Материалдар / Презентация музыка 2 сынып "Қарлы тау әуені"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация музыка 2 сынып "Қарлы тау әуені"

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
577
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Табиғат- біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз.Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. До

1 слайд
Табиғат- біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз.Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Досымызды көргенде, Қуана қарсы аламыз. Сәлем! Привет! Hello.

Алдыңғы оқуды қайталау Туған өлкенің табиғаты. Қыс “ Өрмекшінің торы” әдісі

2 слайд
Алдыңғы оқуды қайталау Туған өлкенің табиғаты. Қыс “ Өрмекшінің торы” әдісі

Ұзақтық Длительность DURATION Қандай музыкалық аспап мұздың дыбысын бейнелейді?

3 слайд
Ұзақтық Длительность DURATION Қандай музыкалық аспап мұздың дыбысын бейнелейді?

4 слайд

Пойыздың дыбысы мен қозғалысын әуендете отырып қимылмен көрсетіңдер. 1- топ - С егіздік нота (Паровоз дыбысы)

5 слайд
Пойыздың дыбысы мен қозғалысын әуендете отырып қимылмен көрсетіңдер. 1- топ - С егіздік нота (Паровоз дыбысы) 2 - топ - Төрттік нота (Темір жол дыбысы) 3 - топ - Б үтін нота (Гудок дыбысы)

4.Білімнің салтанат құруы • Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Себебі, құнд

6 слайд
4.Білімнің салтанат құруы • Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. • Отбасына, барлық қоршаған ортаны, жануарларға, сүйіспеншілікпен қарау, өзімшілдік болмау, достарына көмек қолын соза білу. Адамгершілік - рухани тәрбиеге арналған

Дәйексөз : Биік таудың басы қыс, бауыры жаз.

7 слайд
Дәйексөз : Биік таудың басы қыс, бауыры жаз.

Қарлы тау әуені Шаңқобыз Варган Jew ´s-harp

8 слайд
Қарлы тау әуені Шаңқобыз Варган Jew ´s-harp

· Күй тыңдағанда қандай сурет елестеді? · Күй музыкасында қандай сезім бар? · Күйдің екпіні қандай? • Талқылау: •

9 слайд
· Күй тыңдағанда қандай сурет елестеді? · Күй музыкасында қандай сезім бар? · Күйдің екпіні қандай? • Талқылау: • Туған жерімізде қандай таулар болады? • Күйші тау бейнесін ненің күші арқылы бейнелейді? • Қысты қандай музыка әуенімен бейнелеуге болады?

Соль, ми, до ноталарының дыбысталуын талқылау. ТЖ. Әуенді қол белгілерімен көрсете отырып орында.

10 слайд
Соль, ми, до ноталарының дыбысталуын талқылау. ТЖ. Әуенді қол белгілерімен көрсете отырып орында.  

Сергіту сәті

11 слайд
Сергіту сәті

2 тапсырма: Тақтадағы тапсырманы орындау Нотамен жұмыс 3 т

12 слайд
2 тапсырма: Тақтадағы тапсырманы орындау Нотамен жұмыс 3 тапсырма: ТЖ. “Постер құрастыру” Орындау. «Қыстың күні көңілді» әнін үйренуді жалғастыру. Дауысты қалыпқа келтіру. Do мажор гаммасын үш түрде. Кез келген затты пайдаланып (сызғыш,қалам) өз аспабыңмен әнді сүйемлдеу .

Таныстырылым және бағалау. Қайсы жұмыс нәтижелі болды.? Қандай жұмыстың нәтижесі төмен. Неге?

13 слайд
Таныстырылым және бағалау. Қайсы жұмыс нәтижелі болды.? Қандай жұмыстың нәтижесі төмен. Неге?

Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.

14 слайд
Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бас бармақ тәсілі арқылы бағалау.

Рефлексия Сабақ маған ұнады. Сабақта берілген оқу материалын жете түсіндім. Өзіме қажеттісін алдым. Сабаққа белсенді т

15 слайд
Рефлексия Сабақ маған ұнады. Сабақта берілген оқу материалын жете түсіндім. Өзіме қажеттісін алдым. Сабаққа белсенді түрде қатыстым, аз да болса, топқа пайдам тиді. Сабақты түсінбедім, сабаққа қатыса алмадым.

Кері байланыс “Ауа райы” Сабақ маған ұнады. Сабақта берілген оқу материалын жете түсіндім. Өзіме қажеттісін алдым. Сабаққ

16 слайд
Кері байланыс “Ауа райы” Сабақ маған ұнады. Сабақта берілген оқу материалын жете түсіндім. Өзіме қажеттісін алдым. Сабаққа белсенді түрде қатыстым, аз да болса, топқа пайдам тиді. Сабақты түсінбедім, сабаққа қатыса алмадым.

Сау болыңыздар! До свидания! Good bye!

17 слайд
Сау болыңыздар! До свидания! Good bye!