презентация. "Логикалық сипаттағы тест-табысты болашақ кепілі"
презентация. "Логикалық сипаттағы тест-табысты болашақ кепілі"

#1 слайд
Логикалық сипаттағы тест-
табысты болашақ кепілі
1 слайд
Логикалық сипаттағы тест- табысты болашақ кепілі
#2 слайд
«Қазақстан - 2030» ұзақ мерзімді
Стратегиясының маңызды
басымдылықтарының бірі- білім беру
саласын дамыту. Қазақстанның білім
экономикалық ортаға бейімделуі мен
халықаралық білім беру стандартына сәйкес
келуі табылады.
Қазақстанда жүргізіліп жатқан білім беру
жүйесін реформалау құзырлылық
ұстанымына және әлемдік білім
берукеңістігіндегі оқытудың озық
әдістемелері мен амал-тәсілдеріне негіделген.
Осыған орай оқушылардың білімін бақылау,
бағалау жүйесін, ұлттық емтихандарды,
алынып отыр. Ойткені құзырлылық
сипатындағы тесттер, тапсырмалар
оқушылардың игерген білімдері мен
дағдыларың сыртқы ортадағы өзгерістерге
сәйкес кіріктіре алу қабілеттерін анықтайды
және дамытады.
2 слайд
«Қазақстан - 2030» ұзақ мерзімді Стратегиясының маңызды басымдылықтарының бірі- білім беру саласын дамыту. Қазақстанның білім экономикалық ортаға бейімделуі мен халықаралық білім беру стандартына сәйкес келуі табылады. Қазақстанда жүргізіліп жатқан білім беру жүйесін реформалау құзырлылық ұстанымына және әлемдік білім берукеңістігіндегі оқытудың озық әдістемелері мен амал-тәсілдеріне негіделген. Осыған орай оқушылардың білімін бақылау, бағалау жүйесін, ұлттық емтихандарды, алынып отыр. Ойткені құзырлылық сипатындағы тесттер, тапсырмалар оқушылардың игерген білімдері мен дағдыларың сыртқы ортадағы өзгерістерге сәйкес кіріктіре алу қабілеттерін анықтайды және дамытады.
#3 слайд
Осы мақсатта Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрлігінің Ұлттық білім
сапасын бағалау орталығы 2010 жылдың
тамыз айынан бастап оқушылардың жалпы
қабілетін, логикалық ойлау қабілетін анықтау
бағытындағы логикалық сипаттағы тесттерді
құрастыру,апробациялық зерттеуден өткізу
жұмыстарын жүргізіп жатыр..
Логикалық сипаттағы тесттер оқушылардың
білімді жете меңгеру мен оларды өмір
жағдайларында қолдана білу қабілеттерін
анықтауға арналған
3 слайд
Осы мақсатта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық білім сапасын бағалау орталығы 2010 жылдың тамыз айынан бастап оқушылардың жалпы қабілетін, логикалық ойлау қабілетін анықтау бағытындағы логикалық сипаттағы тесттерді құрастыру,апробациялық зерттеуден өткізу жұмыстарын жүргізіп жатыр.. Логикалық сипаттағы тесттер оқушылардың білімді жете меңгеру мен оларды өмір жағдайларында қолдана білу қабілеттерін анықтауға арналған
#4 слайд
Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы
ҰБТ сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест
математикалық және сөздік –логикалық екі
блоктан тұрады. Матемтикалық блокта
логикалық тұрғыдан ойландыратын
модельдер, графиктер, суреттер,
диаграммалар; сөздік –логикалық блокта
аналогия, сойлемді толықтыру, мәтінді оқу
және түсінуге бағытталған тапсырмалар
беріледі. Мұндай сұрақтар мен тапсырмалар
оқушылардың меңгерген білімдерін
тәжірибеде қолдана алуға септігін тигізеді.
4 слайд
Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы ҰБТ сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест математикалық және сөздік –логикалық екі блоктан тұрады. Матемтикалық блокта логикалық тұрғыдан ойландыратын модельдер, графиктер, суреттер, диаграммалар; сөздік –логикалық блокта аналогия, сойлемді толықтыру, мәтінді оқу және түсінуге бағытталған тапсырмалар беріледі. Мұндай сұрақтар мен тапсырмалар оқушылардың меңгерген білімдерін тәжірибеде қолдана алуға септігін тигізеді.
#5 слайд
Білім жетістіктерін өмірлік
жағдайларда қолдана білуге
арналған тест тапсырмалары,
сондай-ақ халықаралық TIMSS,
PISA, PIRKS зерттеулерінің
бақылау-өлшеу
материалдарында да кездеседі.
5 слайд
Білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана білуге арналған тест тапсырмалары, сондай-ақ халықаралық TIMSS, PISA, PIRKS зерттеулерінің бақылау-өлшеу материалдарында да кездеседі.
#6 слайд
Логикалық сипаттағы тесттерді емтихандарға
(ҰБТ, ТКТ) арнайы дайындала алмайтын, бірақ
жоғары оқу орындарында білім алу қабілеттері
жоғары оқушылаға тең мүмкіндік беру
мақсатында ұлттық емтихандарда қолдану
болады.
Сонымен қатар аталған зерттеу қазақстандық
оқушылардың халақаралық зерттеулердегі
көрсеткіштерін арттыруға негізделген.
6 слайд
Логикалық сипаттағы тесттерді емтихандарға (ҰБТ, ТКТ) арнайы дайындала алмайтын, бірақ жоғары оқу орындарында білім алу қабілеттері жоғары оқушылаға тең мүмкіндік беру мақсатында ұлттық емтихандарда қолдану болады. Сонымен қатар аталған зерттеу қазақстандық оқушылардың халақаралық зерттеулердегі көрсеткіштерін арттыруға негізделген.
#7 слайд
Дамир, Рустам ж əне Лəззат
мектептен үйге бірге қайтады. Оларға
Лəзаттың үйіне жету үшін 25 минут
керек. Содан кейін Рустамның үйіне жету
үшін Дамир мен Рустамға 10 минут қажет.
Ал Дамирдің өз үйіне жету үшін 5 минут
керек. Дамир үйіне 15 сағат 50 минутта
келуі үшін, олар мектептен қай уақытта
шығуы керек?
Жауабы: сағ мин
7 слайд
Дамир, Рустам ж əне Лəззат мектептен үйге бірге қайтады. Оларға Лəзаттың үйіне жету үшін 25 минут керек. Содан кейін Рустамның үйіне жету үшін Дамир мен Рустамға 10 минут қажет. Ал Дамирдің өз үйіне жету үшін 5 минут керек. Дамир үйіне 15 сағат 50 минутта келуі үшін, олар мектептен қай уақытта шығуы керек? Жауабы: сағ мин
#8 слайд
1. Мұғалім су құйылған
тəрелкені күннің көзі түсетін терезе
алдына қойды. Ғалия кешке таман
тəрелкеге қараған кезде, ол судың
жоғалып кеткенін көрді.
Судың жоғалу себебін
түсіндір.
МЫСАЛ
2. Жердің бетінің ең көп бөлігі ...
жабылған
A -құмдармен
B -ормандармен
C -сумен
D -таулармен
8 слайд
1. Мұғалім су құйылған тəрелкені күннің көзі түсетін терезе алдына қойды. Ғалия кешке таман тəрелкеге қараған кезде, ол судың жоғалып кеткенін көрді. Судың жоғалу себебін түсіндір. МЫСАЛ 2. Жердің бетінің ең көп бөлігі ... жабылған A -құмдармен B -ормандармен C -сумен D -таулармен
#9 слайд
МЫСАЛ
1.Болаттың 10 зеды бар.
Таңертеңгі асқа ол 2,50 зедқа бір шөлмек
шырын жəне 3,85 зедқа бутерброд сатып
алды. Болаттың таңертеңгі асқа
төлегеннен кейін қанша ақшасы қалды?
A 3,65 зед
B 4,75 зед
C 6,35 зед
D 16,35 зед
2.Қай жағдайда сандар
ЕҢ ҮЛКЕННЕН ЕҢ КІШІГЕ
қарай орналасқан?
A 36; 43; 66; 87
B 66; 43; 36; 87
C 87; 66; 36; 43
D 87; 66; 43; 36
9 слайд
МЫСАЛ 1.Болаттың 10 зеды бар. Таңертеңгі асқа ол 2,50 зедқа бір шөлмек шырын жəне 3,85 зедқа бутерброд сатып алды. Болаттың таңертеңгі асқа төлегеннен кейін қанша ақшасы қалды? A 3,65 зед B 4,75 зед C 6,35 зед D 16,35 зед 2.Қай жағдайда сандар ЕҢ ҮЛКЕННЕН ЕҢ КІШІГЕ қарай орналасқан? A 36; 43; 66; 87 B 66; 43; 36; 87 C 87; 66; 36; 43 D 87; 66; 43; 36
#10 слайд
МЫСАЛ
Бірнеше оқушылар А
амперметрдің көмегімен кернеудің мәні
әр түрлі болған жағдайда тізбектегі ток
күшін өлшеді.
10 слайд
МЫСАЛ Бірнеше оқушылар А амперметрдің көмегімен кернеудің мәні әр түрлі болған жағдайда тізбектегі ток күшін өлшеді.
#11 слайд
МЫСАЛ
1. Жердегі тау алқабында тұрып
айғайлаған адам жаңғырықты естиді, өйткені
дыбыс айналадағы таулардан шағылады. Дәл
осындай жағдайда Айда жаңғырық
естілмейді, өйткені:
A Айдағы тартылыс күші өте аз
B Айдағы температура өте төмен
C Айда дыбысты тасымалдауға қажетті ауа
жоқ
D Айдағы таулардан дыбыс шағылыспайды
2. Ағаш отырғызу арқылы
неліктен топырақ эрозиясын
азайтуға болатынын түсіндір.
11 слайд
МЫСАЛ 1. Жердегі тау алқабында тұрып айғайлаған адам жаңғырықты естиді, өйткені дыбыс айналадағы таулардан шағылады. Дәл осындай жағдайда Айда жаңғырық естілмейді, өйткені: A Айдағы тартылыс күші өте аз B Айдағы температура өте төмен C Айда дыбысты тасымалдауға қажетті ауа жоқ D Айдағы таулардан дыбыс шағылыспайды 2. Ағаш отырғызу арқылы неліктен топырақ эрозиясын азайтуға болатынын түсіндір.
#12 слайд
Суретте, Жердің Күнді айналу траекториясы және
жер осінің орналасуы көрсетілген. Төмендегілердің
қайсысы жер осінің көлбеу болуының нәтижесі
болады?
A жыл мезгілінің ауысуы
B күн мен түннің ауысуы
C жылдың ұзақтығы
D уақыт белдеулері
12 слайд
Суретте, Жердің Күнді айналу траекториясы және жер осінің орналасуы көрсетілген. Төмендегілердің қайсысы жер осінің көлбеу болуының нәтижесі болады? A жыл мезгілінің ауысуы B күн мен түннің ауысуы C жылдың ұзақтығы D уақыт белдеулері
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
4-
сынып оқушыларымектепкебалабақшаданкітаптар
.
алыпкелді Диаграммадаолардыңәкелген
.
кітаптарының саныкөрсетілген
0
20
40
60
80
100
4 "А"4 "Б" 4 "В" 4 "Г"4 "Д"
Кітап саны
45 ?
Қайсысынып кітапәкелді
) 4 “ ”
А А
) 4 “ ”
С В
) 4 “ ”
В Б
) 4 “ ”
Д Д
17 слайд
4- сынып оқушыларымектепкебалабақшаданкітаптар . алыпкелді Диаграммадаолардыңәкелген . кітаптарының саныкөрсетілген 0 20 40 60 80 100 4 "А"4 "Б" 4 "В" 4 "Г"4 "Д" Кітап саны 45 ? Қайсысынып кітапәкелді ) 4 “ ” А А ) 4 “ ” С В ) 4 “ ” В Б ) 4 “ ” Д Д
#18 слайд
А В
С
Д
Е
Қайсысуретте
шаршының
2 ?
бөлігібоялған
3
18 слайд
А В С Д Е Қайсысуретте шаршының 2 ? бөлігібоялған 3
#19 слайд
А
В
С
Д
70
7
0,7
0,07
7
10 ?
санын қалай жазуға болады
19 слайд
А В С Д 70 7 0,7 0,07 7 10 ? санын қалай жазуға болады
#20 слайд
А
В
С
Д
1
кг
6
кг
60
кг
600
кг
Ересекадамныңмассасы
?
қаншаболуымүмкін
20 слайд
А В С Д 1 кг 6 кг 60 кг 600 кг Ересекадамныңмассасы ? қаншаболуымүмкін
#21 слайд
_
_
__10
_
_
_
_
_
___0
_
_
_
_
_
_ -10_
_
__
_
_
___
_
_
___
_
_
_
___
_
_
Маржан мектепке бара
жатқанда,
көшедегі
0- 3
температура ден градус
.
төмен болды
21 слайд
_ _ __10 _ _ _ _ _ ___0 _ _ _ _ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ ___ _ _ _ ___ _ _ Маржан мектепке бара жатқанда, көшедегі 0- 3 температура ден градус . төмен болды
#22 слайд
__10
_
_
__
_
_
_
_
___0
_
_
_
___
_
_ -10_
_
__
_
_
___
_
_
__
_
_
_
___
_
_
Маржанмектептенүйінеқайтқанда
,
0- 5
көшедегітемпература ден градус
.
жоғарыболды
Температурақанша
градусқа
?
көтерілген
)
А
2
градусқа
) 3
В градусқа
) 5
С градусқа
) 8
Д градусқа
22 слайд
__10 _ _ __ _ _ _ _ ___0 _ _ _ ___ _ _ -10_ _ __ _ _ ___ _ _ __ _ _ _ ___ _ _ Маржанмектептенүйінеқайтқанда , 0- 5 көшедегітемпература ден градус . жоғарыболды Температурақанша градусқа ? көтерілген ) А 2 градусқа ) 3 В градусқа ) 5 С градусқа ) 8 Д градусқа
#23 слайд
А В
С Д
3 2- ?
Суреттеәр шаршының уі боялған
4 3- ?
Қайсысуреттеәр шаршының уі боялған
23 слайд
А В С Д 3 2- ? Суреттеәр шаршының уі боялған 4 3- ? Қайсысуреттеәр шаршының уі боялған
#24 слайд
Температура
Таңертеңгі
сағат 6
Таңертеңгі
сағат 9
Түс мезгілі
сағат 12
Күндізгі
сағат 3
Кешкі
сағат 8
Дүйсенбі
15* 17* 20* 21*19*
Сейсенбі
15* 15* 15* 10*9*
Сәрсенбі
8* 10* 14* 13*15*
Бейсенбі
8* 11* 14* 17*20*
Төрткүнгі тәуліктегіәртүрлі
уақытындағытермометрдіңкөрсеткішікестеде
.
көрсетілген
?
Қашанеңжоғарғытемператураболды
)
А
Дүйсенбікүнітүсте
)
С Сейсенбікүнітүсте
) 3-
Д Сәрсенбікүнікүндізгісағат те
)
В Дүйсенбікүні
3-
күндізгісағат те
24 слайд
Температура Таңертеңгі сағат 6 Таңертеңгі сағат 9 Түс мезгілі сағат 12 Күндізгі сағат 3 Кешкі сағат 8 Дүйсенбі 15* 17* 20* 21*19* Сейсенбі 15* 15* 15* 10*9* Сәрсенбі 8* 10* 14* 13*15* Бейсенбі 8* 11* 14* 17*20* Төрткүнгі тәуліктегіәртүрлі уақытындағытермометрдіңкөрсеткішікестеде . көрсетілген ? Қашанеңжоғарғытемператураболды ) А Дүйсенбікүнітүсте ) С Сейсенбікүнітүсте ) 3- Д Сәрсенбікүнікүндізгісағат те ) В Дүйсенбікүні 3- күндізгісағат те
#25 слайд
А
В
С
3
4
1
2
1
4
, .
Самал Аружанжәнеанасы бәліш жеді
2/1 , 4/1
Самалбәліштің бөлігін Аружан
4/1 .
бөлігінжәнеанасы бөлігінжеді
?
Сондақаншабәлішқалды
Д
Ештеңеқалмады
25 слайд
А В С 3 4 1 2 1 4 , . Самал Аружанжәнеанасы бәліш жеді 2/1 , 4/1 Самалбәліштің бөлігін Аружан 4/1 . бөлігінжәнеанасы бөлігінжеді ? Сондақаншабәлішқалды Д Ештеңеқалмады
#26 слайд
А
В
С
Д
сантиметр
миллиметр
грамм
килограмм
Тауықтыңжұмыртқасыныңмассасын
өлшеуүшінмынаөлшембірліктерінің
?
қайсысынпайдалануғаболады
26 слайд
А В С Д сантиметр миллиметр грамм килограмм Тауықтыңжұмыртқасыныңмассасын өлшеуүшінмынаөлшембірліктерінің ? қайсысынпайдалануғаболады
#27 слайд
Төмендегікеңістіктегіфигуралардың
,
қайсысыныңбірбөлігітегіс албасқабөлігі
?
оралған
. ,
Бұлконус Оныңбрбөлігітегіс ал
басқабөлігіоралған
А В С
Д
27 слайд
Төмендегікеңістіктегіфигуралардың , қайсысыныңбірбөлігітегіс албасқабөлігі ? оралған . , Бұлконус Оныңбрбөлігітегіс ал басқабөлігіоралған А В С Д
шағым қалдыра аласыз













