1 слайд
Lesson Study
Ұйымдастырған:Педагог зерттеуші, жоғары санатты
математика пәні мұғалімі Тлеубай Бақыт МұқымжанқызыШҚО, Абай ауданы, «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ
2 слайд
3 слайд
3
Lesson Study
мұғалімдердің білімін қалыптастыру және
оқыту мен оқуды жетілдіру, тәжірибесін
дамытудағы ынтымақтастық тәсіл болып
табылады.
Lesson Study -
ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе
«сабақты зерделеу» үдерісі
19 ғасырда Жапонияда тәжірибені жақсарту мен
жетілдіру мақсатында пайда болды.
4 слайд
Біз сабақтарымызды (кеңінен алғанда, практикамызды,
тәжірибемізді) қалай дамытамыз, жақсарта аламыз?
Олардың қай жағын жақсартамыз? Қалай жақсартамыз?
Бұл сұрақтарға жауапты Lesson Study әдісі бойынша біз
екі түрлі тұрғыдан ала аламыз:
1. Басқа мұғалімдермен б ірлесу арқылы :
Сабақтарымызды: а) жоспарлау, ә) бақылау, б) талқылау
мен қорытынды жасаудың негізінде.
2. Оқушы пікірін ескеру арқылы :
а) оқушылармен сұхбаттасу, олардың мүдделерін, ой-
пікірін, қалау-сұраныстарын білу,
ә) сабақта оқушылардың үйрену және қарым-қатынас
әрекеттерін бақылау арқылы.
5 слайд
2025
Мысал Мысал Мысал МЫсал
Текст енгізуТекст
енгізу. Текст енгізу.
Текст енгізу. Текст
енгізу. Текст енгізу.Lesson Study тәсілін жүргізудегі
негізгі қадамдар
6 слайд
сабақ жоспарын
құру
сабақ
жоспарын
талқылау
сабақ
жоспарын
қайта жазузерттеу
сабағызерттеу сабақты
талқылау Негізгі
сабақ
беруші
мұғалім,
тренер
немесе
әріптестерБақылаушы
, әріптестер,
зерттеуші,
мектеп
әкімшіліг і Lesson Study
6
7 слайд
7
Мұғалімдерден «Өзгеріс» тобы құрылды;
«Фокус» сыныбы таңдалып алынды;
Сыныптан А, В, С зерттелетін оқушылар ,
Үш оқушыға сабақ барысында бақылаушы
мұғалімдер тағайындалдыLesson Study- дің мақсаты: оқушыларға білім алуға көмектесу және
топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету.
«Фокус» сыныбында жаратылыстану , математика, орыс тілі
бойынша жұмыс жүгізу қарастырылды.
8 слайд
А та-аналармен түсіністік жұмысы жүргізіліп, оқушылармен жұмыс
жасауға рұқсат алынды.
9 слайд
9Сабақтан кейін А,В,С оқушылармен сұхбат Оқушылармен
жұмыс
10 слайд
10Әр өткізілген сабақтан кейінгі талдау, ой бөлісу, бақылаушылардың пікірлері
11 слайд
11Өзара келісім келеді
Сыйластық қарым - қатынаста
болады
Нені және кімді оқытуды
анықтайды
Нәтижелерін қорытады
Сыныптың оқу үлгерімін
анықтайды
Зерттелетін оқушылардың
меңгеру деңгейін анықтайды
Оқушылармен сұхбат жүргізеді
Талқылау жүргізіледіL
e
s
s
o
n
S
tu
d
y
м
ұ
ғ
а
л
ім
ү
ш
ін
12 слайд
LESSON STUDY зерттеу сабағының тиімділігі:
Мұғалімдердің кәсіби педагогикалық білімін дамытады;
Ұжымдық мәдениетті қалыптастырады;
Әріптестер арасында кәсіби диалогты қалыптастырады, әрі дамытады;
Бағдарламаны, ғылыми тұжырымдамаларды терең түсінуге көмектеседі;
Мүғалімдердің назарын оқушылардың білім қажеттілігіне аударады;
Мұғалімдер сабақты бақылау және кері байланыс беру дағдыларын
қалыптастырады;
Оқушының оқуы, топпен жұмыс істеуі жақсарады;
Функционалдық сауаттылығы дамиды;
Қоғамға қажетті тұлға болып қалыптасады.
. LESSON STUDY- оқушыға саналы білім беруді көздеген, бір
мақсатқа жұмылған ұстаздар шеберханасы.
13 слайд
Бақылаудағы
оқушы 2019-2020 оқу
жылы 2020-2021 оқу
жылы Динамика
А 85 87 +2
В 86 89 +3
С 61 66 +5
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз