Презентация, "Жгут салу үшін қолданылатын материалдар" 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация, "Жгут салу үшін қолданылатын материалдар" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар қажет, презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«№99 мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу к

#1 слайд
«№99 мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктер, көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістері, таңу түрлері, бинтпен таңудың негізгі түрлері, ұстап тұрушы байламдар, қысып тұратын байламды таңу тәртібі. АӘД пәнінің оқытушы-ұйымдастырушысы: Тасқұрманов Бауыржан Ерғазыұлы

1 слайд

«№99 мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктер, көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістері, таңу түрлері, бинтпен таңудың негізгі түрлері, ұстап тұрушы байламдар, қысып тұратын байламды таңу тәртібі. АӘД пәнінің оқытушы-ұйымдастырушысы: Тасқұрманов Бауыржан Ерғазыұлы

1. Жарақат және оның түрлерін атаңыз? 2. Дене қандай жағдайларда күйеді, себептерін атаңыз? 3. Қандай дәрежеде күю өмірге қауіп

#2 слайд
1. Жарақат және оның түрлерін атаңыз? 2. Дене қандай жағдайларда күйеді, себептерін атаңыз? 3. Қандай дәрежеде күю өмірге қауіп төндіреді? 4.Адамдар қандай жағдайда естен таңады, себептері қандай? 5. «Қансырау» ұғымына анықтама беріңіз? 6. Қансыраудың қандай түрлері бар? 7. Қандай жарақаттану кезінде адамда қансырау болады? 8. Жарақаттанудың қандай кезеңінде асептика пайда болады? 9. Асептика мен антисептиканың айырмашылығын атаңыз? Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; жарайсыңҮй тапсырмасын тексеру : “ Тілші” әдісі

2 слайд

1. Жарақат және оның түрлерін атаңыз? 2. Дене қандай жағдайларда күйеді, себептерін атаңыз? 3. Қандай дәрежеде күю өмірге қауіп төндіреді? 4.Адамдар қандай жағдайда естен таңады, себептері қандай? 5. «Қансырау» ұғымына анықтама беріңіз? 6. Қансыраудың қандай түрлері бар? 7. Қандай жарақаттану кезінде адамда қансырау болады? 8. Жарақаттанудың қандай кезеңінде асептика пайда болады? 9. Асептика мен антисептиканың айырмашылығын атаңыз? Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; жарайсыңҮй тапсырмасын тексеру : “ Тілші” әдісі

«№99 мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу к

#3 слайд
«№99 мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктер, көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістері, таңу түрлері, бинтпен таңудың негізгі түрлері, ұстап тұрушы байламдар, қысып тұратын байламды таңу тәртібі. АӘД пәнінің оқытушы-ұйымдастырушысы: Тасқұрманов Бауыржан Ерғазыұлы

3 слайд

«№99 мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктер, көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістері, таңу түрлері, бинтпен таңудың негізгі түрлері, ұстап тұрушы байламдар, қысып тұратын байламды таңу тәртібі. АӘД пәнінің оқытушы-ұйымдастырушысы: Тасқұрманов Бауыржан Ерғазыұлы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Әр түрлі жағдайларда жарақат алғанда дене тінінің бұзылуынан қанның кетуін көрсе

#4 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Әр түрлі жағдайларда жарақат алғанда дене тінінің бұзылуынан қанның кетуін көрсету, оны жылдам және дұрыс тоқтата білу, таңғыштың дұрыстығы мен тазалығына көңіл бөлу туралы мәлімет беру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жгут салу үшін қолданылатын материалдарды атайды және жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктерді анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі: Қан кету кезіндегі қантамырдың сипатына қарай түрлерін анықтайды. Кейбір оқушылар: Көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістерін, таңу түрлерін, бинтпен таңудың негізгі түрлерін, ұстап тұрушы байламдарды, қысып тұратын байламды таңу тәртібін біледі. Бағалау критерийлері: Әр түрлі жағдайларда жарақат алғанда дене тінінің бұзылуынан қанның кетуін көрсету, оны жылдам және дұрыс тоқтата білу, таңғыштың дұрыстығы мен тазалығына көңіл бөлу туралы мәлімет беру.

4 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Әр түрлі жағдайларда жарақат алғанда дене тінінің бұзылуынан қанның кетуін көрсету, оны жылдам және дұрыс тоқтата білу, таңғыштың дұрыстығы мен тазалығына көңіл бөлу туралы мәлімет беру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жгут салу үшін қолданылатын материалдарды атайды және жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктерді анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі: Қан кету кезіндегі қантамырдың сипатына қарай түрлерін анықтайды. Кейбір оқушылар: Көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістерін, таңу түрлерін, бинтпен таңудың негізгі түрлерін, ұстап тұрушы байламдарды, қысып тұратын байламды таңу тәртібін біледі. Бағалау критерийлері: Әр түрлі жағдайларда жарақат алғанда дене тінінің бұзылуынан қанның кетуін көрсету, оны жылдам және дұрыс тоқтата білу, таңғыштың дұрыстығы мен тазалығына көңіл бөлу туралы мәлімет беру.

Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІ «Топтастыру» әдісі Қан кету кезінде қолданылатын медициналық құралдар о о оо Дескриптор

#5 слайд
Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІ «Топтастыру» әдісі Қан кету кезінде қолданылатын медициналық құралдар о о оо Дескриптор:  Қан кету кезінде қолданылатын қажетті медициналық құралдарды анықтайды;  Медициналық құралдарға мысал келтіріп, нақтылайды. Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын;

5 слайд

Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІ «Топтастыру» әдісі Қан кету кезінде қолданылатын медициналық құралдар о о оо Дескриптор:  Қан кету кезінде қолданылатын қажетті медициналық құралдарды анықтайды;  Медициналық құралдарға мысал келтіріп, нақтылайды. Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын;

Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІІ «Сәйкестендіру» әдісі Дескриптор:  Қан кету кезіндегі қантамырдың негізгі үш топқа бө

#6 слайд
Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІІ «Сәйкестендіру» әдісі Дескриптор:  Қан кету кезіндегі қантамырдың негізгі үш топқа бөлінуін анықтайды;  Қантамырды сипатына қарай сәйкестендіреді. Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын;

6 слайд

Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІІ «Сәйкестендіру» әдісі Дескриптор:  Қан кету кезіндегі қантамырдың негізгі үш топқа бөлінуін анықтайды;  Қантамырды сипатына қарай сәйкестендіреді. Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын;

ТоптастыруІІ «Сәйкестендіру» әдісі Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы;

#7 слайд
ТоптастыруІІ «Сәйкестендіру» әдісі Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын; Веноздық қан кету Артериялық қан кету Капиллярлық қан кету1 1 2 2 3 3

7 слайд

ТоптастыруІІ «Сәйкестендіру» әдісі Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын; Веноздық қан кету Артериялық қан кету Капиллярлық қан кету1 1 2 2 3 3

Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІІІ Практикалық жұмыс Дескриптор:  Қан кету кезінде көрсетілетін алғашқы медициналық жәрде

#8 слайд
Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІІІ Практикалық жұмыс Дескриптор:  Қан кету кезінде көрсетілетін алғашқы медициналық жәрдемді біледі;  Іс жүзінде көрсетеді. Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын;

8 слайд

Топтастыру ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАРІІІ Практикалық жұмыс Дескриптор:  Қан кету кезінде көрсетілетін алғашқы медициналық жәрдемді біледі;  Іс жүзінде көрсетеді. Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам түстері арқылы өте жақс ы ; жақсы; талпын;

«Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша А, В, С деңгейлік тапсырмалар беру. Бұл әдіс оқушыларды шапшаңдыққа, жылдам әрекет етуг

#9 слайд
«Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша А, В, С деңгейлік тапсырмалар беру. Бұл әдіс оқушыларды шапшаңдыққа, жылдам әрекет етуге бағытталған. (А деңгей). 1. Медициналық құрал жабдықтарды атаңдар? 2. Қан кету неше топқа бөлінеді? (В деңгей) 1. Апат неше түрге бөлінеді? 2. Қан тоқтату түрлері? (С деңгей) 1. Веналық қан кету кезіндегі алғашқы көмек. 2. Капиллярлық қан кету кезіндегі алғашқы көмек. Қалыптастырушы бағалау: түрлі түстер арқылы өте жақс ы ; жақсы; жарайсың

9 слайд

«Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша А, В, С деңгейлік тапсырмалар беру. Бұл әдіс оқушыларды шапшаңдыққа, жылдам әрекет етуге бағытталған. (А деңгей). 1. Медициналық құрал жабдықтарды атаңдар? 2. Қан кету неше топқа бөлінеді? (В деңгей) 1. Апат неше түрге бөлінеді? 2. Қан тоқтату түрлері? (С деңгей) 1. Веналық қан кету кезіндегі алғашқы көмек. 2. Капиллярлық қан кету кезіндегі алғашқы көмек. Қалыптастырушы бағалау: түрлі түстер арқылы өте жақс ы ; жақсы; жарайсың

Рефлексия «Басбармақ» арқылы. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін басқармақты бұру арқылы көрсетеді. маған бәрі т

#10 слайд
Рефлексия «Басбармақ» арқылы. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін басқармақты бұру арқылы көрсетеді. маған бәрі түсінікті сұрағым бар түсінген жоқпын

10 слайд

Рефлексия «Басбармақ» арқылы. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін басқармақты бұру арқылы көрсетеді. маған бәрі түсінікті сұрағым бар түсінген жоқпын

Үйге тапсырма: 26 сабақ оқу Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктер, көктам

#11 слайд
Үйге тапсырма: 26 сабақ оқу Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктер, көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістері, таңу түрлері, бинтпен таңудың негізгі түрлері, ұстап тұрушы байламдар, қысып тұратын байламды таңу тәртібі.

11 слайд

Үйге тапсырма: 26 сабақ оқу Жгут салу үшін қолданылатын материалдар, жгут салу кезінде жіберуге болмайтын қателіктер, көктамырлардан және ұсақ тамырлардан аққан қанды тоқтату әдістері, таңу түрлері, бинтпен таңудың негізгі түрлері, ұстап тұрушы байламдар, қысып тұратын байламды таңу тәртібі.

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
pptx
17.05.2020
813
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі