Презентация: "Lesson Study-ынтымақтастық, бірлескен әрекет, нәтиже"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Lesson Study
Ұйымдастырған:Педагог зерттеуші, жоғары санатты
математика пәні мұғалімі Тлеубай Бақыт МұқымжанқызыШҚО, Абай ауданы, «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ
1 слайд
Lesson Study Ұйымдастырған:Педагог зерттеуші, жоғары санатты математика пәні мұғалімі Тлеубай Бақыт МұқымжанқызыШҚО, Абай ауданы, «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3
Lesson Study
мұғалімдердің білімін қалыптастыру және
оқыту мен оқуды жетілдіру, тәжірибесін
дамытудағы ынтымақтастық тәсіл болып
табылады.
Lesson Study -
ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе
«сабақты зерделеу» үдерісі
19 ғасырда Жапонияда тәжірибені жақсарту мен
жетілдіру мақсатында пайда болды.
3 слайд
3 Lesson Study мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру, тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсіл болып табылады. Lesson Study - ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісі 19 ғасырда Жапонияда тәжірибені жақсарту мен жетілдіру мақсатында пайда болды.
4 слайд
Біз сабақтарымызды (кеңінен алғанда, практикамызды,
тәжірибемізді) қалай дамытамыз, жақсарта аламыз?
Олардың қай жағын жақсартамыз? Қалай жақсартамыз?
Бұл сұрақтарға жауапты Lesson Study әдісі бойынша біз
екі түрлі тұрғыдан ала аламыз:
1. Басқа мұғалімдермен б ірлесу арқылы :
Сабақтарымызды: а) жоспарлау, ә) бақылау, б) талқылау
мен қорытынды жасаудың негізінде.
2. Оқушы пікірін ескеру арқылы :
а) оқушылармен сұхбаттасу, олардың мүдделерін, ой-
пікірін, қалау-сұраныстарын білу,
ә) сабақта оқушылардың үйрену және қарым-қатынас
әрекеттерін бақылау арқылы.
4 слайд
Біз сабақтарымызды (кеңінен алғанда, практикамызды, тәжірибемізді) қалай дамытамыз, жақсарта аламыз? Олардың қай жағын жақсартамыз? Қалай жақсартамыз? Бұл сұрақтарға жауапты Lesson Study әдісі бойынша біз екі түрлі тұрғыдан ала аламыз: 1. Басқа мұғалімдермен б ірлесу арқылы : Сабақтарымызды: а) жоспарлау, ә) бақылау, б) талқылау мен қорытынды жасаудың негізінде. 2. Оқушы пікірін ескеру арқылы : а) оқушылармен сұхбаттасу, олардың мүдделерін, ой- пікірін, қалау-сұраныстарын білу, ә) сабақта оқушылардың үйрену және қарым-қатынас әрекеттерін бақылау арқылы.
5 слайд
2025
Мысал Мысал Мысал МЫсал
Текст енгізуТекст
енгізу. Текст енгізу.
Текст енгізу. Текст
енгізу. Текст енгізу.Lesson Study тәсілін жүргізудегі
негізгі қадамдар
5 слайд
2025 Мысал Мысал Мысал МЫсал Текст енгізуТекст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу.Lesson Study тәсілін жүргізудегі негізгі қадамдар
6 слайд
сабақ жоспарын
құру
сабақ
жоспарын
талқылау
сабақ
жоспарын
қайта жазузерттеу
сабағызерттеу сабақты
талқылау Негізгі
сабақ
беруші
мұғалім,
тренер
немесе
әріптестерБақылаушы
, әріптестер,
зерттеуші,
мектеп
әкімшіліг і Lesson Study
6
6 слайд
сабақ жоспарын құру сабақ жоспарын талқылау сабақ жоспарын қайта жазузерттеу сабағызерттеу сабақты талқылау Негізгі сабақ беруші мұғалім, тренер немесе әріптестерБақылаушы , әріптестер, зерттеуші, мектеп әкімшіліг і Lesson Study 6
7 слайд
7
Мұғалімдерден «Өзгеріс» тобы құрылды;
«Фокус» сыныбы таңдалып алынды;
Сыныптан А, В, С зерттелетін оқушылар ,
Үш оқушыға сабақ барысында бақылаушы
мұғалімдер тағайындалдыLesson Study- дің мақсаты: оқушыларға білім алуға көмектесу және
топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету.
«Фокус» сыныбында жаратылыстану , математика, орыс тілі
бойынша жұмыс жүгізу қарастырылды.
7 слайд
7 Мұғалімдерден «Өзгеріс» тобы құрылды; «Фокус» сыныбы таңдалып алынды; Сыныптан А, В, С зерттелетін оқушылар , Үш оқушыға сабақ барысында бақылаушы мұғалімдер тағайындалдыLesson Study- дің мақсаты: оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. «Фокус» сыныбында жаратылыстану , математика, орыс тілі бойынша жұмыс жүгізу қарастырылды.
8 слайд
А та-аналармен түсіністік жұмысы жүргізіліп, оқушылармен жұмыс
жасауға рұқсат алынды.
8 слайд
А та-аналармен түсіністік жұмысы жүргізіліп, оқушылармен жұмыс жасауға рұқсат алынды.
9 слайд
9Сабақтан кейін А,В,С оқушылармен сұхбат Оқушылармен
жұмыс
9 слайд
9Сабақтан кейін А,В,С оқушылармен сұхбат Оқушылармен жұмыс
10 слайд
10Әр өткізілген сабақтан кейінгі талдау, ой бөлісу, бақылаушылардың пікірлері
10 слайд
10Әр өткізілген сабақтан кейінгі талдау, ой бөлісу, бақылаушылардың пікірлері
11 слайд
11Өзара келісім келеді
Сыйластық қарым - қатынаста
болады
Нені және кімді оқытуды
анықтайды
Нәтижелерін қорытады
Сыныптың оқу үлгерімін
анықтайды
Зерттелетін оқушылардың
меңгеру деңгейін анықтайды
Оқушылармен сұхбат жүргізеді
Талқылау жүргізіледіL
e
s
s
o
n
S
tu
d
y
м
ұ
ғ
а
л
ім
ү
ш
ін
11 слайд
11Өзара келісім келеді Сыйластық қарым - қатынаста болады Нені және кімді оқытуды анықтайды Нәтижелерін қорытады Сыныптың оқу үлгерімін анықтайды Зерттелетін оқушылардың меңгеру деңгейін анықтайды Оқушылармен сұхбат жүргізеді Талқылау жүргізіледіL e s s o n S tu d y м ұ ғ а л ім ү ш ін
12 слайд
LESSON STUDY зерттеу сабағының тиімділігі:
Мұғалімдердің кәсіби педагогикалық білімін дамытады;
Ұжымдық мәдениетті қалыптастырады;
Әріптестер арасында кәсіби диалогты қалыптастырады, әрі дамытады;
Бағдарламаны, ғылыми тұжырымдамаларды терең түсінуге көмектеседі;
Мүғалімдердің назарын оқушылардың білім қажеттілігіне аударады;
Мұғалімдер сабақты бақылау және кері байланыс беру дағдыларын
қалыптастырады;
Оқушының оқуы, топпен жұмыс істеуі жақсарады;
Функционалдық сауаттылығы дамиды;
Қоғамға қажетті тұлға болып қалыптасады.
. LESSON STUDY- оқушыға саналы білім беруді көздеген, бір
мақсатқа жұмылған ұстаздар шеберханасы.
12 слайд
LESSON STUDY зерттеу сабағының тиімділігі: Мұғалімдердің кәсіби педагогикалық білімін дамытады; Ұжымдық мәдениетті қалыптастырады; Әріптестер арасында кәсіби диалогты қалыптастырады, әрі дамытады; Бағдарламаны, ғылыми тұжырымдамаларды терең түсінуге көмектеседі; Мүғалімдердің назарын оқушылардың білім қажеттілігіне аударады; Мұғалімдер сабақты бақылау және кері байланыс беру дағдыларын қалыптастырады; Оқушының оқуы, топпен жұмыс істеуі жақсарады; Функционалдық сауаттылығы дамиды; Қоғамға қажетті тұлға болып қалыптасады. . LESSON STUDY- оқушыға саналы білім беруді көздеген, бір мақсатқа жұмылған ұстаздар шеберханасы.
13 слайд
Бақылаудағы
оқушы 2019-2020 оқу
жылы 2020-2021 оқу
жылы Динамика
А 85 87 +2
В 86 89 +3
С 61 66 +5
13 слайд
Бақылаудағы оқушы 2019-2020 оқу жылы 2020-2021 оқу жылы Динамика А 85 87 +2 В 86 89 +3 С 61 66 +5