презентация «Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математика пәнінде ҰБТ-ға
дайындаудың тиімді жолдары
1 слайд
Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Өз бетінше ойлау қабілеттерін
арттыру, тез есептеу дағдыларын
жетілдіру.
Оқушылардың алған білімдерін
тереңдету, жинақтау, жүйелеу.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу
дағдыларын жетілдіру,
белсенділіктерін арттыру.
Оқуға өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу.
ҰБТ-ға көзқарасын
қалыптастыру
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру
3 слайд
Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге
өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері
Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен
деңгейін тексеру білім тексерудің
жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан
бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім
беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына
енгізілді.
2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге
дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу
мекемелерін толғандырып келеді.
Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль
атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест
тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық
біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың
тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба
алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға
дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық
аспектілері көптеген талаптар қояды.
3 слайд
Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.
4 слайд
11 сынып пән мұғалімі ретінде
оқушыларды бірыңғай
тестілеуге өздігімен дайындыққа
бағыттауда
мынадай шаралар қолдандым.
1. Ұлттық тестілеудің әр оқушының жақсы
аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына
ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру.
2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген
білім олқылықтарын толықтыру және іздену
арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу.
3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және
топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру,
сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа
баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.
4 слайд
11 сынып пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттауда мынадай шаралар қолдандым. 1. Ұлттық тестілеудің әр оқушының жақсы аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім олқылықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.
5 слайд
«Джигсо»
әдісі
5 слайд
«Джигсо» әдісі
6 слайд
Ауызша есепте
A
B C
D
Параллелограмның екі
бұрышының қосындысы
170
0
. Параллелограмның
бұрыштарын тап.
Жауабы: 85
0
, 95
0
.
№2
6 слайд
Ауызша есепте A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0 . №2
7 слайд
Ауызша есепте
A
B C
D
Параллелограмның бір
қабырғасы 10 см, ал оған
түсірілген биіктігі 6 см.
Параллелограмының
ауданын тап.
Жауабы: 60 см
2
.
№3
7 слайд
Ауызша есепте A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см 2 . №3
8 слайд
№4. Қиық конустың табан радиустары
3 дм және 7 дм, ал жасаушысы 5 дм.
Осьтік қимасының
ауданын табыңыз.
HRRS
21
8 слайд
№4. Қиық конустың табан радиустары 3 дм және 7 дм, ал жасаушысы 5 дм. Осьтік қимасының ауданын табыңыз. HRRS 21
9 слайд
Ауызша есепте:
№1
Параллелограмның бір
бұрышы 50 градусқа тең.
Параллелограмның қалған
бұрыштарын тап.
С
В
А
D
Жауабы: 50
0
, 130
0
, 130
0
9 слайд
Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 , 130 0 , 130 0
10 слайд
№5.
Қиық конустың табан радиустары 3 см
және 4 см. Қиық конустың бүйір бетінің
ауданын табыңыз, егер оның жасаушысы
5 см тең болса.
Жауабы:
2
35см
1R
2R
H
l
)(
21RRlS
10 слайд
№5. Қиық конустың табан радиустары 3 см және 4 см. Қиық конустың бүйір бетінің ауданын табыңыз, егер оның жасаушысы 5 см тең болса. Жауабы: 2 35см 1R 2R H l )( 21RRlS
11 слайд
“ФИШБОУН”
әдісі
11 слайд
“ФИШБОУН” әдісі
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
38 24
31612
16 слайд
38 24 31612
17 слайд
RHS
бб
2
..
4R
34H
3323442
..
бб
S
17 слайд
RHS бб 2 .. 4R 34H 3323442 .. бб S
18 слайд
2
221
2
1
3
1
RRRRHV
6
2R
9
1R
6
63
0
60
6
33H
3171669933
3
1
22
V
18 слайд
2 221 2 1 3 1 RRRRHV 6 2R 9 1R 6 63 0 60 6 33H 3171669933 3 1 22 V
19 слайд
1А
В
D
19 слайд
1А В D
20 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі
Ақпарат береді
Айрықшалығы неде екінін айтады
Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады
Ойлайды, үйымдастырады
Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады
Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік
20 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік
21 слайд
Кері байланыс:
1 бөлік – позитивті
комментарий, не ұнады;
2 бөлік – сындарлы сын, не
нәрсені жақсарту керек;
3 бөлік – келешекке арналған
комментарий: маған ұнады,
бірақ келесі жолы …
21 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …
22 слайд
Назарларыңызға
рахмет !!!
22 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!
23 слайд
23 слайд