осы ережелерді бұзғаны үшін
жазалау жүйесін белгілеу.
Отбасы, туған үй
– жасөспірім үшін өзін қауіпсіздікте,
қор ға нышта және сүйіспеншілікте сезінетін орын болуы
тиіс.
11 слайд
“ Тек ата-ана мен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында
мұғалімдер балаларға үлкен, адамдық бақытты беруі мүмкін”
В.А. Сухомлинский
Міне, ата-аналар, отбасында баланы тәрбиелеудің әр
түрлі типтері бар екенін, білдік, оны өздеріңіз күнделікті
тәжірибиелеріңізде қолданып та жүрсіз. Бүгінгі ата-
аналар жиналысындағы мақсатым сол қолданып жүрген
әдістеріңіздің нәтижесіне бір мезгіл көңіл аударсақ
деген ой тастау еді.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз