Материалдар / Презентация. Кімнің мекені жақсы? Сәкен. Жүнісов
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. Кімнің мекені жақсы? Сәкен. Жүнісов

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1646
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы Кімнің мекені Кімнің мекені жақсы?жақсы?

1 слайд
Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы Кімнің мекені Кімнің мекені жақсы?жақсы? Сәкен ЖүнісовСәкен Жүнісов

1 слайд

Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы Кімнің мекені Кімнің мекені жақсы?жақсы? Сәкен ЖүнісовСәкен Жүнісов

Оқу мақсаттары 22.2.3.1.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен .Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы

2 слайд
Оқу мақсаттары 22.2.3.1.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен .Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау.негізгі ойын анықтау. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар:мәтінді түсініп оқиды,негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі:мәтіндегі негізгі ойдың басталуын,жалғасуын,аяқталуын табады.Соған сәйкес мәтінді бөліктерге бөліп,әр бөлікке ат қояды. Кейбір оқушылар:мәтін кейіпкерлеріне еліктеп,өз туған жері туралы толғана пікір білдіреді.

2 слайд

Оқу мақсаттары 22.2.3.1.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен .Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау.негізгі ойын анықтау. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар:мәтінді түсініп оқиды,негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі:мәтіндегі негізгі ойдың басталуын,жалғасуын,аяқталуын табады.Соған сәйкес мәтінді бөліктерге бөліп,әр бөлікке ат қояды. Кейбір оқушылар:мәтін кейіпкерлеріне еліктеп,өз туған жері туралы толғана пікір білдіреді.

Психологиялық дайындықПсихологиялық дайындық •--Көңіл-күйлеріңіз қалай?Көңіл-күйлеріңіз қалай? •-Керемет(қолдарын көтереді)-Кере

3 слайд
Психологиялық дайындықПсихологиялық дайындық •--Көңіл-күйлеріңіз қалай?Көңіл-күйлеріңіз қалай? •-Керемет(қолдарын көтереді)-Керемет(қолдарын көтереді) •-Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?-Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? •-Тамаша(алақандарын шапалақтайды)-Тамаша(алақандарын шапалақтайды) •-Ынталарыңыз қалай?-Ынталарыңыз қалай? •-Ғажап (қолдарын көтереді)-Ғажап (қолдарын көтереді) •-Ендеше сабағымызды бастайық.-Ендеше сабағымызды бастайық. •-Ооо (бас бармақтарын көтереді)-Ооо (бас бармақтарын көтереді)

3 слайд

Психологиялық дайындықПсихологиялық дайындық •--Көңіл-күйлеріңіз қалай?Көңіл-күйлеріңіз қалай? •-Керемет(қолдарын көтереді)-Керемет(қолдарын көтереді) •-Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?-Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? •-Тамаша(алақандарын шапалақтайды)-Тамаша(алақандарын шапалақтайды) •-Ынталарыңыз қалай?-Ынталарыңыз қалай? •-Ғажап (қолдарын көтереді)-Ғажап (қолдарын көтереді) •-Ендеше сабағымызды бастайық.-Ендеше сабағымызды бастайық. •-Ооо (бас бармақтарын көтереді)-Ооо (бас бармақтарын көтереді)

Үй тапсырмасын сұрау.Үй тапсырмасын сұрау. “Өрмекші” әдісі арқылы “Өрмекші” әдісі арқылы •Дихан .Әбілов кім?Дихан .Әбілов

4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау.Үй тапсырмасын сұрау. “Өрмекші” әдісі арқылы “Өрмекші” әдісі арқылы •Дихан .Әбілов кім?Дихан .Әбілов кім? •Қай облыста дүниеге келген?Қай облыста дүниеге келген? •Қандай шығармалары бар?Қандай шығармалары бар? •Біз қандай бөлімді бастадық?Біз қандай бөлімді бастадық? •Әр ұлттың өз тілін қалай атайды?Әр ұлттың өз тілін қалай атайды? •Біздің ана тіліміз қай тіл?Біздің ана тіліміз қай тіл? •Ақынның туған тіл деп отырғаны қай Ақынның туған тіл деп отырғаны қай тіл?тіл?

4 слайд

Үй тапсырмасын сұрау.Үй тапсырмасын сұрау. “Өрмекші” әдісі арқылы “Өрмекші” әдісі арқылы •Дихан .Әбілов кім?Дихан .Әбілов кім? •Қай облыста дүниеге келген?Қай облыста дүниеге келген? •Қандай шығармалары бар?Қандай шығармалары бар? •Біз қандай бөлімді бастадық?Біз қандай бөлімді бастадық? •Әр ұлттың өз тілін қалай атайды?Әр ұлттың өз тілін қалай атайды? •Біздің ана тіліміз қай тіл?Біздің ана тіліміз қай тіл? •Ақынның туған тіл деп отырғаны қай Ақынның туған тіл деп отырғаны қай тіл?тіл?

5 слайд

5 слайд

Топқа бөлуТопқа бөлу •Үш түс арқылы топқа бөлінеді.Үш түс арқылы топқа бөлінеді. •Қызыл.Қызыл. •Жасыл.Жа

6 слайд
Топқа бөлуТопқа бөлу •Үш түс арқылы топқа бөлінеді.Үш түс арқылы топқа бөлінеді. •Қызыл.Қызыл. •Жасыл.Жасыл. •Сары.Сары. •Қиылған суреттерді құрастырып ,сол Қиылған суреттерді құрастырып ,сол мәтін кейіпкері жайлы мағлұмат мәтін кейіпкері жайлы мағлұмат беріп,топта талқыланады.беріп,топта талқыланады.

6 слайд

Топқа бөлуТопқа бөлу •Үш түс арқылы топқа бөлінеді.Үш түс арқылы топқа бөлінеді. •Қызыл.Қызыл. •Жасыл.Жасыл. •Сары.Сары. •Қиылған суреттерді құрастырып ,сол Қиылған суреттерді құрастырып ,сол мәтін кейіпкері жайлы мағлұмат мәтін кейіпкері жайлы мағлұмат беріп,топта талқыланады.беріп,топта талқыланады.

Құрбақа.Құрбақа. Құрлықта Құрлықта болады,суда болады,суда жүреді,қорқынышжүреді,қорқыныш ты.т

7 слайд
Құрбақа.Құрбақа. Құрлықта Құрлықта болады,суда болады,суда жүреді,қорқынышжүреді,қорқыныш ты.ты. Тышқан Тапқанын ініне тасиды Зиянды болады Көбейеді Іні болады Құмырсқаның жер бетінде 6000 түрі болады екен.Тынымсыз осы бір жәндіктің де неше түрлі ауруға таптырмас ем екенін көбіміз біле бермейміз.Ұзындығы бар жоғы 13 мм болатын жылтыр қара, кіп – кішкентай ғана қос мүйізі бар.

7 слайд

Құрбақа.Құрбақа. Құрлықта Құрлықта болады,суда болады,суда жүреді,қорқынышжүреді,қорқыныш ты.ты. Тышқан Тапқанын ініне тасиды Зиянды болады Көбейеді Іні болады Құмырсқаның жер бетінде 6000 түрі болады екен.Тынымсыз осы бір жәндіктің де неше түрлі ауруға таптырмас ем екенін көбіміз біле бермейміз.Ұзындығы бар жоғы 13 мм болатын жылтыр қара, кіп – кішкентай ғана қос мүйізі бар.

Жарайсыңдар балалар!Жарайсыңдар балалар! •-Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, -Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, тышқан ілесіп, үшеу

8 слайд
Жарайсыңдар балалар!Жарайсыңдар балалар! •-Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, -Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, тышқан ілесіп, үшеуі кімнің жақсы тышқан ілесіп, үшеуі кімнің жақсы мекені, жайлы қонысы бар, соны мекені, жайлы қонысы бар, соны білмекші болады. Сөйтіп, жолға білмекші болады. Сөйтіп, жолға шығады.шығады. •Олардың саяхаты туралы белгілі Олардың саяхаты туралы белгілі жазушы Сәкен Жүнісов жазушы Сәкен Жүнісов әңгімелейдіәңгімелейді..

8 слайд

Жарайсыңдар балалар!Жарайсыңдар балалар! •-Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, -Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, тышқан ілесіп, үшеуі кімнің жақсы тышқан ілесіп, үшеуі кімнің жақсы мекені, жайлы қонысы бар, соны мекені, жайлы қонысы бар, соны білмекші болады. Сөйтіп, жолға білмекші болады. Сөйтіп, жолға шығады.шығады. •Олардың саяхаты туралы белгілі Олардың саяхаты туралы белгілі жазушы Сәкен Жүнісов жазушы Сәкен Жүнісов әңгімелейдіәңгімелейді..

Сәкен Сәкен ЖүнісовЖүнісов 1934ж Көкшетау облысы Қызылтау 1934ж Көкшетау облысы Қызылта

9 слайд
Сәкен Сәкен ЖүнісовЖүнісов 1934ж Көкшетау облысы Қызылтау 1934ж Көкшетау облысы Қызылтау ауданында дүниеге келген ауданында дүниеге келген •Халық жазушысыХалық жазушысы Қазақстан Мемлекеттік сыйлыған иегеріҚазақстан Мемлекеттік сыйлыған иегері •«Кімнің мекені жақсы»   «Шәркей» т.б. «Кімнің мекені жақсы»   «Шәркей» т.б. кітабыкітабы

9 слайд

Сәкен Сәкен ЖүнісовЖүнісов 1934ж Көкшетау облысы Қызылтау 1934ж Көкшетау облысы Қызылтау ауданында дүниеге келген ауданында дүниеге келген •Халық жазушысыХалық жазушысы Қазақстан Мемлекеттік сыйлыған иегеріҚазақстан Мемлекеттік сыйлыған иегері •«Кімнің мекені жақсы»   «Шәркей» т.б. «Кімнің мекені жақсы»   «Шәркей» т.б. кітабыкітабы

ЖұмбақтарЖұмбақтар Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай (құмырсқа) Қос мекенді жануар (құр

10 слайд
ЖұмбақтарЖұмбақтар Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай  (құмырсқа) Қос мекенді жануар           (құрбақа) Жыл басы қай жануар?  (тышқан)

10 слайд

ЖұмбақтарЖұмбақтар Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай  (құмырсқа) Қос мекенді жануар           (құрбақа) Жыл басы қай жануар?  (тышқан)

Ой қозғау (Сұрақ - жауап)Карточка І топ 1. Бір күні нелер жайлы қоныс бар екенін білмекші болып жолға шығады? 2. Талай шұңқыр,

11 слайд
Ой қозғау (Сұрақ - жауап)Карточка І топ 1. Бір күні нелер жайлы қоныс бар екенін білмекші болып жолға шығады? 2. Талай шұңқыр, талай төмпешік артта қалдырып, ақыры олар қандай жерге кез болды? ІІ топ 1.Бұл жер тышқанға ұнадыма? Не себепті? 2.Көкқұтан өзінің мекені жайлы не деп жауап берді? ІІІ топ 1. Қалай ойлайсың, құрбақа, тышқан, құмырсқа – үшеуіне осы мекен ұнады ма? 2.Неге ұнамады деп ойлайсыңдар?

11 слайд

Ой қозғау (Сұрақ - жауап)Карточка І топ 1. Бір күні нелер жайлы қоныс бар екенін білмекші болып жолға шығады? 2. Талай шұңқыр, талай төмпешік артта қалдырып, ақыры олар қандай жерге кез болды? ІІ топ 1.Бұл жер тышқанға ұнадыма? Не себепті? 2.Көкқұтан өзінің мекені жайлы не деп жауап берді? ІІІ топ 1. Қалай ойлайсың, құрбақа, тышқан, құмырсқа – үшеуіне осы мекен ұнады ма? 2.Неге ұнамады деп ойлайсыңдар?

12 слайд

12 слайд

Жетістік критерийі:Жетістік критерийі: Мәтін мазмұнын оқып,түсініп Мәтін мазмұнын оқып,түсініп әңгімелеу.әңгімелеу.

13 слайд
Жетістік критерийі:Жетістік критерийі: Мәтін мазмұнын оқып,түсініп Мәтін мазмұнын оқып,түсініп әңгімелеу.әңгімелеу. Жазушының сөздерін Жазушының сөздерін пайдаланады,ойын көркем пайдаланады,ойын көркем жеткізеді.жеткізеді. Мәтін кейіпкерлеріне мағлұмат Мәтін кейіпкерлеріне мағлұмат береді.береді.

13 слайд

Жетістік критерийі:Жетістік критерийі: Мәтін мазмұнын оқып,түсініп Мәтін мазмұнын оқып,түсініп әңгімелеу.әңгімелеу. Жазушының сөздерін Жазушының сөздерін пайдаланады,ойын көркем пайдаланады,ойын көркем жеткізеді.жеткізеді. Мәтін кейіпкерлеріне мағлұмат Мәтін кейіпкерлеріне мағлұмат береді.береді.

14 слайд

14 слайд

Кері байланысКері байланыс..

15 слайд
Кері байланысКері байланыс..

15 слайд

Кері байланысКері байланыс..