Презентация "Мәнерлеп оқу"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ЖЕТІСУ ЗАҢ КОЛЛЕДЖІ
Тақырыбы: Театр балалар өмірінде
Пән оқытушысы: Омарғалиева Т.Ж
Алматы – 2020
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ЖЕТІСУ ЗАҢ КОЛЛЕДЖІ Тақырыбы: Театр балалар өмірінде Пән оқытушысы: Омарғалиева Т.Ж Алматы – 2020
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Театр балалар өмірінде
Сабақтың мақсаты: 1. Білім алушыларға театрдың балалар өміріндегі маңызы
туралы бімдерін кеңейту.
2. Білім алушылардың көркем шығармаларының сахнаға шығару
тәсілдерін таңдай білуге, әрбір театрдың ерекшеліктерін сценари
жасағанда сараптау қабілеттерін дамыту.
3. Білім алушыларды театрға арналған атрибуттарды
шығармашылық пен эстетикалық талапқа сай дайындау
дағдыларына тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, эвристика, креативті,
когнетивті, сөздік, т.б.
Сабақта қолданылатын оқулықтар:
1. «Балабақшада оқыту және тәрбиелеу» бағдарламасы. Алматы 1998 жыл
2. «Балбөбек» бағдарламасы. Алматы 2000 жыл
3. «Алғашқы қадам» бағдарламасы. Алматы 2010 жыл
4. «Зерек бала» бағдарламасы. Алматы 2010 жыл
5. Б.Баймұратова «Тіл дамыту» Алматы 2004 жыл
6. Д.З.Жүсіпова, Т.Ж.Омарғалиева, Ф.К.Исхакова, Б.Ноғайбекова «Тіл дамытудың ғажайып
әлемі» кешенді оқу құралы. «Аруна» баспасы. 2003 жыл
7. Д.З.Жүсіпова, С.Ж.Андабекова, К.Ә.Сатыбалдиева, Қ.Байғабылова «Көркем әдебиет»
кешенді оқу құралы. «Аруна» баспасы. 2003 жыл
Пән аралық байланыс: педагогика, психология, бейнелеу өнері
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Театр балалар өмірінде Сабақтың мақсаты: 1. Білім алушыларға театрдың балалар өміріндегі маңызы туралы бімдерін кеңейту. 2. Білім алушылардың көркем шығармаларының сахнаға шығару тәсілдерін таңдай білуге, әрбір театрдың ерекшеліктерін сценари жасағанда сараптау қабілеттерін дамыту. 3. Білім алушыларды театрға арналған атрибуттарды шығармашылық пен эстетикалық талапқа сай дайындау дағдыларына тәрбиелеу. Сабақтың түрі:Дәстүрлі сабақ. Сабақтың типі: Аралас сабақ. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, эвристика, креативті, когнетивті, сөздік, т.б. Сабақта қолданылатын оқулықтар: 1. «Балабақшада оқыту және тәрбиелеу» бағдарламасы. Алматы 1998 жыл 2. «Балбөбек» бағдарламасы. Алматы 2000 жыл 3. «Алғашқы қадам» бағдарламасы. Алматы 2010 жыл 4. «Зерек бала» бағдарламасы. Алматы 2010 жыл 5. Б.Баймұратова «Тіл дамыту» Алматы 2004 жыл 6. Д.З.Жүсіпова, Т.Ж.Омарғалиева, Ф.К.Исхакова, Б.Ноғайбекова «Тіл дамытудың ғажайып әлемі» кешенді оқу құралы. «Аруна» баспасы. 2003 жыл 7. Д.З.Жүсіпова, С.Ж.Андабекова, К.Ә.Сатыбалдиева, Қ.Байғабылова «Көркем әдебиет» кешенді оқу құралы. «Аруна» баспасы. 2003 жыл Пән аралық байланыс: педагогика, психология, бейнелеу өнері
3 слайд
1. Әрбір жас ерекшелік топтарда кітап бұрышын ұйымдастыру. «Кітап біздің досымыз!»
Кітап бұрышы
Кітапты тозғанда
ғана емес,
тәрбиелеуде
идеялық-
тақырыптық
жағынан
жаңартады Кітап
дүкендеріне,
кітапханаға
саяхатКөрмелер
ұйымдастырады
(барлық жас
ерекшелік топта) Әрбір жас топта
кітап бұрышын
ұйымдастырады
Орта топтан
бастап
мазмұнды
әңгімелер
өтіледі Сәби өз
бетімен кітап
ашып оқуға
үйретіледі
Кітапты ересек
балалар өздері
жөндейді
3 слайд
1. Әрбір жас ерекшелік топтарда кітап бұрышын ұйымдастыру. «Кітап біздің досымыз!» Кітап бұрышы Кітапты тозғанда ғана емес, тәрбиелеуде идеялық- тақырыптық жағынан жаңартады Кітап дүкендеріне, кітапханаға саяхатКөрмелер ұйымдастырады (барлық жас ерекшелік топта) Әрбір жас топта кітап бұрышын ұйымдастырады Орта топтан бастап мазмұнды әңгімелер өтіледі Сәби өз бетімен кітап ашып оқуға үйретіледі Кітапты ересек балалар өздері жөндейді
4 слайд
2. Оқылған кітаптаптар туралы әңгіме өткізу әдістері
Кіші, орта топта тыңдайды (тақпақ, ертегі, әңгіме, өлең,
жұмбақ, жаңылтпаш, мақал-мәтел)
Оқылған кітаптар
туралы әңгіме
өткізу
Оқылған кітаптар
туралы әңгіме
сабақ Ересектер тобында
оқылған кітаптар
туралы, арнайы
әңгімелерОйлануға жетекші
сұрақтар беріледі
Тәрбиеші әңгімені
қызықты етіп
айтады Әрбір сөзі
балаларды әсерлі
сезімге бөлейтіндей
болу керек
Көрнекі образды
ойлау басым
болады, әңгіме
өткізуге
иллюстрацияларды
пайдаланады Тәрбиеші
тыңдаушыларғы
жете көңіл бөледі Өткір балаларды
алдымен, ынжық
балаларды артынан
сұрайды Тәрбиеші
балалардың ой-
дәрежесін
сезінетіндей
болуы керек
4 слайд
2. Оқылған кітаптаптар туралы әңгіме өткізу әдістері Кіші, орта топта тыңдайды (тақпақ, ертегі, әңгіме, өлең, жұмбақ, жаңылтпаш, мақал-мәтел) Оқылған кітаптар туралы әңгіме өткізу Оқылған кітаптар туралы әңгіме сабақ Ересектер тобында оқылған кітаптар туралы, арнайы әңгімелерОйлануға жетекші сұрақтар беріледі Тәрбиеші әңгімені қызықты етіп айтады Әрбір сөзі балаларды әсерлі сезімге бөлейтіндей болу керек Көрнекі образды ойлау басым болады, әңгіме өткізуге иллюстрацияларды пайдаланады Тәрбиеші тыңдаушыларғы жете көңіл бөледі Өткір балаларды алдымен, ынжық балаларды артынан сұрайды Тәрбиеші балалардың ой- дәрежесін сезінетіндей болуы керек
5 слайд
Әрбір жас топта
тақырыптық
көрмелер
ұйымдастырады Балалардың
жас
ерекшелігі
ескеріледі
Тақырыптық
көрмелер
Алынған
материалдарды
ң талапқа сай
болуы Кітап
бұрышын
жаңа
кітаптармен
толықтыру
5 слайд
Әрбір жас топта тақырыптық көрмелер ұйымдастырады Балалардың жас ерекшелігі ескеріледі Тақырыптық көрмелер Алынған материалдарды ң талапқа сай болуы Кітап бұрышын жаңа кітаптармен толықтыру
6 слайд
1.Театрдың балалар өміріндегі маңызы.
Әсерленуге
тәрбиелейді Сахнаға
бейімделеді
Қуаныш
әкеледі Ролдерде
ойнайды
Сценарий
жасайды
Қуыршақ,
декорацияла
р әзірлейді Диолог,
монолог
түрінде
сөйлейді Балалардың
ой-өрісін
кеңейтеді Қабілеті
дамидыТеатрдың
маңызы
6 слайд
1.Театрдың балалар өміріндегі маңызы. Әсерленуге тәрбиелейді Сахнаға бейімделеді Қуаныш әкеледі Ролдерде ойнайды Сценарий жасайды Қуыршақ, декорацияла р әзірлейді Диолог, монолог түрінде сөйлейді Балалардың ой-өрісін кеңейтеді Қабілеті дамидыТеатрдың маңызы
7 слайд
АТРИБУТТАР.
7 слайд
АТРИБУТТАР.
8 слайд
2. Балалар театрының түрлері.
Бес саусақ
Ойыншықтар
Көлеңке
Картон
Суреттер Фланереграф Петрушкалар Стол үсті
Театр түрлері
8 слайд
2. Балалар театрының түрлері. Бес саусақ Ойыншықтар Көлеңке Картон Суреттер Фланереграф Петрушкалар Стол үсті Театр түрлері
9 слайд
1. Театрды сахналау тәсілдері.
Сөзбе-сөз
қайталап
айту Еркін
қайталап
айту
Инценировкалық
ойын
Қуыршақ
театры
Көркем
шығарманың
тексттерін айту Силуэттер
топтамасы Кітапша
панорамалар Сахналық
көрініс Кітапша
театрлар
Сахналық
тәсілдер
9 слайд
1. Театрды сахналау тәсілдері. Сөзбе-сөз қайталап айту Еркін қайталап айту Инценировкалық ойын Қуыршақ театры Көркем шығарманың тексттерін айту Силуэттер топтамасы Кітапша панорамалар Сахналық көрініс Кітапша театрлар Сахналық тәсілдер
10 слайд
1. Театрдың балалар өміріндегі маңызы қандай?
10 слайд
1. Театрдың балалар өміріндегі маңызы қандай?
11 слайд
11 слайд
12 слайд
2. Театрдың түрлерін ата
12 слайд
2. Театрдың түрлерін ата
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Сөзжұмбақтың мазмұнын жазу (сөзжұмбақтың мазмұны жазылғанда өтілген
тақырыпты толық қайталап шығады).
1. Ойыншықтар
2. петрушка
3. бес саусақ
4. силуеттер
5. экран
6. үш тәрбиеші
7. вариант
8. қозғалатын
9. сценарий
10. иллюстрация
11. картина
12. картон
13. көрермен
14. көлемді
15. кейіпкерлер
16. автор
17. безендіру
18. ассистент
19. декорация
20. көлеңке 1. Театр түрлері
2. Театр түрлері
3. Театр түрлері
4. Театрды көрсетуде пайдаланылатын
көрнекілік
5. Театрды неден көрсетеді
6. Шетел бала бақшасында бір топта неше
тәрбиеші істейді
7. Бақылау жұмысының ....................
8. Картоннан жасалатын зат
9. Театрға не керек
10. Қандай материалдарды қолданады
11. Театр түрі
12. Театр түрі
13. Театрға кімдер келеді
14. Сценарий қандай болады
15. Театрдағы рөлде ойнайтындар
16. Шығарманы кім жазады
17. Театрды көркемдеу
18. Кейіпкердің көмекшісі
19. Театрға керекті ................
20. Театр түрі
14 слайд
Сөзжұмбақтың мазмұнын жазу (сөзжұмбақтың мазмұны жазылғанда өтілген тақырыпты толық қайталап шығады). 1. Ойыншықтар 2. петрушка 3. бес саусақ 4. силуеттер 5. экран 6. үш тәрбиеші 7. вариант 8. қозғалатын 9. сценарий 10. иллюстрация 11. картина 12. картон 13. көрермен 14. көлемді 15. кейіпкерлер 16. автор 17. безендіру 18. ассистент 19. декорация 20. көлеңке 1. Театр түрлері 2. Театр түрлері 3. Театр түрлері 4. Театрды көрсетуде пайдаланылатын көрнекілік 5. Театрды неден көрсетеді 6. Шетел бала бақшасында бір топта неше тәрбиеші істейді 7. Бақылау жұмысының .................... 8. Картоннан жасалатын зат 9. Театрға не керек 10. Қандай материалдарды қолданады 11. Театр түрі 12. Театр түрі 13. Театрға кімдер келеді 14. Сценарий қандай болады 15. Театрдағы рөлде ойнайтындар 16. Шығарманы кім жазады 17. Театрды көркемдеу 18. Кейіпкердің көмекшісі 19. Театрға керекті ................ 20. Театр түрі
15 слайд
VI. Үй тапсырмасы:
1. Тіл дамыту әдістемесі
2. Т.Н.Караманенко «Балалар бақшасындағы қуыршақ театры» Москва 1990 жыл
3. Әрбір білім алушы бір ертегіге сценарий жазып, көрнекі құралдар дайындайды.
15 слайд
VI. Үй тапсырмасы: 1. Тіл дамыту әдістемесі 2. Т.Н.Караманенко «Балалар бақшасындағы қуыршақ театры» Москва 1990 жыл 3. Әрбір білім алушы бір ертегіге сценарий жазып, көрнекі құралдар дайындайды.