Презентация "Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірі бар
өрнектерді түрлендіру қасиеттерін меңгеру, оны
есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету. Пән
бойынша білім – білік дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық мақсаты:Дамытушылық мақсаты: Тақырыпты меңгеру
барысында әртүрлі ойындар арқылы оқушылардың
қызығушылығын арттыру, ақыл-ойын, логикалық
ойын, математикалық стилін, тұлғалық қабілеті
мен бейімділігін, дамыта түсу, ой-өрісін кеңейтіп,
іздену қабілеттерін арттыру,
ептілікке үйрету.
Тәрбиелік мәні:Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ұқыптылыққа, өз
ойын дәйекті баяндай білуге үйрету.
2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру қасиеттерін меңгеру, оны есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету. Пән бойынша білім – білік дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық мақсаты:Дамытушылық мақсаты: Тақырыпты меңгеру барысында әртүрлі ойындар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру, ақыл-ойын, логикалық ойын, математикалық стилін, тұлғалық қабілеті мен бейімділігін, дамыта түсу, ой-өрісін кеңейтіп, іздену қабілеттерін арттыру, ептілікке үйрету. Тәрбиелік мәні:Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ұқыптылыққа, өз ойын дәйекті баяндай білуге үйрету.
3 слайд
1. Барлық рационал және иррационал сандар қалай аталады?
а) Квадрат сандар б) Нақты сандар
2. Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в санын теріс емес а
санының арифметикалық ... ... деп атайды.
а) Квадрат түбірі б) Сандық түбірі
3. √49*64 өрнегінің мәні неге тең?
а) 65 б) 56
4. √50 көбейткішін түбір таңбасының алдына шығар:
а) 25√2 б) 5√2
5. Есептеңдер: √61² - 60²
а) 11 б) 21
6. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз не?
а) түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке
келтіру
б) түрлендіру арқылы бөлімі иррационал сан болатын бөлшекке
келтіру
3 слайд
1. Барлық рационал және иррационал сандар қалай аталады? а) Квадрат сандар б) Нақты сандар 2. Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в санын теріс емес а санының арифметикалық ... ... деп атайды. а) Квадрат түбірі б) Сандық түбірі 3. √49*64 өрнегінің мәні неге тең? а) 65 б) 56 4. √50 көбейткішін түбір таңбасының алдына шығар: а) 25√2 б) 5√2 5. Есептеңдер: √61² - 60² а) 11 б) 21 6. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз не? а) түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру б) түрлендіру арқылы бөлімі иррационал сан болатын бөлшекке келтіру
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
1. (√8 - √50)*√2 А
2. (√а - √7)*(√а+√7) С
3. (√а - √в)² У
4. -21√3 +√27 С
5. (11 - √17)*(11+√17) Г
104 -6 а²-2√а√в+в² а – 7 -18√3
ГГ
АА
УУ
СС
СС
7 слайд
1. (√8 - √50)*√2 А 2. (√а - √7)*(√а+√7) С 3. (√а - √в)² У 4. -21√3 +√27 С 5. (11 - √17)*(11+√17) Г 104 -6 а²-2√а√в+в² а – 7 -18√3 ГГ АА УУ СС СС