Материалдар / презентация «Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация «Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық бірыңғай тест – бiлiм сапасының басты көрсеткiшi. Мектепте алынған сапалы білім мен тәрбие оқушының бiлiмдi, толерантты және ұлтаралық проблемаларды шешуге дайын жеке тұлға болып қалыптасуының шарты болып табылады. Ал сапалы бiлiм беру тiкелей оқыту деңгейін арттыруға байланысты болғандықтан, мұғалiмнiң кәсiби бiлiктiлiгiн арттыру басты назарда болуы қажет. Бiлiм берудi дамыту тұжырымдасында бiлiм сапасын көтерудiң басты құралы есебiнде Ұлттық Бірыңғай Тестiлеу енгiзiлгенi белгiлi. ҰБТ-ның мақсаты – мектептi бiтiрушi түлектердiң негiзгi бес пәннен бағдарламаны қаншалықты меңгергендiгiн анықтау. Бағдарлама – мемлекеттiк құжат. Оны толық меңгеру – оқушының, меңгерту – мұғалiмнiң ең басты мiндетi. Мектеп сол арқылы баланы ертеңгi өмiрге даярлайды, оқушының болашақта белгiлi бiр мамандық иесi болуына жағдай жасайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1211
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары

1 слайд
Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары

1 слайд

Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары

Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тер

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тап

3 слайд
Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

3 слайд

Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

11 сынып пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттауда мынадай шаралар қолдандым

4 слайд
11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа  бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым.       1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   олқылықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.

4 слайд

11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа  бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым.       1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   олқылықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.

«Джигсо» әдісі

5 слайд
«Джигсо» әдісі

5 слайд

«Джигсо» әдісі

Ауызша есепте A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0

6 слайд
Ауызша есепте A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0 . №2

6 слайд

Ауызша есепте A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0 . №2

Ауызша есепте A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап.

7 слайд
Ауызша есепте A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см 2 . №3

7 слайд

Ауызша есепте A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см 2 . №3

№4. Қиық конустың табан радиустары 3 дм және 7 дм, ал жасаушысы 5 дм. Осьтік қимасының ауданын табыңыз.  HRRS  21

8 слайд
№4. Қиық конустың табан радиустары 3 дм және 7 дм, ал жасаушысы 5 дм. Осьтік қимасының ауданын табыңыз.  HRRS  21

8 слайд

№4. Қиық конустың табан радиустары 3 дм және 7 дм, ал жасаушысы 5 дм. Осьтік қимасының ауданын табыңыз.  HRRS  21

Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 ,

9 слайд
Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 , 130 0 , 130 0

9 слайд

Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 , 130 0 , 130 0

№5. Қиық конустың табан радиустары 3 см және 4 см. Қиық конустың бүйір бетінің ауданын табыңыз, егер оның жасаушысы 5 см те

10 слайд
№5. Қиық конустың табан радиустары 3 см және 4 см. Қиық конустың бүйір бетінің ауданын табыңыз, егер оның жасаушысы 5 см тең болса. Жауабы: 2 35см 1R 2R H l )( 21RRlS 

10 слайд

№5. Қиық конустың табан радиустары 3 см және 4 см. Қиық конустың бүйір бетінің ауданын табыңыз, егер оның жасаушысы 5 см тең болса. Жауабы: 2 35см 1R 2R H l )( 21RRlS 

“ФИШБОУН” әдісі

11 слайд
“ФИШБОУН” әдісі

11 слайд

“ФИШБОУН” әдісі

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

38 24 31612

16 слайд
38 24 31612

16 слайд

38 24 31612

RHS бб 2 ..  4R 34H 3323442 ..   бб S

17 слайд
RHS бб 2 ..  4R 34H 3323442 ..   бб S

17 слайд

RHS бб 2 ..  4R 34H 3323442 ..   бб S

  2 221 2 1 3 1 RRRRHV  6 2R 9 1R 6 63 0 60 6 33H   3171669933 3 1 22  V

18 слайд
  2 221 2 1 3 1 RRRRHV  6 2R 9 1R 6 63 0 60 6 33H   3171669933 3 1 22  V

18 слайд

  2 221 2 1 3 1 RRRRHV  6 2R 9 1R 6 63 0 60 6 33H   3171669933 3 1 22  V

1А В D

19 слайд
1А В D

19 слайд

1А В D

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйы

20 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

20 слайд

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешек

21 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

21 слайд

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

Назарларыңызға рахмет !!!

22 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!

22 слайд

Назарларыңызға рахмет !!!

23 слайд

23 слайд