Материалдар / Презентация "Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру" тақырыбында презентация ұсынылған. Бұл материалда тақырыпқа байланысты есептер, тест тапсырмалары көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1505
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру қасиеттерін меңгеру, оны есеп шығару барысында қ

2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру қасиеттерін меңгеру, оны есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету. Пән бойынша білім – білік дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық мақсаты:Дамытушылық мақсаты: Тақырыпты меңгеру барысында әртүрлі ойындар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру, ақыл-ойын, логикалық ойын, математикалық стилін, тұлғалық қабілеті мен бейімділігін, дамыта түсу, ой-өрісін кеңейтіп, іздену қабілеттерін арттыру, ептілікке үйрету. Тәрбиелік мәні:Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ұқыптылыққа, өз ойын дәйекті баяндай білуге үйрету.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру қасиеттерін меңгеру, оны есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету. Пән бойынша білім – білік дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық мақсаты:Дамытушылық мақсаты: Тақырыпты меңгеру барысында әртүрлі ойындар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру, ақыл-ойын, логикалық ойын, математикалық стилін, тұлғалық қабілеті мен бейімділігін, дамыта түсу, ой-өрісін кеңейтіп, іздену қабілеттерін арттыру, ептілікке үйрету. Тәрбиелік мәні:Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ұқыптылыққа, өз ойын дәйекті баяндай білуге үйрету.

1. Барлық рационал және иррационал сандар қалай аталады? а) Квадрат сандар б) Нақты сандар 2. Квадраты а-ға тең к

3 слайд
1. Барлық рационал және иррационал сандар қалай аталады? а) Квадрат сандар б) Нақты сандар 2. Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в санын теріс емес а санының арифметикалық ... ... деп атайды. а) Квадрат түбірі б) Сандық түбірі 3. √49*64 өрнегінің мәні неге тең? а) 65 б) 56 4. √50 көбейткішін түбір таңбасының алдына шығар: а) 25√2 б) 5√2 5. Есептеңдер: √61² - 60² а) 11 б) 21 6. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз не? а) түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру б) түрлендіру арқылы бөлімі иррационал сан болатын бөлшекке келтіру

3 слайд

1. Барлық рационал және иррационал сандар қалай аталады? а) Квадрат сандар б) Нақты сандар 2. Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в санын теріс емес а санының арифметикалық ... ... деп атайды. а) Квадрат түбірі б) Сандық түбірі 3. √49*64 өрнегінің мәні неге тең? а) 65 б) 56 4. √50 көбейткішін түбір таңбасының алдына шығар: а) 25√2 б) 5√2 5. Есептеңдер: √61² - 60² а) 11 б) 21 6. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз не? а) түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру б) түрлендіру арқылы бөлімі иррационал сан болатын бөлшекке келтіру

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

1.(√8 - √50)*√2 А 2. (√а - √7)*(√а+√7) С 3. (√а - √в)²

7 слайд
1.(√8 - √50)*√2 А 2. (√а - √7)*(√а+√7) С 3. (√а - √в)² У 4. -21√3 +√27 С 5. (11 - √17)*(11+√17) Г 104 -6 а²-2√а√в+в²а – 7 -18√3 ГГ АА УУ СС СС

7 слайд

1.(√8 - √50)*√2 А 2. (√а - √7)*(√а+√7) С 3. (√а - √в)² У 4. -21√3 +√27 С 5. (11 - √17)*(11+√17) Г 104 -6 а²-2√а√в+в²а – 7 -18√3 ГГ АА УУ СС СС