презентация Мен болашағыма сенемін

Тақырып бойынша 11 материал табылды

презентация Мен болашағыма сенемін

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ҰБТ-ға дайындауда психологиялық қолдау көрсетіледі, өзіне деген сенімдіктері артады, қиындықтарды жеңе білуді, мақсатқа жете білуді үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тренинг-сабақ Тақырыбы: «Мен болашағыма сенемін»

#1 слайд
Тренинг-сабақ Тақырыбы: «Мен болашағыма сенемін»

1 слайд

Тренинг-сабақ Тақырыбы: «Мен болашағыма сенемін»

Тренинг ережесі • 1.Бір- бірімізді тыңдаймыз және естиміз. •2.Әркімнің өз ойын айтуына мүмкіндік бар. •3.Барлық пікірлер мен ұс

#2 слайд
Тренинг ережесі • 1.Бір- бірімізді тыңдаймыз және естиміз. •2.Әркімнің өз ойын айтуына мүмкіндік бар. •3.Барлық пікірлер мен ұсыныстар ескеріледі. •4.Жылышырайлық пен құрмет ахуалын қолдаймыз. •5.Талқылау таңдалған тақырыптан ауытқымайды.

2 слайд

Тренинг ережесі • 1.Бір- бірімізді тыңдаймыз және естиміз. •2.Әркімнің өз ойын айтуына мүмкіндік бар. •3.Барлық пікірлер мен ұсыныстар ескеріледі. •4.Жылышырайлық пен құрмет ахуалын қолдаймыз. •5.Талқылау таңдалған тақырыптан ауытқымайды.

Сауалнама •1. Аты-жөні____________________________________________________________ • •2. Жоспарланған болашақ мамандығың_____

#3 слайд
Сауалнама   •1. Аты-жөні____________________________________________________________ •  •2. Жоспарланған болашақ мамандығың_________________________________________ • •3. Болашаққа сенің көзқарасың?_______________________________________________ 4. Білім деңгейіңді қаншалықты бағалайсың? а) Жоғары ә) Орта б) Төмен •5. Соңғы күндерде қандай ой мазалап жүр?____________________________________ •6 . Сізді мақсатқа жете алмай қалам-ау деген қорқыныш сезім билей ме? • а) Иә ә) Жоқ б) Кейде •7. ҰБТ-ке дайынмын деп ойлайсыз ба?__________________________________________ •8. Қандайда бір кездейсоқ жағдайға дайынмын деп ойлайсыз ба?__________________ •9. Отбасымен, үлкендермен алдағы мақсатын жөнінде кеңесіп отырасыз ба?__________ •10. Сізде қажу, шаршау, жалығу, жалқаулық жағымсыз әрекеттер болып тұра ма? • а) Иә ә) Жоқ б) Кейде 

3 слайд

Сауалнама   •1. Аты-жөні____________________________________________________________ •  •2. Жоспарланған болашақ мамандығың_________________________________________ • •3. Болашаққа сенің көзқарасың?_______________________________________________ 4. Білім деңгейіңді қаншалықты бағалайсың? а) Жоғары ә) Орта б) Төмен •5. Соңғы күндерде қандай ой мазалап жүр?____________________________________ •6 . Сізді мақсатқа жете алмай қалам-ау деген қорқыныш сезім билей ме? • а) Иә ә) Жоқ б) Кейде •7. ҰБТ-ке дайынмын деп ойлайсыз ба?__________________________________________ •8. Қандайда бір кездейсоқ жағдайға дайынмын деп ойлайсыз ба?__________________ •9. Отбасымен, үлкендермен алдағы мақсатын жөнінде кеңесіп отырасыз ба?__________ •10. Сізде қажу, шаршау, жалығу, жалқаулық жағымсыз әрекеттер болып тұра ма? • а) Иә ә) Жоқ б) Кейде 

«Көбелек» аңыз әңгімесі •Бірде пілләде кішкене ғана саңылау пайда болды. Кездейсоқ өтіп бара жатқан бір адам сол саңылаудан көб

#4 слайд
«Көбелек» аңыз әңгімесі •Бірде пілләде кішкене ғана саңылау пайда болды. Кездейсоқ өтіп бара жатқан бір адам сол саңылаудан көбелектің шығуға тырмысқанын қарап ұзақ бақылап тұрады. Көп уақыт өтті, көбелек тырбынуын қойды, ал саңылау сол баяғыдай кіп- кішкентай. Адамға көбелек қолынан келгеннің бәрін қолданып көріп, басқасына шамасы жетпейтіндей болып көрінді. •Сол кезде ол көбелекке көмектеспекші болып, бәкісін алып, пілләні кесіп жібереді. Көбелек сол сәтте жерге түсіп кетеді. Бірақ оның денесі әлі әлсіз , қанаттары қатпаған еді және әрең қимылдайды. Көбелек қазір қанаттарын жайып ұшып кетер деп адам біраз бақылап тұрады. Бірақ ондай ештеңе болмайды. •Өмірінің соңғы сәттерінде көбелек әлсіз денесін, жайылмаған қанаттарын жерде сүйретіп өткізді. Ол сол күйі ұшып кете алмады.

4 слайд

«Көбелек» аңыз әңгімесі •Бірде пілләде кішкене ғана саңылау пайда болды. Кездейсоқ өтіп бара жатқан бір адам сол саңылаудан көбелектің шығуға тырмысқанын қарап ұзақ бақылап тұрады. Көп уақыт өтті, көбелек тырбынуын қойды, ал саңылау сол баяғыдай кіп- кішкентай. Адамға көбелек қолынан келгеннің бәрін қолданып көріп, басқасына шамасы жетпейтіндей болып көрінді. •Сол кезде ол көбелекке көмектеспекші болып, бәкісін алып, пілләні кесіп жібереді. Көбелек сол сәтте жерге түсіп кетеді. Бірақ оның денесі әлі әлсіз , қанаттары қатпаған еді және әрең қимылдайды. Көбелек қазір қанаттарын жайып ұшып кетер деп адам біраз бақылап тұрады. Бірақ ондай ештеңе болмайды. •Өмірінің соңғы сәттерінде көбелек әлсіз денесін, жайылмаған қанаттарын жерде сүйретіп өткізді. Ол сол күйі ұшып кете алмады.

Тапсырма •“Үміт” тобы: « Қиындықпен шындаласың, әр қателіктен сабақ аласын» деген сөзді қалай түсінесіңдер? •“Сенім”тобы: «Ең

#5 слайд
Тапсырма •“Үміт” тобы: « Қиындықпен шындаласың, әр қателіктен сабақ аласын» деген сөзді қалай түсінесіңдер? •“Сенім”тобы: «Еңбек етіп табысқа жету қиындығын көрмеген адамда қайыр жоқ» деген дәйексөздің мағынасын ашып беріңдер? •“Болашақ”тобы:  “ Егер қиындықтан қаша берсең... Әрі қарай жалғастыруға әрекет етіңдер.

5 слайд

Тапсырма •“Үміт” тобы: « Қиындықпен шындаласың, әр қателіктен сабақ аласын» деген сөзді қалай түсінесіңдер? •“Сенім”тобы: «Еңбек етіп табысқа жету қиындығын көрмеген адамда қайыр жоқ» деген дәйексөздің мағынасын ашып беріңдер? •“Болашақ”тобы:  “ Егер қиындықтан қаша берсең... Әрі қарай жалғастыруға әрекет етіңдер.

«ҰБТ – да мен неден қорқамын?» •І- нұсқа: Сіздің жазғаныңызды ешкім оқымайды, іштей айта алмай жүрген ой болса қағазға түсіру

#6 слайд
«ҰБТ – да мен неден қорқамын?» •І- нұсқа: Сіздің жазғаныңызды ешкім оқымайды, іштей айта алмай жүрген ой болса қағазға түсіру, бүгінгі күні сізді қандай қорқыныш мазалап жүр, бәрін толық қағаз бетіне түсірейік. Сонда басымыз босап, оны төмендету жолын қарастыруға мүмкіндік алады. Асықпай шынайы болып, толық жазуға мүмкіндік алу. •II – нұсқа: Сол жазғаны бар қағазды ішке бүктеп жүрекке қою. Тағы да бір іштей қайталап шығу. Мен өмірде неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болды дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді ары-қарай не болмақ? •III - нұсқа: ҰБТ-тапсыру соңғы баспалдақ па? Одан өтпей қалсақ не болмақ? Кез келген сәтсіздіктің жақсы жағын ала білуге болады. Ғұлама адамдардың өмір жолы алғаш сондай сәтсіздіктен басталған, ол ерте есеюге шынықтырады. Биыл өтпесең, келесі жылы тапсыруға толық құқың бар. Өмірде ең жақын нәрседен айырылғаннан гөрі, басқаша өзіңді шынықтырған жақсы. Міне жүректегі қойған қағазды жерге төмендете отырып тастау керек. Сізде сондайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделік қандай жаман ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған бағаны тестен алып шығуға лайықпын» деп өзіңді қайрап отыру керек.

6 слайд

«ҰБТ – да мен неден қорқамын?» •І- нұсқа: Сіздің жазғаныңызды ешкім оқымайды, іштей айта алмай жүрген ой болса қағазға түсіру, бүгінгі күні сізді қандай қорқыныш мазалап жүр, бәрін толық қағаз бетіне түсірейік. Сонда басымыз босап, оны төмендету жолын қарастыруға мүмкіндік алады. Асықпай шынайы болып, толық жазуға мүмкіндік алу. •II – нұсқа: Сол жазғаны бар қағазды ішке бүктеп жүрекке қою. Тағы да бір іштей қайталап шығу. Мен өмірде неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болды дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді ары-қарай не болмақ? •III - нұсқа: ҰБТ-тапсыру соңғы баспалдақ па? Одан өтпей қалсақ не болмақ? Кез келген сәтсіздіктің жақсы жағын ала білуге болады. Ғұлама адамдардың өмір жолы алғаш сондай сәтсіздіктен басталған, ол ерте есеюге шынықтырады. Биыл өтпесең, келесі жылы тапсыруға толық құқың бар. Өмірде ең жақын нәрседен айырылғаннан гөрі, басқаша өзіңді шынықтырған жақсы. Міне жүректегі қойған қағазды жерге төмендете отырып тастау керек. Сізде сондайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделік қандай жаман ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған бағаны тестен алып шығуға лайықпын» деп өзіңді қайрап отыру керек.

•Кейде бізге өмір сүру үшін күш салу керек болады. Егерде біз қиындықтарға кездеспей өмір сүретін болсақ, өміріміз толыққанды

#7 слайд
•Кейде бізге өмір сүру үшін күш салу керек болады. Егерде біз қиындықтарға кездеспей өмір сүретін болсақ, өміріміз толыққанды болмас еді. Қазіргідей мықты болмас едік. Ешқашанда ұша алмас едік. •Мен күш сұрадым.... Ал өмір маған мені күшті ету үшін қиындықтар сыйлады. •Мен даналық сұрадым..... Ал өмір маған шешуге тиісті мәселелерді берді. •Мен байлық сұрадым.... Ал өмір маған жұмыс істей алсын деп ми мен бұлшық еттер берді. •Мен ұшуға мүмкіндік сұрадым. Ал өмір маған жеңсін деп кедергілер берді. •Мен махаббат сұрадым... Ал өмір маған мәселелерді шешсін деп адамдарды берді. •Мен жақсылықтар сұрадым... Ал өмір маған мүмкіндіктер берді. •Мен сұрағанымның ешқайсысын алмадым. Бірақ мен маған қажеттінің бәрін алдым.

7 слайд

•Кейде бізге өмір сүру үшін күш салу керек болады. Егерде біз қиындықтарға кездеспей өмір сүретін болсақ, өміріміз толыққанды болмас еді. Қазіргідей мықты болмас едік. Ешқашанда ұша алмас едік. •Мен күш сұрадым.... Ал өмір маған мені күшті ету үшін қиындықтар сыйлады. •Мен даналық сұрадым..... Ал өмір маған шешуге тиісті мәселелерді берді. •Мен байлық сұрадым.... Ал өмір маған жұмыс істей алсын деп ми мен бұлшық еттер берді. •Мен ұшуға мүмкіндік сұрадым. Ал өмір маған жеңсін деп кедергілер берді. •Мен махаббат сұрадым... Ал өмір маған мәселелерді шешсін деп адамдарды берді. •Мен жақсылықтар сұрадым... Ал өмір маған мүмкіндіктер берді. •Мен сұрағанымның ешқайсысын алмадым. Бірақ мен маған қажеттінің бәрін алдым.

“World Café” ойыны

#8 слайд
“World Café” ойыны

8 слайд

“World Café” ойыны

“Менің келешек өмірім” жаттығуы •Өз өміріміздің жақсы, қызықты, мәнді болу үшін алдымызға не қоюмыз қажет ? Келешегімізге

#9 слайд
“Менің келешек өмірім” жаттығуы •Өз өміріміздің жақсы, қызықты, мәнді болу үшін алдымызға не қоюмыз қажет ? Келешегімізге сенімділік және мақсат . Екі топқа плакат және журналдың, газеттің қиындылары беріледі. Оқушылар келешек өміріне суретерді жапсыру арқылы өздеріне бағдарлама жасайды.

9 слайд

“Менің келешек өмірім” жаттығуы •Өз өміріміздің жақсы, қызықты, мәнді болу үшін алдымызға не қоюмыз қажет ? Келешегімізге сенімділік және мақсат . Екі топқа плакат және журналдың, газеттің қиындылары беріледі. Оқушылар келешек өміріне суретерді жапсыру арқылы өздеріне бағдарлама жасайды.

“Өзіммен- өзім” релаксациялық жаттығу •Сәл өзімізбен өзіміз болайық. Тынышталып, еркін тыныс алып, көзімізді біраз жұмып, жайла

#10 слайд
“Өзіммен- өзім” релаксациялық жаттығу •Сәл өзімізбен өзіміз болайық. Тынышталып, еркін тыныс алып, көзімізді біраз жұмып, жайлап дем алайық. •«Мен өміріме ризамын, себебі ең бірінші өзімнің бар екендігіме, осы дүниеде өмір сүретіндігіме қуанамын. Мен өміріме ризамын , себебі өзімді дүниеге алып келген ата-анам бар, олар мені жанындай жақсы көретіндігіне сенімдімін. Мен өмірге ризамын, себебі достарым бар. Мен өмірге ризамын. Табиғаты әсем жерімнің барына,күннің әдемі шуағына, таңымның арайлап атқанына.Мен өмірге ризамын,”Еліміздің тыныштығына, денімнің саулығына ,”Егеменді елім,туған жерім барына. Мен өмірге ризамын, өмірде бар болғаныма!»

10 слайд

“Өзіммен- өзім” релаксациялық жаттығу •Сәл өзімізбен өзіміз болайық. Тынышталып, еркін тыныс алып, көзімізді біраз жұмып, жайлап дем алайық. •«Мен өміріме ризамын, себебі ең бірінші өзімнің бар екендігіме, осы дүниеде өмір сүретіндігіме қуанамын. Мен өміріме ризамын , себебі өзімді дүниеге алып келген ата-анам бар, олар мені жанындай жақсы көретіндігіне сенімдімін. Мен өмірге ризамын, себебі достарым бар. Мен өмірге ризамын. Табиғаты әсем жерімнің барына,күннің әдемі шуағына, таңымның арайлап атқанына.Мен өмірге ризамын,”Еліміздің тыныштығына, денімнің саулығына ,”Егеменді елім,туған жерім барына. Мен өмірге ризамын, өмірде бар болғаныма!»

Кері байланыс

#11 слайд
Кері байланыс

11 слайд

Кері байланыс

«ҰБТ-да жетістікке жетейік!» •1.Арман,мақсат бір болған соң тілегіміз, ҰБТ деп бірге соққан жүрегіміз. Білім болған бастау ал

#12 слайд
«ҰБТ-да жетістікке жетейік!» •1.Арман,мақсат бір болған соң тілегіміз, ҰБТ деп бірге соққан жүрегіміз. Білім болған бастау алар тірегіміз, Әннен шашу шашайық , шашайық •Қайырмасы: Болашаққа қанат қаққан түлегіміз, Орындалсын үміт толы тілегіміз. Бәрімізде дайым көрмей қайғы-уайым, ҰБТ-дан жетістікке жетейік. 2.Жанымызға сенімділік серік болсын, Бірлігіміз әрқашанда берік болсын. Басымызға бақыт құсы келіп қонсын, Асулардан асайық, асайық.

12 слайд

«ҰБТ-да жетістікке жетейік!» •1.Арман,мақсат бір болған соң тілегіміз, ҰБТ деп бірге соққан жүрегіміз. Білім болған бастау алар тірегіміз, Әннен шашу шашайық , шашайық •Қайырмасы: Болашаққа қанат қаққан түлегіміз, Орындалсын үміт толы тілегіміз. Бәрімізде дайым көрмей қайғы-уайым, ҰБТ-дан жетістікке жетейік. 2.Жанымызға сенімділік серік болсын, Бірлігіміз әрқашанда берік болсын. Басымызға бақыт құсы келіп қонсын, Асулардан асайық, асайық.

Назарларыңызға рахмет

#13 слайд
Назарларыңызға рахмет

13 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
17.01.2019
1021
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі