презентация. "Логикалық сипаттағы тест-табысты болашақ кепілі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

презентация. "Логикалық сипаттағы тест-табысты болашақ кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Логикалық сипаттағы тест-табысты болашақ кепілі" тақырыбындағы презентацияда білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана білуге арналған тест тапсырмалары, сондай-ақ халықаралық TIMSS, PISA, PIRKS зерттеулерінің бақылау-өлшеу материалдарында кездесетін тест туралы мәлімет беріледі. Математика пәні мұғалімдеріне арналады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Логикалық сипаттағы тест- табысты болашақ кепілі

#1 слайд
Логикалық сипаттағы тест- табысты болашақ кепілі

1 слайд

Логикалық сипаттағы тест- табысты болашақ кепілі

«Қазақстан - 2030» ұзақ мерзімді Стратегиясының маңызды басымдылықтарының бірі- білім беру саласын дамыту. Қазақстанның біл

#2 слайд
«Қазақстан - 2030» ұзақ мерзімді Стратегиясының маңызды басымдылықтарының бірі- білім беру саласын дамыту. Қазақстанның білім экономикалық ортаға бейімделуі мен халықаралық білім беру стандартына сәйкес келуі табылады. Қазақстанда жүргізіліп жатқан білім беру жүйесін реформалау құзырлылық ұстанымына және әлемдік білім берукеңістігіндегі оқытудың озық әдістемелері мен амал-тәсілдеріне негіделген. Осыған орай оқушылардың білімін бақылау, бағалау жүйесін, ұлттық емтихандарды, алынып отыр. Ойткені құзырлылық сипатындағы тесттер, тапсырмалар оқушылардың игерген білімдері мен дағдыларың сыртқы ортадағы өзгерістерге сәйкес кіріктіре алу қабілеттерін анықтайды және дамытады.

2 слайд

«Қазақстан - 2030» ұзақ мерзімді Стратегиясының маңызды басымдылықтарының бірі- білім беру саласын дамыту. Қазақстанның білім экономикалық ортаға бейімделуі мен халықаралық білім беру стандартына сәйкес келуі табылады. Қазақстанда жүргізіліп жатқан білім беру жүйесін реформалау құзырлылық ұстанымына және әлемдік білім берукеңістігіндегі оқытудың озық әдістемелері мен амал-тәсілдеріне негіделген. Осыған орай оқушылардың білімін бақылау, бағалау жүйесін, ұлттық емтихандарды, алынып отыр. Ойткені құзырлылық сипатындағы тесттер, тапсырмалар оқушылардың игерген білімдері мен дағдыларың сыртқы ортадағы өзгерістерге сәйкес кіріктіре алу қабілеттерін анықтайды және дамытады.

Осы мақсатта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық білім сапасын бағалау орталығы 2010 жылдың тамы

#3 слайд
Осы мақсатта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық білім сапасын бағалау орталығы 2010 жылдың тамыз айынан бастап оқушылардың жалпы қабілетін, логикалық ойлау қабілетін анықтау бағытындағы логикалық сипаттағы тесттерді құрастыру,апробациялық зерттеуден өткізу жұмыстарын жүргізіп жатыр.. Логикалық сипаттағы тесттер оқушылардың білімді жете меңгеру мен оларды өмір жағдайларында қолдана білу қабілеттерін анықтауға арналған

3 слайд

Осы мақсатта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық білім сапасын бағалау орталығы 2010 жылдың тамыз айынан бастап оқушылардың жалпы қабілетін, логикалық ойлау қабілетін анықтау бағытындағы логикалық сипаттағы тесттерді құрастыру,апробациялық зерттеуден өткізу жұмыстарын жүргізіп жатыр.. Логикалық сипаттағы тесттер оқушылардың білімді жете меңгеру мен оларды өмір жағдайларында қолдана білу қабілеттерін анықтауға арналған

 Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы ҰБТ сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест математикалық және сөздік –логикалық екі блоктан т

#4 слайд
 Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы ҰБТ сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест математикалық және сөздік –логикалық екі блоктан тұрады. Матемтикалық блокта логикалық тұрғыдан ойландыратын модельдер, графиктер, суреттер, диаграммалар; сөздік –логикалық блокта аналогия, сойлемді толықтыру, мәтінді оқу және түсінуге бағытталған тапсырмалар беріледі. Мұндай сұрақтар мен тапсырмалар оқушылардың меңгерген білімдерін тәжірибеде қолдана алуға септігін тигізеді.

4 слайд

 Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы ҰБТ сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест математикалық және сөздік –логикалық екі блоктан тұрады. Матемтикалық блокта логикалық тұрғыдан ойландыратын модельдер, графиктер, суреттер, диаграммалар; сөздік –логикалық блокта аналогия, сойлемді толықтыру, мәтінді оқу және түсінуге бағытталған тапсырмалар беріледі. Мұндай сұрақтар мен тапсырмалар оқушылардың меңгерген білімдерін тәжірибеде қолдана алуға септігін тигізеді.

Білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана білуге арналған тест тапсырмалары, сондай-ақ халықаралық TIMSS, PISA, PIRK

#5 слайд
Білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана білуге арналған тест тапсырмалары, сондай-ақ халықаралық TIMSS, PISA, PIRKS зерттеулерінің бақылау-өлшеу материалдарында да кездеседі.

5 слайд

Білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана білуге арналған тест тапсырмалары, сондай-ақ халықаралық TIMSS, PISA, PIRKS зерттеулерінің бақылау-өлшеу материалдарында да кездеседі.

Логикалық сипаттағы тесттерді емтихандарға (ҰБТ, ТКТ) арнайы дайындала алмайтын, бірақ жоғары оқу орындарында білім алу қаб

#6 слайд
Логикалық сипаттағы тесттерді емтихандарға (ҰБТ, ТКТ) арнайы дайындала алмайтын, бірақ жоғары оқу орындарында білім алу қабілеттері жоғары оқушылаға тең мүмкіндік беру мақсатында ұлттық емтихандарда қолдану болады. Сонымен қатар аталған зерттеу қазақстандық оқушылардың халақаралық зерттеулердегі көрсеткіштерін арттыруға негізделген.

6 слайд

Логикалық сипаттағы тесттерді емтихандарға (ҰБТ, ТКТ) арнайы дайындала алмайтын, бірақ жоғары оқу орындарында білім алу қабілеттері жоғары оқушылаға тең мүмкіндік беру мақсатында ұлттық емтихандарда қолдану болады. Сонымен қатар аталған зерттеу қазақстандық оқушылардың халақаралық зерттеулердегі көрсеткіштерін арттыруға негізделген.

Дамир, Рустам ж əне Лəззат мектептен үйге бірге қайтады. Оларға Лəзаттың үйіне жету үшін 25 минут керек. Содан кейін Рустамн

#7 слайд
Дамир, Рустам ж əне Лəззат мектептен үйге бірге қайтады. Оларға Лəзаттың үйіне жету үшін 25 минут керек. Содан кейін Рустамның үйіне жету үшін Дамир мен Рустамға 10 минут қажет. Ал Дамирдің өз үйіне жету үшін 5 минут керек. Дамир үйіне 15 сағат 50 минутта келуі үшін, олар мектептен қай уақытта шығуы керек? Жауабы: сағ мин

7 слайд

Дамир, Рустам ж əне Лəззат мектептен үйге бірге қайтады. Оларға Лəзаттың үйіне жету үшін 25 минут керек. Содан кейін Рустамның үйіне жету үшін Дамир мен Рустамға 10 минут қажет. Ал Дамирдің өз үйіне жету үшін 5 минут керек. Дамир үйіне 15 сағат 50 минутта келуі үшін, олар мектептен қай уақытта шығуы керек? Жауабы: сағ мин

1. Мұғалім су құйылған тəрелкені күннің көзі түсетін терезе алдына қойды. Ғалия кешке таман тəрелкеге қараған кезде, ол с

#8 слайд
  1. Мұғалім су құйылған тəрелкені күннің көзі түсетін терезе алдына қойды.  Ғалия кешке таман тəрелкеге қараған кезде, ол судың жоғалып кеткенін көрді.   Судың жоғалу себебін түсіндір. МЫСАЛ   2. Жердің бетінің ең көп бөлігі ... жабылған A -құмдармен B -ормандармен C -сумен  D -таулармен

8 слайд

  1. Мұғалім су құйылған тəрелкені күннің көзі түсетін терезе алдына қойды.  Ғалия кешке таман тəрелкеге қараған кезде, ол судың жоғалып кеткенін көрді.   Судың жоғалу себебін түсіндір. МЫСАЛ   2. Жердің бетінің ең көп бөлігі ... жабылған A -құмдармен B -ормандармен C -сумен  D -таулармен

МЫСАЛ 1.Болаттың 10 зеды бар. Таңертеңгі асқа ол 2,50 зедқа бір шөлмек шырын жəне 3,85 зедқа бутерброд сатып алды. Болаттың т

#9 слайд
МЫСАЛ 1.Болаттың 10 зеды бар. Таңертеңгі асқа ол 2,50 зедқа бір шөлмек шырын жəне 3,85 зедқа бутерброд сатып алды. Болаттың таңертеңгі асқа төлегеннен кейін қанша ақшасы қалды? A 3,65 зед  B 4,75 зед  C 6,35 зед  D 16,35 зед    2.Қай жағдайда сандар ЕҢ ҮЛКЕННЕН ЕҢ КІШІГЕ қарай орналасқан?  A 36; 43; 66; 87 B 66; 43; 36; 87  C 87; 66; 36; 43  D 87; 66; 43; 36    

9 слайд

МЫСАЛ 1.Болаттың 10 зеды бар. Таңертеңгі асқа ол 2,50 зедқа бір шөлмек шырын жəне 3,85 зедқа бутерброд сатып алды. Болаттың таңертеңгі асқа төлегеннен кейін қанша ақшасы қалды? A 3,65 зед  B 4,75 зед  C 6,35 зед  D 16,35 зед    2.Қай жағдайда сандар ЕҢ ҮЛКЕННЕН ЕҢ КІШІГЕ қарай орналасқан?  A 36; 43; 66; 87 B 66; 43; 36; 87  C 87; 66; 36; 43  D 87; 66; 43; 36    

МЫСАЛ Бірнеше оқушылар А амперметрдің көмегімен кернеудің мәні әр түрлі болған жағдайда тізбектегі ток күшін өлшеді.

#10 слайд
МЫСАЛ Бірнеше оқушылар А амперметрдің көмегімен кернеудің мәні әр түрлі болған жағдайда тізбектегі ток күшін өлшеді. 

10 слайд

МЫСАЛ Бірнеше оқушылар А амперметрдің көмегімен кернеудің мәні әр түрлі болған жағдайда тізбектегі ток күшін өлшеді. 

МЫСАЛ 1. Жердегі тау алқабында тұрып айғайлаған адам жаңғырықты естиді, өйткені дыбыс айналадағы таулардан шағылады. Дәл ос

#11 слайд
МЫСАЛ  1. Жердегі тау алқабында тұрып айғайлаған адам жаңғырықты естиді, өйткені дыбыс айналадағы таулардан шағылады. Дәл осындай жағдайда Айда жаңғырық естілмейді, өйткені: A Айдағы тартылыс күші өте аз  B Айдағы температура өте төмен  C Айда дыбысты тасымалдауға қажетті ауа жоқ  D Айдағы таулардан дыбыс шағылыспайды 2. Ағаш отырғызу арқылы неліктен топырақ эрозиясын азайтуға болатынын түсіндір.

11 слайд

МЫСАЛ  1. Жердегі тау алқабында тұрып айғайлаған адам жаңғырықты естиді, өйткені дыбыс айналадағы таулардан шағылады. Дәл осындай жағдайда Айда жаңғырық естілмейді, өйткені: A Айдағы тартылыс күші өте аз  B Айдағы температура өте төмен  C Айда дыбысты тасымалдауға қажетті ауа жоқ  D Айдағы таулардан дыбыс шағылыспайды 2. Ағаш отырғызу арқылы неліктен топырақ эрозиясын азайтуға болатынын түсіндір.

Суретте, Жердің Күнді айналу траекториясы және жер осінің орналасуы көрсетілген. Төмендегілердің қайсысы жер осінің көлбеу бол

#12 слайд
Суретте, Жердің Күнді айналу траекториясы және жер осінің орналасуы көрсетілген. Төмендегілердің қайсысы жер осінің көлбеу болуының нәтижесі болады? A жыл мезгілінің ауысуы B күн мен түннің ауысуы C жылдың ұзақтығы D уақыт белдеулері

12 слайд

Суретте, Жердің Күнді айналу траекториясы және жер осінің орналасуы көрсетілген. Төмендегілердің қайсысы жер осінің көлбеу болуының нәтижесі болады? A жыл мезгілінің ауысуы B күн мен түннің ауысуы C жылдың ұзақтығы D уақыт белдеулері

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

4- сынып оқушыларымектепкебалабақшаданкітаптар . алыпкелді Диаграммадаолардыңәкелген . кітаптарының саныкөрсетілген 0 20

#17 слайд
4- сынып оқушыларымектепкебалабақшаданкітаптар . алыпкелді Диаграммадаолардыңәкелген . кітаптарының саныкөрсетілген 0 20 40 60 80 100 4 "А"4 "Б" 4 "В" 4 "Г"4 "Д" Кітап саны 45 ? Қайсысынып кітапәкелді ) 4 “ ” А А ) 4 “ ” С В ) 4 “ ” В Б ) 4 “ ” Д Д

17 слайд

4- сынып оқушыларымектепкебалабақшаданкітаптар . алыпкелді Диаграммадаолардыңәкелген . кітаптарының саныкөрсетілген 0 20 40 60 80 100 4 "А"4 "Б" 4 "В" 4 "Г"4 "Д" Кітап саны 45 ? Қайсысынып кітапәкелді ) 4 “ ” А А ) 4 “ ” С В ) 4 “ ” В Б ) 4 “ ” Д Д

А В С Д Е Қайсысуретте шаршының 2 ? бөлігібоялған 3

#18 слайд
А В С Д Е Қайсысуретте шаршының 2 ? бөлігібоялған 3

18 слайд

А В С Д Е Қайсысуретте шаршының 2 ? бөлігібоялған 3

А В С Д 70 7 0,7 0,07 7 10 ? санын қалай жазуға болады

#19 слайд
А В С Д 70 7 0,7 0,07 7 10 ? санын қалай жазуға болады

19 слайд

А В С Д 70 7 0,7 0,07 7 10 ? санын қалай жазуға болады

А В С Д 1 кг 6 кг 60 кг 600 кг Ересекадамныңмассасы ? қаншаболуымүмкін

#20 слайд
А В С Д 1 кг 6 кг 60 кг 600 кг Ересекадамныңмассасы ? қаншаболуымүмкін

20 слайд

А В С Д 1 кг 6 кг 60 кг 600 кг Ересекадамныңмассасы ? қаншаболуымүмкін

_ _ __10 _ _ _ _ _ ___0 _ _ _ _ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ ___ _ _ _ ___ _ _ Маржан мектепке бара жатқанда, көшедегі

#21 слайд
_ _ __10 _ _ _ _ _ ___0 _ _ _ _ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ ___ _ _ _ ___ _ _ Маржан мектепке бара жатқанда, көшедегі 0- 3 температура ден градус . төмен болды

21 слайд

_ _ __10 _ _ _ _ _ ___0 _ _ _ _ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ ___ _ _ _ ___ _ _ Маржан мектепке бара жатқанда, көшедегі 0- 3 температура ден градус . төмен болды

__10 _ _ __ _ _ _ _ ___0 _ _ _ ___ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ __ _ _ _ ___ _ _ Маржанмектептенүйінеқайтқанда , 0- 5 көш

#22 слайд
__10 _ _ __ _ _ _ _ ___0 _ _ _ ___ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ __ _ _ _ ___ _ _ Маржанмектептенүйінеқайтқанда , 0- 5 көшедегітемпература ден градус . жоғарыболды Температурақанша градусқа ? көтерілген ) А 2 градусқа ) 3 В градусқа ) 5 С градусқа ) 8 Д градусқа

22 слайд

__10 _ _ __ _ _ _ _ ___0 _ _ _ ___ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ __ _ _ _ ___ _ _ Маржанмектептенүйінеқайтқанда , 0- 5 көшедегітемпература ден градус . жоғарыболды Температурақанша градусқа ? көтерілген ) А 2 градусқа ) 3 В градусқа ) 5 С градусқа ) 8 Д градусқа

А В С Д 3 2- ? Суреттеәр шаршының уі боялған 4 3- ? Қайсысуреттеәр шаршының уі боялған

#23 слайд
А В С Д 3 2- ? Суреттеәр шаршының уі боялған 4 3- ? Қайсысуреттеәр шаршының уі боялған

23 слайд

А В С Д 3 2- ? Суреттеәр шаршының уі боялған 4 3- ? Қайсысуреттеәр шаршының уі боялған

Температура Таңертеңгі сағат 6 Таңертеңгі сағат 9 Түс мезгілі сағат 12 Күндізгі сағат 3 Кешкі сағат 8 Дүйсенбі 15* 17* 20* 21*

#24 слайд
Температура Таңертеңгі сағат 6 Таңертеңгі сағат 9 Түс мезгілі сағат 12 Күндізгі сағат 3 Кешкі сағат 8 Дүйсенбі 15* 17* 20* 21*19* Сейсенбі 15* 15* 15* 10*9* Сәрсенбі 8* 10* 14* 13*15* Бейсенбі 8* 11* 14* 17*20* Төрткүнгі тәуліктегіәртүрлі уақытындағытермометрдіңкөрсеткішікестеде . көрсетілген ? Қашанеңжоғарғытемператураболды ) А Дүйсенбікүнітүсте ) С Сейсенбікүнітүсте ) 3- Д Сәрсенбікүнікүндізгісағат те ) В Дүйсенбікүні 3- күндізгісағат те

24 слайд

Температура Таңертеңгі сағат 6 Таңертеңгі сағат 9 Түс мезгілі сағат 12 Күндізгі сағат 3 Кешкі сағат 8 Дүйсенбі 15* 17* 20* 21*19* Сейсенбі 15* 15* 15* 10*9* Сәрсенбі 8* 10* 14* 13*15* Бейсенбі 8* 11* 14* 17*20* Төрткүнгі тәуліктегіәртүрлі уақытындағытермометрдіңкөрсеткішікестеде . көрсетілген ? Қашанеңжоғарғытемператураболды ) А Дүйсенбікүнітүсте ) С Сейсенбікүнітүсте ) 3- Д Сәрсенбікүнікүндізгісағат те ) В Дүйсенбікүні 3- күндізгісағат те

А В С 3 4 1 2 1 4 , . Самал Аружанжәнеанасы бәліш жеді 2/1 , 4/1 Самалбәліштің бөлігін Аружан 4/1 . бөлігінжәнеанасы б

#25 слайд
А В С 3 4 1 2 1 4 , . Самал Аружанжәнеанасы бәліш жеді 2/1 , 4/1 Самалбәліштің бөлігін Аружан 4/1 . бөлігінжәнеанасы бөлігінжеді ? Сондақаншабәлішқалды Д Ештеңеқалмады

25 слайд

А В С 3 4 1 2 1 4 , . Самал Аружанжәнеанасы бәліш жеді 2/1 , 4/1 Самалбәліштің бөлігін Аружан 4/1 . бөлігінжәнеанасы бөлігінжеді ? Сондақаншабәлішқалды Д Ештеңеқалмады

А В С Д сантиметр миллиметр грамм килограмм Тауықтыңжұмыртқасыныңмассасын өлшеуүшінмынаөлшембірліктерінің ? қайсысынпайд

#26 слайд
А В С Д сантиметр миллиметр грамм килограмм Тауықтыңжұмыртқасыныңмассасын өлшеуүшінмынаөлшембірліктерінің ? қайсысынпайдалануғаболады

26 слайд

А В С Д сантиметр миллиметр грамм килограмм Тауықтыңжұмыртқасыныңмассасын өлшеуүшінмынаөлшембірліктерінің ? қайсысынпайдалануғаболады

Төмендегікеңістіктегіфигуралардың , қайсысыныңбірбөлігітегіс албасқабөлігі ? оралған . , Бұлконус Оныңбрбөлігітегіс ал

#27 слайд
Төмендегікеңістіктегіфигуралардың , қайсысыныңбірбөлігітегіс албасқабөлігі ? оралған . , Бұлконус Оныңбрбөлігітегіс ал басқабөлігіоралған А В С Д

27 слайд

Төмендегікеңістіктегіфигуралардың , қайсысыныңбірбөлігітегіс албасқабөлігі ? оралған . , Бұлконус Оныңбрбөлігітегіс ал басқабөлігіоралған А В С Д

Файл форматы:
ppt
18.12.2017
740
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі