Материалдар / Презентация Мүсіндеу "Бұйра қошақан" МАД сыныбы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Мүсіндеу "Бұйра қошақан" МАД сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
МАД тәрбиешілеріне мүсіндеу сабағынан өте қажет дүние.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
1334
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Атырау облысы, Мақат ауданы № 2 бастауыш мектебінің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Бердиева Ляззат Куанышкалиевна Білім

1 слайд
Атырау облысы, Мақат ауданы № 2 бастауыш мектебінің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Бердиева Ляззат Куанышкалиевна Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу ҰОҚ тақырыбы: Бұйра қошақан Оқу мақсаты: Дененің қарапайым пропорцияларын есепке ала отырып, қозғалыстағы жануардың қарапайым фигурасын мүсіндеу. Смарт мақсаты: Қошақанды мүсіндей алады . Дағды: • Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып, адам мен жануардың пішінін мүсіндей алады; • Түрлі техникалық құралдарды өз бетінше қолдана алады, жұмыстарды жаңа бөліктермен толықтырады және әсемдей алады.

1 слайд

Атырау облысы, Мақат ауданы № 2 бастауыш мектебінің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Бердиева Ляззат Куанышкалиевна Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу ҰОҚ тақырыбы: Бұйра қошақан Оқу мақсаты: Дененің қарапайым пропорцияларын есепке ала отырып, қозғалыстағы жануардың қарапайым фигурасын мүсіндеу. Смарт мақсаты: Қошақанды мүсіндей алады . Дағды: • Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып, адам мен жануардың пішінін мүсіндей алады; • Түрлі техникалық құралдарды өз бетінше қолдана алады, жұмыстарды жаңа бөліктермен толықтырады және әсемдей алады.

Оқу қызметіне тарту әдістері Шаттық шеңбері Күлімде, күн, күлімде, Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей, Бейбіт болсы

2 слайд
Оқу қызметіне тарту әдістері Шаттық шеңбері Күлімде, күн, күлімде, Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей, Бейбіт болсын болашақ! Интерактивті тақта арқылы балаларға қошақан туралы видеоролик көрсету (тақырыпты ашу мақсатында) ( https://www.youtube.com/watch?v=_OeKhEWUMLM ) Сұрақ-жауап әдісі (“Бала үні” ескеріледі) - Видео не туралы? - Қошақан туралы не білесіңдер? - Біз бүгін нені мүсіндейміз деп ойлайсыңдар?Топқа бөлу (“Бала үні” ескеріледі) Балалар үстел үстінен карточкалар таңдау арқылы, үш түрлі түсті қошақандар тобына бөлінеді. 1 топ- «Қара қошақан» тобы. 2 топ- «Қоңыр қошақан» тобы. 3 топ- «Ақ қошақан» тобы. Саусақ жаттығуы Төлдер Ботақан  – түйенің баласы, Көздері мөп-мөлдір қарашы. Жылқының баласы –  құлыншақ , Кекілі секілді тұлымшақ. Бұзау  ғой сиырдың тұқымы, Томпайған мүйіздің тұқылы. Қошақан  – қойдың бұл қоңыры, Төлдердің ішінде момыны. Ешкінің еркесі –  лағы, Сүйкімді қалқиған құлағы. Барлығы төрт түлік құнары, Санашы қанша төл шығады?

2 слайд

Оқу қызметіне тарту әдістері Шаттық шеңбері Күлімде, күн, күлімде, Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей, Бейбіт болсын болашақ! Интерактивті тақта арқылы балаларға қошақан туралы видеоролик көрсету (тақырыпты ашу мақсатында) ( https://www.youtube.com/watch?v=_OeKhEWUMLM ) Сұрақ-жауап әдісі (“Бала үні” ескеріледі) - Видео не туралы? - Қошақан туралы не білесіңдер? - Біз бүгін нені мүсіндейміз деп ойлайсыңдар?Топқа бөлу (“Бала үні” ескеріледі) Балалар үстел үстінен карточкалар таңдау арқылы, үш түрлі түсті қошақандар тобына бөлінеді. 1 топ- «Қара қошақан» тобы. 2 топ- «Қоңыр қошақан» тобы. 3 топ- «Ақ қошақан» тобы. Саусақ жаттығуы Төлдер Ботақан  – түйенің баласы, Көздері мөп-мөлдір қарашы. Жылқының баласы –  құлыншақ , Кекілі секілді тұлымшақ. Бұзау  ғой сиырдың тұқымы, Томпайған мүйіздің тұқылы. Қошақан  – қойдың бұл қоңыры, Төлдердің ішінде момыны. Ешкінің еркесі –  лағы, Сүйкімді қалқиған құлағы. Барлығы төрт түлік құнары, Санашы қанша төл шығады?

Саралау әдістері Жұптық жұмыс Балалар достарымен жұптасады да, мүсіндеген қошақандарын сипаттайды. (4К моделінің коммуникативті

3 слайд
Саралау әдістері Жұптық жұмыс Балалар достарымен жұптасады да, мүсіндеген қошақандарын сипаттайды. (4К моделінің коммуникативтілік, креативтілік бөліктері көрінеді.) Қиналған жұпқа жетелеуші сұрақтар арқылы саралау жұмыстары жүргізіледі. Жеке жұмыс Балалар ермексазды пайдаланып қошақанды мүсіндейді. Жұмыс барысында қиналған балаға өнім арқылы саралау жұмысын жүргізіледі. Бағыт-бағдар беріледі. Топтық жұмыс «Қошақаным менің» атты әңгіме құрайды. Әңгіме 3-4 сөйлемнен тұрады.Топпен ақылдасып әңгіме құрастырылған соң әр топтан бір оқушы шығып, әңгімелейді. (4К моделі: коммуникативтілік, креативтілік, сыни ойлау, командалық жұмыс көрінеді) Топ арасында жүріп қиналған топқа өнім процесі арқылы саралау жұмыстары жүргізіледі.

3 слайд

Саралау әдістері Жұптық жұмыс Балалар достарымен жұптасады да, мүсіндеген қошақандарын сипаттайды. (4К моделінің коммуникативтілік, креативтілік бөліктері көрінеді.) Қиналған жұпқа жетелеуші сұрақтар арқылы саралау жұмыстары жүргізіледі. Жеке жұмыс Балалар ермексазды пайдаланып қошақанды мүсіндейді. Жұмыс барысында қиналған балаға өнім арқылы саралау жұмысын жүргізіледі. Бағыт-бағдар беріледі. Топтық жұмыс «Қошақаным менің» атты әңгіме құрайды. Әңгіме 3-4 сөйлемнен тұрады.Топпен ақылдасып әңгіме құрастырылған соң әр топтан бір оқушы шығып, әңгімелейді. (4К моделі: коммуникативтілік, креативтілік, сыни ойлау, командалық жұмыс көрінеді) Топ арасында жүріп қиналған топқа өнім процесі арқылы саралау жұмыстары жүргізіледі.

Бақылау формасы Тақырып бойынша бақылау парағын жүргіземін. Жазба жүргізу әдісі қолданылады “ Бүгін мен...” әдісі Балалар төмен

4 слайд
Бақылау формасы Тақырып бойынша бақылау парағын жүргіземін. Жазба жүргізу әдісі қолданылады “ Бүгін мен...” әдісі Балалар төмендегі сөздерге сәйкес карточкаларды ҰОҚ барысындағы мінез- құлықтарына сай таңдайды және неліктен таңдағандарын айтып береді. *Дербес *Көпшіл *Қамқоршы *Жауапкершілікті *Білгір Рефлексиялық бағалау Жасалынған жұмыстар көрмеге қойылады, бағалау от шашу арқылы өтеді. Кері байланыс жүргізіледі.

4 слайд

Бақылау формасы Тақырып бойынша бақылау парағын жүргіземін. Жазба жүргізу әдісі қолданылады “ Бүгін мен...” әдісі Балалар төмендегі сөздерге сәйкес карточкаларды ҰОҚ барысындағы мінез- құлықтарына сай таңдайды және неліктен таңдағандарын айтып береді. *Дербес *Көпшіл *Қамқоршы *Жауапкершілікті *Білгір Рефлексиялық бағалау Жасалынған жұмыстар көрмеге қойылады, бағалау от шашу арқылы өтеді. Кері байланыс жүргізіледі.

ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылау Менің жоспарлаған ұйымдастырылған оқу қызметіме тренер және әріптестерімнен келесі к

5 слайд
ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылау Менің жоспарлаған ұйымдастырылған оқу қызметіме тренер және әріптестерімнен келесі кері байланыс берілді. Тапсырма орындау кезінде балаларды ынталандыру ретінде смайлик, жұлдызша арқылы бағалауға және бағдарламаның түйінді идеясы 4К моделінің бөлімдерінің қолданылуына ықпал етуге ұсыныс жасады. Тренер тиімді бақылау баланың жан-жақты дамытуға көмектесетінін айтып, бақылау әдістерін кеңінен қолдануды ұсынды. Алдағы жоспарымда берілген ұсыныстарды ескеріп, оларды енгізетін боламын. Балаларды жан-жақты дамыту үшін, “Бала үнін”, 4К моделін, бақылау, саралау әдістерін ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлағанда қолданамын.

5 слайд

ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылау Менің жоспарлаған ұйымдастырылған оқу қызметіме тренер және әріптестерімнен келесі кері байланыс берілді. Тапсырма орындау кезінде балаларды ынталандыру ретінде смайлик, жұлдызша арқылы бағалауға және бағдарламаның түйінді идеясы 4К моделінің бөлімдерінің қолданылуына ықпал етуге ұсыныс жасады. Тренер тиімді бақылау баланың жан-жақты дамытуға көмектесетінін айтып, бақылау әдістерін кеңінен қолдануды ұсынды. Алдағы жоспарымда берілген ұсыныстарды ескеріп, оларды енгізетін боламын. Балаларды жан-жақты дамыту үшін, “Бала үнін”, 4К моделін, бақылау, саралау әдістерін ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлағанда қолданамын.