Материалдар / Презентация. Жиын.Бос жиын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. Жиын.Бос жиын

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттар жиындарынан жұп құру арқылы салыстыру,тең, жиындар, бос жиынды анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
1759
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Жиын. Бос жиын. П әні:математика Барлық оқушылар айталады : жиындарды элемен

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жиын. Бос жиын. П әні:математика Барлық оқушылар айталады : жиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құрады және жіктейді; Оқушылардың көпшілігі айталады: -жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстырады; Кейбір оқушылар айталады: жиындарды, бос жиындарды анықтайды. О қу бағдарламасына сілтеме ма қсаты Сабақтың мақсаттары:1.4.1.3 заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру ; тең жиындар,бос жиынды анықтау

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жиын. Бос жиын. П әні:математика Барлық оқушылар айталады : жиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құрады және жіктейді; Оқушылардың көпшілігі айталады: -жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстырады; Кейбір оқушылар айталады: жиындарды, бос жиындарды анықтайды. О қу бағдарламасына сілтеме ма қсаты Сабақтың мақсаттары:1.4.1.3 заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру ; тең жиындар,бос жиынды анықтау

. Құндылықтарға баулу : 1.5.шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -өзгелердің мәдениетіне және қөзқарасарына құрметпен қ

2 слайд
. Құндылықтарға баулу : 1.5.шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -өзгелердің мәдениетіне және қөзқарасарына құрметпен қарау; -жауапкершілік Тілдік мақсат: Жиын.Бос жиындарды. Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану, көркем еңбек

2 слайд

. Құндылықтарға баулу : 1.5.шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -өзгелердің мәдениетіне және қөзқарасарына құрметпен қарау; -жауапкершілік Тілдік мақсат: Жиын.Бос жиындарды. Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану, көркем еңбек

Бағалау критерийі: -жиындарға біріктіретін белгілер туралы біледі: . -бос жиын қалай аталатынын білетін болды; -жиынғ

3 слайд
Бағалау критерийі: -жиындарға біріктіретін белгілер туралы біледі: . -бос жиын қалай аталатынын білетін болды; -жиынға жататын және жатпайтын элементерді атай алады

3 слайд

Бағалау критерийі: -жиындарға біріктіретін белгілер туралы біледі: . -бос жиын қалай аталатынын білетін болды; -жиынға жататын және жатпайтын элементерді атай алады

Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылықты ояту. Ой толғаныс. Ойлан.Жұптас.Бөліс

4 слайд
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылықты ояту. Ой толғаныс. Ойлан.Жұптас.Бөліс! (деңгейлік тапсырмаларды орындау) Рефлексия.Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет « Сен маған,мен саған» әдісі Белсенді оқу әдісі Коммунакативтік 4 дағдыны қалыптастырамын«Ашы қ сұрақ » әдісі

4 слайд

Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылықты ояту. Ой толғаныс. Ойлан.Жұптас.Бөліс! (деңгейлік тапсырмаларды орындау) Рефлексия.Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет « Сен маған,мен саған» әдісі Белсенді оқу әдісі Коммунакативтік 4 дағдыны қалыптастырамын«Ашы қ сұрақ » әдісі

1.4.1.2 Берілген заттардың сипаты бойынша жиын құру, жұп құру арқылы жиындарды салыстыру Алдың

5 слайд
1.4.1.2 Берілген заттардың сипаты бойынша жиын құру, жұп құру арқылы жиындарды салыстыру Алдыңғы оқу Жоспарланған уақыт Сабақтың басы 10 минут

5 слайд

1.4.1.2 Берілген заттардың сипаты бойынша жиын құру, жұп құру арқылы жиындарды салыстыру Алдыңғы оқу Жоспарланған уақыт Сабақтың басы 10 минут

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 2-топМысалдар арқылы топқа бөлу. 1-топ 3-топ «Сен маған,мен

6 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 2-топМысалдар арқылы топқа бөлу. 1-топ 3-топ «Сен маған,мен саған» әдісі. Топтық жұмыс. Бір топ екінші топқа мысал айтады, алқарсылас топ оны шығару керек. Қарсылар топ шығарған жағдайда өз мысалын басқа топқа айтады. Ал егер, шығара алмаса, басқа топ оған көмекке келеді. «Ашы қ сұрақ » Белсенд і оқу әдісі

6 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 2-топМысалдар арқылы топқа бөлу. 1-топ 3-топ «Сен маған,мен саған» әдісі. Топтық жұмыс. Бір топ екінші топқа мысал айтады, алқарсылас топ оны шығару керек. Қарсылар топ шығарған жағдайда өз мысалын басқа топқа айтады. Ал егер, шығара алмаса, басқа топ оған көмекке келеді. «Ашы қ сұрақ » Белсенд і оқу әдісі

Жиындар мен олардың элементтерін анықтайды Дескриптор:Білім алушы -Жиын мен олардың элементтерін ажырата алады. ТА1 дағдысы бойы

7 слайд
Жиындар мен олардың элементтерін анықтайды Дескриптор:Білім алушы -Жиын мен олардың элементтерін ажырата алады. ТА1 дағдысы бойынша ақпаратты тыңдайды,түсінеді. Оқылым, Тыңдалым, Айтылым, Жазылым Белсенді оқу әдісіТоптық жұмыс

7 слайд

Жиындар мен олардың элементтерін анықтайды Дескриптор:Білім алушы -Жиын мен олардың элементтерін ажырата алады. ТА1 дағдысы бойынша ақпаратты тыңдайды,түсінеді. Оқылым, Тыңдалым, Айтылым, Жазылым Белсенді оқу әдісіТоптық жұмыс

Әр жиында қанша элемент бар? а) көгөніс ә) жеміс б) сусын Нені байқадың? Жауабы: а) 4; а) 3; б) бос жиын - Сыни тұрғыдан ойлады.

8 слайд
Әр жиында қанша элемент бар? а) көгөніс ә) жеміс б) сусын Нені байқадың? Жауабы: а) 4; а) 3; б) бос жиын - Сыни тұрғыдан ойлады. Әр жиында қанша элемент бар екенін біледі. -Бос жиынды анықтайды .Дескриптор: Білім алушы “ Қағып алу” әдісі

8 слайд

Әр жиында қанша элемент бар? а) көгөніс ә) жеміс б) сусын Нені байқадың? Жауабы: а) 4; а) 3; б) бос жиын - Сыни тұрғыдан ойлады. Әр жиында қанша элемент бар екенін біледі. -Бос жиынды анықтайды .Дескриптор: Білім алушы “ Қағып алу” әдісі

«Арты қ элемент » әдісі Суреттерге қара.Берілген жиынға тиісті емес элементті ата. Жауабыңды түсіндір. Жұппен жұмыс Дескриптор:

9 слайд
«Арты қ элемент » әдісі Суреттерге қара.Берілген жиынға тиісті емес элементті ата. Жауабыңды түсіндір. Жұппен жұмыс Дескриптор: Білім алушы -Жиынға тиісті емес элементтерді анықтайды. -Артық элементты табады. Ресурстар : АКТ, тақырыпқа байланысты суреттер,оқулық

9 слайд

«Арты қ элемент » әдісі Суреттерге қара.Берілген жиынға тиісті емес элементті ата. Жауабыңды түсіндір. Жұппен жұмыс Дескриптор: Білім алушы -Жиынға тиісті емес элементтерді анықтайды. -Артық элементты табады. Ресурстар : АКТ, тақырыпқа байланысты суреттер,оқулық

Сергіту сәтіАйтылым,Тыңдалым

10 слайд
Сергіту сәтіАйтылым,Тыңдалым

10 слайд

Сергіту сәтіАйтылым,Тыңдалым

Дәптермен жұмыс Жазылым

11 слайд
Дәптермен жұмыс Жазылым

11 слайд

Дәптермен жұмыс Жазылым

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Негізгі ой

12 слайд
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Негізгі ойы мен қосымша ақпаратты анықтау, оқушының оқуға деген ішкі уәжіне қолдау көрсету мақсатында саралау тапсырмалары беріледі. Карточкамен жұмыс: Барынша қолдау көрсету үшін төмен деңгейлі тапсырмалар: Сұрақтар Ия Жоқ жиындарға біріктіретін белгілер туралы біледі бос жиын қалай аталатынын білетін болды

12 слайд

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Негізгі ойы мен қосымша ақпаратты анықтау, оқушының оқуға деген ішкі уәжіне қолдау көрсету мақсатында саралау тапсырмалары беріледі. Карточкамен жұмыс: Барынша қолдау көрсету үшін төмен деңгейлі тапсырмалар: Сұрақтар Ия Жоқ жиындарға біріктіретін белгілер туралы біледі бос жиын қалай аталатынын білетін болды

Орташа қолдау Қолдау көрсету шектеулі Жиынға жататын және жатпайтын элементерді анықт

13 слайд
Орташа қолдау Қолдау көрсету шектеулі Жиынға жататын және жатпайтын элементерді анықта.жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстырады;

13 слайд

Орташа қолдау Қолдау көрсету шектеулі Жиынға жататын және жатпайтын элементерді анықта.жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстырады;

Бағалау парақашасы № Оқушының аты-жөні Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Қортынды 1 2 3 4 5

14 слайд
Бағалау парақашасы № Оқушының аты-жөні Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Қортынды 1 2 3 4 5

14 слайд

Бағалау парақашасы № Оқушының аты-жөні Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Қортынды 1 2 3 4 5

Кері байланыс «Сабақты түсіндім » «Сабақты жартылай түс

15 слайд
Кері байланыс «Сабақты түсіндім » «Сабақты жартылай түсінбедім» Сабақты мүлдем түсінбедім « Сабақты мүлдем түсінбедім »

15 слайд

Кері байланыс «Сабақты түсіндім » «Сабақты жартылай түсінбедім» Сабақты мүлдем түсінбедім « Сабақты мүлдем түсінбедім »

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

16 слайд
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Оқу мақсаты орындалды. Тапсырмаларға байланысты топтық талқылаулар оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға ықпал етті. Тақырыпқа байланысты нақты ақпаратты тапты. Жиын Бос жиын екенін түсінді. Сабақ өз деңгейінде өтті. “Қағып алу”, “Сен маған,мен саған” әдістері оқушыларға қызықты болады.

16 слайд

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Оқу мақсаты орындалды. Тапсырмаларға байланысты топтық талқылаулар оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға ықпал етті. Тақырыпқа байланысты нақты ақпаратты тапты. Жиын Бос жиын екенін түсінді. Сабақ өз деңгейінде өтті. “Қағып алу”, “Сен маған,мен саған” әдістері оқушыларға қызықты болады.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Жоспарланған саралау тапсырмалары оқушы қабілетін

17 слайд
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Жоспарланған саралау тапсырмалары оқушы қабілетіне сәйкес болды. Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар тапсырмаларды толық орындай білді. Орташа қолдау және қолдау көрсету шектеулі оқушыларға берілген тапсырмалар қабілетті оқушылардың өз қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар болды. Саралау тапсырмалары оқушылардың алған білімді өмірде пайдалана білуге үйретуге бағытталған. Уақытты қалай пайдаландым? Уақытты тиімді пайдалана білдім. Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге ? Жоспарыма өзгерістер енгізбедім.

17 слайд

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Жоспарланған саралау тапсырмалары оқушы қабілетіне сәйкес болды. Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар тапсырмаларды толық орындай білді. Орташа қолдау және қолдау көрсету шектеулі оқушыларға берілген тапсырмалар қабілетті оқушылардың өз қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар болды. Саралау тапсырмалары оқушылардың алған білімді өмірде пайдалана білуге үйретуге бағытталған. Уақытты қалай пайдаландым? Уақытты тиімді пайдалана білдім. Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге ? Жоспарыма өзгерістер енгізбедім.

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Оқушы қабілетіне сәйкес берілген саралау жұмыстары,ж

18 слайд
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Оқушы қабілетіне сәйкес берілген саралау жұмыстары,жиындар мен олардың элементтерін тауып анықтағаны ең жақсы өткен оқыту әдісі болды . 2. Белсенді оқудың «» әдісі бойынша берілген мысалдарды жылдам тапқан оқушылар тиімді болды. Сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Сабаққа байланысты аудиовизуалды материал көрсетілгенде сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Критериалды бағалауға назар аудару қажеттігін білдім. 2. Оқушыларды шығармашылыққа бейімдеуге жұмыстану керектігін түсіндім .

18 слайд

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Оқушы қабілетіне сәйкес берілген саралау жұмыстары,жиындар мен олардың элементтерін тауып анықтағаны ең жақсы өткен оқыту әдісі болды . 2. Белсенді оқудың «» әдісі бойынша берілген мысалдарды жылдам тапқан оқушылар тиімді болды. Сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Сабаққа байланысты аудиовизуалды материал көрсетілгенде сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Критериалды бағалауға назар аудару қажеттігін білдім. 2. Оқушыларды шығармашылыққа бейімдеуге жұмыстану керектігін түсіндім .

Қорытынды бағамдау Екі нәрсе табысты болады. • Оқушыларды сабақта әр кезеңдерінде бағалау • Дарынды және үлгері

19 слайд
Қорытынды бағамдау Екі нәрсе табысты болады. • Оқушыларды сабақта әр кезеңдерінде бағалау • Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың жас еркшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады. • Сабақ нәтижесіне көңіл бөлу • Рефлексия.Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Оқушы қабілетіне сәйкес берілген саралау жұмыстары,жиындар мен олардың элементтерін тауып анықтағаны ең жақсы өткен оқыту әдісі болды. 2. Белсенді оқудың «Миға шабуыл» әдісі бойынша берілген мысалдарды жылдам тапқан оқушылар тиімді болды. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Критериалды бағалауға назар аудару қажеттігін білдім. 2. Оқушыларды шығармашылыққа бейімдеуге жұмыстану керектігін түсіндім . Ықшамдалған сабақтың жоспарлағанда Белсенді оқу әдісі ,4 дағдыны алғанда сабаққа өте тиімді болады . Мен осы әдісі- тәсілдері практика жүзінде жүзеге асырамын.

19 слайд

Қорытынды бағамдау Екі нәрсе табысты болады. • Оқушыларды сабақта әр кезеңдерінде бағалау • Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың жас еркшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады. • Сабақ нәтижесіне көңіл бөлу • Рефлексия.Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Оқушы қабілетіне сәйкес берілген саралау жұмыстары,жиындар мен олардың элементтерін тауып анықтағаны ең жақсы өткен оқыту әдісі болды. 2. Белсенді оқудың «Миға шабуыл» әдісі бойынша берілген мысалдарды жылдам тапқан оқушылар тиімді болды. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Критериалды бағалауға назар аудару қажеттігін білдім. 2. Оқушыларды шығармашылыққа бейімдеуге жұмыстану керектігін түсіндім . Ықшамдалған сабақтың жоспарлағанда Белсенді оқу әдісі ,4 дағдыны алғанда сабаққа өте тиімді болады . Мен осы әдісі- тәсілдері практика жүзінде жүзеге асырамын.