Презентация. "Квадрат түбір және иррационал өрнек" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация. "Квадрат түбір және иррационал өрнек" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қайырлы күн құрметті әріптестер! Мен Сағатбекова Жанар Қалиқанқызы ҰМЖ бойынша 8 сынып 1тоқсан 1-ші бөлімнің «Квадрат түбір» тақырыбындағы ҚМЖ-ды ұсынамын.Осындағы қол жеткізетін оқу мақсатым: 8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану. Осы оқу мақсатым мен оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып,сабақ мақсаттарын құрастырдым. Мақсатқа жету мақсатында «Кім жылдам?», «Сұрақтар шеңбері», «Бірге ойлаймыз» белсенді оқу әдістерін таңдадым.Осы әдістер оқушылардың оқу мақсатына жетулеріне мүмкүндік туғызады деп ойлаймын. Сабақтың өн бойында критериалды бағалаудың қалыптастырушы бағалауын алдым. Дескрипторы бар тапсырмалар құрастырдым. Қалыптастырушы бағалау оқудағы қажеттіліктерді анықтап, оқыту үдерісін өзгерту мақсатында оқушының алға ілгерілеуі мен материалды игеруін жиі, интербелсенді бағалау болғандықтан, жоспарлаған сабағым әріптестеріме көмегін тигізеді деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰМЖ тарауы: 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек Барлық оқушылар: • арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып

#1 слайд
ҰМЖ тарауы: 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек Барлық оқушылар: • арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып өрнектің мәнін тиімді тәсілмен есептейді Оқушылардың басым бөлігі: • Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін біледі,қолданады Кейбір оқушылар: • есептеулер мен квадрат түбірлері бар кейбір өрнектерді түрлендіру кезінде арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін тиімді қолданадыОқу мақсаты:8.1.2.1Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийі: -Өрнек мәнін табу үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. - Өрнекті түрлендіру үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады . «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» 1- құндылығы негізінде оқушыларды Отанын құрметтеуге, мақтан етуге тәрбиелеу. Қазақстан тарихы Пәнаралық байланыс: Тілдік мақсаттар: Оқушылар: - Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін айтады. - Есептердің шығару жолын түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Квадрат түбір,квадрат түбірдің қасиеттері санның модулі,натурал көрсеткішті дәреже ұғымы Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: - Көбейтіндіден арифметикалық квадрат түбір табу үшін ... - Бөліндіден арифметикалық квадрат түбірді қалай табамыз? - Кез келген х үшін түбір астындағы х квадрат тең ...Құндылықтарға баулу: Сагатбекова Ж К

1 слайд

ҰМЖ тарауы: 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек Барлық оқушылар: • арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып өрнектің мәнін тиімді тәсілмен есептейді Оқушылардың басым бөлігі: • Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін біледі,қолданады Кейбір оқушылар: • есептеулер мен квадрат түбірлері бар кейбір өрнектерді түрлендіру кезінде арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін тиімді қолданадыОқу мақсаты:8.1.2.1Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийі: -Өрнек мәнін табу үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. - Өрнекті түрлендіру үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады . «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» 1- құндылығы негізінде оқушыларды Отанын құрметтеуге, мақтан етуге тәрбиелеу. Қазақстан тарихы Пәнаралық байланыс: Тілдік мақсаттар: Оқушылар: - Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін айтады. - Есептердің шығару жолын түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Квадрат түбір,квадрат түбірдің қасиеттері санның модулі,натурал көрсеткішті дәреже ұғымы Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: - Көбейтіндіден арифметикалық квадрат түбір табу үшін ... - Бөліндіден арифметикалық квадрат түбірді қалай табамыз? - Кез келген х үшін түбір астындағы х квадрат тең ...Құндылықтарға баулу: Сагатбекова Ж К

Белсенді оқу әдістері “ Кім жылдам?” «Сұрақтар шеңбері» «Бірге ойлаймыз» Саралау әдістері Саралау тәсілдері: тапсырма, диало

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері “ Кім жылдам?” «Сұрақтар шеңбері» «Бірге ойлаймыз» Саралау әдістері Саралау тәсілдері: тапсырма, диалог және қолдау көрсету Критериалд ы бағалау“ Бір сөзбен түйіндеу” Оқушылар топпен бағалайды,өзін-өзі бағалайды Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: Есептеңіз: Дескриптор: 1. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 2. бөліндінің квадрат түбірі қасиеттерін қоланады; 3. дәреженің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 4. өрнектің мәнін есептейді. Дескриптор: 1.квадрат түбір астындағы өрнекті көбейткіштерге жіктейді. 2. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 3. өрнектің мәнін есептейді.  «ББУ» белсенді әдісі білемін білгім келеді үйрендімШығармашылық жұмыс. Өрнектің мәнін табыңыз: 1. ; мұндағы а – Астананың туған күні 2. +2в; мұндағы b-Тәуелсіздік күні 3.+а; мұндағы а-Тұңғыш Президент күні 4.–в; мұндағы в-Қазақстанның Конституция күні І. Топтық жұмыс. І топ: 1. Есептеңдер: 2. Өрнектің мәнін табыңдар: 3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар: ІІ топ: 1.Есептеңдер: 2. Өрнектің мәнін табыңдар: 3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар:

2 слайд

Белсенді оқу әдістері “ Кім жылдам?” «Сұрақтар шеңбері» «Бірге ойлаймыз» Саралау әдістері Саралау тәсілдері: тапсырма, диалог және қолдау көрсету Критериалд ы бағалау“ Бір сөзбен түйіндеу” Оқушылар топпен бағалайды,өзін-өзі бағалайды Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: Есептеңіз: Дескриптор: 1. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 2. бөліндінің квадрат түбірі қасиеттерін қоланады; 3. дәреженің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 4. өрнектің мәнін есептейді. Дескриптор: 1.квадрат түбір астындағы өрнекті көбейткіштерге жіктейді. 2. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 3. өрнектің мәнін есептейді.  «ББУ» белсенді әдісі білемін білгім келеді үйрендімШығармашылық жұмыс. Өрнектің мәнін табыңыз: 1. ; мұндағы а – Астананың туған күні 2. +2в; мұндағы b-Тәуелсіздік күні 3.+а; мұндағы а-Тұңғыш Президент күні 4.–в; мұндағы в-Қазақстанның Конституция күні І. Топтық жұмыс. І топ: 1. Есептеңдер: 2. Өрнектің мәнін табыңдар: 3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар: ІІ топ: 1.Есептеңдер: 2. Өрнектің мәнін табыңдар: 3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар:

Файл форматы:
pptx
03.03.2019
2474
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі