Материалдар / Презентация на тему «Латын қарпіне көшу»  
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация на тему «Латын қарпіне көшу»  

Материал туралы қысқаша түсінік
: Оқушылар мен мұғалімдерді латын қарпімен жете таныстыру. Оны тәжірибеде сауатты және кең қолданудың жолдарын іздеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2020
729
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы «Ильичевка орта мектебі» КММ Ғылыми жоба «Латын қарпіне көшу»

1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы «Ильичевка орта мектебі» КММ        Ғылыми жоба «Латын қарпіне көшу»      Орындаған: Дәулетбекова А. 7 сынып Жетекшілері: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері Қожамбергенова К.Д., Жакупова Э.К.       2017 ж.

1 слайд

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы «Ильичевка орта мектебі» КММ        Ғылыми жоба «Латын қарпіне көшу»      Орындаған: Дәулетбекова А. 7 сынып Жетекшілері: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері Қожамбергенова К.Д., Жакупова Э.К.       2017 ж.

Мазмұны І БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ЖАЗУЫНЫҢ ТАРИХЫ МЕН ЛАТЫН ҚАРПІ 1.1 Қазақ жазуының тарихына шолу, латын қарпінің қолданылу аясы 1.2 Латын

2 слайд
Мазмұны І БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ЖАЗУЫНЫҢ ТАРИХЫ МЕН ЛАТЫН ҚАРПІ 1.1 Қазақ жазуының тарихына шолу, латын қарпінің қолданылу аясы 1.2 Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер ІІ БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ЛАТЫН ҚАРПІНЕ КӨШУГЕ МЕКТЕБІМІЗДІҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІ 2.1 Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама 2.2 Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану ҚОРЫТЫНДЫ ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ҚОСЫМШАЛАР

2 слайд

Мазмұны І БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ЖАЗУЫНЫҢ ТАРИХЫ МЕН ЛАТЫН ҚАРПІ 1.1 Қазақ жазуының тарихына шолу, латын қарпінің қолданылу аясы 1.2 Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер ІІ БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ЛАТЫН ҚАРПІНЕ КӨШУГЕ МЕКТЕБІМІЗДІҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІ 2.1 Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама 2.2 Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану ҚОРЫТЫНДЫ ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ҚОСЫМШАЛАР

Зерттеу жұмысының мақсаты: Оқушылар мен мұғалімдерді латын қарпімен жете таныстыру. Оны тәжірибеде сау

3 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты: Оқушылар мен мұғалімдерді латын қарпімен жете таныстыру. Оны тәжірибеде сауатты және кең қолданудың жолдарын іздеу Зерттеу жұмысы келесі міндеттердің орындалуын қажет етеді: Қазақ алфавитінің тарихына шолу жасау; Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлерді талдау; Латын қарпіне көшуге мектебіміздің дайындық деңгейін анықтау; Сауалнама өткізу Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану. Зерттеу жұмысының болжамы. Латын қарпін оқушылар мен мұғалімдер жетік меңгеріп, оны күнделікті өмірде қолдану. Кездескен қиындықтарды шешудің жолдарын табуға ұсыныс жасау. Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы мен теориялық маңыздылығы. Зерттеу жұмысының жаңалығы латын қарпін насихаттау, оны пайдаланудың оңай жолдарын іздеу.

3 слайд

Зерттеу жұмысының мақсаты: Оқушылар мен мұғалімдерді латын қарпімен жете таныстыру. Оны тәжірибеде сауатты және кең қолданудың жолдарын іздеу Зерттеу жұмысы келесі міндеттердің орындалуын қажет етеді: Қазақ алфавитінің тарихына шолу жасау; Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлерді талдау; Латын қарпіне көшуге мектебіміздің дайындық деңгейін анықтау; Сауалнама өткізу Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану. Зерттеу жұмысының болжамы. Латын қарпін оқушылар мен мұғалімдер жетік меңгеріп, оны күнделікті өмірде қолдану. Кездескен қиындықтарды шешудің жолдарын табуға ұсыныс жасау. Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы мен теориялық маңыздылығы. Зерттеу жұмысының жаңалығы латын қарпін насихаттау, оны пайдаланудың оңай жолдарын іздеу.

«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі» А.Байтұрсынұлы

4 слайд
«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі» А.Байтұрсынұлы

4 слайд

«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі» А.Байтұрсынұлы

Алфавит араб латын Орыс (кириллица ) 1072-1929 жылдары 1929-1939 жылдары 1940 жылдан бастап

5 слайд
Алфавит араб латын Орыс (кириллица ) 1072-1929 жылдары 1929-1939 жылдары 1940 жылдан бастап

5 слайд

Алфавит араб латын Орыс (кириллица ) 1072-1929 жылдары 1929-1939 жылдары 1940 жылдан бастап

1 A a [a] 17 N’ n’ [ ң ] 2 A’ a’ [ ә ] 18 O o [ о ] 3 B b [ б ] 19 O’ o’ [ ө ] 4 D d [ д ] 20 P p [ п ] 5 E e [ е ] 21

6 слайд
1 A a [a]   17 N’ n’ [ ң ] 2 A’ a’ [ ә ]   18 O o [ о ] 3 B b [ б ]   19 O’ o’ [ ө ] 4 D d [ д ]   20 P p [ п ] 5 E e [ е ]   21 Q q [ қ ] 6 F f [ ф ]   22 R r [ р ] 7 G g [ г ]   23 S s [ с ] 8 G’ g’ [ ғ ]   24 S’ s’ [ ш ] 9 H h [ х ] , [ һ ]   25 C’ c’ [ ч ] 10 I i [ і ]   26 T t [ т ] 11 I’ i’ [ и ] , [ й ]   27 U u [ ұ ] 12 J j [ ж ]   28 U’ u’ [ ү ] 13 K k [ к ]   29 V v [ в ] 14 L l [ л ]   30 Y y [ ы ] 15 M m [ м ]   31 Y’ y’ [ у ] 16 N n [ н ]   32 Z z [ з ]Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 26 қазандағы №569 Жарлығымен бекітілген Латын графикасына негізделген қазақ тілі ӘЛІПБИІ АЛФАВИТ казахского языка, основанный на латинской графике, утвержденный Указом Президента Республики Казахстан от 26 октября 2017 года № 569

6 слайд

1 A a [a]   17 N’ n’ [ ң ] 2 A’ a’ [ ә ]   18 O o [ о ] 3 B b [ б ]   19 O’ o’ [ ө ] 4 D d [ д ]   20 P p [ п ] 5 E e [ е ]   21 Q q [ қ ] 6 F f [ ф ]   22 R r [ р ] 7 G g [ г ]   23 S s [ с ] 8 G’ g’ [ ғ ]   24 S’ s’ [ ш ] 9 H h [ х ] , [ һ ]   25 C’ c’ [ ч ] 10 I i [ і ]   26 T t [ т ] 11 I’ i’ [ и ] , [ й ]   27 U u [ ұ ] 12 J j [ ж ]   28 U’ u’ [ ү ] 13 K k [ к ]   29 V v [ в ] 14 L l [ л ]   30 Y y [ ы ] 15 M m [ м ]   31 Y’ y’ [ у ] 16 N n [ н ]   32 Z z [ з ]Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 26 қазандағы №569 Жарлығымен бекітілген Латын графикасына негізделген қазақ тілі ӘЛІПБИІ АЛФАВИТ казахского языка, основанный на латинской графике, утвержденный Указом Президента Республики Казахстан от 26 октября 2017 года № 569

№ Жазыл уы Дыбыс 1 A’a’ Ә ә 2 G’ g’ Ғ ғ 3 H h [ х ][h] 4 I i І і 5 N’n’ [ ң ][ ңг ] 6 O’o’ Өө 7 Q q Қ қ 8 U u Ұ ұ 9 U’u’

7 слайд
№ Жазыл уы Дыбыс 1 A’a’ Ә ә 2 G’ g’ Ғ ғ 3 H h [ х ][h] 4 I i І і 5 N’n’ [ ң ][ ңг ] 6 O’o’ Өө 7 Q q Қ қ 8 U u Ұ ұ 9 U’u’ Ү ү 10 Y y Ы ы № Жазылуы Дыбыс 1 S’ s’ Ш 2 C’ c’ ЧАпостроф және қазақ тілінің төл дыбыстары

7 слайд

№ Жазыл уы Дыбыс 1 A’a’ Ә ә 2 G’ g’ Ғ ғ 3 H h [ х ][h] 4 I i І і 5 N’n’ [ ң ][ ңг ] 6 O’o’ Өө 7 Q q Қ қ 8 U u Ұ ұ 9 U’u’ Ү ү 10 Y y Ы ы № Жазылуы Дыбыс 1 S’ s’ Ш 2 C’ c’ ЧАпостроф және қазақ тілінің төл дыбыстары

Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер «... қазақ тілін біртіндеп латын әліпбиіне көшіру жұмыстарын бас

8 слайд
Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер «... қазақ тілін біртіндеп латын әліпбиіне көшіру жұмыстарын бастауымыз керек. Біз бұл мәселеге неғұрлым дәйектілік қажеттігін терең түсініп, байыппен қарап келеміз және оған кірісуге Тәуелсіздік алғаннан бері мұқият дайындалдық» ҚР Президенті Н.НАЗАРБАЕВ

8 слайд

Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер «... қазақ тілін біртіндеп латын әліпбиіне көшіру жұмыстарын бастауымыз керек. Біз бұл мәселеге неғұрлым дәйектілік қажеттігін терең түсініп, байыппен қарап келеміз және оған кірісуге Тәуелсіздік алғаннан бері мұқият дайындалдық» ҚР Президенті Н.НАЗАРБАЕВ

Барша қазақстандықтарды егемендік пен елдік жолындағы бетбұрысты қадаммен шын жүректен құттықтаймын. Латын

9 слайд
Барша қазақстандықтарды егемендік пен елдік жолындағы бетбұрысты қадаммен шын жүректен құттықтаймын. Латын әліпбиі – әлемдік кеңістікке енуге апаратын жол!» Асанәлі Әшімов «Әрине, әліпбиді қашан және қандай жолдармен ауыстыру қажеттігін дұрыс қабылдаған жөн. Әліпбиді ауыстыруға ұзақ уақыт, қомақты қаражат, сонымен қатар ең бастысы интел лек туалдық күш-жігер керек. Тағы бір айта кетерлік жайт, кейбір ағайындарымыздың латын әліпбиіне көшуіндегі орын алған олқылықтарын қайта ла майтын оңтайлы жолды қарастыру қажет. Болашақ ұрпақ екі кеменің басын ұстамайтындай, жалпыға жеңіл, тілдік ортаға икемді болғаны абзал. Біз осыған үміттіміз.» Мәкен Ержан, Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің жастар саясаты басқармасының бөлім басшысы

9 слайд

Барша қазақстандықтарды егемендік пен елдік жолындағы бетбұрысты қадаммен шын жүректен құттықтаймын. Латын әліпбиі – әлемдік кеңістікке енуге апаратын жол!» Асанәлі Әшімов «Әрине, әліпбиді қашан және қандай жолдармен ауыстыру қажеттігін дұрыс қабылдаған жөн. Әліпбиді ауыстыруға ұзақ уақыт, қомақты қаражат, сонымен қатар ең бастысы интел лек туалдық күш-жігер керек. Тағы бір айта кетерлік жайт, кейбір ағайындарымыздың латын әліпбиіне көшуіндегі орын алған олқылықтарын қайта ла майтын оңтайлы жолды қарастыру қажет. Болашақ ұрпақ екі кеменің басын ұстамайтындай, жалпыға жеңіл, тілдік ортаға икемді болғаны абзал. Біз осыған үміттіміз.» Мәкен Ержан, Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің жастар саясаты басқармасының бөлім басшысы

Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама • Мақсаты: • Оқушылар мен мұғалімдердің латын қарпіне көшуге дайындық деңгей

10 слайд
Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама • Мақсаты: • Оқушылар мен мұғалімдердің латын қарпіне көшуге дайындық деңгейін тексеру; • Кездесуі мүмкін қиындықтарды анықтау, оны жоюдың жолдарын іздеу; • Латын қарпін күнделікті қолдана бастауға насихаттау.

10 слайд

Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама • Мақсаты: • Оқушылар мен мұғалімдердің латын қарпіне көшуге дайындық деңгейін тексеру; • Кездесуі мүмкін қиындықтарды анықтау, оны жоюдың жолдарын іздеу; • Латын қарпін күнделікті қолдана бастауға насихаттау.

Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 63 %, білмеймін – 12 % сөздікпен түсінемін - 25 % Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінем

11 слайд
Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 63 %, білмеймін – 12 % сөздікпен түсінемін - 25 % Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінемін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 63% 12% 25% "Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі" тақырыбы бойынша мұғалімдер арасында өтілген сауалнама бойынша диаграмма. Қатысқандар: 16 адам. Мемлекеттік тілді білесіз бе?

11 слайд

Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 63 %, білмеймін – 12 % сөздікпен түсінемін - 25 % Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінемін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 63% 12% 25% "Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі" тақырыбы бойынша мұғалімдер арасында өтілген сауалнама бойынша диаграмма. Қатысқандар: 16 адам. Мемлекеттік тілді білесіз бе?

Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 6 %, соған негізделген шетел тілі (ағылшын, неміс, т.б.) арқылы білемін – 94 %, тан

12 слайд
Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 6 %, соған негізделген шетел тілі (ағылшын, неміс, т.б.) арқылы білемін – 94 %, таныс емеспін – 0 0% 20% 40% 60% 80% 100% 6% 94% Латын қарпімен таныссыз ба? Латын қарпімен таныссыз ба?

12 слайд

Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 6 %, соған негізделген шетел тілі (ағылшын, неміс, т.б.) арқылы білемін – 94 %, таныс емеспін – 0 0% 20% 40% 60% 80% 100% 6% 94% Латын қарпімен таныссыз ба? Латын қарпімен таныссыз ба?

26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз б

13 слайд
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? Иә – 100 % , жоқ – 0.Иә Жоқ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 1 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба?

13 слайд

26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? Иә – 100 % , жоқ – 0.Иә Жоқ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 1 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба?

Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба? Иә – 77 % , жоқ – 11 % , білмеймін – 12 %Иә Жоқ Білмеймін 0% 10% 20% 30% 40% 50

14 слайд
Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба? Иә – 77 % , жоқ – 11 % , білмеймін – 12 %Иә Жоқ Білмеймін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 77% 11% 12% Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба? Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба?/

14 слайд

Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба? Иә – 77 % , жоқ – 11 % , білмеймін – 12 %Иә Жоқ Білмеймін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 77% 11% 12% Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба? Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба?/

Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 73 %, Білмеймін – 10 %, сөздікпен түсінемін – 17 %.Білемін Білмеймін Сөздікпен түсіне

15 слайд
Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 73 %, Білмеймін – 10 %, сөздікпен түсінемін – 17 %.Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінемін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 10% 17% "Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі" тақырыбы бойынша 5-11 сыныптар аралығында өтілген сауалнама бойынша диаграмма. Қатысқандар: 41 оқушы. Мемлекеттік тілді білесіз бе?

15 слайд

Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 73 %, Білмеймін – 10 %, сөздікпен түсінемін – 17 %.Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінемін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 10% 17% "Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі" тақырыбы бойынша 5-11 сыныптар аралығында өтілген сауалнама бойынша диаграмма. Қатысқандар: 41 оқушы. Мемлекеттік тілді білесіз бе?

Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 44 % Соған негізделген шетел тілі арқылы білемін – 32 % Таныс емеспін – 24 %.0% 10%

16 слайд
Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 44 % Соған негізделген шетел тілі арқылы білемін – 32 % Таныс емеспін – 24 %.0% 10% 20% 30% 40% 50% 44% 32% 24% Латын қарпімен таныссыз ба? Латын қарпімен таныссыз ба?

16 слайд

Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 44 % Соған негізделген шетел тілі арқылы білемін – 32 % Таныс емеспін – 24 %.0% 10% 20% 30% 40% 50% 44% 32% 24% Латын қарпімен таныссыз ба? Латын қарпімен таныссыз ба?

26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз

17 слайд
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? Иә – 95 %, жоқ – 5 %.Иә Жоқ 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 95% 5% 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба?

17 слайд

26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? Иә – 95 %, жоқ – 5 %.Иә Жоқ 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 95% 5% 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба?

Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады?

18 слайд
Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады? Қиындық туғызбайды – 66 %. Қиындық туғызады: апострофтармен жазылатын әріптер – 34 %.0% 20% 40% 60% 66% 34% Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады? Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады?

18 слайд

Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады? Қиындық туғызбайды – 66 %. Қиындық туғызады: апострофтармен жазылатын әріптер – 34 %.0% 20% 40% 60% 66% 34% Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады? Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады?

Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Иә – 73 %, жоқ – 12 %, қиын – 15 %. Иә жоқ Қиын 0% 10% 2

19 слайд
Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Иә – 73 %, жоқ – 12 %, қиын – 15 %. Иә жоқ Қиын 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 12% 15% Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба?

19 слайд

Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Иә – 73 %, жоқ – 12 %, қиын – 15 %. Иә жоқ Қиын 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 12% 15% Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба?

Телефонда хабарламаларды латын әріптерімен жазасыз ба? Иә – 31 %, жоқ – 42%, кейде – 27 % .Иә жоқ Қиын 0% 10% 20% 30% 4

20 слайд
Телефонда хабарламаларды латын әріптерімен жазасыз ба? Иә – 31 %, жоқ – 42%, кейде – 27 % .Иә жоқ Қиын 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 12% 15% Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба?

20 слайд

Телефонда хабарламаларды латын әріптерімен жазасыз ба? Иә – 31 %, жоқ – 42%, кейде – 27 % .Иә жоқ Қиын 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 12% 15% Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба?

Ta’y’elsizdik ku’ni qutty bolsyn! 16 JELTOQSAN

21 слайд
Ta’y’elsizdik ku’ni qutty bolsyn! 16 JELTOQSAN

21 слайд

Ta’y’elsizdik ku’ni qutty bolsyn! 16 JELTOQSAN

Ta’y’elsizdik alg’an ku’n Qai’rat A’limqulov On altyns’y jeltoqsan – Ta’y’elsizdik alg’an ku’n. Merekege el tosqan Atammenen b

22 слайд
Ta’y’elsizdik alg’an ku’n Qai’rat A’limqulov On altyns’y jeltoqsan – Ta’y’elsizdik alg’an ku’n. Merekege el tosqan Atammenen barg’anmyn. Merekege s’yg’ady Bu’kil halyq, bilip qoi’. Otandastar ug’ady Ta’y’elsizdik - uly toi’. Aralai’myn alan’dy Ta’y’elsizdik ku’ni men. Batyr Qai’rat ag’amnyn’ Sy’retine u’n’ilem. On altyns’y jeltoqsan – Ta’y’elsizdik alg’an ku’n. Merekege el tosqan S’yrqatyp a’n salg’an ku’n

22 слайд

Ta’y’elsizdik alg’an ku’n Qai’rat A’limqulov On altyns’y jeltoqsan – Ta’y’elsizdik alg’an ku’n. Merekege el tosqan Atammenen barg’anmyn. Merekege s’yg’ady Bu’kil halyq, bilip qoi’. Otandastar ug’ady Ta’y’elsizdik - uly toi’. Aralai’myn alan’dy Ta’y’elsizdik ku’ni men. Batyr Qai’rat ag’amnyn’ Sy’retine u’n’ilem. On altyns’y jeltoqsan – Ta’y’elsizdik alg’an ku’n. Merekege el tosqan S’yrqatyp a’n salg’an ku’n

Ku’ntizbe 2018 JYL

23 слайд
Ku’ntizbe 2018 JYL

23 слайд

Ku’ntizbe 2018 JYL

Qan’tar Aqpan Nay’ryz DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4

24 слайд
Qan’tar   Aqpan   Nay’ryz DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS 1 2 3 4 5 6 7         1 2 3 4         1 2 3 4 8 9 10 11 12 13 14   5 6 7 8 9 10 11   5 6 7 8 9 10 11 15 16 17 18 19 20 21   12 13 14 15 16 17 18   12 13 14 15 16 17 18 22 23 24 25 26 27 28   19 20 21 22 23 24 25   19 20 21 22 23 24 25 29 30 31           26 27 28           26 27 28 29 30 31                                                 Sa’y’ir   Mamyr   May’sym DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS             1     1 2 3 4 5 6           1 2 3 2 3 4 5 6 7 8   7 8 9 10 11 12 13   4 5 6 7 8 9 10 9 10 11 12 13 14 15   14 15 16 17 18 19 20   11 12 13 14 15 16 17 16 17 18 19 20 21 22   21 22 23 24 25 26 27   18 19 20 21 22 23 24 23 24 25 26 27 28 29   28 29 30 31         25 26 27 28 29 30   30                                             S’ilde   Tamyz   Qyrku’i’ek DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS             1       1 2 3 4 5             1 2 2 3 4 5 6 7 8   6 7 8 9 10 11 12   3 4 5 6 7 8 9 9 10 11 12 13 14 15   13 14 15 16 17 18 19   10 11 12 13 14 15 16 16 17 18 19 20 21 22   20 21 22 23 24 25 26   17 18 19 20 21 22 23 23 24 25 26 27 28 29   27 28 29 30 31       24 25 26 27 28 29 30 30 31                                           Qazan   Qaras’a   Jeltoqsan D S SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS 1 2 3 4 5 6 7         1 2 3 4             1 2 8 9 10 11 12 13 14   5 6 7 8 9 10 11   3 4 5 6 7 8 9 15 16 17 18 19 20 21   12 13 14 15 16 17 18   10 11 12 13 14 15 16 22 23 24 25 26 27 28   19 20 21 22 23 24 25   17 18 19 20 21 22 23 29 30 31           26 27 28 29 30       24 25 26 27 28 29 30                                 31            

24 слайд

Qan’tar   Aqpan   Nay’ryz DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS 1 2 3 4 5 6 7         1 2 3 4         1 2 3 4 8 9 10 11 12 13 14   5 6 7 8 9 10 11   5 6 7 8 9 10 11 15 16 17 18 19 20 21   12 13 14 15 16 17 18   12 13 14 15 16 17 18 22 23 24 25 26 27 28   19 20 21 22 23 24 25   19 20 21 22 23 24 25 29 30 31           26 27 28           26 27 28 29 30 31                                                 Sa’y’ir   Mamyr   May’sym DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS             1     1 2 3 4 5 6           1 2 3 2 3 4 5 6 7 8   7 8 9 10 11 12 13   4 5 6 7 8 9 10 9 10 11 12 13 14 15   14 15 16 17 18 19 20   11 12 13 14 15 16 17 16 17 18 19 20 21 22   21 22 23 24 25 26 27   18 19 20 21 22 23 24 23 24 25 26 27 28 29   28 29 30 31         25 26 27 28 29 30   30                                             S’ilde   Tamyz   Qyrku’i’ek DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS             1       1 2 3 4 5             1 2 2 3 4 5 6 7 8   6 7 8 9 10 11 12   3 4 5 6 7 8 9 9 10 11 12 13 14 15   13 14 15 16 17 18 19   10 11 12 13 14 15 16 16 17 18 19 20 21 22   20 21 22 23 24 25 26   17 18 19 20 21 22 23 23 24 25 26 27 28 29   27 28 29 30 31       24 25 26 27 28 29 30 30 31                                           Qazan   Qaras’a   Jeltoqsan D S SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS   DS SS SR BS JM SN JS 1 2 3 4 5 6 7         1 2 3 4             1 2 8 9 10 11 12 13 14   5 6 7 8 9 10 11   3 4 5 6 7 8 9 15 16 17 18 19 20 21   12 13 14 15 16 17 18   10 11 12 13 14 15 16 22 23 24 25 26 27 28   19 20 21 22 23 24 25   17 18 19 20 21 22 23 29 30 31           26 27 28 29 30       24 25 26 27 28 29 30                                 31            

ҚОРЫТЫНДЫ Зерттеу жұмысын жүргізу барысында байқағанымыз, біздің мектеп оқушылары мен мұғалімде

25 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Зерттеу жұмысын жүргізу барысында байқағанымыз, біздің мектеп оқушылары мен мұғалімдерге латын қарпіне көшу үлкен қиындықтар туғызбайды деп ойлаймыз. Оған дәлел өткізілген тәжірибелік жұмыстарды қиналмастан орындағандары. Оқуда да, жазуда да кедергілер болғанымен, өз беттерімен берілген тапсырмаларды аяғына дейін дұрыс орындады. Қорыта келгенде, ғалымдардың еңбегін бағалап, ел болашағы үшін қабылданып отырған маңызды шешімге қолдау көрсету, жақсыны үйренбекке ұмтылу – жүрегі «елім» деп соққан әрбір қазақстандықтың абыройлы міндеті болмақ.

25 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Зерттеу жұмысын жүргізу барысында байқағанымыз, біздің мектеп оқушылары мен мұғалімдерге латын қарпіне көшу үлкен қиындықтар туғызбайды деп ойлаймыз. Оған дәлел өткізілген тәжірибелік жұмыстарды қиналмастан орындағандары. Оқуда да, жазуда да кедергілер болғанымен, өз беттерімен берілген тапсырмаларды аяғына дейін дұрыс орындады. Қорыта келгенде, ғалымдардың еңбегін бағалап, ел болашағы үшін қабылданып отырған маңызды шешімге қолдау көрсету, жақсыны үйренбекке ұмтылу – жүрегі «елім» деп соққан әрбір қазақстандықтың абыройлы міндеті болмақ.