Презентация: Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Презентация: Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

#1 слайд
«Атаулар туралы үш «Атаулар туралы үш
сұрақ» тәсілісұрақ» тәсілі
Ізгілендіру, ынтымақтастық, Ізгілендіру, ынтымақтастық,
демократияландырудемократияландыру
1. Қайда? Бұл терминдерді сіз 1. Қайда? Бұл терминдерді сіз
бұрынырақта қайда және қандай бұрынырақта қайда және қандай
мағынада кездестіріп едіңіз?мағынада кездестіріп едіңіз?
2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы 2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы
атауларды қолданудың мысалдарын атауларды қолданудың мысалдарын
келтіре аласыз ба?келтіре аласыз ба?
3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар 3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар
қандай қолданыста болады деп қандай қолданыста болады деп
ойлайсыз?ойлайсыз?
(жаңа сабаққа кіріктіру, тақырыпты (жаңа сабаққа кіріктіру, тақырыпты
хабарлауда қолдануға болады)хабарлауда қолдануға болады)
1 слайд
«Атаулар туралы үш «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілісұрақ» тәсілі Ізгілендіру, ынтымақтастық, Ізгілендіру, ынтымақтастық, демократияландырудемократияландыру 1. Қайда? Бұл терминдерді сіз 1. Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?мағынада кездестіріп едіңіз? 2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы 2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?келтіре аласыз ба? 3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар 3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?ойлайсыз? (жаңа сабаққа кіріктіру, тақырыпты (жаңа сабаққа кіріктіру, тақырыпты хабарлауда қолдануға болады)хабарлауда қолдануға болады)
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
«Фишбоун» әдісі«Фишбоун» әдісі
1-топ 2-топ 1-топ 2-топ
3-топ3-топ
3 топ бір-бір себептері мен 3 топ бір-бір себептері мен
деректерін жазадыдеректерін жазады
«ФИШБОУН»
Қорытынды
«Аз жұмысты
қиынсынсаң –
көп жұмысқа тап
боларсың; азға
қанағат ете
білмесең –
көптен де құр
қаларсың»
Себептер
Деректер
3 слайд
«Фишбоун» әдісі«Фишбоун» әдісі 1-топ 2-топ 1-топ 2-топ 3-топ3-топ 3 топ бір-бір себептері мен 3 топ бір-бір себептері мен деректерін жазадыдеректерін жазады «ФИШБОУН» Қорытынды «Аз жұмысты қиынсынсаң – көп жұмысқа тап боларсың; азға қанағат ете білмесең – көптен де құр қаларсың» Себептер Деректер
#4 слайд
SWOT картаSWOT карта
Әлді жағы (Сильные Әлді жағы (Сильные
стороны) стороны)
Әлсіз жағы (Слабые Әлсіз жағы (Слабые
стороны)стороны)
Мұнай, газ өндіріледіМұнай, газ өндіріледі
Республика халық саны Республика халық саны
бойынша 3-орындабойынша 3-орында
45 елмен тығыз жұмыс жасайды45 елмен тығыз жұмыс жасайды
Туризм жақсы дамығанТуризм жақсы дамыған
Сұлтан Бейбарыс дүниеге Сұлтан Бейбарыс дүниеге
келгенкелген
Жолдарының сапасы нашарЖолдарының сапасы нашар
Шөлді алқапШөлді алқап
Машина түтіні ауаны ластайдыМашина түтіні ауаны ластайды
(Машина өте көп)(Машина өте көп)
Мүмкіндіктер (возможности)Мүмкіндіктер (возможности) Қауіп қатер (Ограничения, Қауіп қатер (Ограничения,
риски)риски)
Бензол шығармақшыБензол шығармақшы
Қазақстанды энергетикамен Қазақстанды энергетикамен
қамтымақшықамтымақшы
Агро өнеркәсібін дамытудаАгро өнеркәсібін дамытуда
Қоқыстан пайдалы заттар жасау Қоқыстан пайдалы заттар жасау
жоспарда баржоспарда бар
Технопарктер көбейтпекші Технопарктер көбейтпекші
«Нұрлы жол» бойынша «Нұрлы жол» бойынша
өткелдер мен көпірлер қайта өткелдер мен көпірлер қайта
салынбақсалынбақ
Мұнай топырақты ластайдыМұнай топырақты ластайды
Әскери полигон 1,4 млн га жері Әскери полигон 1,4 млн га жері
бұзылғанбұзылған
Табиғатқа зиян зауыт көпТабиғатқа зиян зауыт көп
Ауа ластанғанАуа ластанған
4 слайд
SWOT картаSWOT карта Әлді жағы (Сильные Әлді жағы (Сильные стороны) стороны) Әлсіз жағы (Слабые Әлсіз жағы (Слабые стороны)стороны) Мұнай, газ өндіріледіМұнай, газ өндіріледі Республика халық саны Республика халық саны бойынша 3-орындабойынша 3-орында 45 елмен тығыз жұмыс жасайды45 елмен тығыз жұмыс жасайды Туризм жақсы дамығанТуризм жақсы дамыған Сұлтан Бейбарыс дүниеге Сұлтан Бейбарыс дүниеге келгенкелген Жолдарының сапасы нашарЖолдарының сапасы нашар Шөлді алқапШөлді алқап Машина түтіні ауаны ластайдыМашина түтіні ауаны ластайды (Машина өте көп)(Машина өте көп) Мүмкіндіктер (возможности)Мүмкіндіктер (возможности) Қауіп қатер (Ограничения, Қауіп қатер (Ограничения, риски)риски) Бензол шығармақшыБензол шығармақшы Қазақстанды энергетикамен Қазақстанды энергетикамен қамтымақшықамтымақшы Агро өнеркәсібін дамытудаАгро өнеркәсібін дамытуда Қоқыстан пайдалы заттар жасау Қоқыстан пайдалы заттар жасау жоспарда баржоспарда бар Технопарктер көбейтпекші Технопарктер көбейтпекші «Нұрлы жол» бойынша «Нұрлы жол» бойынша өткелдер мен көпірлер қайта өткелдер мен көпірлер қайта салынбақсалынбақ Мұнай топырақты ластайдыМұнай топырақты ластайды Әскери полигон 1,4 млн га жері Әскери полигон 1,4 млн га жері бұзылғанбұзылған Табиғатқа зиян зауыт көпТабиғатқа зиян зауыт көп Ауа ластанғанАуа ластанған
#5 слайд
Мәселелер:Мәселелер:
•Жастар арасындағы Жастар арасындағы
жұмыссыздықты азайтужұмыссыздықты азайту
•Ана мен бала денсаулығын Ана мен бала денсаулығын
қорғау басты мәселеқорғау басты мәселе
•Көгалдандыру, тал отырғызуКөгалдандыру, тал отырғызу
•Атмосфералық ауа сапасын Атмосфералық ауа сапасын
жақсартужақсарту
5 слайд
Мәселелер:Мәселелер: •Жастар арасындағы Жастар арасындағы жұмыссыздықты азайтужұмыссыздықты азайту •Ана мен бала денсаулығын Ана мен бала денсаулығын қорғау басты мәселеқорғау басты мәселе •Көгалдандыру, тал отырғызуКөгалдандыру, тал отырғызу •Атмосфералық ауа сапасын Атмосфералық ауа сапасын жақсартужақсарту
#6 слайд
““RAFT” стратегиясыRAFT” стратегиясы
•Р – рР – рөлөл
•А- аудиторияА- аудитория
•Ф- формаФ- форма
•Т- тақырыпТ- тақырып
6 слайд
““RAFT” стратегиясыRAFT” стратегиясы •Р – рР – рөлөл •А- аудиторияА- аудитория •Ф- формаФ- форма •Т- тақырыпТ- тақырып
#7 слайд
«ПОПС» формуласы«ПОПС» формуласы
•Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »
•Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін …» түсіндіремін …»
•Үшінші сөйлем «Оны мен мына Үшінші сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын … » аламын … »
•Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен
мынадай қорытынды шешімге келдім ...» мынадай қорытынды шешімге келдім ...»
7 слайд
«ПОПС» формуласы«ПОПС» формуласы •Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » •Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін …» түсіндіремін …» •Үшінші сөйлем «Оны мен мына Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » аламын … » •Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...» мынадай қорытынды шешімге келдім ...»
#8 слайд
«Қос жазба күнделігі»«Қос жазба күнделігі»
•Негізгі ақпаратты, маңызды жерлерін Негізгі ақпаратты, маңызды жерлерін
түсіндіріңіздер. Жұпта бір-біріңізбен түсіндіріңіздер. Жұпта бір-біріңізбен
талқылаңыздар. талқылаңыздар.
8 слайд
«Қос жазба күнделігі»«Қос жазба күнделігі» •Негізгі ақпаратты, маңызды жерлерін Негізгі ақпаратты, маңызды жерлерін түсіндіріңіздер. Жұпта бір-біріңізбен түсіндіріңіздер. Жұпта бір-біріңізбен талқылаңыздар. талқылаңыздар.
#9 слайд
«Ойлаудың алты қалпағы»«Ойлаудың алты қалпағы»
•«Ақ қалпақ»«Ақ қалпақ» киген оқушы қажетті киген оқушы қажетті
ақпаратты анықтап сөйлейді. ақпаратты анықтап сөйлейді.
•«Сары қалпақ»«Сары қалпақ» киген оқушы тақырыптың киген оқушы тақырыптың
тиімділігін сендіре айтады. тиімділігін сендіре айтады.
•«Қара қалпақ»«Қара қалпақ» киген оқушы тақырып киген оқушы тақырып
бойынша кемшіліктерді анықтайды. бойынша кемшіліктерді анықтайды.
•«Қызыл қалпақ»«Қызыл қалпақ» киген оқушы тақырып киген оқушы тақырып
бойынша болжам жасайды. бойынша болжам жасайды.
•«Жасыл қалпақ»«Жасыл қалпақ» киген оқушы тақырып киген оқушы тақырып
бойынша креативті, жаңа идеялар бойынша креативті, жаңа идеялар
айтады. айтады.
•«Көк қалпақ»«Көк қалпақ» киген оқушы тақырыпқа киген оқушы тақырыпқа
сараптама жасайды.сараптама жасайды.
9 слайд
«Ойлаудың алты қалпағы»«Ойлаудың алты қалпағы» •«Ақ қалпақ»«Ақ қалпақ» киген оқушы қажетті киген оқушы қажетті ақпаратты анықтап сөйлейді. ақпаратты анықтап сөйлейді. •«Сары қалпақ»«Сары қалпақ» киген оқушы тақырыптың киген оқушы тақырыптың тиімділігін сендіре айтады. тиімділігін сендіре айтады. •«Қара қалпақ»«Қара қалпақ» киген оқушы тақырып киген оқушы тақырып бойынша кемшіліктерді анықтайды. бойынша кемшіліктерді анықтайды. •«Қызыл қалпақ»«Қызыл қалпақ» киген оқушы тақырып киген оқушы тақырып бойынша болжам жасайды. бойынша болжам жасайды. •«Жасыл қалпақ»«Жасыл қалпақ» киген оқушы тақырып киген оқушы тақырып бойынша креативті, жаңа идеялар бойынша креативті, жаңа идеялар айтады. айтады. •«Көк қалпақ»«Көк қалпақ» киген оқушы тақырыпқа киген оқушы тақырыпқа сараптама жасайды.сараптама жасайды.
#10 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі«Төрт сөйлем» тәсілі
1. Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша 1. Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша
өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен
жазыңыздар. жазыңыздар.
2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір
сөйлеммен дәлелдеңіздер. сөйлеммен дәлелдеңіздер.
3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен
байланыстырып, мысал келтіріңіздер. байланыстырып, мысал келтіріңіздер.
4. Қорытынды. Тақырып бойынша 4. Қорытынды. Тақырып бойынша
қорытынды шығарыңыздар.қорытынды шығарыңыздар.
10 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі«Төрт сөйлем» тәсілі 1. Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша 1. Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен жазыңыздар. жазыңыздар. 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіздер. сөйлеммен дәлелдеңіздер. 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. байланыстырып, мысал келтіріңіздер. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар.қорытынды шығарыңыздар.
#11 слайд
Мақал-мәтелдердің мағынасыМақал-мәтелдердің мағынасы
•Тәрбие туралы мақал-мәтелдермен Тәрбие туралы мақал-мәтелдермен
танысыңыздар. танысыңыздар.
•Жұпта бір-біріңізбен талқылаңыздар.Жұпта бір-біріңізбен талқылаңыздар.
•Кестені толтырыңыздар.Кестені толтырыңыздар.
11 слайд
Мақал-мәтелдердің мағынасыМақал-мәтелдердің мағынасы •Тәрбие туралы мақал-мәтелдермен Тәрбие туралы мақал-мәтелдермен танысыңыздар. танысыңыздар. •Жұпта бір-біріңізбен талқылаңыздар.Жұпта бір-біріңізбен талқылаңыздар. •Кестені толтырыңыздар.Кестені толтырыңыздар.
#12 слайд
Мақал-мәтелдерМақал-мәтелдер Түсіндірме Түсіндірме
(коммментарий)(коммментарий)
Қар қылаумен Қар қылаумен
өседі, өседі,
Бала сылаумен Бала сылаумен
өседі. өседі.
12 слайд
Мақал-мәтелдерМақал-мәтелдер Түсіндірме Түсіндірме (коммментарий)(коммментарий) Қар қылаумен Қар қылаумен өседі, өседі, Бала сылаумен Бала сылаумен өседі. өседі.
#13 слайд
Болжау кестесіБолжау кестесі
Мәтін Мәтін
бөлімдерібөлімдері
Шындығында Шындығында
қандай мәселе қандай мәселе
көтерілді? (Не көтерілді? (Не
болды?)болды?)
Шындығында Шындығында
қандай мәселе қандай мәселе
көтерілді? (Не көтерілді? (Не
болды?)болды?)
2 сөйлемнен 2 сөйлемнен
кем емес кем емес
болжауболжау
22 сөйлемнен сөйлемнен
кем емескем емес
ақпаратақпарат
13 слайд
Болжау кестесіБолжау кестесі Мәтін Мәтін бөлімдерібөлімдері Шындығында Шындығында қандай мәселе қандай мәселе көтерілді? (Не көтерілді? (Не болды?)болды?) Шындығында Шындығында қандай мәселе қандай мәселе көтерілді? (Не көтерілді? (Не болды?)болды?) 2 сөйлемнен 2 сөйлемнен кем емес кем емес болжауболжау 22 сөйлемнен сөйлемнен кем емескем емес ақпаратақпарат
#14 слайд
«Шындық, жалған» әдісі«Шындық, жалған» әдісі
1. 1. Технология – қандай да бір істе, шеберлікте, Технология – қандай да бір істе, шеберлікте,
өнерде қолданылатын әдіс-өнерде қолданылатын әдіс- тәсілдердің тәсілдердің
жиынтығы (түсіндірме сөздігі) (шындық)жиынтығы (түсіндірме сөздігі) (шындық)
2. «Педагогикалық технология» деген ұғым алғаш 2. «Педагогикалық технология» деген ұғым алғаш
рет 1930-1935 жылдары рет 1930-1935 жылдары оқу процесіне оқу процесіне
енді. (жалған, 1940-1950 жылдары)енді. (жалған, 1940-1950 жылдары)
3. Педагогикалық технология – оқытудың 3. Педагогикалық технология – оқытудың
жоспарланған нәтижелерге жету жоспарланған нәтижелерге жету процесінің процесінің
сипаттамасы (И.П.Волков) (шындық)сипаттамасы (И.П.Волков) (шындық)
4. Дамыта оқыту технологиясын зерттеген ғалымдар 4. Дамыта оқыту технологиясын зерттеген ғалымдар
Ж.А.Қараев пен М.ЖанпейісоваЖ.А.Қараев пен М.Жанпейісова (жалған (жалған
Д.Б.Эльконин, В.В.Давыдов)Д.Б.Эльконин, В.В.Давыдов)
5. Деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы - 5. Деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы -
денсаулығына байланысты үйде оқытылатын денсаулығына байланысты үйде оқытылатын
балаларға қолайлы технология. (жалған, балаларға қолайлы технология. (жалған,
қашықтықтан оқыту технологиясы)қашықтықтан оқыту технологиясы)
6. Модульдік оқыту технологиясы 3 бөлімнен тұрады 6. Модульдік оқыту технологиясы 3 бөлімнен тұрады
(шындық)(шындық)
14 слайд
«Шындық, жалған» әдісі«Шындық, жалған» әдісі 1. 1. Технология – қандай да бір істе, шеберлікте, Технология – қандай да бір істе, шеберлікте, өнерде қолданылатын әдіс-өнерде қолданылатын әдіс- тәсілдердің тәсілдердің жиынтығы (түсіндірме сөздігі) (шындық)жиынтығы (түсіндірме сөздігі) (шындық) 2. «Педагогикалық технология» деген ұғым алғаш 2. «Педагогикалық технология» деген ұғым алғаш рет 1930-1935 жылдары рет 1930-1935 жылдары оқу процесіне оқу процесіне енді. (жалған, 1940-1950 жылдары)енді. (жалған, 1940-1950 жылдары) 3. Педагогикалық технология – оқытудың 3. Педагогикалық технология – оқытудың жоспарланған нәтижелерге жету жоспарланған нәтижелерге жету процесінің процесінің сипаттамасы (И.П.Волков) (шындық)сипаттамасы (И.П.Волков) (шындық) 4. Дамыта оқыту технологиясын зерттеген ғалымдар 4. Дамыта оқыту технологиясын зерттеген ғалымдар Ж.А.Қараев пен М.ЖанпейісоваЖ.А.Қараев пен М.Жанпейісова (жалған (жалған Д.Б.Эльконин, В.В.Давыдов)Д.Б.Эльконин, В.В.Давыдов) 5. Деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы - 5. Деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы - денсаулығына байланысты үйде оқытылатын денсаулығына байланысты үйде оқытылатын балаларға қолайлы технология. (жалған, балаларға қолайлы технология. (жалған, қашықтықтан оқыту технологиясы)қашықтықтан оқыту технологиясы) 6. Модульдік оқыту технологиясы 3 бөлімнен тұрады 6. Модульдік оқыту технологиясы 3 бөлімнен тұрады (шындық)(шындық)
#15 слайд
Мақал-мәтелдерМақал-мәтелдер
•Қар қылаумен өседі, Қар қылаумен өседі,
Бала сылаумен өседі. Бала сылаумен өседі.
•Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын. Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын.
•Дұрыс қанаттанған түзу ұшар. Дұрыс қанаттанған түзу ұшар.
•Балаға өз тіліңмен сөйлеме, өз тілімен сөйле. Балаға өз тіліңмен сөйлеме, өз тілімен сөйле.
•Қызы анадан үйренбей өнеге алмас, Қызы анадан үйренбей өнеге алмас,
•Ағаштан ағаш сәнін алады, Ағаштан ағаш сәнін алады,
Адамнан адам тәлім алады. Адамнан адам тәлім алады.
•Бір адамға қадірің жүрмесе, Бір адамға қадірің жүрмесе,
Тәрбиелі адам тағаланған атпен тең. Тәрбиелі адам тағаланған атпен тең.
•Ана сүтімен бітпеген қасиет Ана сүтімен бітпеген қасиет
Тана сүтімен сіңбейді. Тана сүтімен сіңбейді.
•Қамысты бос ұстасаң қол кесер. Қамысты бос ұстасаң қол кесер.
15 слайд
Мақал-мәтелдерМақал-мәтелдер •Қар қылаумен өседі, Қар қылаумен өседі, Бала сылаумен өседі. Бала сылаумен өседі. •Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын. Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын. •Дұрыс қанаттанған түзу ұшар. Дұрыс қанаттанған түзу ұшар. •Балаға өз тіліңмен сөйлеме, өз тілімен сөйле. Балаға өз тіліңмен сөйлеме, өз тілімен сөйле. •Қызы анадан үйренбей өнеге алмас, Қызы анадан үйренбей өнеге алмас, •Ағаштан ағаш сәнін алады, Ағаштан ағаш сәнін алады, Адамнан адам тәлім алады. Адамнан адам тәлім алады. •Бір адамға қадірің жүрмесе, Бір адамға қадірің жүрмесе, Тәрбиелі адам тағаланған атпен тең. Тәрбиелі адам тағаланған атпен тең. •Ана сүтімен бітпеген қасиет Ана сүтімен бітпеген қасиет Тана сүтімен сіңбейді. Тана сүтімен сіңбейді. •Қамысты бос ұстасаң қол кесер. Қамысты бос ұстасаң қол кесер.
шағым қалдыра аласыз













