Материалдар / Презентация Мәтін және оның түрлері 2сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация Мәтін және оның түрлері 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне керек деген ойдамын,себебі мұнда түрлі әдіс-тәсілдер,топтық тапсырмалар бар.Мұғалімдер бұл материалды өз сабақ жоспарларына қосымша құрал ретінде пйдаланса болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2019
5080
14 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Яссауи атындағы № 21 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Белгибаева Малика Сабақ : қазақ тілі . Сынып: 2-сынып. Са

1 слайд
Яссауи атындағы № 21 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Белгибаева Малика Сабақ : қазақ тілі . Сынып: 2-сынып. Сабақтың тақырыбы:Мәтін және оның түрлері.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:  2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазм

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:  2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау  2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру  2.3.1.1 – мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу  2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Сабақ мақсаттары:  Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба

3 слайд
Сабақ мақсаттары:  Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.  Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.  Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:  Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Мәтін – мазмұны жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады.Мәтін құрамындағы сөйлемдер ортақ тақырыппен б

4 слайд
Мәтін – мазмұны жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады.Мәтін құрамындағы сөйлемдер ортақ тақырыппен бірігеді. Тақырып – мәтінде баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні. Мәтіндегі негізгі ой – автор айтқысы келген басты пікір. Мәтіннің бөліктері Басы Негізгі бөлік Соңы

Мәтіннің түрлері Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау Не істеді? Қандай? Неліктен?

5 слайд
Мәтіннің түрлері Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау Не істеді? Қандай? Неліктен?

Әңгімелеу мәтіні Бірінен кейін бірі орындалатын әрекет,оқиға баяндалатын,хабарланатын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады.Әң

6 слайд
Әңгімелеу мәтіні Бірінен кейін бірі орындалатын әрекет,оқиға баяндалатын,хабарланатын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады.Әңгімелеу мәтініне Не істеді? сұрағы қойылады. Мысалы,Мұғалім оқушыларға жаңа сабақты түсіндірді.Олар мұғалімнің әрбір айтқан сөзін мұқият тыңдады.

Сипаттау мәтіні Заттың немесе құбылыстың сын-сипаты берілген мәтін сипаттау мәтіні деп аталады.Сипаттау мәтініне Қа

7 слайд
Сипаттау мәтіні Заттың немесе құбылыстың сын-сипаты берілген мәтін сипаттау мәтіні деп аталады.Сипаттау мәтініне Қандай? сұрағы қойылады. Мысалы, Құмырадағы гүл өте әдемі.Оның қып-қызыл гүлдері көздің жауын алады.Хош иісті гүлдері мұрныңды жарады.

Пайымдау мәтіні 3 бөлікке бөлінеді 1-бөлік Дәлелдеуді қажет ететін ой2-бөлік Дәлелдеу пікірі3-бөлік Қорытынды пікір Нелі

8 слайд
Пайымдау мәтіні 3 бөлікке бөлінеді 1-бөлік Дәлелдеуді қажет ететін ой2-бөлік Дәлелдеу пікірі3-бөлік Қорытынды пікір Неліктен ? Сұрағы қойылады

Сара әже Азаматқа ризашылығын білдірді.Өйткені Азамат орнынан тұрып,Сара әжеге орын берді .Пайымдау мәтіні

9 слайд
Сара әже Азаматқа ризашылығын білдірді.Өйткені Азамат орнынан тұрып,Сара әжеге орын берді .Пайымдау мәтіні

Сергіту сәті

10 слайд
Сергіту сәті

Дәптермен жұмыс. 19-жаттығу Өлеңді мәнерлеп,түсініп оқы.  Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір. Бұл сөздерді бі

11 слайд
Дәптермен жұмыс. 19-жаттығу Өлеңді мәнерлеп,түсініп оқы.  Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір. Бұл сөздерді бірінін орнына бірін алмастырып қолдануға болама?  Сұрақтарға жауап жаз.  Марат бояумен не істеді?  Ол қандай сурет салды?  Неліктен әртүрлі бояу өз орнын тапты?  Осы сұрақтар мен жауаптардың көмегімен өлеңді мәтін түрлеріне ажырат.  Өлеңдегі сипаттау мәтіні бойынша сурет салып көр. Салған суретін Қандай үй? сұрағына жауап беретіндей болсын.

«Үрмек доп» әдісі арқылы бүгінгі өткен жаңа сабақты бекіту  Мәтіннің неше түрі бер?  Мәтіннің түрлерін ата?  Әңгімелеу мәтін

12 слайд
«Үрмек доп» әдісі арқылы бүгінгі өткен жаңа сабақты бекіту  Мәтіннің неше түрі бер?  Мәтіннің түрлерін ата?  Әңгімелеу мәтіні дегеніміз не?  Әңгімелеу мәтінінің сұрағы қандай?  Сипаттау мәтіні дегеніміз не?  Сипаттау мәтінінің сұрағы?  Пайымдау мәтіні қандай сұраққа жауап береді?

13 слайд

Назарларыңызға рақмет

14 слайд
Назарларыңызға рақмет