Презентация "Өнерлі бала сүйкімді"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тыныштық сәті
Нұрға бөлену
1 слайд
Тыныштық сәті Нұрға бөлену
2 слайд
Оқушылаға өнердің адам үшін маңыздылығы
туралы түсінік бере отырып, «Сүйіспеншілік»
құндылығының мәнін ашу.
Білімділігі: Оқушыларға өнердің адам өміріндегі
маңыздылығын түсіндіру;
Дамытушылығы: Оқушылардың өнерге
қызығушылықтарын, сүйіспеншіліктерін арттыру;
Тәрбиелігі: Оқушыларды өнерпаздыққа, әдептілікке,
сыпайылыққа, сұлулықты сүюге тәрбиелеу.
МАҚСАТЫ:
МІНДЕТТЕРІ:
Өнерлі бала – сүйкімді
2 слайд
Оқушылаға өнердің адам үшін маңыздылығы туралы түсінік бере отырып, «Сүйіспеншілік» құндылығының мәнін ашу. Білімділігі: Оқушыларға өнердің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру; Дамытушылығы: Оқушылардың өнерге қызығушылықтарын, сүйіспеншіліктерін арттыру; Тәрбиелігі: Оқушыларды өнерпаздыққа, әдептілікке, сыпайылыққа, сұлулықты сүюге тәрбиелеу. МАҚСАТЫ: МІНДЕТТЕРІ: Өнерлі бала – сүйкімді
3 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ
К. Сегізбаевтың “Құмға салған сурет”
шығармасының мазмұнын айту.
Сұрақтар:
1.Әбілханның өнерге құштарлығы қалай көрінді?
2.Әбілхан Қастеевтің атақты суретші болуына кімдер
көмектесті?
3.Өз бойларыңда өнер бар ма?
Әрбір адамның жүрек түкпірінде бір сиқыр бар.
Бұл ғажайып сырға толы сандықта неше түрлі армандар,
мақсаттар бар. Ал бұл сандықтың ең түбінде немесе кейде
жарық жұлдыздай алға шоқ етіп шығатын бір нәрсе бар.
Бұл не деп ойлайсыздар?
3 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ К. Сегізбаевтың “Құмға салған сурет” шығармасының мазмұнын айту. Сұрақтар: 1.Әбілханның өнерге құштарлығы қалай көрінді? 2.Әбілхан Қастеевтің атақты суретші болуына кімдер көмектесті? 3.Өз бойларыңда өнер бар ма? Әрбір адамның жүрек түкпірінде бір сиқыр бар. Бұл ғажайып сырға толы сандықта неше түрлі армандар, мақсаттар бар. Ал бұл сандықтың ең түбінде немесе кейде жарық жұлдыздай алға шоқ етіп шығатын бір нәрсе бар. Бұл не деп ойлайсыздар?
4 слайд
Бұл тамаша нәрсенің аты- өнер. Өнер – әр
адамның бойындағы белгілі бір құдірет күші
секілді. Адамгершілік қасиетті сақтап жүру,
адамдармен жақсы қарым-қатынаста болудың өзі
– өнер. Өнерлі адам- өрге жүзеді, - демекші,
өнердің құдіреттері арқылы әрқашанда биік
шыңдарды бағындыратынымызға еш күмән жоқ
екенін ұмытпаңыздар!
4 слайд
Бұл тамаша нәрсенің аты- өнер. Өнер – әр адамның бойындағы белгілі бір құдірет күші секілді. Адамгершілік қасиетті сақтап жүру, адамдармен жақсы қарым-қатынаста болудың өзі – өнер. Өнерлі адам- өрге жүзеді, - демекші, өнердің құдіреттері арқылы әрқашанда биік шыңдарды бағындыратынымызға еш күмән жоқ екенін ұмытпаңыздар!
5 слайд
ДӘЙЕКСӨЗ
«Адам бойындағы ең тамаша нәрсе –
білім мен ақыл»
Жүсіп Баласағұни
Адам баласы қаншалықты білімді
болғанымен, ақылға жүгінбесе, өмірден дұрыс
жол табу қиынға соғады. Сондықтан
адамның біліміне ақылы сай болуы тиіс.
5 слайд
ДӘЙЕКСӨЗ «Адам бойындағы ең тамаша нәрсе – білім мен ақыл» Жүсіп Баласағұни Адам баласы қаншалықты білімді болғанымен, ақылға жүгінбесе, өмірден дұрыс жол табу қиынға соғады. Сондықтан адамның біліміне ақылы сай болуы тиіс.
6 слайд
Бейнетаспа: «Өнерлі қыз»
Мұғалім сыйы
Сұрақ:
1.Қыздың бойында қандай қасиет байқалады?
2.Қандай өнерге икемді?
3.Сенің бойыңда осындай қасиет бар ма?
Адам өнер, білім, ақылымен ерекшеленеді. Олай дейтініміз өнер, білім,
ақыл арқылы табысқа, қуанышқа, бақытқа жетуге болады. Өнерлі,
білімді, ақылды адамның жаны сұлу, мінезі де сыпайы, қашанда көңіл
күйі көтеріңкі болады.
Соның ішінде ән, күй өнері адамға рухани күш, әртүрлі жақсы
сезімдер сыйлайды.
6 слайд
Бейнетаспа: «Өнерлі қыз» Мұғалім сыйы Сұрақ: 1.Қыздың бойында қандай қасиет байқалады? 2.Қандай өнерге икемді? 3.Сенің бойыңда осындай қасиет бар ма? Адам өнер, білім, ақылымен ерекшеленеді. Олай дейтініміз өнер, білім, ақыл арқылы табысқа, қуанышқа, бақытқа жетуге болады. Өнерлі, білімді, ақылды адамның жаны сұлу, мінезі де сыпайы, қашанда көңіл күйі көтеріңкі болады. Соның ішінде ән, күй өнері адамға рухани күш, әртүрлі жақсы сезімдер сыйлайды.
7 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
7 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
8 слайд
І – топ: «Мен өнерлімін» өлең
шығару
ІІ – топ: «Мен өнерлі баламын»
эссе жазу
ІІІ – топ: «Мен өнер иесімін»
сурет салу
8 слайд
І – топ: «Мен өнерлімін» өлең шығару ІІ – топ: «Мен өнерлі баламын» эссе жазу ІІІ – топ: «Мен өнер иесімін» сурет салу
9 слайд
ТОППЕН ӘН АЙТУ
Сөзі С.Молдасанұлынікі
Әні Ф. Жолдасованікі
«Бала тілегі»
9 слайд
ТОППЕН ӘН АЙТУ Сөзі С.Молдасанұлынікі Әні Ф. Жолдасованікі «Бала тілегі»
10 слайд
Бал-балалық, балдырған шақ сан арман,
Барлық бала армандауға жаралған.
Кел, достарым, әндетіңдер, билеңдер,
Гүлденсін деп атамекен қара орман.
Болашақтың иесіміз бәріміз,
Туған жердің түрлендірер нәріміз.
Алтын бесік – ұлан – байтақ елімде,
Жарқын болсын шырқап айтар әніміз.
Қалықтаған көгершіні көгінде,
Мұңаймасын ешбір бала елімде.
Ата берген батаменен көркейсін,
Ұлы Отаным, тілегім сол менің де.
10 слайд
Бал-балалық, балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жаралған. Кел, достарым, әндетіңдер, билеңдер, Гүлденсін деп атамекен қара орман. Болашақтың иесіміз бәріміз, Туған жердің түрлендірер нәріміз. Алтын бесік – ұлан – байтақ елімде, Жарқын болсын шырқап айтар әніміз. Қалықтаған көгершіні көгінде, Мұңаймасын ешбір бала елімде. Ата берген батаменен көркейсін, Ұлы Отаным, тілегім сол менің де.
11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
Қ.Қайымовтың «Ақын деген кім?»
шығармасын түсініп оқып, мазмұнын
айту .
11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Қ.Қайымовтың «Ақын деген кім?» шығармасын түсініп оқып, мазмұнын айту .
12 слайд
СОҢҒЫ ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ
Бүгінгі семинарды есімізге түсірейікші.
Жақсыны естіп, айтып бәріміздің көңіл
– күйіміз көтерілді. Ісіміз де, сөзіміз бен
ойымыздай, болатынына сенімдімін.
Семинарда көрініс тапқан жақсы
қасиеттер жүректерімізде сақталып,
іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой
ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс
жасайық! Семинардан алған
әсерлерімізді жүрегімізге
орналастырайық.
Рахмет. Сау болыңыздар!
12 слайд
СОҢҒЫ ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ Бүгінгі семинарды есімізге түсірейікші. Жақсыны естіп, айтып бәріміздің көңіл – күйіміз көтерілді. Ісіміз де, сөзіміз бен ойымыздай, болатынына сенімдімін. Семинарда көрініс тапқан жақсы қасиеттер жүректерімізде сақталып, іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық! Семинардан алған әсерлерімізді жүрегімізге орналастырайық. Рахмет. Сау болыңыздар!