презентация Көз.8

Тақырып бойынша 11 материал табылды

презентация Көз.8

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға көрсетілім арқылы түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Жумагулова Умитжан Биляловна

#1 слайд
Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Жумагулова Умитжан Биляловна Оқушы саны: 2 0 Аудан ( қала): Абай обылыс,Үржар ауданы, Алтыншоқы ауылы ЕБҚ оқушы : (психиалық дамуы тежелген бала) Мектеп атауы: “Алтыншоқы орта мектеп-бақшасы”КММ Сабақ тақырыбы: Көз-оптикалық жүйе, көздің көру кемшіліктері және оларды түзету әдістері. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : Оқу бағдарламасының бөлімі: 8.5.1.15 Көздің алыстан көргіштігі мен жақыннан көргіштігін түзетуді сипаттау . Ойлау дағдыларының деңгейі: Түсіну, қолдану, талдау. Көздің алыстан көргіштігі мен жақыннан көргіштігін түзетуді сипаттайды.Сабақтың мақсаты: ЕБҚ: Көздің құрлысына сүйене, алыстан және жақыннан көргіштікті сипаттайды

1 слайд

Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Жумагулова Умитжан Биляловна Оқушы саны: 2 0 Аудан ( қала): Абай обылыс,Үржар ауданы, Алтыншоқы ауылы ЕБҚ оқушы : (психиалық дамуы тежелген бала) Мектеп атауы: “Алтыншоқы орта мектеп-бақшасы”КММ Сабақ тақырыбы: Көз-оптикалық жүйе, көздің көру кемшіліктері және оларды түзету әдістері. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты : Оқу бағдарламасының бөлімі: 8.5.1.15 Көздің алыстан көргіштігі мен жақыннан көргіштігін түзетуді сипаттау . Ойлау дағдыларының деңгейі: Түсіну, қолдану, талдау. Көздің алыстан көргіштігі мен жақыннан көргіштігін түзетуді сипаттайды.Сабақтың мақсаты: ЕБҚ: Көздің құрлысына сүйене, алыстан және жақыннан көргіштікті сипаттайды

Сабақтың басы Сабақтың ортасы

#2 слайд
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Үй тапсырмасын «Досы ң ды сына» әдісі арқылы тексеру Жа ң а сабақты оқушыларға видио көрсете отырып түсіндіремін. https :// youtu.be / RN2ey_etT-c Оқушылар видионы көре отырып, көз бөліктерін түсініп. Қандай жағдайда көздің жақыннан, алыстан көргіштігін “Еркін талқылау ” әдісін қолданып талқылайды. ЕББҚО: оқушылармен бірге көздің құрлысын түсінеді, ойын еркін айтады. Оқушылар өздерін « Үш шапалақ » әдісі арқылы бағалайды.Қызығушылықты ояту. Жаңа сабақ /10-13мин Ұйымдастыру кезеңі / 5-7 мин Бағалау

2 слайд

Сабақтың басы Сабақтың ортасы Үй тапсырмасын «Досы ң ды сына» әдісі арқылы тексеру Жа ң а сабақты оқушыларға видио көрсете отырып түсіндіремін. https :// youtu.be / RN2ey_etT-c Оқушылар видионы көре отырып, көз бөліктерін түсініп. Қандай жағдайда көздің жақыннан, алыстан көргіштігін “Еркін талқылау ” әдісін қолданып талқылайды. ЕББҚО: оқушылармен бірге көздің құрлысын түсінеді, ойын еркін айтады. Оқушылар өздерін « Үш шапалақ » әдісі арқылы бағалайды.Қызығушылықты ояту. Жаңа сабақ /10-13мин Ұйымдастыру кезеңі / 5-7 мин Бағалау

Топты қ жұмыс 1-тапсырма Омар атасы мен қарындасының көздерінің нашар көретінін байқап. Оларға көзілдірік сатып алуды ше

#3 слайд
Топты қ жұмыс 1-тапсырма Омар атасы мен қарындасының көздерінің нашар көретінін байқап. Оларға көзілдірік сатып алуды шешті. Қарындасымен телефон арқылы сөйлесіп, қарындасы оған көзінен 30 см арақашықтыққа қойып жақсы оқитындығын айтты. Ал атасына оптикалық күші 0,5 дптр көзілдірік алды. 1-суретті пайдаланып атасының көзінің ақауын анықтаңыз. 2-сурет арқылы қарындасының көзінің ақауын анықтаңыз. Әр жағдай үшін көзілдірік линзасының фокус аралығын табыңыз.Оптикалық күшін есептеңіз I- топ тапсырмасы 1-сурет. Атасының көз ақауы Атасының көзінің ақауын сипаттайды. Атасының көзілдірігінің фокус аралығын табады. II- топ тапсырмасы 2-сурет.қарындасының көз ақауы Қарындасының көзінің ақауын сипаттайды. Қарындасының көзілдірігінің оптикалық күшін табады. Дескриптор: 1.Суреттен атасының көзінің ақауын сипаттайды. 2.Қарындасының көзінің ақауын сипаттайды. 3. Атасының көзілдірігінің оптикалық күшін дұрыс белгілейді. 4.Атасының көзінің фокус аралығын табады. 5.Қарындасының көру қашықтығын белгілейді. 6.Қарындасының көзінің оптикалық күшін табады. 1-тапсырма. / 10-12 мин Орындалынған тапсырманы “Бумеранг” тәсілін қолданып келесі топ дескриптор арқылы бағалайды.

3 слайд

Топты қ жұмыс 1-тапсырма Омар атасы мен қарындасының көздерінің нашар көретінін байқап. Оларға көзілдірік сатып алуды шешті. Қарындасымен телефон арқылы сөйлесіп, қарындасы оған көзінен 30 см арақашықтыққа қойып жақсы оқитындығын айтты. Ал атасына оптикалық күші 0,5 дптр көзілдірік алды. 1-суретті пайдаланып атасының көзінің ақауын анықтаңыз. 2-сурет арқылы қарындасының көзінің ақауын анықтаңыз. Әр жағдай үшін көзілдірік линзасының фокус аралығын табыңыз.Оптикалық күшін есептеңіз I- топ тапсырмасы 1-сурет. Атасының көз ақауы Атасының көзінің ақауын сипаттайды. Атасының көзілдірігінің фокус аралығын табады. II- топ тапсырмасы 2-сурет.қарындасының көз ақауы Қарындасының көзінің ақауын сипаттайды. Қарындасының көзілдірігінің оптикалық күшін табады. Дескриптор: 1.Суреттен атасының көзінің ақауын сипаттайды. 2.Қарындасының көзінің ақауын сипаттайды. 3. Атасының көзілдірігінің оптикалық күшін дұрыс белгілейді. 4.Атасының көзінің фокус аралығын табады. 5.Қарындасының көру қашықтығын белгілейді. 6.Қарындасының көзінің оптикалық күшін табады. 1-тапсырма. / 10-12 мин Орындалынған тапсырманы “Бумеранг” тәсілін қолданып келесі топ дескриптор арқылы бағалайды.

Топтық жұмыс • Топтың жұмысын «Б ас бармақ » әдісі арқылы бағалайдыКөрсетілім: htts : // youtu.be / 5tIND4XhFE

#4 слайд
Топтық жұмыс • Топтың жұмысын «Б ас бармақ » әдісі арқылы бағалайдыКөрсетілім: htts : // youtu.be / 5tIND4XhFE «Жетілдірілген көзілдірік тер.Жасанды жолмен операция жасау» 2-тапсырма: Жетілдірілген көзілдіріктер. Жасанды жолмен операция жасау бейне фильмі арқылы мамандықтың қандай түрлері,физикалық қандай заңдылықтары қолданылғанын түсіндіріңіздер. Дескриптор: - Физика заңдылықтары арқылы жасанды көзілдіріктің жұмыс істеуін түсіндіреді. 2-тапсырма /8-10 мин

4 слайд

Топтық жұмыс • Топтың жұмысын «Б ас бармақ » әдісі арқылы бағалайдыКөрсетілім: htts : // youtu.be / 5tIND4XhFE «Жетілдірілген көзілдірік тер.Жасанды жолмен операция жасау» 2-тапсырма: Жетілдірілген көзілдіріктер. Жасанды жолмен операция жасау бейне фильмі арқылы мамандықтың қандай түрлері,физикалық қандай заңдылықтары қолданылғанын түсіндіріңіздер. Дескриптор: - Физика заңдылықтары арқылы жасанды көзілдіріктің жұмыс істеуін түсіндіреді. 2-тапсырма /8-10 мин

• Сабақтың соңы Сабақтың соңы /3-4 минҮйге тапсырма: Көз-оптикалық жүйе.260 беттегі тапсырма. Физика оқулығы 8-сынып

#5 слайд
• Сабақтың соңы Сабақтың соңы /3-4 минҮйге тапсырма: Көз-оптикалық жүйе.260 беттегі тапсырма. Физика оқулығы 8-сынып “Білім қоржыны”әдісі арқылы рефлексия жүргізіледі. Әр топтан 2 оқушы сабақ туралы пікірін айтады.

5 слайд

• Сабақтың соңы Сабақтың соңы /3-4 минҮйге тапсырма: Көз-оптикалық жүйе.260 беттегі тапсырма. Физика оқулығы 8-сынып “Білім қоржыны”әдісі арқылы рефлексия жүргізіледі. Әр топтан 2 оқушы сабақ туралы пікірін айтады.

Файл форматы:
pptx
16.05.2023
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі