Материалдар / Презентация: "Lesson Study-ынтымақтастық, бірлескен әрекет, нәтиже"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация: "Lesson Study-ынтымақтастық, бірлескен әрекет, нәтиже"

Материал туралы қысқаша түсінік
Lesson Study мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру, тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсіл болып табылады. Lesson Study- ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2021
1282
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Lesson Study Ұйымдастырған:Педагог зерттеуші, жоғары санатты математика пәні мұғалімі Тлеубай Бақыт МұқымжанқызыШҚО, Абай ауда

1 слайд
Lesson Study Ұйымдастырған:Педагог зерттеуші, жоғары санатты математика пәні мұғалімі Тлеубай Бақыт МұқымжанқызыШҚО, Абай ауданы, «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ

2 слайд

3 Lesson Study мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру, тәжірибесін дамытудағы ынтымақтасты

3 слайд
3 Lesson Study мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру, тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсіл болып табылады. Lesson Study - ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісі 19 ғасырда Жапонияда тәжірибені жақсарту мен жетілдіру мақсатында пайда болды.

Біз сабақтарымызды (кеңінен алғанда, практикамызды, тәжірибемізді) қалай дамытамыз, жақсарта аламыз? Олардың қай жағын жақсарт

4 слайд
Біз сабақтарымызды (кеңінен алғанда, практикамызды, тәжірибемізді) қалай дамытамыз, жақсарта аламыз? Олардың қай жағын жақсартамыз? Қалай жақсартамыз? Бұл сұрақтарға жауапты Lesson Study әдісі бойынша біз екі түрлі тұрғыдан ала аламыз:   1. Басқа мұғалімдермен  б ірлесу арқылы : Сабақтарымызды: а) жоспарлау, ә) бақылау, б) талқылау мен қорытынды жасаудың негізінде. 2. Оқушы пікірін ескеру арқылы : а) оқушылармен сұхбаттасу, олардың мүдделерін, ой- пікірін, қалау-сұраныстарын білу, ә) сабақта оқушылардың үйрену және қарым-қатынас әрекеттерін бақылау арқылы.

2025 Мысал Мысал Мысал МЫсал Текст енгізуТекст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу.Lesson Study т

5 слайд
2025 Мысал Мысал Мысал МЫсал Текст енгізуТекст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу. Текст енгізу.Lesson Study тәсілін жүргізудегі негізгі қадамдар

сабақ жоспарын құру сабақ жоспарын талқылау сабақ жоспарын қайта жазузерттеу сабағызерттеу сабақты талқылау Негізгі сабақ

6 слайд
сабақ жоспарын құру сабақ жоспарын талқылау сабақ жоспарын қайта жазузерттеу сабағызерттеу сабақты талқылау Негізгі сабақ беруші мұғалім, тренер немесе әріптестерБақылаушы , әріптестер, зерттеуші, мектеп әкімшіліг і Lesson Study 6

7 Мұғалімдерден «Өзгеріс» тобы құрылды;  «Фокус» сыныбы таңдалып алынды;  Сыныптан А, В, С зерттелетін оқушылар ,  Үш о

7 слайд
7 Мұғалімдерден «Өзгеріс» тобы құрылды;  «Фокус» сыныбы таңдалып алынды;  Сыныптан А, В, С зерттелетін оқушылар ,  Үш оқушыға сабақ барысында бақылаушы мұғалімдер тағайындалдыLesson Study- дің мақсаты: оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. «Фокус» сыныбында жаратылыстану , математика, орыс тілі бойынша жұмыс жүгізу қарастырылды.

А та-аналармен түсіністік жұмысы жүргізіліп, оқушылармен жұмыс жасауға рұқсат алынды.

8 слайд
А та-аналармен түсіністік жұмысы жүргізіліп, оқушылармен жұмыс жасауға рұқсат алынды.

9Сабақтан кейін А,В,С оқушылармен сұхбат Оқушылармен жұмыс

9 слайд
9Сабақтан кейін А,В,С оқушылармен сұхбат Оқушылармен жұмыс

10Әр өткізілген сабақтан кейінгі талдау, ой бөлісу, бақылаушылардың пікірлері

10 слайд
10Әр өткізілген сабақтан кейінгі талдау, ой бөлісу, бақылаушылардың пікірлері

11Өзара келісім келеді Сыйластық қарым - қатынаста болады Нені және кімді оқытуды анықтайды Нәтижелерін қорытады Сыныптың оқу

11 слайд
11Өзара келісім келеді Сыйластық қарым - қатынаста болады Нені және кімді оқытуды анықтайды Нәтижелерін қорытады Сыныптың оқу үлгерімін анықтайды Зерттелетін оқушылардың меңгеру деңгейін анықтайды Оқушылармен сұхбат жүргізеді Талқылау жүргізіледіL e s s o n S tu d y м ұ ғ а л ім ү ш ін

LESSON STUDY зерттеу сабағының тиімділігі:  Мұғалімдердің кәсіби педагогикалық білімін дамытады;  Ұжымдық мәдениетті

12 слайд
LESSON STUDY зерттеу сабағының тиімділігі:  Мұғалімдердің кәсіби педагогикалық білімін дамытады;  Ұжымдық мәдениетті қалыптастырады;  Әріптестер арасында кәсіби диалогты қалыптастырады, әрі дамытады; Бағдарламаны, ғылыми тұжырымдамаларды терең түсінуге көмектеседі;  Мүғалімдердің назарын оқушылардың білім қажеттілігіне аударады;  Мұғалімдер сабақты бақылау және кері байланыс беру дағдыларын қалыптастырады;  Оқушының оқуы, топпен жұмыс істеуі жақсарады;  Функционалдық сауаттылығы дамиды;  Қоғамға қажетті тұлға болып қалыптасады. . LESSON STUDY- оқушыға саналы білім беруді көздеген, бір мақсатқа жұмылған ұстаздар шеберханасы.

Бақылаудағы оқушы 2019-2020 оқу жылы 2020-2021 оқу жылы Динамика А 85 87 +2 В 86 89 +3 С 61 66 +5

13 слайд
Бақылаудағы оқушы 2019-2020 оқу жылы 2020-2021 оқу жылы Динамика А 85 87 +2 В 86 89 +3 С 61 66 +5