Презентация на тему «Латын қарпіне көшу»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы
Тайынша ауданы
«Ильичевка орта мектебі» КММ
Ғылыми жоба
«Латын қарпіне көшу»
Орындаған: Дәулетбекова А. 7
сынып
Жетекшілері:
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері
Қожамбергенова К.Д.,
Жакупова Э.К.
2017 ж.
1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы «Ильичевка орта мектебі» КММ Ғылыми жоба «Латын қарпіне көшу» Орындаған: Дәулетбекова А. 7 сынып Жетекшілері: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері Қожамбергенова К.Д., Жакупова Э.К. 2017 ж.
2 слайд
Мазмұны
І БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ЖАЗУЫНЫҢ ТАРИХЫ МЕН ЛАТЫН ҚАРПІ
1.1 Қазақ жазуының тарихына шолу, латын қарпінің қолданылу аясы
1.2 Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер
ІІ БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ЛАТЫН ҚАРПІНЕ КӨШУГЕ
МЕКТЕБІМІЗДІҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІ
2.1 Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама
2.2 Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМШАЛАР
2 слайд
Мазмұны І БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ЖАЗУЫНЫҢ ТАРИХЫ МЕН ЛАТЫН ҚАРПІ 1.1 Қазақ жазуының тарихына шолу, латын қарпінің қолданылу аясы 1.2 Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер ІІ БӨЛІМ. ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ЛАТЫН ҚАРПІНЕ КӨШУГЕ МЕКТЕБІМІЗДІҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІ 2.1 Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама 2.2 Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану ҚОРЫТЫНДЫ ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ҚОСЫМШАЛАР
3 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты: Оқушылар мен
мұғалімдерді латын қарпімен жете таныстыру. Оны тәжірибеде
сауатты және кең қолданудың жолдарын іздеу
Зерттеу жұмысы келесі міндеттердің орындалуын қажет етеді:
Қазақ алфавитінің тарихына шолу жасау;
Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлерді талдау;
Латын қарпіне көшуге мектебіміздің дайындық деңгейін анықтау;
Сауалнама өткізу
Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану.
Зерттеу жұмысының болжамы. Латын қарпін оқушылар мен
мұғалімдер жетік меңгеріп, оны күнделікті өмірде қолдану.
Кездескен қиындықтарды шешудің жолдарын табуға ұсыныс
жасау.
Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы мен теориялық
маңыздылығы. Зерттеу жұмысының жаңалығы латын қарпін
насихаттау, оны пайдаланудың оңай жолдарын іздеу.
3 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты: Оқушылар мен мұғалімдерді латын қарпімен жете таныстыру. Оны тәжірибеде сауатты және кең қолданудың жолдарын іздеу Зерттеу жұмысы келесі міндеттердің орындалуын қажет етеді: Қазақ алфавитінің тарихына шолу жасау; Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлерді талдау; Латын қарпіне көшуге мектебіміздің дайындық деңгейін анықтау; Сауалнама өткізу Латын қарпін тәжірибе жүзінде пайдалану. Зерттеу жұмысының болжамы. Латын қарпін оқушылар мен мұғалімдер жетік меңгеріп, оны күнделікті өмірде қолдану. Кездескен қиындықтарды шешудің жолдарын табуға ұсыныс жасау. Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы мен теориялық маңыздылығы. Зерттеу жұмысының жаңалығы латын қарпін насихаттау, оны пайдаланудың оңай жолдарын іздеу.
4 слайд
«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына
да себеп болатын нәрсенің ең
қуаттысы – тілі»
А.Байтұрсынұлы
4 слайд
«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі» А.Байтұрсынұлы
5 слайд
Алфавит
араб латын Орыс
(кириллица )
1072-1929
жылдары 1929-1939
жылдары 1940 жылдан
бастап
5 слайд
Алфавит араб латын Орыс (кириллица ) 1072-1929 жылдары 1929-1939 жылдары 1940 жылдан бастап
6 слайд
1 A a [a] 17 N’ n’ [ ң ]
2 A’ a’ [ ә ] 18 O o [ о ]
3 B b [ б ] 19 O’ o’ [ ө ]
4 D d [ д ] 20 P p [ п ]
5 E e [ е ] 21 Q q [ қ ]
6 F f [ ф ] 22 R r [ р ]
7 G g [ г ] 23 S s [ с ]
8 G’ g’ [ ғ ] 24 S’ s’ [ ш ]
9 H h [ х ] , [ һ ] 25 C’ c’ [ ч ]
10 I i [ і ] 26 T t [ т ]
11 I’ i’ [ и ] , [ й ] 27 U u [ ұ ]
12 J j [ ж ] 28 U’ u’ [ ү ]
13 K k [ к ] 29 V v [ в ]
14 L l [ л ] 30 Y y [ ы ]
15 M m [ м ] 31 Y’ y’ [ у ]
16 N n [ н ] 32 Z z [ з ]Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 26 қазандағы №569
Жарлығымен бекітілген Латын графикасына негізделген қазақ тілі ӘЛІПБИІ
АЛФАВИТ казахского языка, основанный на латинской графике,
утвержденный Указом Президента Республики Казахстан от 26 октября 2017
года № 569
6 слайд
1 A a [a] 17 N’ n’ [ ң ] 2 A’ a’ [ ә ] 18 O o [ о ] 3 B b [ б ] 19 O’ o’ [ ө ] 4 D d [ д ] 20 P p [ п ] 5 E e [ е ] 21 Q q [ қ ] 6 F f [ ф ] 22 R r [ р ] 7 G g [ г ] 23 S s [ с ] 8 G’ g’ [ ғ ] 24 S’ s’ [ ш ] 9 H h [ х ] , [ һ ] 25 C’ c’ [ ч ] 10 I i [ і ] 26 T t [ т ] 11 I’ i’ [ и ] , [ й ] 27 U u [ ұ ] 12 J j [ ж ] 28 U’ u’ [ ү ] 13 K k [ к ] 29 V v [ в ] 14 L l [ л ] 30 Y y [ ы ] 15 M m [ м ] 31 Y’ y’ [ у ] 16 N n [ н ] 32 Z z [ з ]Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 26 қазандағы №569 Жарлығымен бекітілген Латын графикасына негізделген қазақ тілі ӘЛІПБИІ АЛФАВИТ казахского языка, основанный на латинской графике, утвержденный Указом Президента Республики Казахстан от 26 октября 2017 года № 569
7 слайд
№ Жазыл
уы Дыбыс
1 A’a’ Ә ә
2 G’ g’ Ғ ғ
3 H h [ х ][h]
4 I i І і
5 N’n’ [ ң ][ ңг ]
6 O’o’ Өө
7 Q q Қ қ
8 U u Ұ ұ
9 U’u’ Ү ү
10 Y y Ы ы № Жазылуы Дыбыс
1 S’ s’ Ш
2 C’ c’ ЧАпостроф және қазақ тілінің төл
дыбыстары
7 слайд
№ Жазыл уы Дыбыс 1 A’a’ Ә ә 2 G’ g’ Ғ ғ 3 H h [ х ][h] 4 I i І і 5 N’n’ [ ң ][ ңг ] 6 O’o’ Өө 7 Q q Қ қ 8 U u Ұ ұ 9 U’u’ Ү ү 10 Y y Ы ы № Жазылуы Дыбыс 1 S’ s’ Ш 2 C’ c’ ЧАпостроф және қазақ тілінің төл дыбыстары
8 слайд
Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер
«... қазақ тілін біртіндеп латын
әліпбиіне көшіру жұмыстарын бастауымыз
керек. Біз бұл мәселеге неғұрлым дәйектілік
қажеттігін терең түсініп, байыппен қарап
келеміз және оған кірісуге Тәуелсіздік
алғаннан бері мұқият дайындалдық»
ҚР Президенті Н.НАЗАРБАЕВ
8 слайд
Латын қарпіне көшу туралы ой-пікірлер «... қазақ тілін біртіндеп латын әліпбиіне көшіру жұмыстарын бастауымыз керек. Біз бұл мәселеге неғұрлым дәйектілік қажеттігін терең түсініп, байыппен қарап келеміз және оған кірісуге Тәуелсіздік алғаннан бері мұқият дайындалдық» ҚР Президенті Н.НАЗАРБАЕВ
9 слайд
Барша қазақстандықтарды егемендік пен елдік жолындағы
бетбұрысты қадаммен шын жүректен құттықтаймын. Латын
әліпбиі – әлемдік кеңістікке енуге апаратын жол!»
Асанәлі Әшімов
«Әрине, әліпбиді қашан және қандай жолдармен ауыстыру
қажеттігін дұрыс қабылдаған жөн. Әліпбиді ауыстыруға ұзақ
уақыт, қомақты қаражат, сонымен қатар ең бастысы интел лек
туалдық күш-жігер керек. Тағы бір айта кетерлік жайт, кейбір
ағайындарымыздың латын әліпбиіне көшуіндегі орын алған
олқылықтарын қайта
ла майтын оңтайлы жолды қарастыру
қажет. Болашақ ұрпақ екі кеменің басын ұстамайтындай,
жалпыға жеңіл, тілдік ортаға икемді болғаны абзал. Біз осыған
үміттіміз.»
Мәкен Ержан, Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің жастар
саясаты басқармасының бөлім басшысы
9 слайд
Барша қазақстандықтарды егемендік пен елдік жолындағы бетбұрысты қадаммен шын жүректен құттықтаймын. Латын әліпбиі – әлемдік кеңістікке енуге апаратын жол!» Асанәлі Әшімов «Әрине, әліпбиді қашан және қандай жолдармен ауыстыру қажеттігін дұрыс қабылдаған жөн. Әліпбиді ауыстыруға ұзақ уақыт, қомақты қаражат, сонымен қатар ең бастысы интел лек туалдық күш-жігер керек. Тағы бір айта кетерлік жайт, кейбір ағайындарымыздың латын әліпбиіне көшуіндегі орын алған олқылықтарын қайта ла майтын оңтайлы жолды қарастыру қажет. Болашақ ұрпақ екі кеменің басын ұстамайтындай, жалпыға жеңіл, тілдік ортаға икемді болғаны абзал. Біз осыған үміттіміз.» Мәкен Ержан, Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің жастар саясаты басқармасының бөлім басшысы
10 слайд
Мұғалімдер мен оқушылар
арасындағы сауалнама
•
Мақсаты:
•
Оқушылар мен мұғалімдердің латын қарпіне
көшуге дайындық деңгейін тексеру;
•
Кездесуі мүмкін қиындықтарды анықтау, оны
жоюдың жолдарын іздеу;
•
Латын қарпін күнделікті қолдана бастауға
насихаттау.
10 слайд
Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы сауалнама • Мақсаты: • Оқушылар мен мұғалімдердің латын қарпіне көшуге дайындық деңгейін тексеру; • Кездесуі мүмкін қиындықтарды анықтау, оны жоюдың жолдарын іздеу; • Латын қарпін күнделікті қолдана бастауға насихаттау.
11 слайд
Мемлекеттік тілді білесіз бе?
Білемін – 63 %, білмеймін – 12 % сөздікпен түсінемін - 25 % Білемін Білмеймін Сөздікпен
түсінемін
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
63%
12%
25%
"Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі"
тақырыбы бойынша мұғалімдер
арасында өтілген сауалнама
бойынша диаграмма. Қатысқандар:
16 адам.
Мемлекеттік тілді білесіз
бе?
11 слайд
Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 63 %, білмеймін – 12 % сөздікпен түсінемін - 25 % Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінемін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 63% 12% 25% "Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі" тақырыбы бойынша мұғалімдер арасында өтілген сауалнама бойынша диаграмма. Қатысқандар: 16 адам. Мемлекеттік тілді білесіз бе?
12 слайд
Латын қарпімен таныссыз ба?
Таныспын – 6 %,
соған негізделген шетел тілі (ағылшын, неміс, т.б.) арқылы
білемін – 94 %,
таныс емеспін – 0 0%
20%
40%
60%
80%
100%
6%
94%
Латын қарпімен таныссыз ба?
Латын қарпімен таныссыз ба?
12 слайд
Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 6 %, соған негізделген шетел тілі (ағылшын, неміс, т.б.) арқылы білемін – 94 %, таныс емеспін – 0 0% 20% 40% 60% 80% 100% 6% 94% Латын қарпімен таныссыз ба? Латын қарпімен таныссыз ба?
13 слайд
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын
қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба?
Иә – 100 % , жоқ – 0.Иә Жоқ
0%
20%
40%
60%
80%
100%
120%
1
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің
Жарлығымен бекітілген латын қарпіне
негізделген қазақ тілінің жаңа
алфавитімен таныстыңыз ба?
26.10.17 ж. № 569 ҚР
Президентінің Жарлығымен
бекітілген латын қарпіне
негізделген қазақ тілінің
жаңа алфавитімен
таныстыңыз ба?
13 слайд
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? Иә – 100 % , жоқ – 0.Иә Жоқ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 1 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба?
14 слайд
Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба?
Иә – 77 % , жоқ – 11 % , білмеймін – 12 %Иә Жоқ Білмеймін
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
77%
11% 12%
Латын қарпіне көшуді қажет деп
санайсыз ба?
Латын қарпіне көшуді
қажет деп санайсыз ба?/
14 слайд
Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба? Иә – 77 % , жоқ – 11 % , білмеймін – 12 %Иә Жоқ Білмеймін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 77% 11% 12% Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба? Латын қарпіне көшуді қажет деп санайсыз ба?/
15 слайд
Мемлекеттік тілді білесіз бе?
Білемін – 73 %,
Білмеймін – 10 %,
сөздікпен түсінемін – 17 %.Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінемін
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80% 73%
10%
17%
"Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі"
тақырыбы бойынша 5-11 сыныптар
аралығында өтілген сауалнама бойынша
диаграмма. Қатысқандар: 41 оқушы.
Мемлекеттік тілді білесіз бе?
15 слайд
Мемлекеттік тілді білесіз бе? Білемін – 73 %, Білмеймін – 10 %, сөздікпен түсінемін – 17 %.Білемін Білмеймін Сөздікпен түсінемін 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 10% 17% "Қазақ тілінің латын қарпіне көшуі" тақырыбы бойынша 5-11 сыныптар аралығында өтілген сауалнама бойынша диаграмма. Қатысқандар: 41 оқушы. Мемлекеттік тілді білесіз бе?
16 слайд
Латын қарпімен таныссыз ба?
Таныспын – 44 %
Соған негізделген шетел тілі арқылы білемін –
32 %
Таныс емеспін – 24 %.0%
10%
20%
30%
40%
50% 44%
32%
24%
Латын қарпімен таныссыз ба?
Латын қарпімен таныссыз ба?
16 слайд
Латын қарпімен таныссыз ба? Таныспын – 44 % Соған негізделген шетел тілі арқылы білемін – 32 % Таныс емеспін – 24 %.0% 10% 20% 30% 40% 50% 44% 32% 24% Латын қарпімен таныссыз ба? Латын қарпімен таныссыз ба?
17 слайд
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген
латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен
таныстыңыз ба?
Иә – 95 %, жоқ – 5 %.Иә Жоқ
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100% 95%
5%
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің
Жарлығымен бекітілген латын қарпіне
негізделген қазақ тілінің жаңа
алфавитімен таныстыңыз ба?
26.10.17 ж. № 569 ҚР
Президентінің Жарлығымен
бекітілген латын қарпіне
негізделген қазақ тілінің жаңа
алфавитімен таныстыңыз ба?
17 слайд
26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? Иә – 95 %, жоқ – 5 %.Иә Жоқ 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 95% 5% 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба? 26.10.17 ж. № 569 ҚР Президентінің Жарлығымен бекітілген латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныстыңыз ба?
18 слайд
Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен
таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық
туғызады?
Қиындық туғызбайды – 66 %.
Қиындық туғызады: апострофтармен жазылатын әріптер –
34 %.0%
20%
40%
60%
66%
34%
Латын қарпіне негізделген қазақ
тілінің жаңа алфавитімен таныс
болсаңыз, қай әріптер жазу мен
оқуда сізге қиындық туғызады?
Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады?
18 слайд
Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады? Қиындық туғызбайды – 66 %. Қиындық туғызады: апострофтармен жазылатын әріптер – 34 %.0% 20% 40% 60% 66% 34% Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады? Латын қарпіне негізделген қазақ тілінің жаңа алфавитімен таныс болсаңыз, қай әріптер жазу мен оқуда сізге қиындық туғызады?
19 слайд
Латын әріптерімен жазылған телефондағы
хабарламаларды оқи аласыз ба?
Иә – 73 %, жоқ – 12 %, қиын – 15 %. Иә жоқ Қиын
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80% 73%
12% 15%
Латын әріптерімен жазылған
телефондағы хабарламаларды оқи
аласыз ба?
Латын әріптерімен
жазылған телефондағы
хабарламаларды оқи
аласыз ба?
19 слайд
Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Иә – 73 %, жоқ – 12 %, қиын – 15 %. Иә жоқ Қиын 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 12% 15% Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба?
20 слайд
Телефонда хабарламаларды латын әріптерімен
жазасыз ба?
Иә – 31 %, жоқ – 42%, кейде – 27 % .Иә жоқ Қиын
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
73%
12% 15%
Латын әріптерімен жазылған
телефондағы хабарламаларды оқи
аласыз ба?
Латын әріптерімен жазылған
телефондағы
хабарламаларды оқи аласыз
ба?
20 слайд
Телефонда хабарламаларды латын әріптерімен жазасыз ба? Иә – 31 %, жоқ – 42%, кейде – 27 % .Иә жоқ Қиын 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 73% 12% 15% Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба? Латын әріптерімен жазылған телефондағы хабарламаларды оқи аласыз ба?
21 слайд
Ta’y’elsizdik ku’ni
qutty bolsyn!
16
JELTOQSAN
21 слайд
Ta’y’elsizdik ku’ni qutty bolsyn! 16 JELTOQSAN
22 слайд
Ta’y’elsizdik alg’an ku’n
Qai’rat A’limqulov
On altyns’y jeltoqsan –
Ta’y’elsizdik alg’an ku’n.
Merekege el tosqan
Atammenen
barg’anmyn.
Merekege s’yg’ady
Bu’kil halyq, bilip qoi’.
Otandastar ug’ady
Ta’y’elsizdik - uly toi’. Aralai’myn alan’dy
Ta’y’elsizdik ku’ni men.
Batyr Qai’rat ag’amnyn’
Sy’retine u’n’ilem.
On altyns’y jeltoqsan –
Ta’y’elsizdik alg’an ku’n.
Merekege el tosqan
S’yrqatyp a’n salg’an
ku’n
22 слайд
Ta’y’elsizdik alg’an ku’n Qai’rat A’limqulov On altyns’y jeltoqsan – Ta’y’elsizdik alg’an ku’n. Merekege el tosqan Atammenen barg’anmyn. Merekege s’yg’ady Bu’kil halyq, bilip qoi’. Otandastar ug’ady Ta’y’elsizdik - uly toi’. Aralai’myn alan’dy Ta’y’elsizdik ku’ni men. Batyr Qai’rat ag’amnyn’ Sy’retine u’n’ilem. On altyns’y jeltoqsan – Ta’y’elsizdik alg’an ku’n. Merekege el tosqan S’yrqatyp a’n salg’an ku’n
23 слайд
Ku’ntizbe
2018
JYL
23 слайд
Ku’ntizbe 2018 JYL
24 слайд
Qan’tar Aqpan Nay’ryz
DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS
1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 1 2 3 4
8 9 10 11 12 13 14 5 6 7 8 9 10 11 5 6 7 8 9 10 11
15 16 17 18 19 20 21 12 13 14 15 16 17 18 12 13 14 15 16 17 18
22 23 24 25 26 27 28 19 20 21 22 23 24 25 19 20 21 22 23 24 25
29 30 31 26 27 28 26 27 28 29 30 31
Sa’y’ir Mamyr May’sym
DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS
1 1 2 3 4 5 6 1 2 3
2 3 4 5 6 7 8 7 8 9 10 11 12 13 4 5 6 7 8 9 10
9 10 11 12 13 14 15 14 15 16 17 18 19 20 11 12 13 14 15 16 17
16 17 18 19 20 21 22 21 22 23 24 25 26 27 18 19 20 21 22 23 24
23 24 25 26 27 28 29 28 29 30 31 25 26 27 28 29 30
30
S’ilde Tamyz Qyrku’i’ek
DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS
1 1 2 3 4 5 1 2
2 3 4 5 6 7 8 6 7 8 9 10 11 12 3 4 5 6 7 8 9
9 10 11 12 13 14 15 13 14 15 16 17 18 19 10 11 12 13 14 15 16
16 17 18 19 20 21 22 20 21 22 23 24 25 26 17 18 19 20 21 22 23
23 24 25 26 27 28 29 27 28 29 30 31 24 25 26 27 28 29 30
30 31
Qazan Qaras’a Jeltoqsan
D
S SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS
1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 1 2
8 9 10 11 12 13 14 5 6 7 8 9 10 11 3 4 5 6 7 8 9
15 16 17 18 19 20 21 12 13 14 15 16 17 18 10 11 12 13 14 15 16
22 23 24 25 26 27 28 19 20 21 22 23 24 25 17 18 19 20 21 22 23
29 30 31 26 27 28 29 30 24 25 26 27 28 29 30
31
24 слайд
Qan’tar Aqpan Nay’ryz DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 1 2 3 4 8 9 10 11 12 13 14 5 6 7 8 9 10 11 5 6 7 8 9 10 11 15 16 17 18 19 20 21 12 13 14 15 16 17 18 12 13 14 15 16 17 18 22 23 24 25 26 27 28 19 20 21 22 23 24 25 19 20 21 22 23 24 25 29 30 31 26 27 28 26 27 28 29 30 31 Sa’y’ir Mamyr May’sym DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS 1 1 2 3 4 5 6 1 2 3 2 3 4 5 6 7 8 7 8 9 10 11 12 13 4 5 6 7 8 9 10 9 10 11 12 13 14 15 14 15 16 17 18 19 20 11 12 13 14 15 16 17 16 17 18 19 20 21 22 21 22 23 24 25 26 27 18 19 20 21 22 23 24 23 24 25 26 27 28 29 28 29 30 31 25 26 27 28 29 30 30 S’ilde Tamyz Qyrku’i’ek DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS 1 1 2 3 4 5 1 2 2 3 4 5 6 7 8 6 7 8 9 10 11 12 3 4 5 6 7 8 9 9 10 11 12 13 14 15 13 14 15 16 17 18 19 10 11 12 13 14 15 16 16 17 18 19 20 21 22 20 21 22 23 24 25 26 17 18 19 20 21 22 23 23 24 25 26 27 28 29 27 28 29 30 31 24 25 26 27 28 29 30 30 31 Qazan Qaras’a Jeltoqsan D S SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS DS SS SR BS JM SN JS 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 1 2 8 9 10 11 12 13 14 5 6 7 8 9 10 11 3 4 5 6 7 8 9 15 16 17 18 19 20 21 12 13 14 15 16 17 18 10 11 12 13 14 15 16 22 23 24 25 26 27 28 19 20 21 22 23 24 25 17 18 19 20 21 22 23 29 30 31 26 27 28 29 30 24 25 26 27 28 29 30 31
25 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Зерттеу жұмысын жүргізу барысында
байқағанымыз, біздің мектеп оқушылары мен
мұғалімдерге латын қарпіне көшу үлкен
қиындықтар туғызбайды деп ойлаймыз. Оған
дәлел өткізілген тәжірибелік жұмыстарды
қиналмастан орындағандары. Оқуда да, жазуда да
кедергілер болғанымен, өз беттерімен берілген
тапсырмаларды аяғына дейін дұрыс орындады.
Қорыта келгенде, ғалымдардың еңбегін
бағалап, ел болашағы үшін қабылданып отырған
маңызды шешімге қолдау көрсету, жақсыны
үйренбекке ұмтылу – жүрегі «елім» деп соққан
әрбір қазақстандықтың абыройлы міндеті болмақ.
25 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Зерттеу жұмысын жүргізу барысында байқағанымыз, біздің мектеп оқушылары мен мұғалімдерге латын қарпіне көшу үлкен қиындықтар туғызбайды деп ойлаймыз. Оған дәлел өткізілген тәжірибелік жұмыстарды қиналмастан орындағандары. Оқуда да, жазуда да кедергілер болғанымен, өз беттерімен берілген тапсырмаларды аяғына дейін дұрыс орындады. Қорыта келгенде, ғалымдардың еңбегін бағалап, ел болашағы үшін қабылданып отырған маңызды шешімге қолдау көрсету, жақсыны үйренбекке ұмтылу – жүрегі «елім» деп соққан әрбір қазақстандықтың абыройлы міндеті болмақ.