Материалдар / Презентация "Квадраттүбірлері бар өрнектерді түрлендіру"

Презентация "Квадраттүбірлері бар өрнектерді түрлендіру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру тақырыбы бойынша оқушының білімі мен біліктілігін жинақтап, қорытындылау. Жас мұғалімге көп үлгі боларлық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
507
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

1 слайд
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

1 слайд

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру тақырыбы бойынша оқушының білімі мен

2 слайд
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру тақырыбы бойынша оқушының білімі мен біліктілігін жинақтап, қорытындылау.

2 слайд

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру тақырыбы бойынша оқушының білімі мен біліктілігін жинақтап, қорытындылау.

1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2. Көбейткішті түбір

3 слайд
1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А )2 = б) 3 = в) 4 =   3 .Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. А) б) в)   12 75 72 3 5 2   2 1 1   2 3 5   3 5 4

3 слайд

1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А )2 = б) 3 = в) 4 =   3 .Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. А) б) в)   12 75 72 3 5 2   2 1 1   2 3 5   3 5 4

А тобы45 18 2 3 а у х  1 А) ә) б) Б тобы 6 2 24 в а ав а 3 4 2 5 5  х А)

4 слайд
А тобы45 18 2 3 а у х  1 А) ә) б) Б тобы 6 2 24 в а ав а 3 4 2 5 5  х А) ә) б) С тобы 50 19 3 50 5 1 5 5 3 3   х х А) ә) б)

4 слайд

А тобы45 18 2 3 а у х  1 А) ә) б) Б тобы 6 2 24 в а ав а 3 4 2 5 5  х А) ә) б) С тобы 50 19 3 50 5 1 5 5 3 3   х х А) ә) б)

5 2 ) а 2 18 а у х у х   6

5 слайд
5 2 ) а 2 18 а у х у х   6 2 ) 3 ав а в а 5 48 5 ) 5 ( 5 2   х х 2 5 13 ) а 2Жауаптары: А тобы: ә) б) Б тобы: ә) С тобы : ә ) б)3

5 слайд

5 2 ) а 2 18 а у х у х   6 2 ) 3 ав а в а 5 48 5 ) 5 ( 5 2   х х 2 5 13 ) а 2Жауаптары: А тобы: ә) б) Б тобы: ә) С тобы : ә ) б)3

Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс

6 слайд
Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс Карточка 1 1. Есепте:  100  25  09, 0 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 12 5 2 5 2 40 b a a 2 3 2   Карточка 2 1. Есепте: 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда:  49  81  25, 2 16 4 2 5 3 50 a c a c 4 2 5 3   

6 слайд

Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс Карточка 1 1. Есепте:  100  25  09, 0 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 12 5 2 5 2 40 b a a 2 3 2   Карточка 2 1. Есепте: 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда:  49  81  25, 2 16 4 2 5 3 50 a c a c 4 2 5 3   

7

7 слайд
7

7 слайд

7

Білімдерін тексеру. Тест . 1.Өрнектерді ықшамда 1. А. 11+ Ә. 9 Б. 19+11 В. 11- 2. А.

8 слайд
Білімдерін тексеру. Тест . 1.Өрнектерді ықшамда 1. А. 11+ Ә. 9 Б. 19+11 В. 11- 2. А. ә) z-7 б) z 2 -49 в) 7- z 3. А) 36n-49m ә. Б. В. 4. А. -6 ә. Б.-3 в. 5. өрнегінің мәнін есепте: а) 0,72; ә)0,1 б)0,2 в )-0,2 6. а) 27; ә)11 б)-11 в ) 1 2 7. бөлшегін иррационалдықтан босат. А. Ә. Б. В.       8 5 2 3 2 2 2    ) 7 ( ) 7 ( z z   ) 7 ( 2 2 z     2 7 6 m n m n 49 36  m nm n 49 84 36   m nm n 49 84 36       2 50 8 100 16  2 89, 2 61, 3  64 6 225 5  5 3 5 3 3 5 5 5 5 3 5 6, 0 89, 2 61, 3 

8 слайд

Білімдерін тексеру. Тест . 1.Өрнектерді ықшамда 1. А. 11+ Ә. 9 Б. 19+11 В. 11- 2. А. ә) z-7 б) z 2 -49 в) 7- z 3. А) 36n-49m ә. Б. В. 4. А. -6 ә. Б.-3 в. 5. өрнегінің мәнін есепте: а) 0,72; ә)0,1 б)0,2 в )-0,2 6. а) 27; ә)11 б)-11 в ) 1 2 7. бөлшегін иррационалдықтан босат. А. Ә. Б. В.       8 5 2 3 2 2 2    ) 7 ( ) 7 ( z z   ) 7 ( 2 2 z     2 7 6 m n m n 49 36  m nm n 49 84 36   m nm n 49 84 36       2 50 8 100 16  2 89, 2 61, 3  64 6 225 5  5 3 5 3 3 5 5 5 5 3 5 6, 0 89, 2 61, 3 

Жауаптары. 1. А 2.ә. 3.б 4.а 5.б 6.а 7. б

9 слайд
Жауаптары. 1. А 2.ә. 3.б 4.а 5.б 6.а 7. б

9 слайд

Жауаптары. 1. А 2.ә. 3.б 4.а 5.б 6.а 7. б

Оқулықпен жұмыс • “ Білімдіге –биіктен орын” • № 78; №85

10 слайд
Оқулықпен жұмыс • “ Білімдіге –биіктен орын” • № 78; №85

10 слайд

Оқулықпен жұмыс • “ Білімдіге –биіктен орын” • № 78; №85

Үйге тапсырма.; 20 ; 44 3 11 ; 7 5 54 5 150 6 3   . 84 2 1 5 2 . 13 65     . 2 50 2 2 5 45 5 5      . 5 5 с

11 слайд
Үйге тапсырма.; 20 ; 44 3 11 ; 7 5 54 5 150 6 3   . 84 2 1 5 2 . 13 65     . 2 50 2 2 5 45 5 5      . 5 5 с в ас ав   А тобы :1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар: 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз: В тобы : 1. Өрнекті ықшамда: 2. Салыстыр: 3. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босат: С тобы:1 . Өрнекті ықшамда: 2. Бөлшекті қысқарт.

11 слайд

Үйге тапсырма.; 20 ; 44 3 11 ; 7 5 54 5 150 6 3   . 84 2 1 5 2 . 13 65     . 2 50 2 2 5 45 5 5      . 5 5 с в ас ав   А тобы :1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар: 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз: В тобы : 1. Өрнекті ықшамда: 2. Салыстыр: 3. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босат: С тобы:1 . Өрнекті ықшамда: 2. Бөлшекті қысқарт.

124 ұпайдан 13 ұпайға дейін- “3” 14 ұпайдан 20-ға дейін- “4” 21 ұпай және одан жоғары- “5”

12 слайд
124 ұпайдан 13 ұпайға дейін- “3” 14 ұпайдан 20-ға дейін- “4” 21 ұпай және одан жоғары- “5”

12 слайд

124 ұпайдан 13 ұпайға дейін- “3” 14 ұпайдан 20-ға дейін- “4” 21 ұпай және одан жоғары- “5”

13

13 слайд
13

13 слайд

13

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ