Материалдар / Презентация "Жүрек жұмысының автоматизмі. Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі. "

Презентация "Жүрек жұмысының автоматизмі. Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі. "

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Жүрек бұлшық еті қалай аталады? 2.Жүрек бұлшық етінің ерекшелігі неде? 3.Жүректің жұмыс көресететін құрылғылар жайлы не білесің? 4. Кинодан, телебағдарламалардан жүрек жұмысы жайлы қандай мағлұматтарды білесің?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
22 Желтоқсан 2017
1451
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

•Білімділік: Оқушыларға жүректің жұмысы, жүрек циклі, жүрек автоматизмі және жүрек жұмысының орталық жүйке жүйесі арқылы ретт

2 слайд
•Білімділік: Оқушыларға жүректің жұмысы, жүрек циклі, жүрек автоматизмі және жүрек жұмысының орталық жүйке жүйесі арқылы реттелуі туралы білім беру •Тәрбиелік:Жүрек-қантамырларының гигиенасын сақтауға баулу, қоршаған ортадағы адамдарға мейрімділікпен , жылы жүрекпен қарауға тәрбиелеу •Дамытушылық: топпен жұмыс істеу іс- дағдыларын дамыту, сабақтан алған білімдерін өмірде қолдануға баулу

2 слайд

•Білімділік: Оқушыларға жүректің жұмысы, жүрек циклі, жүрек автоматизмі және жүрек жұмысының орталық жүйке жүйесі арқылы реттелуі туралы білім беру •Тәрбиелік:Жүрек-қантамырларының гигиенасын сақтауға баулу, қоршаған ортадағы адамдарға мейрімділікпен , жылы жүрекпен қарауға тәрбиелеу •Дамытушылық: топпен жұмыс істеу іс- дағдыларын дамыту, сабақтан алған білімдерін өмірде қолдануға баулу

2 минут 1.Ұйымдастыру 2. Сынып оқушыларының сабаққа дайындығын қадағалау 3.Сабақ тақырыбы, мақсатын анықтау 4. Ынтымақтастық а

3 слайд
2 минут 1.Ұйымдастыру 2. Сынып оқушыларының сабаққа дайындығын қадағалау 3.Сабақ тақырыбы, мақсатын анықтау 4. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Бір-біріне жүрек силай отырып, ізгі тілек білдіру.

3 слайд

2 минут 1.Ұйымдастыру 2. Сынып оқушыларының сабаққа дайындығын қадағалау 3.Сабақ тақырыбы, мақсатын анықтау 4. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Бір-біріне жүрек силай отырып, ізгі тілек білдіру.

Топ мүшелерін анықта. Оқушыларға сол жақ құлақша, оң жақ құлақша, сол жақ қарынша, сол жақ құлақша, үлкен қан айналым шеңбер

4 слайд
Топ мүшелерін анықта. Оқушыларға сол жақ құлақша, оң жақ құлақша, сол жақ қарынша, сол жақ құлақша, үлкен қан айналым шеңбері, кіші қан айналым шеңбері, аорта, өкпе артериясы деген сөздер жазылған. Үлкен қан айналым шеңберіне қатысты сөздерді алған оқушылар топ, кіші қан айналым шеңберіне қатысты сөздерді алған оқушылар екінші топ болады. 2 минут

4 слайд

Топ мүшелерін анықта. Оқушыларға сол жақ құлақша, оң жақ құлақша, сол жақ қарынша, сол жақ құлақша, үлкен қан айналым шеңбері, кіші қан айналым шеңбері, аорта, өкпе артериясы деген сөздер жазылған. Үлкен қан айналым шеңберіне қатысты сөздерді алған оқушылар топ, кіші қан айналым шеңберіне қатысты сөздерді алған оқушылар екінші топ болады. 2 минут

Қан айналым сызбасын жасау және жүру барысын түсіндіру 1-ші топ кіші қан айналым шеңбері; 2-ші топ үлкен қан айналым шеңбер

5 слайд
Қан айналым сызбасын жасау және жүру барысын түсіндіру 1-ші топ кіші қан айналым шеңбері; 2-ші топ үлкен қан айналым шеңбер 4 минут

5 слайд

Қан айналым сызбасын жасау және жүру барысын түсіндіру 1-ші топ кіші қан айналым шеңбері; 2-ші топ үлкен қан айналым шеңбер 4 минут

№ Дискрипторлар немесе бағалау өлшемдері балл 1 Жүрек бөліктерінің дұрыс ажыратылуы 1 2 Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен б

6 слайд
№ Дискрипторлар немесе бағалау өлшемдері балл 1 Жүрек бөліктерінің дұрыс ажыратылуы 1 2 Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен басталатынын дұрыс анықталуы 1 3 Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен аяқталатынын дұрыс анықталуы 1 4 Қан тамырларының дұрыс ретінің жазылуы 1 5 Неліктен үлкен немесе кіші қан айналым деп аталатыны жайлы жазылуы 1 жиыны 5 5 балл 5 4 балл 4 3 балл 3 2 балл 2 № бағалау өлшемдері балл 1Жүрек бөліктерінің дұрыс ажыратылуы 1 2Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен басталатынын дұрыс анықталуы 1 3Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен аяқталатынын дұрыс анықталуы 1 4Қан тамырларының дұрыс ретінің жазылуы 2 5Неліктен үлкен немесе кіші қан айналым деп аталатыны жайлы жазылуы 1 жиыны 6 6-5 балл 5 4 балл 4 3 балл 3 2 балл 2 1тапсырманы бағалау критерийлері 2 минут

6 слайд

№ Дискрипторлар немесе бағалау өлшемдері балл 1 Жүрек бөліктерінің дұрыс ажыратылуы 1 2 Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен басталатынын дұрыс анықталуы 1 3 Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен аяқталатынын дұрыс анықталуы 1 4 Қан тамырларының дұрыс ретінің жазылуы 1 5 Неліктен үлкен немесе кіші қан айналым деп аталатыны жайлы жазылуы 1 жиыны 5 5 балл 5 4 балл 4 3 балл 3 2 балл 2 № бағалау өлшемдері балл 1Жүрек бөліктерінің дұрыс ажыратылуы 1 2Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен басталатынын дұрыс анықталуы 1 3Қан айналым шеңберінің қандай бөліктен аяқталатынын дұрыс анықталуы 1 4Қан тамырларының дұрыс ретінің жазылуы 2 5Неліктен үлкен немесе кіші қан айналым деп аталатыны жайлы жазылуы 1 жиыны 6 6-5 балл 5 4 балл 4 3 балл 3 2 балл 2 1тапсырманы бағалау критерийлері 2 минут

Оқушылар рольдік ойын ретінде ойнайды. Мұғалім оларға төмендегідей сұрақтар қояды(жасыл түсті сұрақтар-жуан, қызыл түсті сұрақ

7 слайд
Оқушылар рольдік ойын ретінде ойнайды. Мұғалім оларға төмендегідей сұрақтар қояды(жасыл түсті сұрақтар-жуан, қызыл түсті сұрақтар жіңішке сұрақтар) •Не себепті біз жүректі адам ағзасының падишасы деп атаймыз? •Не себепті жүректі ақылдан, қайраттан үстем қоюымыз керек? •Жүректің қызметі қандай? •Абайдың он жетінші қара сөзінен не ұғындық? Оқушылардың жауаптарын алмақ (алма жүрек саулығына жағымды әсер етеді) беру арқылы формативті бағалаймыз 4 минут

7 слайд

Оқушылар рольдік ойын ретінде ойнайды. Мұғалім оларға төмендегідей сұрақтар қояды(жасыл түсті сұрақтар-жуан, қызыл түсті сұрақтар жіңішке сұрақтар) •Не себепті біз жүректі адам ағзасының падишасы деп атаймыз? •Не себепті жүректі ақылдан, қайраттан үстем қоюымыз керек? •Жүректің қызметі қандай? •Абайдың он жетінші қара сөзінен не ұғындық? Оқушылардың жауаптарын алмақ (алма жүрек саулығына жағымды әсер етеді) беру арқылы формативті бағалаймыз 4 минут

Жүрек Бөліктері Сол жақ құлақша Сол жақ қарынша Оң жақ құлақша Оң жақ қарынша қақпақшалар Қос жақтаулы сол жақ қарынша мен құла

8 слайд
Жүрек Бөліктері Сол жақ құлақша Сол жақ қарынша Оң жақ құлақша Оң жақ қарынша қақпақшалар Қос жақтаулы сол жақ қарынша мен құлақша арасында Үш жақтаулы оң жақ қарынша мен құлақша арасында Айшық тәрізді жүрекпен қан тамыры арасында Жүрек қабаттары Эпикард Миокард Эндокард Ішкі қабат Сыртқы қабат Ортаңғы қабат Оқушының әр жаубын алма беру арқылы формативті бағалаймыз 2 минут

8 слайд

Жүрек Бөліктері Сол жақ құлақша Сол жақ қарынша Оң жақ құлақша Оң жақ қарынша қақпақшалар Қос жақтаулы сол жақ қарынша мен құлақша арасында Үш жақтаулы оң жақ қарынша мен құлақша арасында Айшық тәрізді жүрекпен қан тамыры арасында Жүрек қабаттары Эпикард Миокард Эндокард Ішкі қабат Сыртқы қабат Ортаңғы қабат Оқушының әр жаубын алма беру арқылы формативті бағалаймыз 2 минут

9 слайд

9 слайд

Оқушыларға сұрақ қою арқылы олардың осы тақырып бойынша білімін анықтау •1.Жүрек бұлшық еті қалай аталады? •2.Жүрек бұлшық ет

10 слайд
Оқушыларға сұрақ қою арқылы олардың осы тақырып бойынша білімін анықтау •1.Жүрек бұлшық еті қалай аталады? •2.Жүрек бұлшық етінің ерекшелігі неде? •3.Жүректің жұмыс көресететін құрылғылар жайлы не білесің? •4. Кинодан, телебағдарламалардан жүрек жұмысы жайлы қандай мағлұматтарды білесің? 2 минут

10 слайд

Оқушыларға сұрақ қою арқылы олардың осы тақырып бойынша білімін анықтау •1.Жүрек бұлшық еті қалай аталады? •2.Жүрек бұлшық етінің ерекшелігі неде? •3.Жүректің жұмыс көресететін құрылғылар жайлы не білесің? •4. Кинодан, телебағдарламалардан жүрек жұмысы жайлы қандай мағлұматтарды білесің? 2 минут

2 минут

11 слайд
2 минут

11 слайд

2 минут

3 минут

12 слайд
3 минут

12 слайд

3 минут

Жүрек бұлшық етінің ерекшелігі: •Жүрек бұлшық еті шоқтанып орналаспай, бір-бірімен тор тәрізді жалғасып жатады; •Жүрек бұлшық

13 слайд
Жүрек бұлшық етінің ерекшелігі: •Жүрек бұлшық еті шоқтанып орналаспай, бір-бірімен тор тәрізді жалғасып жатады; •Жүрек бұлшық еті сыртқы тітіркендіргішке тәуелді емес; •Жүрек бұлшық еті екі түрлі жасушадан тұрады: жиырылғыш жасушалар, өткізгіш жасушалар.

13 слайд

Жүрек бұлшық етінің ерекшелігі: •Жүрек бұлшық еті шоқтанып орналаспай, бір-бірімен тор тәрізді жалғасып жатады; •Жүрек бұлшық еті сыртқы тітіркендіргішке тәуелді емес; •Жүрек бұлшық еті екі түрлі жасушадан тұрады: жиырылғыш жасушалар, өткізгіш жасушалар.

Жүрек автоматизмі дегеніз-жүректің өзінде пайда болатын импульс әсерінен жиырылу қабілеті •Жүрек бүкіл денеге әлсіз электр сигн

14 слайд
Жүрек автоматизмі дегеніз-жүректің өзінде пайда болатын импульс әсерінен жиырылу қабілеті •Жүрек бүкіл денеге әлсіз электр сигнал жібереді •Жүректің бұлшық етінің жұмысы мен жағдайын, жүректің бүкіл әрекетін көрсететін алынған қисық сызық электро- кардиограмма деп аталады.

14 слайд

Жүрек автоматизмі дегеніз-жүректің өзінде пайда болатын импульс әсерінен жиырылу қабілеті •Жүрек бүкіл денеге әлсіз электр сигнал жібереді •Жүректің бұлшық етінің жұмысы мен жағдайын, жүректің бүкіл әрекетін көрсететін алынған қисық сызық электро- кардиограмма деп аталады.

Топтар бір-бірінің жұмысын төмендегі бағалау критериі арқылы бағалайды. Спикер жасаған жұмыстарын қорғайды. Оның жауабы бағдарш

15 слайд
Топтар бір-бірінің жұмысын төмендегі бағалау критериі арқылы бағалайды. Спикер жасаған жұмыстарын қорғайды. Оның жауабы бағдаршам әдісі арқылы формативті бағаланады 4 минут

15 слайд

Топтар бір-бірінің жұмысын төмендегі бағалау критериі арқылы бағалайды. Спикер жасаған жұмыстарын қорғайды. Оның жауабы бағдаршам әдісі арқылы формативті бағаланады 4 минут

Жүрек жұмысын талдау тапсырмасының бағалау критерийлері №Бағалау өлшемдері балл 1Жүрекшелерідің жиырылыуын дұрыс сипттау 1 2

16 слайд
Жүрек жұмысын талдау тапсырмасының бағалау критерийлері №Бағалау өлшемдері балл 1Жүрекшелерідің жиырылыуын дұрыс сипттау 1 2Қарыншалардың жиырылуын дұрыс сипаттау 1 3Жалпы босаңсуды дұрыс сипаттау 1 4Жүрек циклі деген не екенін түсіндіру 1 5Адам жүрегі минутына неше рет соғатыны мен қанша литр қан айдайтынан анықтауы 1 6Адам жүрегі минутына қанша литр қан айдайтынан анықтауы 1 жиыны 6 5-6 5 4 4 3 3 2 2 №Бағалау өлшемдері балл 1Жүрек жұмысын реттелу түрлерін дұрыс анықталуы 1 2Жүйкелік реттелу түрлерін дұрыс анықталуы 1 3Симпатикалық жүйкенің ерекшелігін дұрыс жазуы 1 4Парасимпатикалық жүйкенің ерекшелігін дұрыс жазуы 1 5Жүрек жұмысын жылдамдататын гормондарды дұрыс жазуы 1 6Жүрек жұмысын баяулататын гормондарды дұрыс жазуы 1 жиыны 6 5-6 5 4 4 3 3 2 2 3 минут

16 слайд

Жүрек жұмысын талдау тапсырмасының бағалау критерийлері №Бағалау өлшемдері балл 1Жүрекшелерідің жиырылыуын дұрыс сипттау 1 2Қарыншалардың жиырылуын дұрыс сипаттау 1 3Жалпы босаңсуды дұрыс сипаттау 1 4Жүрек циклі деген не екенін түсіндіру 1 5Адам жүрегі минутына неше рет соғатыны мен қанша литр қан айдайтынан анықтауы 1 6Адам жүрегі минутына қанша литр қан айдайтынан анықтауы 1 жиыны 6 5-6 5 4 4 3 3 2 2 №Бағалау өлшемдері балл 1Жүрек жұмысын реттелу түрлерін дұрыс анықталуы 1 2Жүйкелік реттелу түрлерін дұрыс анықталуы 1 3Симпатикалық жүйкенің ерекшелігін дұрыс жазуы 1 4Парасимпатикалық жүйкенің ерекшелігін дұрыс жазуы 1 5Жүрек жұмысын жылдамдататын гормондарды дұрыс жазуы 1 6Жүрек жұмысын баяулататын гормондарды дұрыс жазуы 1 жиыны 6 5-6 5 4 4 3 3 2 2 3 минут

Жүрекшенің жиырылуы кезінде қан қарыншаға кетеді. Ұзақтығы- 0,1сек Қарыншаны ң жиырылуы кезінде қан тамырлары на құйыл

17 слайд
Жүрекшенің жиырылуы кезінде қан қарыншаға кетеді. Ұзақтығы- 0,1сек Қарыншаны ң жиырылуы кезінде қан тамырлары на құйылады. Ұзақтығы- 0,3сек Жалпы босаңсу- жүрекше мен қарыншасын ың бір мезетте тынығуы. Ұзақтығы-0,4 сек Жүрек циклі- жүректің бір жиырылуынан екінші жирылға дейінгі уақытты айтамыз. Оның ұзақтығы-0,8 сек

17 слайд

Жүрекшенің жиырылуы кезінде қан қарыншаға кетеді. Ұзақтығы- 0,1сек Қарыншаны ң жиырылуы кезінде қан тамырлары на құйылады. Ұзақтығы- 0,3сек Жалпы босаңсу- жүрекше мен қарыншасын ың бір мезетте тынығуы. Ұзақтығы-0,4 сек Жүрек циклі- жүректің бір жиырылуынан екінші жирылға дейінгі уақытты айтамыз. Оның ұзақтығы-0,8 сек

Жүрек жұмысыныңЖүрек жұмысының реттелуіреттелуі Жүйкелік реттелу.Жүйкелік реттелу. ГумаральдықГумаральдық реттелуреттелу.. П

18 слайд
Жүрек жұмысыныңЖүрек жұмысының реттелуіреттелуі Жүйкелік реттелу.Жүйкелік реттелу. ГумаральдықГумаральдық реттелуреттелу.. Парасимпатикалық Парасимпатикалық жүйке жүректің жүйке жүректің жиырылуын жиырылуын баяулатадыбаяулатады .. Симпатикалық Симпатикалық жүйке жүректің жүйке жүректің жиырылуын жиырылуын жылдамдатады.жылдамдатады. Вазоресин, тироксин, адреналин жүрек жұмысын жылдамдатады Ацетилхолин жүрек жұмысын баяулатады

18 слайд

Жүрек жұмысыныңЖүрек жұмысының реттелуіреттелуі Жүйкелік реттелу.Жүйкелік реттелу. ГумаральдықГумаральдық реттелуреттелу.. Парасимпатикалық Парасимпатикалық жүйке жүректің жүйке жүректің жиырылуын жиырылуын баяулатадыбаяулатады .. Симпатикалық Симпатикалық жүйке жүректің жүйке жүректің жиырылуын жиырылуын жылдамдатады.жылдамдатады. Вазоресин, тироксин, адреналин жүрек жұмысын жылдамдатады Ацетилхолин жүрек жұмысын баяулатады

1,5 минут

19 слайд
1,5 минут

19 слайд

1,5 минут

1,5 минут

20 слайд
1,5 минут

20 слайд

1,5 минут

21 слайд

21 слайд

3 минут

22 слайд
3 минут

22 слайд

3 минут

1.Зетханалық жұмыс Мөлшерлі жүктемеге дейін және кейін тамырдың соғуын есептеу Керекті құрал-жабдық: секундомер Жұмыс мақсаты:

23 слайд
1.Зетханалық жұмыс Мөлшерлі жүктемеге дейін және кейін тамырдың соғуын есептеу Керекті құрал-жабдық: секундомер Жұмыс мақсаты: салыстырмалы тыныштық күйіндегі және ден жүктемесінен кейінгі жүрек жұмысын бақылау Жұмыс барысы: 1.Салыстырмалы тыныштық күйіндегі жүрек жұмысын, тамыр соғу арқылы бақылау. Ол үшін кәрі жілік артериясын басып бақылаймыз 2.Дене жүктемесінен кейінгі жүрек жұмысына, тамыр соғу арқылы бақылау 3.Қорытынды жасау

23 слайд

1.Зетханалық жұмыс Мөлшерлі жүктемеге дейін және кейін тамырдың соғуын есептеу Керекті құрал-жабдық: секундомер Жұмыс мақсаты: салыстырмалы тыныштық күйіндегі және ден жүктемесінен кейінгі жүрек жұмысын бақылау Жұмыс барысы: 1.Салыстырмалы тыныштық күйіндегі жүрек жұмысын, тамыр соғу арқылы бақылау. Ол үшін кәрі жілік артериясын басып бақылаймыз 2.Дене жүктемесінен кейінгі жүрек жұмысына, тамыр соғу арқылы бақылау 3.Қорытынды жасау

2 минут «Жұмыр қылыш» күйіне дене жаттығуын жасау

24 слайд
2 минут «Жұмыр қылыш» күйіне дене жаттығуын жасау

24 слайд

2 минут «Жұмыр қылыш» күйіне дене жаттығуын жасау

Математикалық есеп шығару •Ітоп •Адамның жүрегі 2 сағатта қанша рет жиырылып, қанша литр қанды айдап шығаратынын есепте. •ІІ

25 слайд
Математикалық есеп шығару •Ітоп •Адамның жүрегі 2 сағатта қанша рет жиырылып, қанша литр қанды айдап шығаратынын есепте. •ІІ топ •Адам жүрегінің жүрекшелері мен құлақшалары 1 сағатта неше рет жиырылатыны анықта 2 минут

25 слайд

Математикалық есеп шығару •Ітоп •Адамның жүрегі 2 сағатта қанша рет жиырылып, қанша литр қанды айдап шығаратынын есепте. •ІІ топ •Адам жүрегінің жүрекшелері мен құлақшалары 1 сағатта неше рет жиырылатыны анықта 2 минут

Қазақ тіліндегі жүрек сөзіне қатысты тұрақты сөз тіркестерін айтайық? Мағанасын анықтайық •Жаужүрек-сужүрек •Тасжүрек- жылы жүр

26 слайд
Қазақ тіліндегі жүрек сөзіне қатысты тұрақты сөз тіркестерін айтайық? Мағанасын анықтайық •Жаужүрек-сужүрек •Тасжүрек- жылы жүрек •Жүрегі төбесіне шықты •Жүрегі сыздады •Жүрегі қан жылады •Жүрексінді •Жан жүрегімен •Жүрек жарды тілек 2 минут

26 слайд

Қазақ тіліндегі жүрек сөзіне қатысты тұрақты сөз тіркестерін айтайық? Мағанасын анықтайық •Жаужүрек-сужүрек •Тасжүрек- жылы жүрек •Жүрегі төбесіне шықты •Жүрегі сыздады •Жүрегі қан жылады •Жүрексінді •Жан жүрегімен •Жүрек жарды тілек 2 минут

“Ет тартқыш”, “Чемодан”, “Қоқыс жәшігі” стратегиясы 2 минут

27 слайд
“Ет тартқыш”, “Чемодан”, “Қоқыс жәшігі” стратегиясы 2 минут

27 слайд

“Ет тартқыш”, “Чемодан”, “Қоқыс жәшігі” стратегиясы 2 минут

Бағалау критерии арқылы топтардың жұмысы бағаланады Алма саны арқылы оқушының жеке жауап беруі бағаланады Қорытынды сумативті

28 слайд
Бағалау критерии арқылы топтардың жұмысы бағаланады Алма саны арқылы оқушының жеке жауап беруі бағаланады Қорытынды сумативті баға шығарылады 2 минут

28 слайд

Бағалау критерии арқылы топтардың жұмысы бағаланады Алма саны арқылы оқушының жеке жауап беруі бағаланады Қорытынды сумативті баға шығарылады 2 минут

Тақырыпты оқып мазмұндау. Жүрек-құдіретті мүше атты тақырыпқа эссе жазу

29 слайд
Тақырыпты оқып мазмұндау. Жүрек-құдіретті мүше атты тақырыпқа эссе жазу

29 слайд

Тақырыпты оқып мазмұндау. Жүрек-құдіретті мүше атты тақырыпқа эссе жазу

Министірлікпен келісілген курстар тізімі