Материалдар / презентация «Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация «Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткізілген коучинг презентациясы : «Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?

1 слайд
Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?

1 слайд

Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?

Мақсаты: Коучинг барысында көшбасшылық туралы мұғалімдердің көзқарасын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы тү

2 слайд
Мақсаты: Коучинг барысында көшбасшылық туралы мұғалімдердің көзқарасын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту, өз идеяларын дәлелдеуге дағдыландыру. Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалын аша білу. Күтілетін нәтиже: Топтаса жұмыс атқара отырып, басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді.

2 слайд

Мақсаты: Коучинг барысында көшбасшылық туралы мұғалімдердің көзқарасын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту, өз идеяларын дәлелдеуге дағдыландыру. Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалын аша білу. Күтілетін нәтиже: Топтаса жұмыс атқара отырып, басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді.

Бұл бейнетаспа не туралы? Бейнетаспада көшбасшы өз міндетін атқара алды ма? Көшбасшы мұғалім ол кім?

3 слайд
Бұл бейнетаспа не туралы? Бейнетаспада көшбасшы өз міндетін атқара алды ма? Көшбасшы мұғалім ол кім?

3 слайд

Бұл бейнетаспа не туралы? Бейнетаспада көшбасшы өз міндетін атқара алды ма? Көшбасшы мұғалім ол кім?

І топ Көшбасшы мұғалімдер оқыту сапасын арттыру үшін мектепте қандай өзгеріс енгізе алады? ІІ топ Көшбасшы мұғалімнің іс-әре

4 слайд
І топ Көшбасшы мұғалімдер оқыту сапасын арттыру үшін мектепте қандай өзгеріс енгізе алады? ІІ топ Көшбасшы мұғалімнің іс-әрекетінде кездесетін кедергілерді анықтау және оны жою жолдары ІІІ топ Оқушылардың көшбасшылық қабілетін жұмыс істеу үрдісінде қалай дамытамыз?

4 слайд

І топ Көшбасшы мұғалімдер оқыту сапасын арттыру үшін мектепте қандай өзгеріс енгізе алады? ІІ топ Көшбасшы мұғалімнің іс-әрекетінде кездесетін кедергілерді анықтау және оны жою жолдары ІІІ топ Оқушылардың көшбасшылық қабілетін жұмыс істеу үрдісінде қалай дамытамыз?

Педагогикалық жағдаятқа байланысты тапсырмалар І топ. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде сыныппен

5 слайд
Педагогикалық жағдаятқа байланысты тапсырмалар І топ. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде сыныппен қандай жұмыс жүргізесіз? ІІ топ. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде пән мұғалімдерімен қандай жұмыс жүргізесіз? ІІІ топ. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде ата-анамен қандай жұмыс жүргізесіз?

5 слайд

Педагогикалық жағдаятқа байланысты тапсырмалар І топ. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде сыныппен қандай жұмыс жүргізесіз? ІІ топ. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде пән мұғалімдерімен қандай жұмыс жүргізесіз? ІІІ топ. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде ата-анамен қандай жұмыс жүргізесіз?

6 слайд

6 слайд

Идеялар қоржыны

7 слайд
Идеялар қоржыны

7 слайд

Идеялар қоржыны

 көшбасшы жаңашылдық енгізеді; көшбасшы оқушыға басты назар аударады; көшбасшыны сенім қанаттандырады; көшбасшы ұзақ мерзім

8 слайд
 көшбасшы жаңашылдық енгізеді; көшбасшы оқушыға басты назар аударады; көшбасшыны сенім қанаттандырады; көшбасшы ұзақ мерзімді болашаққа бағыт түзейді. көшбасшы– не және неліктен деп сұрайды; көшбасшы алға (болашаққа) көз тігеді; көшбасшы құрастырады; көшбасшылық оқуға әсер етеді; көшбасшы – жеке тұлға. Көшбасшы мұғалімдер оқыту әдістемесі мен оқушылардың білімін жақсартуға лайықты жағдай жасау арқылы оқушылардың оқу үлгеріміне ықпал етеді.

8 слайд

 көшбасшы жаңашылдық енгізеді; көшбасшы оқушыға басты назар аударады; көшбасшыны сенім қанаттандырады; көшбасшы ұзақ мерзімді болашаққа бағыт түзейді. көшбасшы– не және неліктен деп сұрайды; көшбасшы алға (болашаққа) көз тігеді; көшбасшы құрастырады; көшбасшылық оқуға әсер етеді; көшбасшы – жеке тұлға. Көшбасшы мұғалімдер оқыту әдістемесі мен оқушылардың білімін жақсартуға лайықты жағдай жасау арқылы оқушылардың оқу үлгеріміне ықпал етеді.

“Көшбасшылық дегеніміз - дұрыс қадам жасау, ал басқару – қадамды дұрыс жасау” Беннис

9 слайд
“Көшбасшылық дегеніміз - дұрыс қадам жасау, ал басқару – қадамды дұрыс жасау” Беннис

9 слайд

“Көшбасшылық дегеніміз - дұрыс қадам жасау, ал басқару – қадамды дұрыс жасау” Беннис