презентация мад сыныбына сауат ашу негіздері дыбыстық талдау
презентация мад сыныбына сауат ашу негіздері дыбыстық талдау

#1 слайд
Білім беру дағдысы: Қатынас
Бөлімі: Сауат ашу негіздері.
1 слайд
Білім беру дағдысы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу негіздері.
#2 слайд
.
Күтілетін нәтиже;
Үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау
жасайды.Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді.
Сөздік қорлары дамиды.
Міндеті: 1.Сөздегі дыбыстың орнын анықтауды, сөздерге
сөйлем құрастыруды, дауысты, дауыссыз дыбыстарды
ажыратуын жетілдіру.
2. Дыбыстар туралы сұрақтарға жауап алу арқылы жылдам
ойлауға жəне ойларын дұрыс жеткізе алуға жаттықтыру.
3. Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді
қасиеттерін тəрбиелеу.
4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу.
2 слайд
. Күтілетін нәтиже; Үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды.Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. Міндеті: 1.Сөздегі дыбыстың орнын анықтауды, сөздерге сөйлем құрастыруды, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуын жетілдіру. 2. Дыбыстар туралы сұрақтарға жауап алу арқылы жылдам ойлауға жəне ойларын дұрыс жеткізе алуға жаттықтыру. 3. Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу. 4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу.
#3 слайд
Сәлем деймін күнге мен,
Сәлем деймін мен сізге.
Сәлем деймін ұстазға,
Қонақтарға да мың сәлем
3 слайд
Сәлем деймін күнге мен, Сәлем деймін мен сізге. Сәлем деймін ұстазға, Қонақтарға да мың сәлем
#4 слайд
Шаттық шеңбері:
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын елге ашқан.
Тілегіміз тыныштық,
Ашық болсын кең аспан.
Мықты болсын іргеміз,
Бәріміз де біргеміз
4 слайд
Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын елге ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз
#5 слайд
Асықтар арқылы топқа бөліну
Балалар қорапшаның ішінен асықтардан аламыз. Қорапшада екі
түрлі түсті асықтар бар бірі қызыл бірі көк түсте
Қызыл түстегі асықты алғандар қызыл түстегі сандық тұрған
үстелге, ал көк түстегі асықты алғандар көк сандық тұрған
үстелге отырамыз. Жақсы қатысқан балаларға осы
қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында
жеңімпаз топты анықтаймыз.
5 слайд
Асықтар арқылы топқа бөліну Балалар қорапшаның ішінен асықтардан аламыз. Қорапшада екі түрлі түсті асықтар бар бірі қызыл бірі көк түсте Қызыл түстегі асықты алғандар қызыл түстегі сандық тұрған үстелге, ал көк түстегі асықты алғандар көк сандық тұрған үстелге отырамыз. Жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жеңімпаз топты анықтаймыз.
#6 слайд
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге
сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші?
Мысалы; Сүт сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз.
Жарайсыңдар
1.Әліппе-дәптер мен жұмыс
Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, үш дыбыстан
тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз. Суреттердегі бейнеленген
заттардың атын атаймыз соң сол сөздердің ішіндегі Н дыбысының орнын
анықтаймыз. Сол сөздерге «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнау арқылы
сөйлем құрастырамыз. Тақтаға қараймыз.
Тон, Ине, Нан сөздеріндегі н дыбысының орнын анықтайды.
Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын.
6 слайд
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Сүт сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз. Жарайсыңдар 1.Әліппе-дәптер мен жұмыс Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз. Суреттердегі бейнеленген заттардың атын атаймыз соң сол сөздердің ішіндегі Н дыбысының орнын анықтаймыз. Сол сөздерге «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнау арқылы сөйлем құрастырамыз. Тақтаға қараймыз. Тон, Ине, Нан сөздеріндегі н дыбысының орнын анықтайды. Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
2 топтық жұмыс «Кім алғыр» дидиктикалық ойыны
Суреттердегі заттарды атаймыз сол сөздердің қайсысы,
дауысты дыбыстан, қайсысы дауыссыз дыбыстан басталып
тұрғанын анықтап, дауысты дыбыстан басталып тұрған
суретін қызыл түстегі сандыққа, дауыссыз дыбыстан
басталып тұрған сөздің суретін көк сандыққа саламыз.
8 слайд
2 топтық жұмыс «Кім алғыр» дидиктикалық ойыны Суреттердегі заттарды атаймыз сол сөздердің қайсысы, дауысты дыбыстан, қайсысы дауыссыз дыбыстан басталып тұрғанын анықтап, дауысты дыбыстан басталып тұрған суретін қызыл түстегі сандыққа, дауыссыз дыбыстан басталып тұрған сөздің суретін көк сандыққа саламыз.
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
сергіту сәті
Сергіту сәті:
Кел билейік балақай
https://youtu.be/fZprf7kSif0?si=GAPVUvX2dRZNqvp-
10 слайд
сергіту сәті Сергіту сәті: Кел билейік балақай https://youtu.be/fZprf7kSif0?si=GAPVUvX2dRZNqvp-
#11 слайд
3.Жеке шығармашылық жұмыс
«Сиқырлы сурет» әдісі
Суреттерді бастырып сызады және сол
Тор , гүл сөздеріне дыбыстық талдау жасайды
11 слайд
3.Жеке шығармашылық жұмыс «Сиқырлы сурет» әдісі Суреттерді бастырып сызады және сол Тор , гүл сөздеріне дыбыстық талдау жасайды
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
Саусақтар жаттығуы
https://qrmedia.kz/N3sIk
14 слайд
Саусақтар жаттығуы https://qrmedia.kz/N3sIk
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
Жарайсыңдар!
16 слайд
Жарайсыңдар!
#17 слайд
Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма?
Кері байланыс
«Киіз үй әдісі»
17 слайд
Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Кері байланыс «Киіз үй әдісі»
#18 слайд
Назарларыңызға рахмет.
18 слайд
Назарларыңызға рахмет.
шағым қалдыра аласыз













