Материалдар / презентация: Менің тәуелсіз Қазақстаным
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация: Менің тәуелсіз Қазақстаным

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маман үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
2992
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Менің Тәуелсіз Қазақстаным К.Сарин «Тәуелсіздік» өлеңі Қазақ тілі мен әдебиеті 5-сынып «Аманг

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Менің Тәуелсіз Қазақстаным К.Сарин «Тәуелсіздік» өлеңі Қазақ тілі мен әдебиеті 5-сынып «Амангелді орта мектебі» КММ Рахимова Марина Маратовна

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Менің Тәуелсіз Қазақстаным К.Сарин «Тәуелсіздік» өлеңі Қазақ тілі мен әдебиеті 5-сынып «Амангелді орта мектебі» КММ Рахимова Марина Маратовна

оқу мақсаттары: сабақ мақсаттары : жетістік критерийлері: тілдік мақсат: Жетістік кри

2 слайд
оқу мақсаттары: сабақ мақсаттары : жетістік критерийлері: тілдік мақсат: Жетістік критерийлері: Оқу мақсаттары: Тілдік мақсат : - Мәтін мазмұнын түсіну -Сөйлем құрастыру -Нақты ақпаратты анықтау -Сын есімдерді ажырату -Ауызша, жазбаша жұмыстарында сын есімдерді қолдануБарлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Нақты ақпаратты анықтап, сұрақтарға жауап береді Кейбір оқушылар: Қосымша ақпарат көздерінен тақырып бойынша мәліметтерді алып, түсінгендерін өз ойымен жеткізедіСабақтың мақсаттары : 5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау 5.О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу 5.ТБ1.2. Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану Оқушылар мысалдар келтіреді, анықтайды, жазады, өз сөзімен түсіндіреді, сипаттайды, құрастырады, бағалайды, салыстырады

2 слайд

оқу мақсаттары: сабақ мақсаттары : жетістік критерийлері: тілдік мақсат: Жетістік критерийлері: Оқу мақсаттары: Тілдік мақсат : - Мәтін мазмұнын түсіну -Сөйлем құрастыру -Нақты ақпаратты анықтау -Сын есімдерді ажырату -Ауызша, жазбаша жұмыстарында сын есімдерді қолдануБарлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Нақты ақпаратты анықтап, сұрақтарға жауап береді Кейбір оқушылар: Қосымша ақпарат көздерінен тақырып бойынша мәліметтерді алып, түсінгендерін өз ойымен жеткізедіСабақтың мақсаттары : 5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау 5.О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу 5.ТБ1.2. Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану Оқушылар мысалдар келтіреді, анықтайды, жазады, өз сөзімен түсіндіреді, сипаттайды, құрастырады, бағалайды, салыстырады

Белсенді оқыту әдістері: «5+5+1» стратегиясы «5 түйін сөз» стратегиясы Синквейн Денотаттық граф тәуелс із Бейбіт шуақ ты

3 слайд
Белсенді оқыту әдістері: «5+5+1» стратегиясы «5 түйін сөз» стратегиясы Синквейн Денотаттық граф тәуелс із Бейбіт шуақ ты ғажа йып тәуелс із ел бейбіт өмір шуақ ты күнд ер ғажа йып ерте гі Менің елім- тәуелс із Қазақс тан Халқым ыз бейбіт өмір сүріп жатыр Бұл менің ең шуақ ты күнд ерім болд ы Әже м ғажа йып ерте гіні оқып берд і«5 түйін сөз » Рәміздер Валюта Шекара Ата Заңы Әскер Спорт олимпиадасында Қазақстанның әнұраны 12 рет ойналды. Қазақстан валютасы бағамы құбылмалы . Қазақстан солтүстік жағында Ресеймен шектеседі Ата Заңына өзгерту лер енгізілді. Қазақстанның қарулы күштері өте мықты. Жұмыс түрлері: Мақсаты: Сөз тіркестері мен сөйлем құру арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту және сөзді дұрыс қолдануға үйрету Жұмыс түрі: жұптық жұмыс Нәтижесі: Оқушылар сөйлем ішіндегі сөздердің орын тәртібін еске түсіреді, сөздерді дұрыс қолдануға жаттығады «5+5+1» стратегиясы «5 түйін сөз» стратегиясы Денотаттық граф

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері: «5+5+1» стратегиясы «5 түйін сөз» стратегиясы Синквейн Денотаттық граф тәуелс із Бейбіт шуақ ты ғажа йып тәуелс із ел бейбіт өмір шуақ ты күнд ер ғажа йып ерте гі Менің елім- тәуелс із Қазақс тан Халқым ыз бейбіт өмір сүріп жатыр Бұл менің ең шуақ ты күнд ерім болд ы Әже м ғажа йып ерте гіні оқып берд і«5 түйін сөз » Рәміздер Валюта Шекара Ата Заңы Әскер Спорт олимпиадасында Қазақстанның әнұраны 12 рет ойналды. Қазақстан валютасы бағамы құбылмалы . Қазақстан солтүстік жағында Ресеймен шектеседі Ата Заңына өзгерту лер енгізілді. Қазақстанның қарулы күштері өте мықты. Жұмыс түрлері: Мақсаты: Сөз тіркестері мен сөйлем құру арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту және сөзді дұрыс қолдануға үйрету Жұмыс түрі: жұптық жұмыс Нәтижесі: Оқушылар сөйлем ішіндегі сөздердің орын тәртібін еске түсіреді, сөздерді дұрыс қолдануға жаттығады «5+5+1» стратегиясы «5 түйін сөз» стратегиясы Денотаттық граф

Саралау әдістері: Жетістік критерий ( Қабілеті төмен деңгей: Қабілеті орта деңгей: Қабілеті жоғары деңгей

4 слайд
Саралау әдістері: Жетістік критерий ( Қабілеті төмен деңгей: Қабілеті орта деңгей: Қабілеті жоғары деңгей: - ашық және жабық сұрақтар беріледі -БАҚ («Жас Ұлан» газеті мен «Балдәурен» журналы) ұсынылады - кластер құрастыруға сөздік ұсынылады - денотаттық граф үлгісі беріледі - морфологиялық талдаудың үлгісі беріледі - БАҚ («Жас Ұлан» газеті мен «Балдәурен» журналы) ұсынылады Пәнаралық байланысҚ азақ әдебиеті Қ азақстан тарихы Орыс тілі АКТ-мен байланы с Қазақ әдебиеті : - Отансүйгіштік сезімдері дамиды  Қазақстан тарихы: - Қазақстан тәуелсіздік алған кезеңінің тарихымен танысады  Орыс тілі: Сын есімді қайталағанда орыс тілінің грамматикасымен салыстырады  АКТ-мен байланыс: Интербелсенді тақта, бейнетаспаны колдану арқылы тыңдалым, айтылым, оқылым дағдылары дамиды .Тапсырма : Берілген қосымша материалмен БАҚ ( «Жас Ұлан» газеті мен «Балдәурен» журналымен ) жұмыс жасау (топтық жұмыс) Қабілеті төмен деңгей: Қазақстан туралы мақаланы тауып оқып, оған 5 сұрақ құрастыру Қабілеті орта деңгей: мақаланың әр бөлігіне атау беру Қабілеті жоғары деңгей: оқылған мақала мазмұнынан түсінгенін ауызша баяндау

4 слайд

Саралау әдістері: Жетістік критерий ( Қабілеті төмен деңгей: Қабілеті орта деңгей: Қабілеті жоғары деңгей: - ашық және жабық сұрақтар беріледі -БАҚ («Жас Ұлан» газеті мен «Балдәурен» журналы) ұсынылады - кластер құрастыруға сөздік ұсынылады - денотаттық граф үлгісі беріледі - морфологиялық талдаудың үлгісі беріледі - БАҚ («Жас Ұлан» газеті мен «Балдәурен» журналы) ұсынылады Пәнаралық байланысҚ азақ әдебиеті Қ азақстан тарихы Орыс тілі АКТ-мен байланы с Қазақ әдебиеті : - Отансүйгіштік сезімдері дамиды  Қазақстан тарихы: - Қазақстан тәуелсіздік алған кезеңінің тарихымен танысады  Орыс тілі: Сын есімді қайталағанда орыс тілінің грамматикасымен салыстырады  АКТ-мен байланыс: Интербелсенді тақта, бейнетаспаны колдану арқылы тыңдалым, айтылым, оқылым дағдылары дамиды .Тапсырма : Берілген қосымша материалмен БАҚ ( «Жас Ұлан» газеті мен «Балдәурен» журналымен ) жұмыс жасау (топтық жұмыс) Қабілеті төмен деңгей: Қазақстан туралы мақаланы тауып оқып, оған 5 сұрақ құрастыру Қабілеті орта деңгей: мақаланың әр бөлігіне атау беру Қабілеті жоғары деңгей: оқылған мақала мазмұнынан түсінгенін ауызша баяндау

Критериалды бағалау: Text in here «Идея туралы пікір» әдісі (өзара бағалау) «Жетон үлестіру» әдісі (мұғалім бағалайды)

5 слайд
Критериалды бағалау: Text in here «Идея туралы пікір» әдісі (өзара бағалау) «Жетон үлестіру» әдісі (мұғалім бағалайды) «БББ» әдісі (өзін-өзі бағалайды) Қалыптастырушы бағалау (Оқу үшін бағалау) Білме дім Білді м Білгім келеді            Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді Роберт Юджин ГлейзерОйлау деңгейі: Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: білу мақаланы оқиды Қазақстан туралы мақаланы оқиды, жаңа мәлімет алады түсіну мақаланың мазмұнын түсінеді мақаланы түсініп оқиды қолдану сұрақ құрастырады   мақаланың мазмұнына сәйкес 5 сұрақ құрастырады атау береді мақаланың әр бөлігіне атау береді баяндайды мақала мазмұнынан түсінгенін ауызша баяндайды

5 слайд

Критериалды бағалау: Text in here «Идея туралы пікір» әдісі (өзара бағалау) «Жетон үлестіру» әдісі (мұғалім бағалайды) «БББ» әдісі (өзін-өзі бағалайды) Қалыптастырушы бағалау (Оқу үшін бағалау) Білме дім Білді м Білгім келеді            Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді Роберт Юджин ГлейзерОйлау деңгейі: Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: білу мақаланы оқиды Қазақстан туралы мақаланы оқиды, жаңа мәлімет алады түсіну мақаланың мазмұнын түсінеді мақаланы түсініп оқиды қолдану сұрақ құрастырады   мақаланың мазмұнына сәйкес 5 сұрақ құрастырады атау береді мақаланың әр бөлігіне атау береді баяндайды мақала мазмұнынан түсінгенін ауызша баяндайды

Қысқа мерзімді жоспарлауда: Белсенді оқытудың стратегияларын қолдану Модельдеуші мұғалімнің рөлі ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ Қысқа мер

6 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлауда: Белсенді оқытудың стратегияларын қолдану Модельдеуші мұғалімнің рөлі ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспарлауда оқу мақсатын сабақ тақырыбына сай таңдау қажет Критериалдық бағалау - Бағалау критерийлері - Қалыптастырушы бағалау - Кері байланыс Жоспар жасауда үнемі саралау жұмыстарын назарда ұстау қажет Жоспар жасауда үнемі саралау жұмыстарын назарда ұстау қажет

6 слайд

Қысқа мерзімді жоспарлауда: Белсенді оқытудың стратегияларын қолдану Модельдеуші мұғалімнің рөлі ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспарлауда оқу мақсатын сабақ тақырыбына сай таңдау қажет Критериалдық бағалау - Бағалау критерийлері - Қалыптастырушы бағалау - Кері байланыс Жоспар жасауда үнемі саралау жұмыстарын назарда ұстау қажет Жоспар жасауда үнемі саралау жұмыстарын назарда ұстау қажет