Презентация Олқылықты жою жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі
мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылында
білім алушылардың өткен оқу
жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың
орнын толықтыру және жаңа оқу жылына
арналған оқу бағдарламасындағы оқу
мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз
ету бойынша атқарылған жұмыстарының
есебі
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылында білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша атқарылған жұмыстарының есебі
2 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәні
бірлестігінде
12 мұғалім
қызмет
атқарады. Педагог-зерттеуші –
4 мұғалім
Салходжинова Баян
Уркимбаева Сая
Ибадуллаева Ақкенже
Абдраманова Гулназ
Педагог-сарапшы –
3 мұғалім
Даулетбаева Бақыткүл
Фазылова Жаңагүл
Баймишева Айгүл І санатты – 1 мұғалім
Есекеева Мадина
ІІ санатты –
2 мұғалім
Балымбетова Анар
Маликова Гулназ
Санаты жоқ – 2 мұғалім
Жусипова Ұлдана
Райбекова Мақпал
2 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігінде 12 мұғалім қызмет атқарады. Педагог-зерттеуші – 4 мұғалім Салходжинова Баян Уркимбаева Сая Ибадуллаева Ақкенже Абдраманова Гулназ Педагог-сарапшы – 3 мұғалім Даулетбаева Бақыткүл Фазылова Жаңагүл Баймишева Айгүл І санатты – 1 мұғалім Есекеева Мадина ІІ санатты – 2 мұғалім Балымбетова Анар Маликова Гулназ Санаты жоқ – 2 мұғалім Жусипова Ұлдана Райбекова Мақпал
3 слайд
Пәннің оқу бағдарламасы бойынша жаңа оқу
жылында өтілетін тақырыптар мен оқу
мақсаттарына сәйкес келетін өткен оқу
жылдарындағы күрделі тақырыптар мен оқу
мақсаттарын анықтау әдістемелік нұсқаулық
бойынша жүзеге асырылды.
3 слайд
Пәннің оқу бағдарламасы бойынша жаңа оқу жылында өтілетін тақырыптар мен оқу мақсаттарына сәйкес келетін өткен оқу жылдарындағы күрделі тақырыптар мен оқу мақсаттарын анықтау әдістемелік нұсқаулық бойынша жүзеге асырылды.
4 слайд
Сәйкес келетін тақырыптар мен оқу
мақсаттарын анықтағаннан кейін қысқа
мерзімді сабақ жоспарлары мақсаттарды
үйлестіре, кіріктіре отырып әзірленді.
4 слайд
Сәйкес келетін тақырыптар мен оқу мақсаттарын анықтағаннан кейін қысқа мерзімді сабақ жоспарлары мақсаттарды үйлестіре, кіріктіре отырып әзірленді.
5 слайд
Жаңа оқу жылында оқу пәндері бойынша білім
алушылардың білім сапасына жүйелі мониторинг
жүргізу кестесін және талдау жұмысының жоспары
дайындалды. (бұл жерде білім алушының өткен оқу
жылы бойынша білімінің сапасы да, олқылықтары
да көрінеді)
Бұл жұмыс келесі кезеңдерге бөлінеді:
І кезең.
Қыркүйектің екінші аптасында диагностикалық
бақылау жүргізілді.
- Бөлім бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) кестесі;
- Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (ТЖБ) кестесі
жасалынды.
5 слайд
Жаңа оқу жылында оқу пәндері бойынша білім алушылардың білім сапасына жүйелі мониторинг жүргізу кестесін және талдау жұмысының жоспары дайындалды. (бұл жерде білім алушының өткен оқу жылы бойынша білімінің сапасы да, олқылықтары да көрінеді) Бұл жұмыс келесі кезеңдерге бөлінеді: І кезең. Қыркүйектің екінші аптасында диагностикалық бақылау жүргізілді. - Бөлім бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) кестесі; - Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (ТЖБ) кестесі жасалынды.
6 слайд
ІІ кезең.
Нөлдік бақылау жұмыстарын алу
арқылы қателерді анықтау,
талдау, диагностикалау. күрделі сөз
тұрақты тіркес
синтаксис
тұйық етістік емлесі
Мәтін
0
5
10
15
20
25
6
14 14 12
21
тест
тест
жанасу
қабысу
меңгеру
матасу
қиысу
сөз тіркесі
0
2
4
6
8
10
12
5 5
9 10
4
10
тест
тест
6 слайд
ІІ кезең. Нөлдік бақылау жұмыстарын алу арқылы қателерді анықтау, талдау, диагностикалау. күрделі сөз тұрақты тіркес синтаксис тұйық етістік емлесі Мәтін 0 5 10 15 20 25 6 14 14 12 21 тест тест жанасу қабысу меңгеру матасу қиысу сөз тіркесі 0 2 4 6 8 10 12 5 5 9 10 4 10 тест тест
7 слайд
ІІІ кезең.
Олқылықтарды жою бойынша жұмысты жоспарлау,
жүргізу.
Жазбаша жұмыстарды,
ауызша жауаптарды,
өзін - өзі тексеру,
өзара бақылауды тексеру.
7 слайд
ІІІ кезең. Олқылықтарды жою бойынша жұмысты жоспарлау, жүргізу. Жазбаша жұмыстарды, ауызша жауаптарды, өзін - өзі тексеру, өзара бақылауды тексеру.
8 слайд
Төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен атқарылатын жұмыс
түрлері:
Жазбаша жұмыстар түрінде тест алу
(оқу жылының басында және соңында)
- Бұл кезеңде оқу материалын қабылдау мен түсінудің дұрыстығы
талданады,
- білімнің әлсіз жақтары ашылады,
- кемшіліктер, олқылықтар, оқушылардың жұмыстары мен
жауаптарындағы қателіктер анықталады.
Жазбаша жұмыстардың тапсырмалар құрылымы бойынша
(графикалық диктант,
сөйлемді аяқтаңыз,
бос орындарды толтырыңыз,
сұрақты тұжырымдаңыз,
жабық тестер,
тұжырыммен келісемін + белгісін қойыңыз,
сәйкестендіру) жүргізуге болады .
8 слайд
Төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен атқарылатын жұмыс түрлері: Жазбаша жұмыстар түрінде тест алу (оқу жылының басында және соңында) - Бұл кезеңде оқу материалын қабылдау мен түсінудің дұрыстығы талданады, - білімнің әлсіз жақтары ашылады, - кемшіліктер, олқылықтар, оқушылардың жұмыстары мен жауаптарындағы қателіктер анықталады. Жазбаша жұмыстардың тапсырмалар құрылымы бойынша (графикалық диктант, сөйлемді аяқтаңыз, бос орындарды толтырыңыз, сұрақты тұжырымдаңыз, жабық тестер, тұжырыммен келісемін + белгісін қойыңыз, сәйкестендіру) жүргізуге болады .
9 слайд
Ауызша тексеру белгілі бір тақырыптың типтік қателіктерін және
жалпы білім беру дағдыларын анықтауға бағытталған.
Мысалы, жадыны белсендіретін сұрақтар (білгенін жаңғырту
үшін);
Ойлауды (салыстыру, дәлелдеу, жалпылау үшін) және сөйлеу
(сөйлемді дұрыс құрылымдау).
Ауызша тексерудің сапасы сұрақтардың іріктелуіне және оларды
қою дәйектілігіне байланысты. Әр сұрақ логикалық түрде толық,
өте қысқа және дәл болуы керек. Бұл мұғалімге олқылықты жою
бойынша шараларды уақытында белгілеуге мүмкіндік береді.
Өзін-өзі бақылау дағдыларын үйрету, қателіктерін табуға
мүмкіндік беру керек.
Оған мынадай әдістерді қолдануға болады.
«Өз жауабыңды бағала»,
«Қатеңді тауып түсіндір»,
«Жауапты тексеріп, өз ойыңды дәлелде» т.б.
9 слайд
Ауызша тексеру белгілі бір тақырыптың типтік қателіктерін және жалпы білім беру дағдыларын анықтауға бағытталған. Мысалы, жадыны белсендіретін сұрақтар (білгенін жаңғырту үшін); Ойлауды (салыстыру, дәлелдеу, жалпылау үшін) және сөйлеу (сөйлемді дұрыс құрылымдау). Ауызша тексерудің сапасы сұрақтардың іріктелуіне және оларды қою дәйектілігіне байланысты. Әр сұрақ логикалық түрде толық, өте қысқа және дәл болуы керек. Бұл мұғалімге олқылықты жою бойынша шараларды уақытында белгілеуге мүмкіндік береді. Өзін-өзі бақылау дағдыларын үйрету, қателіктерін табуға мүмкіндік беру керек. Оған мынадай әдістерді қолдануға болады. «Өз жауабыңды бағала», «Қатеңді тауып түсіндір», «Жауапты тексеріп, өз ойыңды дәлелде» т.б.
10 слайд
Деңгей
көрсеткіші Нөл-
дік
тест БЖБ
-1 БЖБ
-2 ТЖБ І тоқ-
сан БЖБ
-1 БЖБ
-2 ТЖБ ІІ
тоқ-
сан
15 10 13 30 15 17 30
0-39 13
8 0 2 0 0 0 0 0
40-64 4
4 8 10 7 5 8 8 0
65-84 4
10 15 10 11 15 11 9 14
85-100 3
2 1 2 6 5 6 8 11
Білім
сапасы 29,1
50 66,6 50 70,8 80 68 68 1009 «В» сынып оқушыларына
жүргізілген мониторинг нәтижесі
10 слайд
Деңгей көрсеткіші Нөл- дік тест БЖБ -1 БЖБ -2 ТЖБ І тоқ- сан БЖБ -1 БЖБ -2 ТЖБ ІІ тоқ- сан 15 10 13 30 15 17 30 0-39 13 8 0 2 0 0 0 0 0 40-64 4 4 8 10 7 5 8 8 0 65-84 4 10 15 10 11 15 11 9 14 85-100 3 2 1 2 6 5 6 8 11 Білім сапасы 29,1 50 66,6 50 70,8 80 68 68 1009 «В» сынып оқушыларына жүргізілген мониторинг нәтижесі
11 слайд
Ибадуллаева Ақкенже
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
5 г 77,7 69,2 8,5 төмендеген
8г 65,3 65,3 қалыпты
8д 57,6 72 14,5 жоғарылаған
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Ермаханұлы Аслан 8г 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Мұратқызы Қарақат 8г 4 5
Мәжит Жаннұр 8г 4 5
Мұстафа Нұрдаулет 8г
Әли Наурыз 8д 3 4
Әскерқызы Айдана 8д 3 4
Жакупов Иззат 8д 3 4
Мирамбекқызы Аяулым 8д 4 5
Шахмардан Әліби 8д 4 5
11 слайд
Ибадуллаева Ақкенже Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 5 г 77,7 69,2 8,5 төмендеген 8г 65,3 65,3 қалыпты 8д 57,6 72 14,5 жоғарылаған Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Ермаханұлы Аслан 8г 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Мұратқызы Қарақат 8г 4 5 Мәжит Жаннұр 8г 4 5 Мұстафа Нұрдаулет 8г Әли Наурыз 8д 3 4 Әскерқызы Айдана 8д 3 4 Жакупов Иззат 8д 3 4 Мирамбекқызы Аяулым 8д 4 5 Шахмардан Әліби 8д 4 5
12 слайд
Фазылова Жаңагүл
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
6а 74 74
қалыпты
5б 80,7 69,2
11,5 төмендеген
5в 76,9 68
8,9 төмендеген
Оқушының
аты-жөні Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Әбілабай
Нұрдаулет 5 б 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Омар
Жанболат 5 б 4 5
Әлиакбар
Абылай 5в 4 5
Шайменова
Шұғыла 5в 4 5
12 слайд
Фазылова Жаңагүл Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 6а 74 74 қалыпты 5б 80,7 69,2 11,5 төмендеген 5в 76,9 68 8,9 төмендеген Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Әбілабай Нұрдаулет 5 б 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Омар Жанболат 5 б 4 5 Әлиакбар Абылай 5в 4 5 Шайменова Шұғыла 5в 4 5
13 слайд
Балымбетова Анар
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
7 в 53,8 61,5
7,7 жоғарылаған
9 Д 64 64
қалыпты
10 А 82,3 86,1
3,8 жоғарылаған
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Махашов 10а 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Муса 10а 3 4
Амангелді 9д 3 4
Тынымбек 9д 3 4
Өтеген 9д 3 4
Дарханұлы 7в 3 4
Қошқар 7в 3 4
13 слайд
Балымбетова Анар Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 7 в 53,8 61,5 7,7 жоғарылаған 9 Д 64 64 қалыпты 10 А 82,3 86,1 3,8 жоғарылаған Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Махашов 10а 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Муса 10а 3 4 Амангелді 9д 3 4 Тынымбек 9д 3 4 Өтеген 9д 3 4 Дарханұлы 7в 3 4 Қошқар 7в 3 4
14 слайд
Даулетбаева Бақыт
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
6 б 62,9 67,8 4,9 төмендеген
6 г 64 65,3 1,3 жоғарылаған
6 д 64 73,8 9,8 жоғарылаған
7 е 61,5 65,3 3,8 жоғарылаған
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Зұлпұқар 6б 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Төлеген 6б 3 4
Досқайыр 6г 3 4
Әбілқасымова 6д 3 4
Қайырбекұлы 6д 3 4
14 слайд
Даулетбаева Бақыт Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 6 б 62,9 67,8 4,9 төмендеген 6 г 64 65,3 1,3 жоғарылаған 6 д 64 73,8 9,8 жоғарылаған 7 е 61,5 65,3 3,8 жоғарылаған Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Зұлпұқар 6б 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Төлеген 6б 3 4 Досқайыр 6г 3 4 Әбілқасымова 6д 3 4 Қайырбекұлы 6д 3 4
15 слайд
Баймишева Айгул
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
3 з 66,6 57,1 9,5 төмендеген
9 Б 58,3 64 5,7 жоғарылаған
9 Г 50 53,8 3,8 жоғарылаған
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Қуанышбек 9б 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Оразбайұлы 9б 3 4
Оспан 9б 3 4
Шекербай 9б 3 4
Ерболұлы 9г 3 4
15 слайд
Баймишева Айгул Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 3 з 66,6 57,1 9,5 төмендеген 9 Б 58,3 64 5,7 жоғарылаған 9 Г 50 53,8 3,8 жоғарылаған Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Қуанышбек 9б 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Оразбайұлы 9б 3 4 Оспан 9б 3 4 Шекербай 9б 3 4 Ерболұлы 9г 3 4
16 слайд
Уркимбаева Сая
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
8а 60,7 67,8 7,1 жоғарылаған
8б 53,8 61,5 7,7 жоғарылаған
8в 53,8 51,8 2 төмендеген
7д 56 60 6 жоғарылаған
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Әділхан 8а 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Мұратқызы 8а 3 4
Әуесхан 8б 3 4
Мирамбекұлы 8б 3 4
Мырзабай 8в 3 4
Айтмағанбет 7д 3 4
16 слайд
Уркимбаева Сая Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 8а 60,7 67,8 7,1 жоғарылаған 8б 53,8 61,5 7,7 жоғарылаған 8в 53,8 51,8 2 төмендеген 7д 56 60 6 жоғарылаған Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Әділхан 8а 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Мұратқызы 8а 3 4 Әуесхан 8б 3 4 Мирамбекұлы 8б 3 4 Мырзабай 8в 3 4 Айтмағанбет 7д 3 4
17 слайд
Салходжинова Баян
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
5 е 60 75
15 жоғарылаған
6ж 72,2 83,3
11,1 жоғарылаған
8е 71,4 66,7
4,7 төмендеген
9е 54,5 66,6
12,1 жоғарылаған
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Жұбаназар 5ж 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Мухсинов 5ж 3 4
Срыбник 5ж 3 4
Балымбетов 6ж 3 4
Мамедов 6ж 3 4
Эльжурхаев 9е 3 4
17 слайд
Салходжинова Баян Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 5 е 60 75 15 жоғарылаған 6ж 72,2 83,3 11,1 жоғарылаған 8е 71,4 66,7 4,7 төмендеген 9е 54,5 66,6 12,1 жоғарылаған Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Жұбаназар 5ж 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Мухсинов 5ж 3 4 Срыбник 5ж 3 4 Балымбетов 6ж 3 4 Мамедов 6ж 3 4 Эльжурхаев 9е 3 4
18 слайд
Жусипова Улдана
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
6 в 80,7 81,4
0,7 жоғарылаған
6в ү/о
6г ү/о
8в ү/о
Маликова Гулназ
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
5 д 65,3 70,3 5 жоғарылаған
5 д ү/о
6а ү/о
1 ж
18 слайд
Жусипова Улдана Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 6 в 80,7 81,4 0,7 жоғарылаған 6в ү/о 6г ү/о 8в ү/о Маликова Гулназ Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 5 д 65,3 70,3 5 жоғарылаған 5 д ү/о 6а ү/о 1 ж
19 слайд
Маликова Гулназ
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
5 д 65,3 70,3 5 жоғарылаған
5 д ү/о
6а ү/о
1 ж
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Көпбол Қаныш 5д 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Қанымғазы Нұрдәулет 5д 3 4
Махсанұлы Азамат 5д 3 4
Мақсаты: Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну.
Сөздерді ,дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.
5 «Д» сыныбында 25 оқушы бар. Соның ішінде бірінші тоқсанда
Көпбол Қаныш , Қанымғазы Нұрдәулет, Махсанұлы Азамат қазақ тілі
пәнінен қорытындысы орта деген бағамен бағаланды. Осы
оқушылармен демалыс кезінде олқылықпен жұмыс жасалды. Мәтін
туралы не білеміз тақырыбымен жұмыс бастадым. Мәтін түрлері
мен құрылымдық бөліктерін анықтау. Қолданылған әдіс сұрақ-
жауап.Фонтика әлеміне саяхат жасадық. Талдау жұмыстарын
жүргіздік.Берілген тақырыптар бойынша дыбыстық талдау жасады.
Оқушының логикалық ойын жүйелі арттыру мақсатында бірнеше
тапсырмалар берілді. Мәттін түрлеріне сәйкес мәтін құрап жазуды
тапсырдым. Нәтижесінде үш оқушы екінші тоқсанда төрттік бағаға
қол жеткізді.
19 слайд
Маликова Гулназ Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 5 д 65,3 70,3 5 жоғарылаған 5 д ү/о 6а ү/о 1 ж Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Көпбол Қаныш 5д 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Қанымғазы Нұрдәулет 5д 3 4 Махсанұлы Азамат 5д 3 4 Мақсаты: Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну. Сөздерді ,дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту. 5 «Д» сыныбында 25 оқушы бар. Соның ішінде бірінші тоқсанда Көпбол Қаныш , Қанымғазы Нұрдәулет, Махсанұлы Азамат қазақ тілі пәнінен қорытындысы орта деген бағамен бағаланды. Осы оқушылармен демалыс кезінде олқылықпен жұмыс жасалды. Мәтін туралы не білеміз тақырыбымен жұмыс бастадым. Мәтін түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтау. Қолданылған әдіс сұрақ- жауап.Фонтика әлеміне саяхат жасадық. Талдау жұмыстарын жүргіздік.Берілген тақырыптар бойынша дыбыстық талдау жасады. Оқушының логикалық ойын жүйелі арттыру мақсатында бірнеше тапсырмалар берілді. Мәттін түрлеріне сәйкес мәтін құрап жазуды тапсырдым. Нәтижесінде үш оқушы екінші тоқсанда төрттік бағаға қол жеткізді.
20 слайд
Есекеева Мадина
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
2 ж 71,4 84,2
12,8 жоғарылаған
4 ж 80,9 95,2
14,3 жоғарылаған
6 е 65,3 61,5
3,8 төмендеген
7 ж 100 100
қалыпты
20 слайд
Есекеева Мадина Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 2 ж 71,4 84,2 12,8 жоғарылаған 4 ж 80,9 95,2 14,3 жоғарылаған 6 е 65,3 61,5 3,8 төмендеген 7 ж 100 100 қалыпты
21 слайд
Абдраманова Гулназ
Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
5 А 60,7 76,9 16,2 жоғарылаған
9 А 64,8 66,5 1,7 жоғарылаған
9В 64,8 100 35,2 жоғарылаған
11 А 82,3 82,3 қалыпты
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі
Баймұратов Нұрдос 5 а 3 4
Жеке жұмыс
орындау
нәтижесінде
жоғарылаған.Асхатқызы Инабат 5 а 3 4
Жомартұлы Нұршапағат 5а 3 4
Сергей Дамир 9в 3 4
Әуезхан Бекзат 9в 3 4
Серікқызы Әсел 9в 3 4
Мизембаева Шұғыла 9в 3 4
Шәріпжан Дінмұхамед 9в 3 4
Әбілда Асылжан 9в 3 4
21 слайд
Абдраманова Гулназ Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі 5 А 60,7 76,9 16,2 жоғарылаған 9 А 64,8 66,5 1,7 жоғарылаған 9В 64,8 100 35,2 жоғарылаған 11 А 82,3 82,3 қалыпты Оқушының аты-жөні Сыныбы І тоқсан ІІ тоқсан Нәтижесі Баймұратов Нұрдос 5 а 3 4 Жеке жұмыс орындау нәтижесінде жоғарылаған.Асхатқызы Инабат 5 а 3 4 Жомартұлы Нұршапағат 5а 3 4 Сергей Дамир 9в 3 4 Әуезхан Бекзат 9в 3 4 Серікқызы Әсел 9в 3 4 Мизембаева Шұғыла 9в 3 4 Шәріпжан Дінмұхамед 9в 3 4 Әбілда Асылжан 9в 3 4
22 слайд
ІҮ кезең. Жүзеге асыру, талдау жұмыстары
1) пәнді оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері (саралап оқыту,
тақырыптық талқылау, іскерлік ойын, жобалық және зерттеу
жұмыстары және т.б.) қолданылды.
2) білім алушылардың білім сапасына жүйелі мониторинг жүргізу
кестесі әзірленді және талдау жұмысы жоспарланды.
3) білімдегі олқылықтардың орнын толықтыру мақсатында жүзеге
асырылған оқу мақсаттарын БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын
құрастыруда ескерілді.
4) білім алушылардың білім сапасына жүргізілген жүйелі
мониторинг жұмысының нәтижелері талқыланды.
5) диагностикалық бақылау жұмысының талдамалық есебі
талқыланып, хаттамаланды.
6) тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмысының талдамалық
есебі мен бөлім бойынша жиынтық бағалау жұмысының
талдамалық есебі әдістемелік бірлестікте талқыланды.
22 слайд
ІҮ кезең. Жүзеге асыру, талдау жұмыстары 1) пәнді оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері (саралап оқыту, тақырыптық талқылау, іскерлік ойын, жобалық және зерттеу жұмыстары және т.б.) қолданылды. 2) білім алушылардың білім сапасына жүйелі мониторинг жүргізу кестесі әзірленді және талдау жұмысы жоспарланды. 3) білімдегі олқылықтардың орнын толықтыру мақсатында жүзеге асырылған оқу мақсаттарын БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын құрастыруда ескерілді. 4) білім алушылардың білім сапасына жүргізілген жүйелі мониторинг жұмысының нәтижелері талқыланды. 5) диагностикалық бақылау жұмысының талдамалық есебі талқыланып, хаттамаланды. 6) тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмысының талдамалық есебі мен бөлім бойынша жиынтық бағалау жұмысының талдамалық есебі әдістемелік бірлестікте талқыланды.
23 слайд
Сонымен қатар күзгі демалыс күндеріндегі кеңес топтары
құрылып, кесте бойынша жұмыстар жүргізілді.
Онда әдістемелік нұсқаулыққа сәйкес:
1) Топтағы оқушы саны 15-тен аспауы тиіс.
2) Күрделі оқу мақсаттары бойынша оқушыға жеке кеңес
берілді.
3) КТЖ бойынша келесі тоқсанда өтілетін мақсаттарға
дайындық жұмыстарын жүргізу ұсынылды.
23 слайд
Сонымен қатар күзгі демалыс күндеріндегі кеңес топтары құрылып, кесте бойынша жұмыстар жүргізілді. Онда әдістемелік нұсқаулыққа сәйкес: 1) Топтағы оқушы саны 15-тен аспауы тиіс. 2) Күрделі оқу мақсаттары бойынша оқушыға жеке кеңес берілді. 3) КТЖ бойынша келесі тоқсанда өтілетін мақсаттарға дайындық жұмыстарын жүргізу ұсынылды.