Презентация. "Квадрат түбір және иррационал өрнек" 8 сынып
Презентация. "Квадрат түбір және иррационал өрнек" 8 сынып

#1 слайд
ҰМЖ тарауы: 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек
Барлық оқушылар: •
арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін
қолданып өрнектің мәнін тиімді тәсілмен есептейді
Оқушылардың басым бөлігі: •
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін
біледі,қолданады
Кейбір оқушылар: •
есептеулер мен квадрат түбірлері бар кейбір
өрнектерді түрлендіру кезінде арифметикалық
квадрат түбірдің қасиеттерін тиімді қолданадыОқу мақсаты:8.1.2.1Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану
Сабақтың мақсаты:
Бағалау критерийі:
-Өрнек мәнін табу үшін
арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін
қолданады.
- Өрнекті түрлендіру үшін
арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін
қолданады . «Мәңгілік ел»
жалпыұлттық
идеясының
«Қазақстанның
Тәуелсіздігі және
Астана» 1-
құндылығы негізінде
оқушыларды
Отанын құрметтеуге,
мақтан етуге
тәрбиелеу.
Қазақстан тарихы Пәнаралық байланыс: Тілдік мақсаттар:
Оқушылар:
- Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін
айтады.
- Есептердің шығару жолын түсіндіреді.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Квадрат түбір,квадрат түбірдің қасиеттері
санның модулі,натурал көрсеткішті дәреже
ұғымы
Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер:
- Көбейтіндіден арифметикалық квадрат түбір
табу үшін ...
- Бөліндіден арифметикалық квадрат түбірді
қалай табамыз?
-
Кез келген х үшін түбір астындағы х
квадрат тең ...Құндылықтарға
баулу: Сагатбекова Ж К
1 слайд
ҰМЖ тарауы: 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек Барлық оқушылар: • арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып өрнектің мәнін тиімді тәсілмен есептейді Оқушылардың басым бөлігі: • Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін біледі,қолданады Кейбір оқушылар: • есептеулер мен квадрат түбірлері бар кейбір өрнектерді түрлендіру кезінде арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін тиімді қолданадыОқу мақсаты:8.1.2.1Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийі: -Өрнек мәнін табу үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. - Өрнекті түрлендіру үшін арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады . «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» 1- құндылығы негізінде оқушыларды Отанын құрметтеуге, мақтан етуге тәрбиелеу. Қазақстан тарихы Пәнаралық байланыс: Тілдік мақсаттар: Оқушылар: - Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін айтады. - Есептердің шығару жолын түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Квадрат түбір,квадрат түбірдің қасиеттері санның модулі,натурал көрсеткішті дәреже ұғымы Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: - Көбейтіндіден арифметикалық квадрат түбір табу үшін ... - Бөліндіден арифметикалық квадрат түбірді қалай табамыз? - Кез келген х үшін түбір астындағы х квадрат тең ...Құндылықтарға баулу: Сагатбекова Ж К
#2 слайд
Белсенді оқу әдістері
“ Кім жылдам?”
«Сұрақтар шеңбері»
«Бірге ойлаймыз»
Саралау
әдістері
Саралау тәсілдері:
тапсырма, диалог және
қолдау көрсету Критериалд
ы бағалау“ Бір сөзбен
түйіндеу” Оқушылар топпен
бағалайды,өзін-өзі
бағалайды
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар:
Есептеңіз:
Дескриптор:
1. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін
қолданады;
2. бөліндінің квадрат түбірі қасиеттерін
қоланады;
3. дәреженің квадрат түбірі қасиеттерін
қолданады;
4. өрнектің мәнін есептейді.
Дескриптор:
1.квадрат түбір астындағы өрнекті
көбейткіштерге жіктейді.
2. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін
қолданады;
3. өрнектің мәнін есептейді.
«ББУ» белсенді әдісі
білемін білгім келеді үйрендімШығармашылық жұмыс.
Өрнектің мәнін табыңыз:
1. ; мұндағы а – Астананың туған күні
2. +2в; мұндағы b-Тәуелсіздік күні
3.+а; мұндағы а-Тұңғыш Президент күні
4.–в; мұндағы в-Қазақстанның
Конституция күні
І. Топтық жұмыс.
І топ:
1. Есептеңдер:
2. Өрнектің мәнін табыңдар:
3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар:
ІІ топ:
1.Есептеңдер:
2. Өрнектің мәнін табыңдар:
3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар:
2 слайд
Белсенді оқу әдістері “ Кім жылдам?” «Сұрақтар шеңбері» «Бірге ойлаймыз» Саралау әдістері Саралау тәсілдері: тапсырма, диалог және қолдау көрсету Критериалд ы бағалау“ Бір сөзбен түйіндеу” Оқушылар топпен бағалайды,өзін-өзі бағалайды Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: Есептеңіз: Дескриптор: 1. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 2. бөліндінің квадрат түбірі қасиеттерін қоланады; 3. дәреженің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 4. өрнектің мәнін есептейді. Дескриптор: 1.квадрат түбір астындағы өрнекті көбейткіштерге жіктейді. 2. көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады; 3. өрнектің мәнін есептейді. «ББУ» белсенді әдісі білемін білгім келеді үйрендімШығармашылық жұмыс. Өрнектің мәнін табыңыз: 1. ; мұндағы а – Астананың туған күні 2. +2в; мұндағы b-Тәуелсіздік күні 3.+а; мұндағы а-Тұңғыш Президент күні 4.–в; мұндағы в-Қазақстанның Конституция күні І. Топтық жұмыс. І топ: 1. Есептеңдер: 2. Өрнектің мәнін табыңдар: 3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар: ІІ топ: 1.Есептеңдер: 2. Өрнектің мәнін табыңдар: 3. Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар:
шағым қалдыра аласыз













